Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Toyota Yaris / Yaris Cross

Recommended Posts

Snimljena nova Toyota Yaris

 

196963-toyota yaris 002.jpg

 

Toyota privodi kraju razvoj nove generacije modela Yaris i prema najnovijim saznanjima radiće se o vozilu sa kojim će Japanci ciljati na vrh segmenta u konkurenciji VW-ovog Pola, Fordove Fieste, novog Clia, novog Peugeota 208, nove Opel Corse i sl. Drugim rečima, očekuje se puno. Pre svega, treba reći da će se novi Yaris bazirati na novoj TNGA platformi (njena najmanja varijanta GA-B). Taj potez bi trebao da doprinese opštem povećanju rafiniranosti vozila, većem komforu, agilnosti vozila kao i bezbednosti putnika.

 

196964-toyota yaris 001.jpg

 

Nova spoljašnjost će, u odnosu na onu sadašnje generacije biti uglađenija i elegantnija. Očekuje se i da će novi Yaris doneti neke nove karakteristike u porodični dizajn, a koje će se kasnije proširiti i na ostale Toyotine novitete. Osnovu i najupečatljivije elemente spoljašnjosti će činiti novi svetlosni potpis napred i pozadi, nova maska motora i još par drugih izraženijih detalja. Velike novosti se očekuju i u unutrašnjosti. Naime, novi Yaris bi trebalo da dobije kvalitetniju plastiku, udobnija sedišta te bogatiju opremu s posebnim naglaskom na infotainmentu, povezivosti i naravno bezbednosti. Veći centralni ekran i head-up bi trebalo da budu glavni aduti, a za sada nije poznato da li će se u ponudi naći i digitalna instrument tabla. Takođe, putnike će u unutrašnjosti dočekati i indukcijski punjač, Apple CarPlay i Android Auto. Toyotin Safety Sense 2.0 paket sa raznim sistemima pomoći vozaču bi trebalo da bude deo standardne opreme. Uključivaće sistem upozorenja na predstojeći sudar sa sistemom detekcije pešaka, sistem održavanja vozila u kolovoznoj traci, aktivni tempomat sa stop&go funkcijom, automatska duga svetla te sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova.

 

U zavisnosti od tržišta novi Yaris će biti dostupan sa benzinskim i dizel motorima, a u ponudi će se naći i hibridna verzija. Osnovu motorizacije bi trebalo da čini 1.2 benzinac koji bi mogao da bude i deo hibridnog pogonskog sklopa. Poznato je da će se u ponudi naći i verzija GR Sport, a ostaje pitanje dostupnosti u potpunosti električnog Yarisa. Prema trenutno dostupnim informacijama to je malo verovatno. Zvanična premijera japanske verzije se očekuje još tokom ove jeseni na tokijskom auto salonu. Evropska verzija, koja ne bi trebalo da se značajnije razlikuje od japanske, premijeru će verovatno imati sledećeg proleća u Ženevi. Nedugo zatim će stići i na evropska tržišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je nova Toyota Yaris

 

toyota yaris 004.jpg

 

Toyota će uskoro i zvanično predstaviti potpuno novu generaciju popularnog Yarisa, ali dok se to ne dogodi pred nama je već sada set fotografija koje otkrivaju njegov izgled.

 

toyota yaris 003.jpg

 

toyota yaris 002.jpgtoyota yaris 001.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro i nova Toyota Yaris

 

197178-toyota y 004.jpg

 

Toyota će uskoro i zvanično predstaviti potpuno novu generaciju popularnog Yarisa (u Japanu se prodaje kao Toyota Vitz), ali tajne oko njegovog izgleda nema već neko vreme zahvaljujući brojnim procurelim fotografijama. Sada je pred nama novi set slika, uključujući tu i jednu koja prikazuje unutrašnjost.

 

toyota y 003.jpg

 

Pre svega, novi Yaris se bazira TNGA platformi (njena najmanja varijanta GA-B), pri čemu se najavljuju unapređeni komfor, poboljšana agilnost u vožnji i još veća bezbednost putnika. Dužina automobila iznosi 3940 mm, širina 1745 mm, a visina 1470 mm, što znači da je novi Yaris 5 mm kraći, 50 mm širi i 40 mm niži od starog modela. Ovde i napomena da je međuosovinsko rastojanje produženo za 50 mm, kao i da je težina smanjena do 50 kg.

