Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Toyota Yaris / Yaris Cross

Recommended Posts

Pa, ima li ovaj čovek "obraza"? Maltene bukvalno kači glavom o krov na mestu vozača, a hvali komfor automobila?

Nevidjen je :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dwyoutubelogo.jpg DW REV: Toyota GR Yaris

 

Toyota GR Yaris je trenutno najmoćniji automobil sa 3 cilindra na svetu. To nam u ovom videu kaže i dvostruka svetska šampionka u reliju (za žene) Isolde Holderied iz Nemačke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr: Toyota Yaris Cross

 

Kompaktnih SUV-ova nikada nije bilo više na tržištu, a sada im se pridružio i novi Yaris Cross iz Toyote. Kako se vozi SUV varijanta Yarisa i koliko troši, pogledajte u novoj epizodi Jura se fura :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jura je sve više klasičan YT zabavljač i sve manje korisnih informacija može da se sazna iz njegovih recenzija. Kao i kod ostalih, uostalom.

A danas o "komforu" ovog Yaris Cross-a pročitah jedan dosta objektivan komentar - na Dačija forumu, od člana koji je posetio nedavni sajam automobila u Kragujevcu (i "ugovorio" kupovinu škode kamiq, a pogledao i Yaris Cross-a):

"Yaris Cross mi se dopao, za putnike napred je super, izgleda fenomenalno, međutim zadnji deo je baš skraćen, jedva sam se uvukao unutra a kada sam ušao udario glavom u nebo (visok sam 1.79)."

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GRMN Yaris

 

toyota grmn 05.jpg

 

Toyota je pripremila nekoliko zanimljivih noviteta za ovogodišnji Tokyo Auto Salon. Za početak, tu je nova verzija sportskog GR Yarisa pod nazivom GRMN Yaris.

 

221694-toyota grmn 04.jpg

 

Ovaj novi hothatch je namenjen samo japanskom tržištu gde će biti ponuđena ograničena serija od 500 primeraka.

 

221695-toyota grmn 03.jpg

 

GRMN Yaris se odlikuje izmenjenim prenosnim odnosima šestostepenog manuelnog menjača, haubom od ugljeničnih vlakana, povećanom krutošću karoserije, mehaničkim LSD diferencijalom, novim Recaro sportskim sedištima (zadnja sedišta su inače uklonjena), kao i 1.6 turbo motorom sa 272KS i 390 Nm obrtnog momenta.

 

221693-toyota grmn 02.jpg

 

Dostupan je i Circuit Package, i to sa 18-inčnim BBS točkovima, jačim kočnicama, Bilstein podešavajućim amortizerima, zadnjim spojlerom od ugljeničnih vlakana, novim pragovima i drugačijim prednjim spojlerom.

 

toyota grmn 01.jpg

 

Toyota navodi da je GRMN Yaris sa ovim paketom za 20 kg lakši od standardnog GR Yarisa, kao i da će se kupcima nuditi i Matte Steel boja za eksterijer (u takvoj boji će biti samo 50 vozila iz pomenute serije od 500 primeraka). Tu je i GRMN Yaris koji je dobio Rally Package, između ostalog sa novim amortizerima i zaštitnim kavezom (ovakav model je 30 kg lakši od običnog GR Yarisa). Osnovni GRMN Yaris u Japanu košta (preračunato) oko 56.500 evra, a Toyota najavljuje i lutriju kojom će odrediti ko će moći da kupi jedan od 500 primeraka.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: 2022. Toyota Yaris Cross

 

SUV verzija obične Toyote Yaris, a Mat je tu da sazna da li ovaj krosover ima ono što je potrebno da se izdvoji iz gomile konkurenata kao što su npr. Peugeot 2008 i Volksvagen T-Cross.

