Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Toyota Yaris / Yaris Cross

Recommended Posts

Ni RAV4 hibrid sa LED od 40k EUR nema bolje od tog yarisa. Samo najviši paket opreme ima dobre farove, a ja sam se mnogo puta vozio u paket ispod najvišeg. Šta je sa tim Toyotama nemam pojma, ali farovi su skandal. 

 


 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su samo farovi ... 

Sinoć dodjem iz CG i htedoh da upalim novog yarisa u garaži ( da ga "izbacim" da bih "ubacio"  Hondu na par dana u garažu ) i yaris neće da upali. 
Prazan mu akumulator. 
Samo se "javio" i "djoka". 
Vozilo je aprilska proizvodnja ( akumulator je svakako stariji ), ja sam ga preuzeo pre malo manje od 5 nedelja, a nakon što sam ga preuzeo, samo jednom sam sledeći dan otišao sa njim do Avala i nazad. I parkirao ga. 
I on se samoispraznio ? Bem ti "svetu kravu"  japansku sa predjena 63 kilometra

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je to otišlo u aut, cene, kvalitet, svugde neke uštede, samo što malo ljudi piše nedostatke na svojim automobilima. Valjda ako nepriznati drugima neće ni sebi pa se teše.
Primera radi, lik na jednom forumu ima dva auta, ovaj skuplji brdo nekih gluposti je imao plus lepih i skupih kvarova ali je taj auto super a ovaj jeftiniji koji ga služi bez problema e na njemu mu sve smeta.

BTW to za aluminijumske felne koje su kao mekane pa nije poželjno menjati često gume jer se krive itd, je najveća glupost koju sam čuo, pogotovo za fabričke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2022 at 12:19 AM, srdjos said:

@moron 

ne znam koliko si ga platio ali meni je sad Yaris bolesno skup. I jos da dobijem takve farove, pa odmah bi ga vratio i trazio pare nazad

Cena je (krajem marta) bila 16.190 za paket Stella sa 1,5 od 125 ks. Da li taj yaris vredi toliko ili ne vredi, zavisi od ugla posmatranja. Sve je otišlo "u nebesa". Pa danas i Sandero Stepway danas sa opcijama košta oko 1.000 evra manje. Januara 2019. sam poslovno uzeo prethodnog Yarisa Stella 1,5 od 111 ks, za 11.990. Taj stari je unutra bio mnogo veći, ovaj je baš skučen ( i kada mi je sin u njega seo prvi put, reakcija je bila: "Uh, jebo te, šta je ovo, što je ovako malo unutra?"). Ali, ovaj novi je neverovatano živahan, dok je stari yaris bio baš totalno umrtvljen. Mislim da danas nema kola za te pare sa ubrzanjem od 9 sekundi i  koja se tako slatko zavrte do oko 7.000 rpm. Osmeh na lice da ti izvuče. Bar je mene testni yaris bacio u neverovatno dobro raspoloženje dok sam ga isprobavao šta i kako može. A svašta može taj motor. I čak i sa tako očajnim farovima, taj novi yaris (i to baš taj "klotni") mi deluje i privatno kao odlična ideja za drugo (ili čak i treće) vozilo u porodici ( godišnje sigurno više od 50% ukupnih kilometara mi kola predju samo sa jednom ili dve osobe u njima, a najviše 20% sa 4 osobe ), jer je taj yaris jeftin ( danas bazni pežo 208 sa 75 ks danas ima u cenovniku cenu od preko 20.000 evra), veoma je živahan, a i odlično opremljen za moj ukus u svetlu moguće namene.

Ali, da ne može da se poredi sa ponudom prostora sa 500L, to ne može ni u ludilu. 500L je za njega autobus "Dubrava". Kao što je po još nekim stvarima 500L (za mene) daleko ispred Japanaca i njihove filozofije.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron sam si naveo razlog što mi je Yaris bolesno skup, zato što je skučen i mali. Takav auto će sa skoro svakim većim motorićem biti živahniji. Dodatno, Toyota je pre par godina krenula novim, sportskim razvojem vozila, to se vidi i na Yarisu i novoj koroli, sve nisko  i skučeno iznutra a sad evo i farovi na Yarisu bi mogli biti bolji. Naći ćeš ti još koju falinku :)

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nista, sada mi bar Toyote i lice na nesto eksterijerom, ime tu sada emocije i zivota :D .