 

toyota y 002.jpg

 

Uz drugačiji izgled eksterijera (ostaje ipak da se vidi kako će ga prihvatiti kupci), pažnju privlači i moderniji enterijer sa TFT multifunkcionalnom ekranom u instrument tabli, novim infotainmentom sa 10-inčnim ekranom, kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom. Pominju se i udobnija sedišta, bolji položaj za volanom, smanjena buka i vibracije, kao i Apple CarPlay i Android Auto.

 

toyota y 001.jpg

 

Što se bezbednosti tiče, tu je Safety Sense 2.0 paket koji podrazumeva sistem upozorenja na sudar, sistem detekcije pešaka, održavanje vozila u kolovoznoj traci, prepoznavanje saobraćajnih znakova, pa aktivni tempomat... Uz regularne verzije sa 1.0 i 1.5 litarskim benzinskim motorima, u gami će se naći i hibridna verzija i to sa 1.5 litarskim trocilindričnim benzincem i elektromotorom (sa ukupno 115 konja). Hibridna verzija će u elektro modu inače moći da postigne i 130 km/h. Potpuno električne varijante po svemu sudeći neće biti u ponudi. Više informacija se očekuje uskoro, dok na evropsko tržište stiže verovatno oko sajma automobila  Ženevi (mart 2020. godine).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova Toyota Yaris i zvanično

 

toyota y zva006.jpg

 

Četvrta generacija jednog od naprodavanijih Toyota modela u Evropi doživela je svoju svetsku premijeru. Spoljašnji i unutrašnji izgled potpuno nove Toyote Yaris je prikazan danas po prvi put, te su otkriveni detalji vezani za dizajn i pogon. Potpuno nova Toyota Yaris je dizajnirana kako bi odgovorila na sve veće izazove svakodnevnog gradskog života i sve veće zahteve današnjih kupaca kompaktnih automobila. Od gradskog automobila se očekuje da pruži i stil i praktičnost, da bude jednostavan za parkiranje, okretan u gradu, a opet prijatan na dužim putovanjima. Da pruža vodeće standarde bezbednosti i najniže moguće troškove održavanja. I, naravno, da sve ovo pruži po pristupačnoj ceni.

 

toyota y zva005.jpg

 

Kako bi odgovorio na ove, sve veće zahteve, novi Yaris donosi filozofiju Toyotine Nove Globalne Arhitekture (TNGA) po prvi put u ovaj segment vozila. Novi Yaris je konstruisan na TNGA-B platformi, a donosi i Toyotin hibridni pogon četvrte generacije. Ovaj pristup, dopunjen naprednim aktivnim i pasivnim sistemima bezbednosti teži da stvori najbezbedniji automobil u klasi. Dizajn eksterijera novog Yarisa je definisan kao „kompaktan i okretan“, uvek spreman za kretanje i uživanje. Njegove kompaktne dimenzije izdvajaju ga od drugih u segmentu. Dok su novi automobili uglavnom rasli sa svakim novim izdanjem, Toyota je smanjila ukupnu dužinu Yarisa za 5 mm, ali je istovremeno povećala međuosovinsko rastojanje za 50 mm, praveći tako automobil okretnim i upravljivim u gradskoj vožnji i parkiranju, ali zadržavajući sav unutrašnji prostor na koji su kupci navikli, što je suština Yarisove filozofije ''veliki mali''.

 

toyota y zva004.jpg

 

Prednji dizajn je fokusiran na veliku rešetku i središnji Toyotin amblem. Povlačenjem zadnjeg stuba unazad i povećavanjem dužine poklopca, dizajneri su doprinili dinamičnom izgledu. Nova svetla su u LED tehnologiji i uključuju pokazivače smera koji se izmenjuju sa dnevnim svetlima.

 

toyota y zva003.jpg

 

Dizajn enterijera sledi princip ''manje je više'', stvarajući otvoren i prostran prostor za vozača i suvozača. Visokokvalitetni materijali uključuju inovativnu oblogu od filca na vratima i instrument ploču od materijala mekanih na dodir za pružanje toplijeg ambijenta u kabini.