Što se tiče dizajna nije iznenađenje što izgleda dosta slično običnom Yarisu. Naravno da je podignut, ali ukupan izgled deli čitav niz sličnosti sa običnim malim automobilom. Ista priča je i iznutra, sa istim infotainment sistemom i digitalnom tablom kao u Yarisu. Kada su u pitanju performanse, postoji samo jedan motor koji možete izabrati - 1.5 motor od 3 cilindra koji je opremljen hibridnim sistemom koji može da isporuči 114KS/120Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjunirana Toyota GR Yaris brža na stazi Tsukuba od Nissana GT-R Nismo

 

toyota gr yaris t.jpg

 

Tjunirana Toyota GR Yaris je na poznatoj japanskoj stazi Tsukuba kompletirala krug za 58.573 sekunde, što znači da je za 0.788 sekundi brža od zvaničnog vremena koje je Nissan GT-R Nismo postavio na ovoj stazi 2019. godine.

 

 

O specifikacijama Yarisa nema puno detalja, poznato je da nakon tjuninga razvija 87KS više, odnosno 355KS, kao i da koristi 265 mm gume u odnosu na standardne od 225 mm. Reč je o poluslikovima, a automobil ima nove felne i verovatno modifikovano oslanjanje i aerodinamičke dodatke.

 

 

GR Yaris je lakši od modela GT-R Nismo za 503 kg, ali ima i tri cilindra manje i 245KS manje u modifikovanom stanju. Vreme Toyotinog modela je pokazatelj da nije sve u odnosu snage i težine i dinamici upravljanja, nego da ima nešto i u vozačkom umeću.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg Vrele Gume: Toyota Yaris Cross Hybrid

 

Dizajniran da bude urbani šmeker. Definitivno najpoželjnija konfiguracija Yarisa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Toyota Yaris Cross 1.5 HSD

 

Novi Yaris Cross je u pravom smislu I po karakteristikama SUV vozilo, sa svim pogodnostima koje donosi Toyotino iskustvo:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Toyota Yaris Cross

 

Duži je 24 cm od običnog Yarisa, krov mu je na 10 cm većoj udaljenosti od asfalta, dok je unutra isti kao standardni Yaris... Hibrid će imati i skuplje (bolje) vešanje i svašta nešto još, dok će običan benzinac biti siromašniji.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/17/2022 at 10:45 PM, neshaoct said:

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Toyota Yaris Cross

 

Duži je 24 cm od običnog Yarisa, krov mu je na 10 cm većoj udaljenosti od asfalta, dok je unutra isti kao standardni Yaris... Hibrid će imati i skuplje (bolje) vešanje i svašta nešto još, dok će običan benzinac biti siromašniji.

 

 

Uh, uh, koliko hvalospeva, ali, i netаčnih informacija. Samo kao primeri:

1. Kako tester reče, ispada da svaki Yaris Cross hibrid ima gepek od 320 litara, a ima ga samo 4WD.

2. Kaže da je očito da se po kvalitetu izrade Cross-a vidi da Toyota uopšte nije štedela i vodila računa o svom profitu, a neki dan je na AB bila vest da je Toyota ostvarila najveći neto profiti u svojoj istoriji za devetomsečni period i to zahvaljujući dizanju marže, ali i kresanju troškova i uštedama ...

3. itd, itd ...

Sve u svemu, posebno ako se pogleda kraj "testa", ovo je uradjeno kao očit PR. 

Ne treba ni da čudi, jer nema dileme da su trenutno opet u nekom dilu sa uvoznikom toyote.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris GT7 sa konzolom PlayStation 5 i igrom Gran Turismo

 

toyota gt7 sp04.jpg

 

Fanovi Toyotinog modela Yaris i Sonyjeve konzole PlayStation 5 u Španiji imaju priliku da kupe specijalni paket. Reč je o specijalnoj verziji Toyote Yaris GR Sport Electric Hybrid, koja stiže u vreme kada i dugoočekivana igra Gran Turismo na konzolu PlayStation 5.

 

toyota gt7 sp03.jpg

 

Specijalna verzija je nazvana Toyota Yaris GR Sport GT7 Edition te je ograničena na samo 100 primeraka, a uz svaki automobil ide i konzola PlayStation 5 zajedno sa igrom Gran Turismo 7.