Po prvi put... Svaka im cast za neke stvari, ali ranije totalno bezlican dizajn. Tipicno za modele koji se prave za ceo svet.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, srdjos said:

@moron sam si naveo razlog što mi je Yaris bolesno skup, zato što je skučen i mali. Takav auto će sa skoro svakim većim motorićem biti živahniji. Dodatno, Toyota je pre par godina krenula novim, sportskim razvojem vozila, to se vidi i na Yarisu i novoj koroli, sve nisko  i skučeno iznutra a sad evo i farovi na Yarisu :)

Ne bih se složio. :) 

 

Za početak, nema savršenih kola. Svako vozilo ima neku manu, pa tako i ovaj yaris ima halogena svetla do paketa opreme „Sport“ ( a tada je LED, a i tada manje košta nego bazni pežo 208 sa 75 ks ).
Ali, šta je najveća vrednost u svakom vozilu? Objektivno i subjektivno.


Objektivno najveći udeo u ceni (SUS ) vozila čine  motor i menjač. Ne bi se sada gadjao procentima, ali, ima raznih analiza na tu temu ( po nekima motor i menjač u proseku vrede oko 30% od vrednosti celog vozila ). Naravno, taj procenat može da varira i kod istog modela, zavisno od motora i opreme.
A ovaj yaris od 125 ks objektivno ima odličan ( potentan ) motor u svetlu cene i klase. Naravno, yaris sa 72 ks je za moj ukus „veoma jadan“, kao što kod svakog brenda ima modela čija je bazna motorizacija bitno drugačija od one jače.


Subjektivno posmatrano najveća vrednost na bilo kom vozilu za nekoga može da bude sve i svašta (nekome je to prostor, nekome oprema, nekome dizajn, vozne osobine, klirens ... nekome motor ), pri čemu na to ima uticaja i planirana namena (neko uzima za gradske potrebe, neko za poslovna ili lična putovanja, neko misli pretežno da prevozi 4, a neko pretežno 1 osobu ... ).

 

Mada ovaj yaris sigurno nije zamišljen ( ni komforan) kao neko „porodično vozilo“ ( ili, kao nova škoda fabia ), ja, koji inače patim za prostorom u kolima, spreman sam tu izvesnu teskobu da mu oprostim upravo zbog odličnog ( potentnog ) motora i zbog odlične standardne aktivne bezbednosne opreme. To je i razlog zašto sam ga poslovno uzeo ( pri čemu onaj od 72 ks ne bih ni da me neko puškom terao ). Jer mi za posao treba „jednosed“ ili „dvosed“, kojim ću ja (ili neko od mojih kolega) da iz BG veoma lako i bezbedno da „skočim“ do Subotice, Leskovca, Zaječara, Dimitrovgrada i drugih gradova po Srbiji.

 

To sam i do sada radio sa prethodnim yarisom 1,5 ili fabijom 1,0 TSI (koji su korišćeni na isti način, kao „jednosedi“ ), ali, sa ovim novim yarisom je to mnogo lepše i bezbednije. I sve to realno za male pare. Jer košta maltene kao Dačija Sandero. A veruj mi na reč da ide mnogo bolje i da se vozi prijatnije. 

 

Naravno, kada bi mi trebalo JEDINO porodično vozilo za 4 osobe, a morao bih da biram samo izmedju Sandera i ovog Yarisa, debelo bih se zamislio, jer je ponuda prostora nesporno na strani Sandera.

 

:) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron A dobro, svako ima subjektivne razloge, recimo meni je za gradsko vozilo bitno da bude komotnije iz više razloga. Ali ako je Yare za poslovne svrhe, onda je druga priča.

 

P.S.