 

toyota y zva002.jpg

 

Dizajn kokpita je razvijen oko koncepta ''ruke na volanu, oči na putu''. Informacije se vozaču jasno i direktno prezentuju iz tri međusobno povezana izvora: centralnog Toyotinog ekrana osetljivog na dodir, TFT multiinformacijskog prikaza u instrument tabli i 10-inčnog ekrana u boji. Novi Yaris može da bude opremljen i drugim pogodnostima, poput bežičnog punjača koji je dovoljno velik da u njega možete smestiti najnoviju generaciju pametnih telefona, sa grejanim volanom i posebnim ambijentalnim osvetljenjem kabine oko vozača.

Kombinacija kompaktnih dimenzija automobila, dinamičknih kvaliteta GA-B platforme i performanse hibridnog pogonskog agregata četvrte generacije stvaraju privlačnu kombinaciju i okretan karakter koji je ključni deo nove Yarisove priče. Kao i kod ostalih modela zasnovanih na TNGA, osećaj upravljanja i povezanost vozača sa automobilom, poboljšan je unapređenim položajem za volanom. GA-B platforma omogućava da se sedište vozača postavi niže i unazad prema centru automobila, pomažući da se smanji centar gravitacije vozila. To takođe stvara privlačniji položaj vožnje, uz poboljšanu ergonomiju i veću prilagodljivost.

 

toyota yaris zva001.jpg

 

Kao i kod svih modela baziranih na TNGA, težište novog Yarisa je nisko, što automobilu daje veće inercijske karakteristike. Podvozje ima bolju ravnotežu težine, što smanjuje kotrljanje karoserije i poboljšava stabilnost kočenja i zaustavne udaljenosti, dok poboljšana torziona čvrstoća karoserije doprinosi okretnom i stabilnom upravljanju automobila. Platforma GA-B je omogućila značajno povećanje krutosti karoserije, što podstiče stabilnost vozila i udobnost u vožnji, zajedno sa manje buke i vibracija.

 

Nova Toyotina hibridna tehnologija četvrte generacije je debitovala u glavnom pogonu za novi Yaris. Ovaj 1.5 Hybrid Dynamic Force sistem se direktno izvodi iz većih, 2.0 i 2.5-litarskih sistema koji su predstavljeni u novim modelima Corolla, RAV4 i Camry, a razvijen je sa istim nivoom nadzora veličine i težine komponenata u potrazi za sve boljom efikasnošću goriva i emisija izduvnih gasova. Hibridni sistem sadrži novi trocilindrični benzinski motor Atkinson ciklusa 1.5 Dynamic Force s promenjivim otvorom ventila. Novi Yaris biće dostupan i sa 1,5 i 1,0-litarskim trocilindričnim benzinskim motorima. Novi Yaris je dizajniran tako da bude najbezbedniji kompaktni automobil na svetu, a pružiće bezbednosne performanse vodeće u segmentima nudeći značajan napredak i u aktivnim i u pasivnim bezbednosnim sistemima. Napredni sistemi za pomoć vozaču uključuju inteligentni prilagodljivi tempomat i sistem praćenja saobraćajnih traka, a sve karakteristike biće deo standardne opreme na novom Yarisu. Pored naprednih sistema za pomoć vozaču, novi Yaris je razvijen za postizanje najbolje zaštite putnika. Na primer, radi bolje zaštite putnika u slučaju bočnih udara, novi Yaris biće prvi automobil u kompaktnom segmentu sa centralnim vazdušnim jastukom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris GR Parts

 

toyota yaris gr.jpg

 

Nova Toyota Yaris će u Japanu biti dostupna i sa GR Parts elementima (za koje se pobrinuo Gazoo Racing). Pre svega, tu je aero body kit, doterani prednji branik sa crnim centralnim delom, pa prednji spojler, crna maska, set pragova, crveni detalji, novi alu točkovi, bočna grafika, kao i izmenjeni zadnji branik. U paketu će se naći i sportska sedišta, aluminijumske pedale i GR sportski volan sa kontrastnim šavovima, kao i nove opruge i amortizeri.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljena sportska Toyota Yaris GR-4

 

toyota gr4 001.jpg

 

Toyota je novi Yaris predstavila sredinom oktobra (dugačak je 3940 mm, dostupan samo u verziji sa 5 vrata i napravljen na TNGA platformi odnosno njenoj najmanjoj varijanta GA-B), dok će krajem ovog meseca prikazati i sportski Yaris GR-4 za koji se pobrinuo Gazoo Racing. Yaris GR-4 će zameniti dosadašnji Yaris GRMN (koji je ponuđen u ograničenoj seriji), ali konkretni detalji će biti saopšteni 17. novembra.

