Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Toyota Yaris / Yaris Cross

Recommended Posts

caradvice.jpg CarAdvice: 2021. Toyota Yaris Cross

 

Toyota je malo zakasnila sa ulaskom u ovaj tržišni segment...a, onda se i nije mnogo dizajnerski potrudila jer Yaris Cross ne može da se pohvali lepotom. Međutim, ne čini auto dobrim samo njegova lepota, pa pogledajte da li je drugim aspektima Toyota posvetila više pažnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. Toyota Yaris Cross

 

Verzija na testu je hibrid sa pogonom na prednjim točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader: Toyota GR Yaris

 

Ok, ok...svi pričaju kako je GR Yaris odličan, kako odavno autoindustrija nije napravila bolji hothatch, kako ponovo postoji auto koji stvarno prenosi WRC iskustvo, itd, itd....ali, da ipak možda taj ''hajp'' nije preteran? Pogledajte:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

GR Yaris na testu ''severnog jelena'' u skladu sa svojim renomeom

 

Prvi pokušaj nije bio uspešan jer je GR Yaris oborio dva čunja u drugom nizu. Maksimalna brzina pri kojoj je vežba odrađena bez greške iznosila je 80 km/h. U ovom pokušaju vozač je okretao volan ''nežnije'' nego u prvom slučaju, što je očigledno napravilo razliku.

 

Kako prenose Vrele Gume, mada je ostvarena brzina natprosečna, španskoj ekipi je uspevalo da je postigne i sa manje sportski orijentisani modelima. Treba napomenuti da GR Yaris ne gubi brzinu tokom manevara, jer je konstruisan tako da bude brz u krivinama. Prilikom svih prolaza naginjanje karoserije je bilo minimalno, a volan se brzo vraćao u početni položaj budući da je ogibljenje veoma kruto. Proklizavanje točkova je minimalno jer je stepen prijanjanja koje pružaju pneumatici visok. U vežbi slaloma GR Yaris se pokazao veoma efikasnim, jer je velikom brzinom uspevao da prolazi čunjeve. Ovaj automobil pruža brz i precizan odziv na volanu, dok se elektronska kontrola stabilnosti neznatno uključuje u igru:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr: Toyota GR Yaris

 

Daleko ispred hothatch-a!

Toyota GR Yaris jedan je od najiščekivanijih automobila ove godine. Pokreće ga trocilindraš koji razvija 261KS koje prenosi na sva četiri točka putem ručnog menjača.

Pogledajmo kako se snašao na Jurinom testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pistonheads.jpg PistonHeads: 2021. Litchfield Toyota GR Yaris

 

Posao još nije gotov, tj. paket nije spreman do kraja...ali je pri kraju. 

Litchfield blago rečeno zna da naknadno doradi ovakve automobile. Jedan od osnovnih ciljeva kod GR Yarisa im je da ga naprave komfornijim za svakodnevnu vožnju - to se ne čuje često od tuning kompanija. I pored toga, spustili su ga još 40 mm...i svašta nešto još rade:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Toyota GR Yaris vs Litchfield GR Yaris

 

Za 740 evra Litchfield nudi 305KS/390Nm umesto fabričkih 261KS/360Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolped.jpg PetrolPed: Toyota GR Yaris

 

Po svemu sudeći GR Yaris će biti upisan kao sledeći iskonski reli auto koji je imao homologaciju za serijsku proizvodnju:

 

 

 

carsireland.jpg CarsIreland:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar?: 2021. Toyota GR Yaris

 

Postoje oni dani kad samo želite da stignete tamo gde ste krenuli svojim autom, umorni ste i ne zanima vas ništa drugo nego da bez ikakve drame dođete do cilja.

E pa, GR Yaris će vam i tada promeniti stav, tj. ''nateraće'' vas da se vozite:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je moguće da niko ne radi testove običnog yarisa (sa običnim 1,0 ili običnim 1,5 motorom) ? Samo GR ... Kao da će svaki da iskešira 40k ili više za yaris. Eventualno, ima test za hibrid. Ali, za običan - "šipak". Tačnije, mogu i oni da se nadju (sa 1,5), ali su veoma, veoma retki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris je Evropski automobil godine 2021.