 

toyota gt7 sp02.jpg

 

Automobil i igra će biti dostupni od 4. marta, a oni koji kupe specijalni ograničeni paket dobiće i dodatni DuelSense bežični kontroler kao i tromesečnu pretplatu na PlayStation Plus.

 

toyota gt7 sp01.jpg

 

Partnerstvo između Toyote i Sony PlaySttiona tu ne prestaje, jer PlayStation postaje jedan od glavnih partnera Toyota Gazoo Radin Iberian Cupa, koji organizuju Toyota Spain, Toyota Caetano Portugal i Motor & Sport Institute (MSI). U ovom kupu će se takmičiti primerci Toyote GR Yaris RZ specijalno pripremljeni za ovo takmičenje. Sa druge strane, Toyota će odigrati vodeću ulogu u drugom izdanju Gran Turismo Championshipa, a pobednik će kao nagradu dobiti Yaris GR Sport GT7 Edition. Ovo nije prvi put da automobilski brend uz kupljeni automobil poklanja besplatnu konzolu PS5. U decembru 2020. godine je svaki kupac Fordovog Explorera dobio i PS5 potpuno besplatno, ali do isteka zaliha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U potrazi za mogućim dodatnim "poslovnim vozilom" od "oko 4 metra" isprobah dva 3-cilindraša. Turbaš 1,0 i atmosferac 1,5. Siguran sam da vas većinu više interesuje kako ide Sandero Stepway, ali to "drugi put"  :) 

 

Nego novi Yaris 1,5 ... Suviše je blago reći da sam oduševljen kako to "leti", posebno u odnosu na prethodni yaris sa 4-cilindričnim 1,5.

Stari je 111 ks pri 6.000 rpm i 136 Nm pri 4.400 rpm, a novi 125 ks ( pri 6.600 rpm) i 153 Nm (pri 4.800-5.000 rpm).

Stari je navodno ubrzavao za 11 sekundi (Vmax 175) , a novi za 9 sekundi (Vmax 180). Mada, za stari sam u njegovo vreme znao naći i lošije podatke o ubrzanju ( u glavi mi je "urezano" 11,6 ), dok je za ovaj novi to podatak iz kataloga na sajtu uvoznika.

 

Ali, ovaj novi 3-cilindraš u Yarisu. Kako se to lepo čuje i kako taj "prima gas", pa ono je fantazija. Jedino što kombinacija dobrog ubrzanja i zvuka motora pri forsiranom ubrzanju deluje kao droga i potencijalno budi veliku agresiju u čoveku :) 

 

Eto, odem da isprobam kola za posao, i vidim koliko bi koštao "baznjak" uz taj motor ( 16.200), a posle testne vožnje sam više razmišljao o tome kako bi bilo lepo da sebi privatno kupim jedan takav, mada u smislu ponude prostora taj novi u mojim očima od prvog dana ne zaslužuje više od "dvojke", dok onom starom dajem čistu "peticu".

 

Ali, prosto, to novo "Jare" sa ta 3 cilindra ide tako prokleto dobro, tera te maltene da ga svaki put vrtiš sve do limitera, da bih mu, čini mi se, sve mane oprostio :) A to mu je istovremeno i najveća mana za poslovno vozilo ...  

 

Tek, bravo za Toyotu i njenog 3-cilindraša !!!

 

Ono što je posebna priča koja me takodje oduševljava, jeste način kako rade sistemi asistencije. Toyota je zaista odradila vema lepo podešavanje svega toga. I to je čista perfekcija. Mada, manji deo toga je rezervisan samo za poslednji paket (upozorenje na unakrsni saobraćaj i BSM), a ispod toga je kod nekih paketa moguć samo kao opcija za veoma "lepe pare".

 

Ako bih nešto zamerio, to je "ostala oprema". Tužno je da, primera radi, za auto klimu treba da izaberem peti paket opreme. To je već baš sumanuta cena.

Ili svi parking senzori - samo poslednji paket. Malo su mi neobični i halogeni farovi u nižim paketima, danas kada halogenke nema ni bazna Dačija Sandero.