 

Yaris GR-4 će biti hot-hatch verzija novog Yarisa, što podrazumeva snažan mootor (stari Yaris GRMN je raspolagao sa 212KS), aero body kit (proširenja blatobrana, izmeneni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), pa set novih točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Kao i regularni Yaris nove generacije, i Yaris GR-4 će dolaziti sa novim infotainmentom, kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom. Što se bezbednosti tiče, i ovde će se u ponudi naći Safety Sense 2.0 paket koji podrazumeva sistem upozorenja na sudar, sistem detekcije pešaka, održavanje vozila u kolovoznoj traci, prepoznavanje saobraćajnih znakova...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro Toyota Yaris GR-4

 

toyota gr4 uskoro.jpg

 

Toyota je novi Yaris predstavila sredinom oktobra (dugačak je 3940 mm, dostupan samo u verziji sa 5 vrata i napravljen na TNGA platformi odnosno njenoj najmanjoj varijanta GA-B), a uskoro će prikazati i sportski Yaris GR-4 za koji se pobrinuo Gazoo Racing. Yaris GR-4 će zameniti dosadašnji Yaris GRMN, a biće regularni deo ponude novog Yarisa. To znači da se neće raditi o ograničenoj seriji kao što je to bio slučaj sa prethodnikom.

U svakom slučaju, GR-4 će biti hot-hatch verzija novog Yarisa, što podrazumeva snažan motor (po nekima to će biti trocilindrični turbo benzinac)), aero body kit (proširenja blatobrana, izmeneni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), pa set novih točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Kao i regularni Yaris nove generacije, i Yaris GR-4 će dolaziti sa novim infotainmentom, kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom. Prodaja novog Yarisa GR-4 treba da počne do sredine sledeće godine, a više detalja sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Yaris stiže 10. januara

 

toyota gr4 02.jpg

 

Toyota je novi Yaris predstavila sredinom oktobra (dugačak je 3940 mm, dostupan samo u verziji sa 5 vrata i napravljen na TNGA platformi odnosno njenoj najmanjoj varijanta GA-B), a sledećeg meseca će prikazati i sportski GR Yaris za koji se pobrinuo Gazoo Racing. Tačnije, zvanična premijera će se održati 10. janaura 2020. na Tokyo Auto Salonu, a kako pokazuju nove najavne slike imaće 3-vratnu karoseriju. GR Yaris će zameniti dosadašnji Yaris GRMN, a biće regularni deo ponude novog Yarisa. To znači da se neće raditi o ograničenoj seriji kao što je to bio slučaj sa prethodnikom.

 

toyota gr4 01.jpg

 

U svakom slučaju, GR Yaris će biti hot-hatch verzija novog Yarisa, što podrazumeva snažan motor (po nekima to će biti trocilindrični turbo benzinac), aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), pa set novih točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Kao i regularni Yaris nove generacije, i GR Yaris će dolaziti sa novim infotainmentom, kvalitetnijim materijalima i bogatijom opremom. Prodaja novog GR Yarisa treba da počne do sredine sledeće godine, a više detalja sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Yaris bez maske

 

toyota gr yaris 03.jpg

 

Toyota je novi Yaris predstavila sredinom oktobra (dugačak je 3940 mm, dostupan samo u verziji sa 5 vrata i napravljen na TNGA platformi odnosno njenoj najmanjoj varijanta GA-B), a sledećeg meseca će prikazati i sportski GR Yaris za koji se pobrinuo Gazoo Racing. Zvanična premijera će se održati 10. janaura 2020. na Tokyo Auto Salonu, a ove najnovije špijunske slike potvrđuju da će GR Yaris za razliku od standardnog modela imati 3-vratnu karoseriju.

 

toyota gr yaris 02.jpg

 

GR Yaris će zameniti dosadašnji Yaris GRMN, a biće regularni deo ponude novog Yarisa. To znači da se neće raditi o ograničenoj seriji kao što je to bio slučaj sa prethodnikom.

