Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Nisam imao love, 39,99€ je...
Skupljam skoro isključivo italijane, a oni se teško nalaze i dosta su skupi...
Bio je i jedan stariji Bravo model sa plavim znakom a ista cena...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislis na Nuova Bravo, nikada nije isao sa plavim znakom :P .

Novi crveni logo je predstavljen krajem oktobra 2006. i zamenio je stari, plavi logo sa vencem okolo.

A prvi model koji je poneo novi logo je bio upravo Nuova Bravo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa velikim zadovoljstvom vas izveštavam da se uz veliko zadovoljstvo vozikamo.
Potrošnja se potvrđuje.
Ulje motorno u zadatim granicama.
Obzirom da je separaciona posuda bila zapušena a ventili nisu radili po propisu skraćujem prvi interval malog servisa i prelazim na Shell ...
To će se desiti na oko 5000-6000 km, za oko 2500km.
Svi sistemi funkcionišu. Zadovoljstvo je neizmerno.
b3bb5f097ba7f89c507144efc582059c.jpg

sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

Sa velikim zadovoljstvom vas izveštavam da se uz veliko zadovoljstvo vozikamo. emoji4.png
Svi sistemi funkcionišu. Zadovoljstvo je neizmerno.

Lepo je cuti da je odabir (za koji posle svih mogucih provera ipak potrebno i malo srece) bio dobar i da je gazda zadovoljan. Sto je i najbitnije. Kanda vam se, postovani kolega Mijailovicu, posle toliko godina voznje atmosferca i odupiranja - svidelo ovo skocalo :lol: :

 

9365488_0_z.thumb.jpg.f74e8e581bdbda7bc6002b199c2d9b4e.jpg

 

Zamislite tek da ste odabrali neki lep dizel, sa jos vise torque :P .

 

2 hours ago, Mijailović P. said:

Ulje motorno u zadatim granicama.

Koliko posrce T-Jet 150? Meni su pre kupovine (uz raznorazne druge gluposti) napunili usi sa velikom potrosnjom ulja, a u praksi je to toliko da nikada nisam ni kupio dodatni litar za vozanje u gepeku. Posrce mi par dl na celom servisnom intervalu, kacio sam slike na 10k km. Sto je jos smesnije, sigurno je vise od trecine bilo na autoputu (Istanbul i na more prosle godine, ovo kratko na AP po SRB da i ne racunam):

 

190520196608.jpg.5a958ac6157a56d1ff6356de312253bb.thumb.jpg.bb19b3fbd2de9b9a7c6abfc2efb73367.jpg

 

2 hours ago, Mijailović P. said:

skraćujem prvi interval malog servisa i prelazim na Shell

Koji Shell je u planu? Bio sam ubedjen da ce za njega po specifikacijama Shella ici Helix Ultra (kao najnovija tehnologija, koristio sam ga i na Stilu) - ali jok :) . Oil Selector kaze Helix HX-7 ECT 5-40. I to kao njihova premium preporuka, sto i sipam vec 2 ture kod naseg Gorana. Trebalo bi da je ista prica i za T-Jet, koji je u u sutini hardverskom :) osnovom isti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ostadoh dužan odgovor uvaženom kolegi, al' obzirom na njegovu elokvenciju, siguran sam da naslućuje ...
Ne stižem da nešto više piskaram jer imamo presing u firmi i malo sam se već umorio al' svaki put kad ugledam na parkingu ...
Da ne bude da samo Flex ide na kupanje...

 

rew30.jpgrew31.jpg

rew32.jpgrew33.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa ovim rubovima na sva 3 modela (bravo, djulieta, delta) komotno 19" :)

Stvarno 17" deluje malo, toliko mesta... A dokle spustiti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aaa jeli?! Da vidis kako je meni :lol: Cekaj cekaj, tek su poceli :lol::lol:

Nego, neces mu od tolko pranje farbu skinuti kao deki? 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, MS PK said:

Kako pojede ove felne, ko da su r14 :D

 

20 hours ago, andreja.micovic said:

Stvarno 17" deluje malo, toliko mesta... A dokle spustiti

Mislim da su ovo 16''? Pricam ja odavno, bukvalno jede felne. A jos je Sport fabricki spusten...

