neshaoct 9591 Posted June 26, 2020 Toyota više neće prodavati Yaris u Americi Toyota će krajem juna okončati proizvodnju Yarisa hečbek i sedan u SAD, koji su u stvari bili prepakovane verzije Mazde2. Kako piše B92, u tom proizvođaču kažu da za sada ne planiraju naslednika, ali ne isključuju mogućnost da na severnoameričkom tržištu ponude novi mali krosover, Yaris Cross. Ukidanje američkog Yarisa ne predstavlja veliko iznenađenje, s obzirom da je prema podacima koje je objavio Carsalesbase, Toyota 2019. u SAD prodala samo 2.181 primerak ovog modela. To je tek neznatno više vozila u poređenju sa 2018, kada je isporučeno 1.940 automobila. Oba broja su, međutim, daleko ispod rekordnog rezultata iz 2008. kada je u SAD prodato čak 102.328 Yarisa, pa čak i od onog iz 2016. kada su na istom tržištu isporučena 10.872 automobila. Kao jedan od glavnih razloga za ovakav pad interesovanja kupaca, navodi se sve veća popularnost krosover/SUV modela. Interesantno je da je najnovija hečbek varijanta Yarisa za SAD predstavljena na prošlogodišnjem salonu automobila u Njujorku, pa se na tržištu zadržala tek nešto više od godinu dana. Kao i Yaris sedan, i hečbek je zasnovan na Mazdi2, a pokreće ga 4-cilindarski 1.5 motor sa 107 KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted July 7, 2020 U Francuskoj krenula proizvodnja nove Toyote Yaris Toyota Motor Manufacturing France (TMMF) je pokrenula proizvodnju nove generacije Yarisa u svom proizvodnom pogonu u Valenciennesu u severnoj Francuskoj. Yaris je prvi kompaktni automobil napravljen na novoj globalnoj platformi (Toyota New Global Architecture -TNGA) GA-B, koja predstavlja temelj za unapređene dinamičke karakteristike. TMMF je četvrta fabrika u Evropi koja je uvela proizvodnju vozila na novoj platformi, nakon turskih pogona (C-HR i Corolla Sedan), britanskih u Burnastonu (Corolla Hatchback i Touring Sports) i ruskih (Camry i RAV4). Takođe, Yaris se oprema najnovijom generacijom 1.5 motora koji se isto proizvodi u Evropi - u Toyota Motor Manufacturing Poland. U TMMF je dodatno uloženo oko 300 miliona evra što je pola početnog ulaganja TMMF-a. Svi proizvodni pogoni su osavremenjeni novom opremom i tehnologijom zbog bolje ergonomije i kvalitetnijeg rada. Najveće izmene su uvedene u radionice za plastiku koje su proširene za dodatnih 3.500 kvadrata radi smeštanja novih pogona, čime je omogućena vlastita proizvodnja novih plastičnih delova. TMMF očekuje da ukupni broj stalno zaposlenih dostigne 3.600 do kraja ove godine. Podsetimo, u istoj fabirci će se proizvoditi i Yaris Cross, i to od polovine iduće godine nakon još 100 miliona evra ulaganja u proizvodne kapacitete. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 1, 2020 Autogefuhl video: Test Toyota Yaris Na testu je 1.5 atmosferac (sa 3 cilindra) hibrid: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted August 18, 2020 Kris Meeke i Toyota GR Yaris Britanski veteran relija i pobednik 5 relija u okviru WRC-a Kris Meeke, seo je za volan novog sportskog Yarisa: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 1, 2020 Toyota Yaris Cross sa GR Parts i Modellista elementima Kao i novi Yaris hatchback, i Yaris Cross će u Japanu biti dostupan sa GR Parts elementima (za koje se pobrinuo Gazoo Racing). Za početak, tu su dodatni elementi na ivicama prednjeg branika, 18-inčni alu točkovi u crnoj boji, bočne zaštitne lajsne, mat crni detalji, zatamnjena zadnja stakla, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi, crvene zavesice iza točkova, okvir registarske tablice od ugljeničnih vlakana... Kasnije će se u paketu naći i sportska sedišta, aluminijumske pedale i GR volan sa kontrastnim šavovima, kao i nove opruge i amortizeri. I japanski Modellista je za Yaris Cross već pripremio dva paketa za doterivanje njegovog izgleda. Paketi sadrže prednji spojler, komplet pragova, izmenjeni zadnji branik, kao i set alu točkova do 19 inča. Ko želi više, kao opcija se nude i zadnji krovni spojler, hromirana lajsna na prednjem grilu, kao i elementi za unutrašnjost (od novih pedala, preko drugačijeg finiša za sedišta i prednji panel, pa do novih patosnica). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 2, 2020 Toyota GR Yaris sa 260 konja ulazi u proizvodnju GR Yaris je drugi model u paleti sportskih automobila GR, a proizvodnja je počela u novom pogonu u Japanu. Prvi proizvedeni primerak napustio je novu liniju prošle nedelje, nakon primene novog sistema za sklapanje vozila koji se sastoji od niza pojedinačnih ćelija povezanih autonomnim vozilima. Toyota smatra da je ovaj način proizvodnje pogodniji od konvencionalnog sistema transportnih traka jer omogućava veću preciznost u konstruisanju školjki i šasije sportskih automobila. GR Yaris je nedavno dostupan u pretprodaji sa cenom od oko 31.000 evra uoči njegovog lansiranja na tržište u Oktobru. Zainteresovani kupci na odabranim tržištima pozvani su da odaberu između standardne varijante koja se isporučuje sa aluminijumskim felnama od 18 inča sa gumama Dunlop Sport Maxx, duplim izduvom, kožnim volanom, keyless sistemom i aktivnom kontrolom...ili ''hardcore'' Circuit Pack varijantu. Ovaj dodatni paket podiže cenu GR Yarisa na oko 35.000 evra i dodaje limited-slip diferencijal, crvene kočione čeljusti, Michelin Pilot Sport gume, dodatno podešeno vešanje. Oba modela su standardno obojena u belo, ali crvena, crna i srebrna boja su dostupne kao opcija. Isporuke treba da krenu u Novembru. Novi hothatch razvio je Gazoo Racing u Japanu u specijalnoj homologaciji koja pomaže razvoju nove generacije Yaris WRC automobila. Tommi Makinen Racing, koji vodi Toyotin program svetskog reli šampionata, imao je značajan doprinos u razvoju auta. GR Yaris se tako pridružuje GR Supri u rastućoj Toyotinoj familiji sportskih modela. Na lansiranju automobila, šef Gazoo Racing-a Shigeki Tomoyama rekao je: ''Dok je nova GR Supra sportski automobil razvijen na onsovu našeg iskustva na trkačkim stazama širom sveta, GR Yaris je osmišljen kroz naše učešće i iskustvo u relijima - nešto što su mnogi naši navijači čekali.'' GR Yaris se pravi na specijalnoj verziji Toyotine TNGA platforme sa pogonom na svim točkovima. Specijalna je verzija u pitanju jer je njen prednji deo sa GA-B platforme koju Toyota koristi za male automobile uključujući i Yaris, a zadnji deo je sa veće GA-C platforme na kojoj se pravi Corolla. U poređenju sa običnim Yarisom, nova auto ima potpuno drugačije panele sa nižim krovom, ima troja vrata umesto pet, i značajno prerađenu karoseriju koja pomaže aerodinamičnosti. GR Yaris je dugačak 3.995 mm, širok 1.805 mm sa međuosovinskim rastojanjem od 2.558 mm. Pozadi, gde ima i potpuno novo vešanje, je širi nego napred za 30 mm. Karoserija dosta koristi polimer od karbonskih vlakana i aluminijum, a sve zbog smanjenja ukupne težine automobila koja na kraju iznosi 1.280 kilograma. Toyota je potvrdila da će 1.6 turbo trocilindrični motor proizvoditi maksimalnih 260 konja i 360 Nm obrtnog momenta. Menjač je manuelni sa 6 brzina, pogon je konstantno na sva 4 točka, ali novi Toytin ''GR-Four'' sistem prenosa omogućava tri unapred podešena nivoa raspodele obrtnog momenta, uključujući i onaj koji sve Nm šalje pozadi. GR Yaris ima prednji kočioni disk od 356 mm i četvoroklipna kočiona klješta. GR Yaris će se proizvoditi na namenskoj Gazoo Racing liniji u Toyotinom proizvodnom pogonu u Motomachiju u Japanu, za koji se Toyota hvali da koristi dosta preciznog ručnog rada. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 4, 2020 CarsGuide video: Test Toyota Yaris Yaris jeste nikada moderniji (sada postoji i kao hibrid), bezbedniji (gomila ADAS-a) i bolji, ali to dolazi i sa činjenicom da je nikada skuplji: CarSales video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 14, 2020 Ovako bi mogla da izgleda Toyota GR Yaris Cross Toyota je ranije ove godine već predstavila sportski hatchback GR Yaris, pa se postavlja pitanje da li će sličan GR tretman proći i njihov novi crossover Yaris Cross. Po svemu sudeći to se najverovatnije neće desiti, ali nezvanični renderi njegovog eventualnog izgleda su ipak urađeni. Ovakav GR Yaris Cross bi mogao da ima snažan motor (1.6 trocilindrični turbo benzinac sa 261KS i 360 Nm), 6-stepeni manuelni menjač, pogon na sva četiri točka, aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), saćastu prednju masku, set novih točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, crvenim šavovima, kožnim volanom i sportskim pedalama. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 18, 2020 MarekDrives video: Test 2020. Toyota Yaris Hybrid Novi Yaris je 5 cm širi od starog, ima i isto toliko veće međuosovinsko rastojanje, ali ukupna dužina mu nije porasla, što znači da su sada točkovi još više ''na krajevima'' auta. Toyota ga je namerno napravila nikada agresivnijim, pun je oštrih linija, ogromna maska hladnjaka napred (skoro kao kod Lexusa) pojačava efekat malog, ''besnog'' automobila i to je dobro: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted October 28, 2020 CarWOW video: 2021. Toyota Yaris Potpuno nova generacija na novoj platformi, ne pravi se više samo sa benzincem ili dizelom ispod haube, tj. svaki novi Yaris je hibrid: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 6, 2020 CarsGuide video: Test 2021. Toyota Yaris Cross Toyota je rešila da popuni i kategoriju malih SUV modela koji se prave na B segmentu, a koji se odlično prodaju naročito po Evropi, pa eto i Yarisa podignutog da bude SUV: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 7, 2020 Toyota neće napraviti GR Yaris Cross Toyota je ranije ove godine predstavila sportski hatchback GR Yaris, pa su mnogi postavljali pitanje da li će sličan GR tretman proći i njihov novi crossover Yaris Cross. To se ipak neće desiti što je za australijske medije tokom lokalne promocije standardnog Yarisa Cross potvrdio i šef Toyotinog marketinga za Australiju, koji je precizirao da takvih planova nema. U svakom slučaju, GR Yaris Cross je mogao da ima snažan motor (1.6 trocilindrični turbo benzinac sa 261KS i 360 Nm), 6-stepeni manuelni menjač, pogon na sva četiri točka, aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), saćastu prednju masku, set novih točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, crvena kočiona klešta, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, crvenim šavovima, kožnim volanom i sportskim pedalama. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 8, 2020 ChasingCars video: Test 2021. Toyota Yaris Cross Može biti sa atmosferskim benzincem sa 3 cilindra, a mnogo češće će biti hibrid: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 10, 2020 CarSales video: Test Toyota Yaris Cross Toyota nije samo ušla u već bogat segment malih SUV/Crossover modela i eto nada se da će se njen auto nekome svideti. Znala je da mora da svojim autom donese nešto što ne postoji u tom delu automobilskog tržišta. Zato je sa novim Yarisom Cross donela i hibridnu tehnologiju za sobom, računajući se da će upravo ta karakteristika doprineti većoj prodaji: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 10, 2020 CarWOW video: Toyota GR Yaris GR Yaris je kao pravi hothatch automobili od pre 30 godina, tj. pre nego su te sportske verzije C segmenta postale prevelike, preteške i preskupe. Ali, ovaj Yaris nije regularni sa eto malo drugačijim branicima ili malo jačim motorom. Neeee...ovo je pravi mali sportski auto. Svi Yarisi imaju 5 vrata, osim GR Yarisa. Zbog potrebe za homologacijom Yarisa koji učestvuje u WRC šampionatu