 

Ali, sve u svemu, zbog zaista fenomenalnog motora i fantastične aktivne bezbednosne opreme već u baznom izdanju (16.200 uz dodatni popust od 800 evra koji nude svakom ko ne ide na sistema plaćanja 50% odmah, a 50% na 60 jednakih rata bez dodatne kamate) ), meni deluje da je novi Yaris potencijalno odlična kupovina.

Za te pare NIKO u Srbiji to ne nudi. NIKO!

A.jpg

B.jpg

C.jpg

D.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

GR Yaris uskoro i u kombinaciji sa automatskim menjačem

 

toyota gr yaris.jpg

 

Prema informacijama japanskih specijalizovanih medija, Toyota i Gazoo Racing pripremaju 8-stepeni automatski menjač za GR Yaris koji je i dalje ubedljivo najsnažniji automobil B segmenta.

 

Napravljen za potrebe homologacije aktuelnog Yarisa s kojim se Toyota Gazoo Racing takmiči u Svetskom rally šampionatu (WRC - World Rally Championship), ubedljivo najsnažniji automobil iz B segmenta sa sobom je doneo 1.6 trocilindarski turbobenzinski motor sa 261KS za čiju distribuciju na obe osovine je zadužen ručni 6-stepeni menjač. Dve godine nakon premijere ''ljutog'' Yarisa u Toyoti i njenom odeljenju za trkačke aktivnosti Gazoo Racing intenzivno pripremaju i opciju s papučicom manje, pa će se GR Yaris potencijalnim kupcima u dogledno vreme nuditi i u kombinaciji sa superbrzim automatskim 8-stepenim menjačem.

 

Očekivano, vozač će imati mogućnost ručne izmene stepena prenosa sa polugama na volanu, a u Toyoti kažu da će GR Yaris s automatskim menjačem biti štedljiviji, ali neće izgubiti ništa od svojih ''ratobornih'' osobina. Najsnažniji Yaris razvija 229 km/h i iz mesta do stotke stiže za 5.5 sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Toyota Yaris Cross

 

Yaris Cross je novi model koji spaja iskustvo koje Toyota ima u proizvodnji malih gradskih automobila, i automobila sa dizajnom i konstrukcijom SUV-ova. Kao kad bi RAV4 postao mnogo manji... eto, to bi trebalo da bude Yaris Cross.

Ovde su obrađene dve varijante: 1.5 benzinac i Hybrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izašao je i novi cenovnik za (običan) Yaris.

Promenjen je i naziv poslednjeg paketa opreme. Više nije "Tokio Edition" ( sa cenom od 23.090 ), već je "GR Sport" ( 25.790 ). Pre je poslednji paket imao i sve parking senzore, kao i još dva sistema asistencije ( BSM i RCTA ), a "izubio" je i elektropreklopive retrovizore (koji su se dobijali počev od "Elegant", kao petog paketa opreme).

 

"Bravo" za Toyotu ... :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris 1.5 VVT-iE Sport na testu Auto magazina

 

yaris 87.jpg

 

Verovali ili ne, novi Yaris je postao najupravljiviji u klasi. I ne samo to, novi 1,5 benzinac je toliko sofisticiran da u vožnji imate utisak kao da vozite turbo mašinu Malo ko je verovao da će Toyota, od ''dosadnih'' automobila koji se ne kvare i koji prelaze stotine hiljada kilometara bez ikakvih problema, svojim modelima dodati još jednu, potpuno neočekivanu karakternu osobinu - sportske vozne karakteristike. Pritom, pričamo o standardnim verzijama automobila a ne sportskim varijantama. Prva Toyota na kojoj je primenjena nova strategija je nova Corolla.

 

yaris 86.jpg

 

Osim što nas je iznenadila kvalitetom materijala i završne obrade po ugledu na Leksus, tradicionalno pouzdana mehanika čuvena i po niskoj potrošnji dobila je još jedan atribut - sportski. Pre svega, auto je neverovatno stabilan u krivinama, po čemu je dospeo u sam vrh klase. Po svoj prilici koncept se dopao mnogim kupcima, pa ga je Toyota primenila i na novom Yarisu.

 

yaris 85.jpg

 

Nismo mogli da verujemo kako se nova mala Toyota ponaša u krivinama. Zapravo, uopšte nije mala, ali o tome ćemo nešto kasnije. Ono što nas je zaista fasciniralo na novom Yarisu je upravljivost. Volan je vrlo direktan, mada je servo asistencija dosta jaka. Bez obzira na to, vozač lepo može da oseti podlogu na upravljaču.

 

yaris 84.jpg

 

Kako su kilometri test vožnje prolazili, postajali smo sve smeliji prilikom skretanja. Yaris se jednostavno ne naginje u krivinama, poslušno prati zadatu putanju i pri ozbiljno velikim brzinama na kojima bi većina konkurenata ispuštala zvuke škripe guma uz efekat preupravljanja. Ne i Yaris. Auto se ponaša kao karting, skreće kao po šinama uz maksimalno predvidivo ponašanje i bez proklizavanja zadnjeg dela čak i kada se pretera.

 

yaris 83.jpg

 

Direktan volan je omogućio vozaču da ne skida ruke sa pozicije 9:15, u maniru sportskih automobila. Sedi se dosta niže nego do sada, a primetna je i veća širina kabine. Najlepše od svega je što auto uopšte nije pretvrd, već je sasvim dovoljno tvrd da ulije maksimalnu sigurnost vozaču prilikom naglih manevara bez ljuljanja karoserije; opet, dovoljno je mekan da efikasno neutrališe neravnine, pa je tvrdoća, što bi se reklo, baš kako treba.

 

yaris 82.jpg

 

Nismo mogli da odolimo da stabilnost isprobamo pri velikim putnim brzinama. Yaris nas je i ovde iznenadio, toliko da smo pomislili da ''sport'' paket opreme ima drugačije ogibljenje u odnosu na ostale verzije. Zapravo, nema; svi su isti po tom pitanju. Auto je toliko stabilan da i na auto-putu možete da izvedete nagli manevar bez ikakvog ugrožavanja bezbednosti, koji bi sa drugim automobilima bio izuzetno opasan.

 

yaris 81.jpg

 

U tom kontekstu, nameće se zaključak da je Yaris jedan od najupravljivijih automobila u B segmentu, ako ne i najbolji. Ništa manje nas nije iznenadio novi 1.5 benzinac. Ima istu zapreminu kao i prethodni 1.5, ali više snage i potpuno drugačiju krivu obrtnog momenta.

 

yaris 80.jpg

 

Otprilike, to je novi Toyotin 2.0 atmosferac koji se ugrađuje u RAV4 ali i u hibridnoj kombinaciji u Corollu i C-HR. ''Odsečen'' mu je jedan cilindar, ima još veću termalnu efikasnost i veoma dobre preduslove za veliku elastičnost s obzirom na dug hod klipa.

 

yaris 79.jpg

 

U Yarisu je dostupan kao hibrid ali i kao standardni atmosferac. Vibracije su zaista svedene na minimum. Ako niste unapred upoznati sa tehničkim podacima, teško da biste primetili da mu ''fali'' cilindar. Za one vrlo iskusne i osetljive petrolhede reći ćemo da vibrira kao sjajno izolovan moderan dizelaš.

 

yaris 78.jpg

 

I to samo na leru, kada je na oko 1000 obrtaja sa dostignutom radnom temperaturom. Vožnja je već potpuno druga priča; motor ima vrlo sportski zvuk, pogotovo kada ga naterate u više obrtaje. A oni su nešto po čemu je ova mašina specifična - maksimalnu snagu postiže pri 6600 obrtaja, što je prilično visoka vrednost.

 

yaris 77.jpg

 

Motor se toliko lako vrti, bez ikakve tromosti karakteristične za atmosferce, da smo sigurni da bi 99% vozača malolitražnih trubo-benzinaca pomislilo da i Yaris ima turbo. Izuzetno je uglađen u radu i elastičan na niskim obrtajima. Na primer, vozite četvrtim stepenom prenosa nekih tridesetak na sat, motor se vrti na oko 1.200 obrtaja, date gas i auto jednostavno ubrza kao da ste u drugoj.