Osim velicine tocka, kod njega je fora sto zbog velikih/oblih otvora krila ocajno stoje i felne sa iole vecim ET. Deluju previse podvucene pod rubove. Zato (osim dizajnerski) ne stoje nikako felne sa Stila kojima je ET 41 do 43 mm, a koje ljudi neretko zbog cene guraju kao zimski set. Tako da za Bravca realno nista preko ET 30 i ispod 17'' ne treba ni gledati (fabrika je na ET 31 za 16'' i 17''). Ne racunajuci novi Tipo (koji je u nekom low-budget segmentu i konceptom naslednik Linee) - svaki Fiatov Compact je iz generacije u generaciju zbog dizajna trazio minimum za broj veci tocak.

Kod mene je dvobojna OEM Sport 17'' felna, ali izbacenija varijanta za koju u ePer videh da je isla na neke restyle verzije (ET 26). Jos spusten, auto lezi kao pegla po krivinama - ali vizuelno opet komotno moze neki distancer ili 18'' :)

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necemo ni mi nista pojedinima, ako navrate na neki forumski skup... Ako ne to, ono bar na godisnji rostilj i druzenje ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

Necemo ni mi nista pojedinima, ako navrate na neki forumski skup... Ako ne to, ono bar na godisnji rostilj i druzenje ;) .

Buahahahha, obavezno dodjite, izneverovanje na R16 celicanama zagarantovano :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko je obican beli Bravo neupadljiv, toliko beli Sport moze odlicno da se sredi. Vec je fabricki spusten, tu su kacket i pragovi, duple cevke izduva, tamna stakla (kod mene je taman i vizir na soferci)... Uz minimalno ulaganje ne treba cak ni mnogo lutati od fabrike, jer se lako ode na "onu" stranu. Lepe i vece felne - maltene ceo posao. Ko hoce da se igra dalje, ako nema panoramu, krov u crno. Restyle vec ima tamne rozetne, na starijim ako se zbog nekih radova otvaraju farovi, njih obavezno u tamno i to je to sto se eksterijera tice... U procesu trazenja mi je izmakao bas jedan beli Sport. Izuzetno ocuvan, iz Nemacke, mana mu je bila tanusni 1.6 MultiJet i sto je bio stariji od planiranog minimuma. Ispostavilo se na kraju da je bilo dobro sto sam se dvoumio i zakasnio :) , a da je bio taj belkan, bio bi sredjen bas u ovom smeru - npr. restyle verzija, sa dvobojnim 17'' felnama: 

 

autowp.ru_fiat_bravo_31.thumb.jpeg.886cb54abc80254f6209e12195187689.jpeg autowp.ru_fiat_bravo_28.thumb.jpg.93b753082b6609c75f57c0651d995065.jpg DSCF2172.jpg.47fed1444f4b8d7008335fff2777b815.thumb.jpg.8fa1b093581706fcaad128896b3b3f24.jpg Fiat-Bravo-1.jpg.a5c7319d5439b7fd15c6b3ae5f71dcfa.thumb.jpg.bbc74fc6e9a35a94c2981a4a841ca59e.jpg

 

A evo i pre-restyle verzije na 18'':

 

vtdy4ivb8czd_800.thumb.jpg.3f53ab16894df1d2084fa9b3be77b662.jpg

 

Ako cvikas, ono sto je takodje bitno - ni sa 17'', ni spusten uopste nije neudoban, sasvim OK za nase puteve, a lezi kao pegla. Npr., za skoro 2 godine jos uvek nisam zamenio cak ni jedan stabilizator, a na Stilu sam ih (iako maksimalno zaobilazim cak i neravnine) verovatno zbog tezine u nosu, menjao skoro pa na malom servisu. OEM, reparirani, Meyle, Ruville, Delphi, ne znam vise sta sve nisam probao...

U ovom slucaju, bas do izrazaja dolazi ona poznata: lepe felne - pola izgleda auta ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...