 

211751-toyota yaris.jpg

 

U finalu izbora za Evropski automobil godine 2021. bili su Citroen C4, Cupra Formentor, Fiat 500e, Land Rover Defender, Škoda Octavia, Toyota Yaris i Volkswagen ID.3. Pobednik ovog izbora je saopšten danas, a to je nova Toyota Yaris koja je dobila 266 boda. Na drugom mestu se našao Fiat 500e sa 240 bodova, na trećem je Cupra Formentor sa 239 bodova, a slede Volkswagen ID.3 (224 boda), Škoda Octavia (199), Land Rover Defender (164) i Citroen C4 (143). Žiri se inače sastoji od 59 novinara iz 22 evropske zemlje, a ovde i podsećanje da je Peugeot 208 bio nosilac ove titule za 2020.

 

Lista pobednika u poslednjih 15 godina:

2007. Ford S-MAX

2008. Fiat 500

2009. Opel Insignia

2010. Volkswagen Polo

2011. Nissan Leaf

2012. Opel Ampera/Chevrolet Volt

2013. Volkswagen Golf VII

2014. Peugeot 308

2015. Volkswagen Passat B8

2016. Opel Astra

2017. Peugeot 3008

2018. Volvo XC40

2019. Jaguar I-Pace

2020. Peugeot 208 

2021. Toyota Yaris

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

GR Yaris lagano može da prati M2 Competition na ''Ringu''

 

toyota gr bmw m2.jpg

 

Toyota još nije postavila zvanično vreme kruga za Nurburgring Nordschleife sa GR Yarisom, ali ovaj video daje nam dobar osećaj u to koliko je automobil brz. Dotični vozač Yaris GR-a pokazuje vrlo malo straha i odličnu kontrolu nad automobilom, a performanse Yaris GR-a su toliko dobre da je vozač u stanju da prati BMW M2 Competition tokom celog kruga. Ključ Toyotinih performasni je snažni 1.6 turbo trocilindraš koji ima 257 konjskih snaga i 360 Nm momenta. Primerak u ovom videu je opremljen i opcionalnim Circuit paketom koji između ostalog dodaje 18-inčne felne, sportsko oslanjanje i Michelin Pilot Sport 4S gume:

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Toyota Yaris

 

Vrhunsko, tačnije hibridno izdanje, Toyotinog modela koji niže uspeha više od dve decenije. Kako izgleda njegova četvrta generacija?

Pa, za početak netipično je dizajnerski agresivan za segment kojem pripada i sigurno ga nećete pomešati sa nekim drugim malim gradskim autom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako je formalno izbor za automobil 2021. godine u Srbiji zakazan za april, zna se već da će Yaris biti proglašen pobednikom.

Inače, kandidati za automobil 2021. u Srbju su: Dacia Sandero Stepway, Toyota Yaris, Audi A3 i Seat Leon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih voleo da znam koji parametri se cene pri ovim izborima i kako je u kojoj kategoriji bodovan koji takmičar.

Kako je žiri, recimo, bodovao komfor novog yarisa, u njegovoj klasi, inače, ali i u odnosu na prethodnika, jer je prethodnik unutra bio "za dva broja veći" !!! Ja bih mu u toj disciplini dao ocenu "nula", jer mislim da trenutno u B segmentu nema teskobnijih kola.

Opet, za sisteme aktivne bezbednosti koje nudi i bazno u serijskoj opremi, da bih mu i desetku.

Kako je bodovana cena vozila? On je dosta poskupeo. Ali, baš ludački. Maltene je ušao cenom u polje corolle.