postoji ovakav GR sa troje vrata. Tu već vidite koliko je sportski kad je poslužio kao osnova za WRC, a što Toyota nije propustila da napomene preko posebne pločice na centralnom tunelu. Ustvari, kao da je Toyota prvo znala kakav WRC auto im treba i napravila ga, a onda ga ''pripitomila'' i dobismo GR Yaris. Nije samo broj vrata (čvrstoća karoserije), nego je linija krova za 10 cm niža nego kod regularnog Yarisa, plus je tako nizak krov karbonski. Ceo auto je za 5 cm duži od običnog Yarisa, i 6 cm širi što se najbolje vidi kad GR pogledate otpozadi. Motor je 1.6 turbo-benzinac sa 3 cilindra i 261 KS/360 Nm, pogon je na svim točkovima (60% napred / 40% pozadi, i konstantan pogon na sva 4 točka je u pitanju). Koliko snage ide napred, a koliko pozadi se može menjati preko dugmeta u kabini, promenom moda vožnje. Taj odnos može biti 50/50, ili 30/70 u korist zadnjih točkova, ali nikada ne može sve ići samo napred ili pozadi. ''Normal'' mod je pomenutih 60/40. Do stotke stiže za tek malo preko 5 sekundi: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 12, 2020 Autogefuhl video: Toyota GR Yaris Kad se WRC auto ''pripitomi'' da može da se prodaje običnom svetu, nastaje li tako ultimativni hothatch? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 23, 2020 CarMagazine video: 2021. Toyota GR Yaris Auto koji u današnjem svetu ne bi ni trebao da postoji. Svet u kojem živimo nam donosi brojne automobilske premijere, ali svaka druga je neki električni SUV. Toyota je rešila da pokaže šta veliki proizvođač može da uradi kad odluči da napravi ne samo hothatch, nego auto koji služi za homologaciju njihovog sledećeg WRC modela. Kao da su, posle Supre koja je ustvari faktički BMW, hteli da pokažu da ume Toyota sama da napravi pravi sportski auto. Možemo samo zamisliti koliko je bio skup ovaj projekat za Toyotu, ali se to nije prelilo na cenu ovog Yarisa. Ne, ne traže za njega nekih bezumnih 60k evra, već 30-tak hiljada što je skroz razumno za hothatch ovakvog kvaliteta i performansi: PistonHeads video: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 25, 2020 GR Yaris prelazi Nirburgring za manje od 8 minuta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3685 Posted November 25, 2020 Razume li se neko u WLTP režime testiranja? Novi Yaris sa “običnim” 1,5 od 125 ks manje troši i manje emituje CO2 u WLTP režimu “Veoma velika brzina” u odnosu na hibridni yaris 1,5 od 116 ks ( “5,4-5,7” u odnosu na “5,2-6,5” i “128-134 gr CO2” u odnosu na “113-148 gr CO2” ) Koji je to WLTP režim vožnje “Veoma velika brzina” ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 25, 2020 4 minutes ago, moron said: Koji je to WLTP režim vožnje “Veoma velika brzina” ? 131 km/h. Imamo o tome posebnu temu: - WLTP - šta to znači u praksi? Konkretno oko max brzine na testu klik ovde, i još malo detalja testa klik ovde. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted November 29, 2020 CarExpert video: 2021. Toyota GR Yaris Jedan od najočekivanijih modela u poslednje vreme u auto svetu, i već sada može da se kaže da je u potpunosti bilo opravdano čekati jer je Toyota razvila ooooodličan GR Yaris: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 2, 2020 CarSales video: Toyota GR Yaris Da, zove se Yaris, ali sa običnim Yarisom ovaj GR ima samo par zajedničkih stavki: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 4, 2020 Carfection video: Test Toyota GR Yaris Test u onom delu Britanije gde se ovaj Yaris oseća kao na domaćem terenu, imajući u vidu njegovu osnovu: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 4, 2020 CarExpert video: Toyota GR Yaris vs Toyota GR Supra Dva aktuelna GR modela koje pravi Toyota: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3685 Posted December 4, 2020 Mnogo zajeban ovaj jarić 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites