Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pa iskreno i ove felne pre restajla lepo čuče.
Negde sam ih i viđao na oglasima, navodno OEM po nekoj pristojno povoljnoj ceni.
Za sada ne diram ništa dok ne krenu temp. preko 15°.
Generalno nemam šta posebno da menjam ni spolja ni u interijeru.
Meni sasvim lep fabrikana.
Ipak, za jednom stvari tragam, a to je membrana posude za separaciju uljnih isparenja.
Nešto ne uspevam da nađem original za Fiat a ovih za Opel, BMW i ... ima kol'ko o'š.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodavao je kolega skoro svoje 17'' felne za samo 150 EUR, caskali smo kod njega na temi. A korektne mid-range 225/45/17 gume (kojih kao danasnji standard za Compacte ima kod sve vise proizvodjaca) mogu da se nadju po ceni koliko su nekada bile krstene 205/55/16. Steta ne iskoristiti, nego evo jos jedan teaser za felnice ;) :

 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego, sve zaboravim da pitam a tražio sam temu i ne nađoh.
Imao sam opciju, kao i na Stilo-u , kada bih zaključao auto prozori koji su ostali otvoreni bi se sami zatvorili.
Nedavno sam iz nekog razloga skidao klemu i sada nema ... isparilo.
Da napomenem, daljinska komanda funkcioniše.

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

E mislim da treba 'ucenje'. Uh sad sam zaboravio kako ide procedura. Lupicu, ali ajd probaj svaki prozor jednom skroz do kraja dole, skroz do kraja gore... ili tako nesto...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

E mislim da treba 'ucenje'. Uh sad sam zaboravio kako ide procedura. Lupicu, ali ajd probaj svaki prozor jednom skroz do kraja dole, skroz do kraja gore... ili tako nesto...

+1.Meni je na libri slicno bilo.Skinuta klema,al 3 prozora zatvori ,4 nece. Odradio takozvano ucenje i sve ok.Spustis prozor i držiš prekidac 5sec,podignes i drzis 5sec i opet to ponovis i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mene ovde pojedini zaje*avali :), kada sam isto ovo pominjao pre skoro 2 godine. Odmah po kupovini sam kukao da mi na Sportu fali sto se prozori ne zatvaraju automatski kao na Stilu - zakljucas i ne mislis. Neki kazu da Stilo to nije imao fabricki, neki mozda da je nesto prckano, treci da je zavisilo od trzista i BC podesavanja - a meni to radilo od prvog do zadnjeg dana, raskacen akumulator ko zna koliko puta...

Pokusavao sam i ja postovani Mijailovicu sa svim ovim procedurama odavno i vise puta - bez rezultata. Tako da mi je navika da pre izlaska proverim i podignem sva 4 podizaca dok ih ne cujem da caknu (da ne bih drzao pritisnuto dugme na daljincu i lomio mikroprekidac). Postalo mi je rutina, jedina prednost mi je kada leti ostavljam auto u dvoristu da mogu da ostavim cug i ne spustam opet prozore kada zakljucam. Svakako bi mi 100 puta korisnija bila automatika zatvaranja. Sportak je neosporno bolje odradjen i kvalitetniji auto, ali je Stilo imao nekoliko mnogo lepse resenih caka i detalja, pisao sam vec i poredio oba...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verujem da i Bravo to ima...valja se zezati malo kada uzmem daljinac

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minutes ago, horvat said:

Ali on je imao, i posle skidanja klemne mu ne radi....

Znam, to mi i daje nadu :D . Nego sam samo dodao da kod mene to ne postoji od kako je auto kupljen. Probao sam par ovih najglupljih caka, bez uspeha. Konsultovao sam se sa par ljudi da li nesto moze da se cacne preko dijagnostike (tipa kao za migavce), ali nista konkretno.

Kod mene auto ni jednom nije ostao bez napona - em nista nisam cackao, em je iz Svice stigao sa maltene novim OEM Stop&Start akumulatorom (Magneti Marelli). Odavno se nisam ni interesovao, proverim prozore pre nego izadjem i pici, vec mi je rutina... Ali bi svakako bilo lepo da se aktivira ako moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro se sećam nakon nekoliko dana od kako je kod mene dođoh na ideju da proverim tu opciju i iznenadio sam se da je tom prilikom zatvarao samo prednja stakla.
Ono, ostadoh zbunjen.
Posavetujem se sa drugarom koji tera ćumuraša već neko vreme al' slaba pomoć od njega.
Sad ne mogu da se setim zašto sam skidao klemu ali nisam mario jer to na Stilu nije uticalo na komande.
E onda sledi malo razočarenje jer su i komande sa ključa odbijale poslušnost, ali opet nisam brigao jer sam računao da ću dijagnostikom nešto isčačkati.
Uglavnom, neke stvari se ne mogu menjati bez kod kartice a primetio sam da je auto podešen na Logistics setup i za
E.E.C. tržište,ako se dobro sećam.
To se menja jedino uz code...
No, kad iščupam code, jer karticu nisam dobio, biće malo više čačkanja.
Naravno, dobio sam dva ključa od kojih je jadan sa daljinskim komandama.
Stigli su mi sa Allija daljinci pa će biti i tu malo zanimacije.
Malo smo se ponovili eksterijerno...
a27bc1c152b3fa45f15d324a5aa1a333.jpgde10266fceb2f93f29a56dbd7ddc7003.jpg

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minutes ago, Mijailović P. said:

Stigli su mi sa Allija daljinci

Corona free?

 

Šta si uzeo? Oklop ili komplet sa elektronikom? Ja se razmišljam da naručim komplet, al treba ujuriti ključara da kodira ključ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prešli smo nešto više od 8000km i usledila je zamena ulja i filtera.
Shell Helix HX8 5W-40 po ceni od 700din/L
Dizalica i ključ za točkove su nabavljeni za 1500din u lokalu.
I tako, kotrljamo se ...

06582188471df9bae702845af9030a9d.jpg

tt

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Mijailović P. said:

Shell Helix HX8 5W-40 po ceni od 700din/L

Cudo nisi isao na ECT seriju, koju i Shell u 5-40 predlaze kao premium varijantu? Sintetika, zadovoljava Fiatov 9.55535-S2, Emissions Compatible Technology (ECT)...

Alternativa za T-Jet jeste HX-8, interesantno kod mene ga nema u preporuci (takodje sintetika, zadovoljava M2 i N2).

Tako da smo kod Gorana sipali Helix HX-7 ECT 5-40. Vidim da ga u 1.4 (i atmo i turbake) masovno "rokaju" i po ovlascenim kao zamenu za Seleniu K P.E. Takodje mi je interesantno da za ove motore uopste nema Helix Ultre u preporukama.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka tebi čast kad imaš strpljenja da piskaraš toliko.
Nisam se mnogo zanimao za vrste i podvrste ulja.
Vidim da Shell hvale/hvalite, a imam i od ranije iskustva sa istim, tako da nije mi bilo teško da se odlučim.



tt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...