Samo da vas poslovni partneri ne gledaju kroz reprezentativno vozilo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada idemo da se prezentujemo kod partnera, idemo privatnim vozilima :) Osim kod onih sa kojima smo baš bliski, kod njih može i biciklima  :)

A i ja za grad privatno koristim 500L, ali, za one namene za koje je ovo "jare" kupljeno (da se "zuji" van grada), "jare " je korektno (a bilo bi korektno i svako slično vozilo ). Mi po gradu poslovna kola skoro da i ne koristimo, sem da iz grada "pobegnemo" :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris Cross GR Sport i za Evropu

 

toyota yaris gr03.jpg

 

Toyota je u julu na japanskom tržištu prikazala Yaris Cross GR Sport, a sada je ova nova verzija njihovog manjeg krosovera promovisana i sa evropskim specifikacijama.

 

toyota yaris gr02.jpg

 

Toyota navodi da Yaris Cross GR Sport uz revidirano oslanjanje ima i poboljšano upravljanje i manje naginjanje karoserije. Automobil je i niži za 10 mm, postavljen je na 18-inčne točkove, a takođe je izvršeno podešavanje električnog servo upravljača.

 

toyota yaris gr01.jpg

 

Osim navedenog, Toyota je za ovaj krosover predvidela i saćastu crnu masku, zadnji difuzor, nova prednja sedišta sa grejanjem i crvenim šavovima, kao i trokraki kožni volan sa GR logom, deo centralne konzole u tamno sivoj metalik boji i aluminijumske pedale. Na kraju, dostupna je i nova Dynamic Grey boja, kao i dvobojne opcije. Yaris Cross GR Sport će moći da se dobije sa hibridnim pogonom sa 1.5 benzincem, ali se cena u kratkoj vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Yaris će dobiti verziju sa više snage

 

203647-toyota gr01.jpg

 

Glavni inženjer Gazoo Racinga Naoyuki Sakamoto je za magazin Autocar izjavio da će hot hatch GR Yaris dobiti motor veće snage, i to od GR Corolle Morizo Edition. Međutim, za sada nema informacija o tome kada će se taj model pojaviti u prodaji.

 

U svakom slučaju, budući GR Yaris sa Morizo specifikacijama će pokretati trocilindrični 1.6 turbo motor sa 296KS i 400 Nm obrtnog momenta. Ova verzija GR Yarisa će takođe dobiti šestostepeni manuelni menjač sa kraćim prenosnim odnosom. Osim toga, da bi se maksimalno iskoristila dodatna snaga, nova varijanta GR Yarisa će ostati i bez zadnjih sedišta kako bi se smanjila težina vozila. Postojala bi i jednozonska kontrola klime, a ne postojeći dvozonski raspored. Sakamoto za Autocar kaže da je automatska verzija GR Yarisa još uvek u razvoju. To je osmostepeni automatik koji ima ručni režim, a vozač može da menja brzine pomoću lopatica iza volana.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Toyota Yaris GR

 

Već smo najavili da će Srbija od 07. do 12. oktobra biti domaćin najboljim reli instruktorima iz Finske koje šalje Toyota Gazoo Rally Team. Oni će doći i održati čitav niz treninga sportske vožnje. Srbija će tako biti jedna od tri zemlje u čitavoj Evropi gde se ovakvi treninzi organizuju.

Mi imamo priliku da vam pokažemo kako izgleda automobil na kome će se organizovati čitav trening - Yaris GR:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota Yaris Hybrid

 

Može li Yars hibrid da bude još bolji? Naravno da može, pogledajte kako:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Toyota Yaris Hybrid vs Peugeot 208

 

Dva pristupa automobilima B segmenta: Hibrid protiv klasičnog benzinca. Da li ići na siguricu ili na ekologiju za sve (Vaše) novce?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad čuh šta Piroški u testu reče za cenu testnog 208 sa 100 ks ( 27.590 ) pomislih da je čovek  "prolupao". Odem na sajt pežoa i ostadoh u čudu - sa 100 ks on cenom može da prebaci i 29 hiljada :) 

Tek, moje iskreno izvinjenje gospodinu Piroškom ... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris 1.5 Hybrid Style

 

yaris 07.jpg

 

Gradski automobil ne može biti luksuzan i sportski?