 

toyota gr yaris 01.jpg

 

U svakom slučaju, ovaj GR Yaris će biti hot-hatch verzija novog Yarisa, što podrazumeva snažan motor (po nekima to će biti četvorocilindrični turbo benzinac), manuelni menjač, pogon na sva četiri točka, aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), pa set novih točkova, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem i doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom. Prodaja novog GR Yarisa treba da počne do sredine sledeće godine, a više detalja sledi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsguide.jpg CarsGuide video: Proba 2020. Toyota GR Yaris

 

Toyota GR Yaris pokazuje koliko je Toyota ustvari bila ozbiljna kad je rekla da više neće da pravi dosadne automobile...pa tako sprema ovako mali auto sa 1.6 Turbo i oko 250 konja (tek treba da se zvanično potvrdi). Koliko je to ustvari dosta najbolje govori podatak da najveći rival poput Fieste ST ima jedva 200 konja, tako da Yaris sa tolikom snagom ustvari ulazi u poređenje sa hothatch automobilima ali onim u C segmentu. Premijera će uskoro:

 

 

 

topgear.jpg Top Gear video vožnje budućeg Yarisa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris TRD i Yaris Modellista

 

199515-toyota yaris 04.jpg

 

Nova Toyota Yaris će na 2020. Tokyo Auto Salonu biti izložena u više modifikovanih verzija, među njima i sa TRD i Modellista elementima.

Za početak, Yaris sa TRD elementima odlikuju GR Parts aero body kit, doterani prednji branik sa crnim centralnim delom, pa prednji spojler, crna maska, set pragova, crveni detalji, novi alu točkovi od 16 inča, bočna grafika, zatamnjena zadnja stakla, kao i izmenjeni zadnji branik.

 

199516-toyota yaris 03.jpg

 

U paketu su se našla i sportska sedišta, aluminijumske pedale i GR sportski volan sa kontrastnim šavovima, kao i nove opruge i amortizeri. I japanski Modellista je za novu generaciju Yarisa pripremio paket za doterivanje njegovog izgleda.

 

199517-toyota yaris 02.jpg

 

Očekivano, paket podrazumeva prednji spojler, komplet pragova, zadnji krovni spojler, izmenjeni zadnji branik, hromirane detalje (pored prednjih svetla, na retrovizorima i ručicama vrata), kao i set dvobojnih alu točkova od 14 ili 15 inča...

 

199518-toyota yaris 01.jpg

 

Osim toga, u ponudi će se naći elementi za unutrašnjost, od pedala, preko ''Camel'' finiša za sedišta i prednji panel, pa do novih patosnica.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže i Toyota Yaris SUV

 

toyota yaris suv 002.jpg

 

Toyota je novi Yaris predstavila sredinom oktobra prošle godine (dugačak je 3940 mm i napravljen na TNGA platformi odnosno njenoj najmanjoj varijanta GA-B), a za nekoliko dana će prikazati i sportski trovratni GR Yaris za koji se pobrinuo Gazoo Racing. To međutim nije sve jer je u planu i SUV verzija novog Yarisa kojim će Toyota konkurisati Nissanu Juke i Renaultu Captur. To znači da je u pitanju automobil nešto duži od 4 metra, viši od Yarisa za oko 40 mm i sa blago produženim međuosovinskim rastojanjem kako bi ponudio više mesta za noge putnika na zadnjim sedištuima. Za unutrašnjost su predviđeni veliki centralni ekran osetljiv na dodir, head-up displej, kao i Apple CarPlay i Android Auto.

 

toyota yaris suv 001.jpg

 

Za sada nije poznato ime ove nove Toyote, ali je poznato da se promocija očekuje krajem ove godine. I ovaj SUV će naravno koristiti istu platformu kao i novi Yaris, a ostaje da se vidi da li će u ponudi biti i 4x4 pogon. Takođe, Toyota ovde verovatno neće ponuditi bazni 1.0 benzinski motor, već 1.5 benzinac, kao i hibridnu verziju sa pomenutim 1.5 litarskim benzincem i kombinovanom snagom od 115KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Yaris zvanično

 

toyota gr 01.jpg

 

Toyota je novi Yaris predstavila sredinom oktobra prošle godine (dugačak je 3940 mm, dostupan u verziji sa 5 vrata i napravljen na TNGA platformi odnosno njenoj najmanjoj varijanta GA-B), a sada je pred nama sportski GR Yaris za koji se pobrinuo Gazoo Racing.