Eto zašto bih voleo da znam kako se tu šta boduje. Ako je taj sistem izbora. A ako je izbor po sistemu "ko najviše zakiti", onda je i to u redu, ali, samo da se zna.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Test Toyota Yaris

 

Toyota ne odustaje od malih gradskih automobila, kao ni od želje da Yaris u svim svojim izdanjima opravda nadimak ''mali genije'', kako je nazvana još prva generacija. U prvom planu je i dalje hibridni sistem sa kojim Yaris troši još manje. Uz to, udobniji je, dinamičniji i bezbedniji...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš ga pretera u hvalospevima, ali, "domaćinski", vidi se da su imali onaj sponzorski ugovor i da pokušava da im se dodvori...

Netačno je naveo cenu testiranog, nije on 25k, već oko 28k ( 27.990), a "sa popustom" je 27k ( 26.990 ) To je top paket.

Ono poredjenje na kraju, sa ostala dva modela ( 1,5 Sport i 1,0 SOL), trebalo je da pokaže i enterijer (nebo i zemlja), a posebno, ako top paket poredi sa SOL-om (od 16,5k bez boje za 1,0 motor sa 72 ks), onda treba da kaže i da je SOL čak treći nivo opreme. To nije baznjak. A on "nije smeo" da pokaže čak ni kako izgleda u enterijeru taj treći paket opreme.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL: Toyota GR Yaris

 

Ubrzanje i najveća brzina zahvaljujući 261KS/360Nm iz tri cilindra...ali 1.6 turbo-motora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

evoyoutube.jpg EVO: Toyota GR Yaris

 

GR Yaris je trenutno stvarno hot hothatch - svi o njemu pričaju, svi njegove performanse gledaju i upoređuju.

Pa, jel' taj auto zaista vredan tolike fame koja se gradi oko njega?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Toyota GR Yaris

 

Niko nije očekivao niti se pitao kako bi izgledao Yaris sa skoro 270 konja....ali Toyota ga je napravila.

Ovo je prvi potpuno sportski auto koji je Toyota sama napravila (Supra je zajedno sa BMW-om, a GT86 sa Subaru):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris Cross Adventure

 

toyota yc 01.jpg

 

Toyota Yaris Cross se prvi put pojavila pre gotovo godinu dana, a sada je dobila vizuelna poboljšanja zahvaljujući tretmanu Gazoo Racing-a. Iako istinske performance verzije neće biti, Toyota je ipak predstavila još jedan dodatak svojoj ponudi, a to je Yaris Cross Adventure.

 

toyota yc 02.jpg

 

Sufiks Adventure podrazumeva crossover sa najrobusnijim paketom opreme koji je drugačijeg karaktera u odnosu na Elegant predstavljen prošle godine. Nova oprema je dizajnirana ''za život izvan gradskih ulica, za vreme provedeno u istraživanju te za uživanju na otvorenom''.

 

toyota yc 03.jpg

 

Model Adventure se vizuelno lako razlikuje po zaštiti zadnjeg branika i novom prednjem difuzoru. Tu su i srebrni krovni nosači te specijalne 18-inčne felne od legura tamno sive boje. Toyota je kreirala sličnu off-road atmosferu i u unutrašnjosti zahvaljujući klavir crnim elementima, crnom nebu i specijalnim sedištima.

 

toyota yc 04.jpg

 

U prodaji će se naći i ograničeni Premiere Edition model dostupan u periodu od 12 meseci od početka proizvodnje, a podrazumeva brojna poboljšanja uključujući ekskluzivne kožne presvlake sedišta, specijalne 18-inčne felne od legura, električna vrata prtljažnika sa kick senzorom, HUD ekran i dvobojnu karoseriju.

 

toyota yc 05.jpg

 

Tu je i dalje hibridni pogon koji se sastoji od 1.5 benzinskog motora i električnog motora, koji isporučuje 116 KS. Toyota će početi da prima narudžbine u drugoj polovini 2021. godine, a prodaja počinje u septembru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prior Design Toyota GR Yaris Widebody

 

Ovaj projekat je za sada ideja, ali je već najavljena i realizacija ako bude dovoljno interesovanja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topgear.jpg Top Gear: Toyota GR Yaris

 

260 konja, pogon na svim točkovima, karbonski krov - ovo nije Yaris napravljen za ''penzionere'':

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...