Iz kompanije Toyota stiže atraktvni demanti u obliku modela Yaris sa bogatim paketom opremom, koji pruža vrhunski užitak i zabavu u vožnji. Da, tako je, uživanje i zabava. Gradski auto ne mora biti samo prevozno sredstvo od tačke A do tačke B, već može biti puno više od toga. Na testu smo imali Yaris sa jednim od najatraktivnijih paketa opreme - Style. Već na prvi pogled je jasno da je testirani Yaris drugačiji. On je bogato opremljen, ima atraktivne felne i komnbinaciju boja, uključujući i Piano crnju gornju prednju masku, koji jasno ističu dinamičnu liniju automobila. Zadnje svetlosne grupe su takođe izvedene u LED tehnologiji, antena na krovu automobila je u obliku ajkulinog repa, a zadnji prozori na automobilu su zatamnjeni. Već u standardnu opremu spadaju zatamnjena stakla zadnjih prozora, automatski preklopivi bočni retrovizori, senzor za kišu, prednja LED svetla...

 

yaris 06.jpg

 

Posebnu pažnju privlače i atraktivne felne prečnika 17 inča, na koje su montirani pneumatici dimenzija 205/45 R17. U celini automobil deluje kompaktno, čemu doprinose kratki prepusti karoserije po principu ''točak na po svaki ćošak''. Automobil izgleda tako atraktivno i sportki, da se lako može pomešati sa verzijom Yaris GR Sport. Unutrašnjost automobila je dobila dodatnu dozu luksuza, ali bez uticaja na jednostavnost korišćenja, po kojem je Toyota uvek bila prepoznatljiva. Sedišta su izdašnih dimenzija i za volan Yarisa se udobno smestio naš test vozač visine 196 centimetara. Sedišta su široka i obezbeđuju odlično bočno držanje u krivinama.

 

yaris 05.jpg

 

Osećaj u enterijeru je prijatan i može se uporediti sa nekim manjim automobilom iz premium segmenta. Za to možemo zahvaliti vrhunskoj opremi, koja pruža sve ono što od jednog modernog automobila i očekujemo. Ono na šta smo od Toyote navikli, jeste odlična ergonomija komandi i odrlična organizacija unutrašnjeg prostora. Prostora ima sasvim dovoljno u svim smerovima. Razumljivo, pozadi je prostor nešto manji, a ako nešto moramo kritikovati, onda je to pristup zadnjim sedištima, koji je ograničen maksimalnim uglom otvaranja vrata. Prtljažnik ima zapreminu od 286 litara, što je dovoljno za veće kupovine ili prtljag za produženi vikend. Digitalna instrument tabla ima jednostavnu i prijatnu grafiku, sa brzim odgovorima displeja. U centralnom delu armaturne table dominira Toyota Smart Connect sa 9-inčnim HD displejem. Displej je osetljiv na dodir, a preko njega možemo podešavati praktično sve funkcije u automobilu. Za svaku pohvalu su jasno i jednostavno definisane komande klima uređaja, ispod kojih se nalaze komande za grejanje sedišta i USB port.

 

yaris 04.jpg

 

Toyota Yaris u paketu opreme Style je dostupna sa nekoliko agregata: 1.5 benzinski atmosferski trocilindarski agregat zapremine 1.5 litra maksimalne snage 125 KS, dostupan u kombinaciji sa 6-stepenim manuelnim menjačem iMT ili sa 1.5 litarskim hibridnim trocilindarskim motorom sa sistemskom snagom od 116 KS u kombinaciji sa kontinualnim e-CVT menjačem. Naš test automobil pokretala je slabija elektrifikovana verzija. Osnovu čini 1.5 atmosferski motor sa tri cilindra, koji razvija maksimalnu snagu od 92 KS i maksimalni obrtni moment od 120 Nm pri 3.600 obrtaja, kojeg podržava elektromotor maksimalne snage 59 kW sa maksimalnim obrtnim momentom od 141 Nm. Rezultat je sistemska snaga od 116 KS, koja se na točkove šalje preko kontinualnog e-CVT menjača. Elektromotor crpi energiju iz litijum-jonskih baterija, koje u novom Yarisu imaju 48 ćelija umesto 120, koliko su imale u staroj generaciji. Efikasniji je i tok energije i napon od 177,6 V (ranije 144 V). U poređenju sa prethodnom generacijom, baterije su ''smršale'' za 12 kilograma i pozicionirane su ispod zadnjih sedišta. Baterije se pune samo tokom vožnje, posebno prilikom kočenja. Snažniji nivo rekuperacije može se aktivirati preko ručice menjača, čime se postiže intenzivnije punjenje baterija.

 

zaris 03.jpg

 

U praksi, pogonski sistem funkcioniše odlično. Neobično je živahan i pruža iznenađujuće dobra ubrzanja. Samo na električni pogon moguće se kretati pri malim brzinama, ali je veza sa konvencionalnim motorom odlična i prelazak sa elektro pogona na benzinski skoro je neprimetan. Saradnja ova dva motora je besprekorna u skladu sa očekivanjima od Toyote. Pri manjim brzinama, pogonski sistem je praktično nečujan. Međutim, pri snažnijem dodavanju gasa, automatski se uključuje benzinski motor, a ako broj obrtaja pređe 4.000 obrtaja, onda možemo računati na nešto veću buku motora. Kada brzina postane konstantna, buka ponovo praktično nestaje. Zanimljivo je, da ubrzanje iz mesta do 100 km/h iznosi 9.7 sekundi, što je odličan rezultat. Massa automobila iznosi od 1.090 do 1.180 kilograma.

 

20221031232317_photo 02.jpg

 

Potrošnja goriva, prema informacijama koje nam dolaze od proizvođača, iznosi u rasponu od 3.8 do 4.3 l/100 km. Upravo ovu potrošnju uspeli smo da postignemo, istina uz nešto mekšu nogu na papučici gasa. Naša potrošnja se kretala od 4 do 4.5 l/100 km. U nešto oštrijoj gradskoj vožnji, naš Yaris je trošio između 5 i 6 litara na 100 pređenih kilometara. Oslanjanje Yarisa zaslužuje sve pohvale. Hibridna verzija Yarisa na putu leži možda i bolje od verzije sa konvencionalnim pogonom, jer su baterije smeštene u podu automobila, čime je težište automobila sniženo. Oslanjanje prednjih točkova je podešeno tako da automobil brzo reaguje na komande volana, a modifikacijom amortizera Toyota je postigla odličan rezultat u oblasti brze promene smera. Inženjeri su na novom Yarisu unapredili i amortizaciju zadnjih točkova, čime je minimalizovano naginjanje karoserije u krivinama.

 

20221031232317_photo 01.jpg

 

Ako tražite praktičan automobil za grad i okolinu, koji će vas zadovoljiti dizajnom, vrhunskom opremom i užitkom u vožnji, Toyota Yaris Hybrid u Style paketu opreme je zanimljiv izbor. Cena modela Toyota Yaris u Style paketu opreme u Srbiji startuje od 22.590 €, koliko je potrebno izdvojiti za verziju sa 1.5 VVT-iE motorom (125 KS). Za hibridnu verziju potrebno je izdvojiti 28.290 €.

 

Foto: Milomir Bošković

 

preuzeto sa - automagazin.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress: Toyota Yaris Cross

 

Ko bi pre nekoliko godina pomislio da ćemo videti terence u ponudi Ferrarija, Aston Martina ili Lamborghinija... ili biti svedoci potpuno električnog Porschea koji nailazi na topao prijem od ljubitelja vožnje? Pa, sve je u diverzifikaciji ponude i omogućavanju konstantnog priliva novca.

I nisu samo pomenuti luksuzni i premium brendovi morali da se prilagode. Sve više ''mejnstrim'' proizvođača, kao što je Toyota, takođe proširuju svoju liniju proizvoda. Toyota to radi predstavljanjem potpuno novih električnih vozila sa oznakom ''bZ'', i kroz dodavanje dodatne vrednosti svojim već postojećim modelima. Kompaktni SUV Yaris Cross je primer ovog drugog pristupa; pravi se na istoj TNGA platformi kao i obični Yaris, a u cenovniku Toyote nalazi se između njega i sportskog GR Yarisa. Ovaj kompaktni SUV je jedan od najekonomičnijih u potrošnji goriva i mogao bi da bude odličan izbor za one koji žele da sačekaju sa prelazom na potpuno električne automobile... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sudeći po tekstu sa linka ispod, novi 1,5 vvti iz corolle, yarisa i yaris cross-a ( pa čak i 1,5 hibrid ) možda ima neki serijski problem sa EGR-om, a Toyota se za sada pravi luda:

 

"... However, in this case, Toyota decided to consider corrosion due to using of low-quality gasoline with an admixture of chlorine compounds as the cause and set out its position in the latest TSB EG-00691T-TME (02.02.2022). Repairs should be paid by the owners (the usual bill in S.Europe was $1500 as of 2021), but regional offices can provide a discount. At the same time, the service life of the new EGR cooler is also completely unpredictable.

 

https://toyota-club.net/files/faq/20-08-01_faq_df_r3_en.htm

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotvyoutubelogonovi.jpg MobilAutoTV: 2022. Toyota Yaris Cross

 

Toyota Yaris Cross 1.5 VVT-iE u benzinskoj varijanti u opremi Elegant:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Yaris Sebastien Ogier Edition & Kalle Rovanpera Edition

 

toyota gry 03.jpg

 

Toyota na Salonu automobila u Tokiju privlači pažnju i specijalnim edicijama GR Yarisa kojima obeležava uspeh u Svetskom šampionatu u reliju. Prvi specijalac nosi naziv GR Yaris Sebastien Ogier Edition, a drugi je GR Yaris Kalle Rovanpera Edition. Ogier je otišao kao svetski šampion u reliju sa Toyotom 2021. godine, dok je 22-godišnji Rovanpera bio svetski šampion u reliju prošle godine.

 

toyota gry 02.jpg

 

Ukratko, GR Yaris Sebastien Ogier Edition dolazi u mat srebrnoj boji, sa crnim Toyota Gazoo Racing nalepnica na vratima, plavim kočionim čeljustima, točkovima sa malim nalepnicama, kao i sa plavim, belim i crvenim kontrastnim šavovima i specijalnom pločicom na prednjoj konzoli. GR Yaris Kalle Rovanpera Edition ima upadljiviju spoljašnjost inspirisanu relijem, a koja kombinuje bele, crvene i sive elemente.

 

toyota gry 01.jpg

 

Takođe ima WRC nalepnice, ukrase na točkovima, crvene kočione čeljusti i aerodinamički paket koji dodaje izraženiji prednji spliter i veliko zadnje krilo. Sve to uz plave i srebrne kontrastne šavove i posebnu pločicu u unutrašnjosti. Obe specijalne verzije se baziraju na Toyoti GR Yaris RZ dostupnoj u Japanu, što podrazumeva 1.6 turbo motor sa 268KS i 390 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GRMN Yaris na aukciji prodata za 140.000 dolara

 

221694-toyota grmn 13.jpg

 

Svih 500 primeraka GRMN Yarisa je namenjeno japanskom tržištu, a jedan se našao na aukciji.

Toyota GR Yaris je jedan od najboljih sportskih automobila unazad nekoliko godina i verovatno jedini koji dolazi u pakovanju gradskog kompakta. Međutim, Toyota tu nije stala pa je pre godinu dana predstavila specijalnu verziju, GRMN Yaris. Specijalna serija GRMN (Gazoo Racing, tuned by the Masters of Nurburgring) ponuđena je u kombinaciji s jednim od dva paketa, Circuit i Rally, a cena automobila na japanskom tržištu je oko 65.000 USD. Kako saznaje Drive, jedan primerak s paketom Circuit pojavio se na aukciji, a prodat je po neverovatnoj ceni od 139.500 USD.

 

221695-toyota grmn 12.jpg

 

Podsetimo, GRMN izdanje ima brojne modifikacije. Uklonjena su zadnja sedišta, prednji poklopac je od karbona, Circuit paket je postavljen na 18-inčne BBS naplatke, a uz neke karoserijske prerade poput većih pragova i prednjeg branika dobija zadnje krilo od karbona. Takođe, 20 kg je lakši od standardnog GR-a.

 

toyota grmn 11.jpg

 

1.6 turbo trocilindraš razvija istu snagu, ali je obrtni moment podignut sa 370 na 390 Nm. Ručni menjač sa šest stepeni prenosa ima nešto promenjene prenosne odnose, a mehanički diferencijal s delimičnim proklizavanjem je ugrađen napred i pozadi. Konkretni primerak s aukcije je bio u Matte Steel sivoj boji koju će dobiti samo 50 primeraka. Prešao je samo 66 km.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris Hybrid 130

 

234705-toyota yaris 2024 05.jpg

 

Toyota je izvršila određene modifikacije u gami Yarisa, kako bi ovaj model postao još konkurentiji u svojoj klasi. To se pre svega odnosi na hibridnu pogonsku jedinicu koja sada pruža iskustvo vožnje viših performansi. Yaris Hybrid će sada naime biti dostupan sa dve opcije; sa već poznatom verzijom Hybrid 115 i novom Hybrid 130 varijantom.

 

234707-toyota yaris 2024 04.jpg

 

U poređenju sa Hybrid 115, nova Hybrid 130 verzija će ponuditi 12% više snage (130 KS) i povećanje maksimalnog obrtnog momenta za 30% (na 185 Nm). Toyota navodi da novi Yaris Hybrid 130 od 0 do 100 km/h ubrzava za 9,2 sekunde, kao i da njegova emisija CO2 iznosi 96-116 g/km. Yaris Hybrid sada takođe nudi novo digitalno korisničko iskustvo. U zavisnosti od opcija opreme, model će imati 7.0-inčni ili 12.3-inčni digitalni displej, a postojaće i opcije za 9.0-inčni ili 10.5-inčni infotainment ekran.

 

234706-toyota yaris 2024 03.jpg

 

Digitalni displeji se takođe mogu prilagoditi različitim temama prema željama vozača.

 

234708-toyota yaris 2024 02.jpg

 

Doterani Yaris Hybrid se može pohvaliti impresivnim bezbednosnim karakteristikama u pogledu aktivne i pasivne opreme. Sistemi Toyota T-Mate su poboljšani kako bi radili efikasnije, a sa novim kamerama i senzorima došlo je do značajnog povećanja detekcije rizika od nezgoda. Novi Yaris Hybrid će biti opremljen poboljšanim ''sistemom za sprečavanje sudara na raskrsnici'', ''sistemom za automatsko kočenje'' koji detektuje vozila, pešake, bicikliste i motocikliste, kao i ''sistemom za izbegavanje sudara pri maloj brzini''. Automobil će takođe ponuditi opcionu funkciju ''Safe Exit Assist'' koja pomaže u sprečavanju nezgoda izazvanih otvaranjem vrata, i to otkrivanjem vozila i biciklista koji se približavaju.

 

234709-toyota yaris 2024 01.jpg

 

Svi modeli Yaris Premiere Edition i GR Sport će biti standardno opremljeni sa ''Hybrid 130'' pogonom, dok će neka tržišta u Evropi nuditi ovaj snažniji pogonski sklop u High varijanti. Yaris Premiere Edition će se nuditi i u novoj dvobojnoj kombinaciji, sa Neptune Blue bojom i kontrastnim crnim krovom i stubovima. Plava tema se ponavlja u kontrastnim šavovima sedišta i panelima vrata. Premiere Edition će biti dostupan i u drugim dvobojnim kombinacijama, sa Platinum Pearl White ili Silver Metalic bojom. Promene zaokružuju novi 17-inčni aluminijumski točkovi. Yaris Hybrid 130, zajedno sa poboljšanim tehnološkim i bezbednosnim karakteristikama, biće dostupan na evropskom tržištu od juna (cene još nisu poznate).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo za Toyotu za unapredjenja.

Mada, i bez ovih unapredjenja cena je u jačoj opremi mogla da prebaci i 30 hiljada evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fifthgearyoutube.jpg FifthGear: Toyota GR Yaris

 

Nekadašnja Toyotina osnova za WRC - Celica GT Four - protiv današnje: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...