 

toyota gr 02.jpg

 

Zvanična premijera je održana na 2020. Tokyo Auto Salonu tjunera a, kao što su već otkrile ranije objavljene špijunske slike GR Yaris za razliku od standardnog modela ima 3-vratnu karoseriju.

 

toyota gr 03.jpg

 

GR Yaris zamenjuje dosadašnji Yaris GRMN i biće regularni deo ponude novog Yarisa. To znači da se neće raditi o ograničenoj seriji kao što je to bio slučaj sa prethodnikom.

 

toyota gr 04.jpg

 

U svakom slučaju, ovaj GR Yaris je hot-hatch verzija novog Yarisa, što podrazumeva snažan motor (1.6 trocilindrični turbo benzinac sa 257KS i 360 Nm), 6-stepeni manuelni menjač, pogon na sva četiri točka (sa modovima Normal, Sport i Track,) aero body kit (proširenja blatobrana, izmenjeni branici, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), niži krov, set novih točkova od 18 inča, modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, jače kočnice, sportski izduvni sistem sa dve izduvne cevi i doterani enterijer sa sportskim sedištima, crvenim šavovima, kožnim volanom i sportskim pedalama.

 

toyota gr 05.jpg

 

Samo 1280 kg teški automobil (zahvaljujući upotrebi ugljeničnih vlakana i aluminijuma) do 100 km/h ubrzava za manje od 5.5 sekundi i može do el. ograničenih 230 km/h.

 

toyota gr 06.jpg

 

Treba napomenuti da GR Yaris za japansko tržište razvija nešto više snage (268KS), kao i da tamo GR Yaris First Edition sa dodatnim mat crnim akcentima košta (preračunato) oko 36.100 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota potvrdila novi mali crossover za Evropu

 

toyota yc.jpg

 

Toyota je do sada već prikazala novi Yaris u hatchback verziji sa 5 vrata i kao sportski 3-vratni GR Yaris, ali u planu je i crossover varijanta kojim će Toyota konkurisati Nissanu Juke i Renaultu Captur. O tome je nedavno već bilo reči, ali je to sada i zvanično potvrđeno iz same fabrike. Takođe, objavljen je i jedan ''teaser'' crtež, dok ime ovog noviteta još nije saopšteno.

 

Ranije nezvanične informacije inače kažu da je u pitanju automobil nešto duži od 4 metra, viši od Yarisa za oko 40 mm i sa blago produženim međuosovinskim rastojanjem kako bi ponudio više mesta za noge putnika na zadnjim sedištuima. Za unutrašnjost su predviđeni veliki centralni ekran osetljiv na dodir, head-up displej, kao i Apple CarPlay i Android Auto. I ovaj SUV će naravno koristiti istu platformu kao i novi Yaris (GA-B), ali će u odnosu na njega imati različit izgled eksterijera. Takođe, Toyota ovde verovatno neće ponuditi bazni 1.0 benzinski motor, već 1.5 benzinac, kao i hibridnu verziju sa pomenutim 1.5 benzincem i kombinovanom snagom od 115KS. Automobil će se pojaviti kasnije ove godine, dok će se za njegovu proizvodnju brinuti Toyotina fabrika u Francuskoj (TMMF).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fernando Alonso isprobao Toyotu GR Yaris

 

Dvostruki šampion F1 je seo za volan novog sportski orijentisanog Yarisa, taman može da proveri koliko je daleko od njegovog WRC brata:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020. Toyota Yaris Hybrid

 

Benzinski 1.5 motor sa 3 cilindra, kombinovana ukupna snaga 116 konja. Menjač automatik (CVT), pogon napred, do stotke za 10.5 sekundi, maksimum na 175 km/h. Prosečna kombinovana potrošnja 3.7 litara na 100 kilometara:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota B SUV odložen za nekoliko nedelja ili meseci

 

toyota b suv 01.jpg

 

Budući da je sajam automobila u Ženevi otkazan, Toyota je promenila originalne planove o promociji svog novog B SUV modela. Ovaj manji SUV je naime trebalo da bude prikazan u Ženevi 3. marta (tokom prvog novinarskog dana), ali imajući u vidu otkazivanje ovogodišnjeg sajma, u Toyoti su odlučili da ovaj model još ne pokažu javnosti. Pojedini izvori tako navode da je njegova promocija odložena za nekoliko nedelja ili čak nekoliko meseci.