 

yaris 76.jpg

 

Pri svemu tome potrošnja je iznenađujuće niska i kreće se od 6.5 do 7.4 l/100 km po gradu, u zavisnosti od gužve. Praktično identični su i fabrički deklarisani podaci po novim WLTP standardima. Sa njim bez problema možete i na duže staze.

 

yaris 75.jpg

 

Pri 130 km/h je na 3.200 obrtaja, što je prilično nisko za atmosferce. Tada troši oko šest litara benzina. Zaključak je da, ukoliko ste u mogućnosti, počastite sebe 1.5 benzincem. Verujte, nećete biti razočarani. Osim što nas je Yaris potpuno iznenadio voznim karakteristikama, moramo da pohvalimo i dizajn. Privukao je veliku pažnju gde god da smo se pojavili, kao malo koji auto.

 

yaris 74.jpg

 

Posebno je atraktivan enterijer jer je drugačiji od svega do sada. Primetna je ''spratnost'' komandne table u smislu pregrada za sitnice koje su raspoređene u nekoliko nivoa. U svakoj od njih može da stane veliki mobilni telefon. Yaris je specifičan i po neobičnom izgledu digitalnih instrumenata. Zapravo, raspored im je standardan, levo je obrtomer, a brzinomer desno. Bord kompjuter je u sredini.

 

yaris 73.jpg

 

Ipak, ono što je neobično je dizajn. Nešto su manji ali veoma pregledni, pa nekako fascinira činjenica da su dizajneri uspeli da učine nesvakidašnjim i atraktivnijim instrumente sa generalno uobičajenim rasporedom. Izuzetno dobro se vide i pri jakom suncu, dok noću ne zamaraju oči. Inače, sedi se nešto uspravnije u cilju bolje preglednosti, ali sa prilično ispruženim nogama, što do sada nije bio slučaj u Yarisu.

 

yaris 72.jpg

 

Zadnja sedišta su vrlo specifična. Može se reći da su najbolje profilisana u B segmentu. Na njima bismo bez problema mogli da krenemo i na duga putovanja. Pre svega, deo na kom se sedi je dosta visok u odnosu na nivo patosa. To znači da butine imaju dobar oslonac celom dužinom, bez onog osećaja kao da sedite na niskoj stoličici.

 

yaris 71.jpg

 

Osim toga, naslon je profilisan tako da nekako utonete u sedište, u vrlo relaksiranom položaju. Osobe prosečne visine imaju još više mesta za kolena zahvaljujući dužem međuosovinskom rastojanju ali i za glavu. Do neba ima još neka tri prsta prostora, praktično kao u Corolli. Jedino prtljažnik nije povećan, mada za tim i nije bilo neke potrebe na gradskom automobilu. Možda je mogla da bude dodata još neka zakačaljka za kese, ovako, postavljena je samo jedna i to sa desne strane. Ispod poda je set za popravku pneumatika.

 

yaris 70.jpg

 

Nova Toyota Yaris može da se nabavi od 16.390 evra sa PDV-om. Čak i osnovna verzija ima izuzetno bogatu bezbednosnu opremu.

 

yaris 69.jpg

 

Za taj novac dobija se sistem za automatsko kočenje sa prepoznavanjem pešaka danju i noću, biciklista, kao i za izbegavanje sudara sa vozilima iz suprotnog smera i pešaka prilikom skretanja u raskrsnici. Svaki Yaris ima kameru za prepoznavanje saobraćajnih znakova i automatsko uključivanje i isključivanje dugih svetala.

 

yaris 68.jpg

 

Osim toga, ako se približite liniji na putu volan će sam korigovati putanju. Standard je i adaptivni tempomat koji radi u kombinaciji sa kamerom za prepoznavanje znakova. Naravno, kao i do sada, Yaris može da se kupi sa hibridnim pogonom i to sa motorima najnovije generacije razvijenim specijalno za ovaj model.

 

yaris 67.jpg

 

Za koju god varijantu da se odlučite, dobićete vrlo poseban auto. I da, beli krov je, za sada, dostupan samo u ''sport'' paketu opreme.

 

yaris 66.jpg

 

Svaki Yaris, pa i najjeftiniji, ima automatsku aktivaciju dugih svetala. Kamera iza unutrašnjeg retrovizora prepoznaje druga vozila ispred, pa u zavisnosti od toga da li ima nekoga ili ne, pali i gasi duga svetla.

 

yaris 65.jpg

 

Taster za aktivaciju automatike je na uobičajenom mestu kao i do sada, levo od volana. Inače, farovi imaju punu LED tehnologiju, za dnevna, srednja i duga svetla.

 

yaris 64.jpg

 

Dizajn novog Yarisa je ozbiljno drugačiji. Toyota je pokazala da svežih ideja uvek ima, a među njima je i dizajn tapacirunga vrata.

 

yaris 63.jpg

 

Obložen je materijalom sličnim za oblaganje neba. I ne samo to, ručica za otvaranje je malo uvučena u rukohvat, dok su prekidači prozora postavljeni visoko.

 

yaris 62.jpg

 

Čak i osnovna verzija ima sve moguće bezbednosne sisteme. Tu je sistem za automatsko kočenje, kao i kamera za prepoznavanje saobraćajnih znakova.

 

yaris 61.jpg

 

Svaki od ovih sistema može da se uključi i isključi u meniju preko displeja između instrumenata. Standard je i adaptivni tempomat sa radarom za održavanje odstojanja od vozila ispred.

 

yaris 60.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carfectionyoutubelogonovi.jpg Carfection: Toyota Yaris Cross

 

Yaris Cross može nekome izgledati kao blag, napravljen pre svega za starije ljude, ali ispod haube je mnogo napredniji nego što mislite:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/6/2022 at 9:38 PM, neshaoct said:

Motor se toliko lako vrti, bez ikakve tromosti karakteristične za atmosferce, da smo sigurni da bi 99% vozača malolitražnih trubo-benzinaca pomislilo da i Yaris ima turbo.

 To kako se ovaj novi Yaris (subjektivno) rado vrti to je meni nestvarno. Dodje u kontinuitetu do 7.000 rpm bez i najmanjeg osećaja otpora motora. A onda zapuca limiter kao rafal ... :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris Cross GR Sport

 

226631-toyota yc 04.jpg

 

Yaris Cross GR Sport je najnovija verzija Toyotinog manjeg krosovera, ali uz napomenu da će ova varijanta biti dostupna samo kupcima u Japanu. Toyota navodi da Yaris Cross GR Sport uz revidirano oslanjanje ima i poboljšano upravljanje i manje naginjanje karoserije. Automobil je i niži za 10 mm, postavljen je na 18-inčne točkove sa Falken gumama, a takođe je izvršeno podešavanje opruga, amortizera i električnog servo upravljača.

 

226630-toyota yc 03.jpg

 

Sa hibridnim pogonom, Yaris Cross GR Sport ima unapređeni kontroler pogonskog sklopa koji obezbeđuje poboljšani odziv pedale gasa.

 

226632-toyota yc 02.jpg

 

Osim navedenog, Toyota je za ovaj krosover predvidela i saćastu crnu masku, crvene kočione čeljusti, 10-krake alu točkove, nova prednja sedišta sa mešavinom materijala Air Nubuck i sintetičke kože, kao i trokraki kožni volan sa GR logom, deo centralne konzole u tamno sivoj metalik boji i aluminijumske pedale.

 

226633-toyota yc 01.jpg

 

Yaris Cross GR Sport može da se dobije sa 1.5 trocilindričnim motorom sa 118 konjskih snaga, kao i u hibridnoj varijanti. Prodaja u Japanu startuje sledećeg meseca, po cenama od 2.367.000 do 2.750.000 jena (od 16.900 do 19.635 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...