 

Kako bilo, u pitanju je SUV kojim će Toyota konkurisati Nissanu Juke i Renaultu Captur. Ranije nezvanične informacije inače kažu da je u pitanju automobil nešto duži od 4 metra, viši od Yarisa za oko 40 mm i sa blago produženim međuosovinskim rastojanjem kako bi ponudio više mesta za noge putnika na zadnjim sedištima. Za unutrašnjost su predviđeni veliki centralni ekran osetljiv na dodir, head-up displej, kao i Apple CarPlay i Android Auto. I ovaj SUV će naravno koristiti istu platformu kao i novi Yaris (GA-B), ali će u odnosu na njega imati različit izgled eksterijera. Takođe, Toyota ovde verovatno neće ponuditi bazni 1.0 benzinski motor, već 1.5 benzinac, kao i hibridnu verziju sa pomenutim 1.5 benzincem i kombinovanom snagom od 115KS (uz pogon na sva četiri točka). Na kraju, za njegovu proizvodnju će se brinuti Toyotina fabrika u Francuskoj (TMMF).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota GR Yaris u Evropi za 33.200 evra

 

toyota gr yaris 2020.jpg

 

Odbrojavanje do dolaska nove Toyote GR Yaris nastavlja se otvaranjem mogućnosti rezervacije za ljubitelje sportskih automobila koji žele da budu među prvim vlasnicima ovog sportskog bisera nastalog na temeljima WRC trka. Pretprodaja je započela 5. marta. Stranke na odabranim evropskim tržištima moći će da registruju svoju porudžbinu putem online platforme putem offline kanala komunikacije, kao i u kontaktu sa lokalnim Toyota partnerom. Oni koji se prijave dobiće prioritet prilikom kupovine automobila, pri čemu se prve isporuke očekuju krajem godine.

 

GR Yaris je predvodnik u performansama potpuno nove palete Yarisa, a razvio ga je Toyota Gazoo Racing u partnerstvu sa Tommi Mäkinen Racingom. Pogoni ga 1.6 trocilindrični turbo-motor maksimalne snage 261 KS, a očekuje se da će iz mesta do 100 km/h moći da ubrza za manje od 5.5 sekundi. Njegove performanse, laka konstrukcija, dinamička ravnoteža i novi inteligentni sistem pogona na sve točkove GR-FOUR ključne su karakteristike drumske verzije koje je predstavljaju kao moćnu osnovu budućeg Toyotinog takmičarskog vozila u Svetskom reli šampionatu.

 

U zavisnosti od lokalne strategije, GR Yaris će biti pušten u prodaju u samo jednom nivou opreme visoke specifikacije, ali kupci će moći da biraju između dva opciona paketa - Circuit i Convenience - kako bi u zavisnosti od afiniteta, mogli da dobiju tvrđe podešen automobil s naglaskom na brzu vožnju ili varijantu koja omogućava visoke performanse uz nešto više komfora. Više pojedinosti o opremi biće objavljeno naknadno. Toyota je potvrdila da će početna cena prilikom puštanja u prodaju za GR Yaris biti 33.200 evra u Nemačkoj, ključnom tržištu za sportske automobile. Na drugim evropskim tržištima poreske stope i drugi činioci mogu imati uticaja na konačnu cenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota B SUV premijerno 23. aprila?

 

toyota b suv 01.jpg

 

Budući da je sajam automobila u Ženevi prošlog meseca otkazan, Toyota je tada promenila originalne planove o promociji svog novog B SUV modela. Ovaj manji SUV je naime trebalo da bude prikazan u Ženevi 3. marta (tokom prvog novinarskog dana), ali imajući u vidu otkazivanje ovogodišnjeg sajma, u Toyoti su odlučili da odlože njegovu promocija za neko vreme. Najnovije informacije kažu da će premijera biti održana 23. aprila, ali to još nije zvanično potvrđeno.

 

Kako bilo, radi se o SUV-u kojim će Toyota konkurisati Nissanu Juke i Renaultu Captur. Ranije nezvanične informacije inače kažu da je u pitanju automobil nešto duži od 4 metra, viši od Yarisa za oko 40 mm i sa blago produženim međuosovinskim rastojanjem kako bi ponudio više mesta za noge putnika na zadnjim sedištima. Za unutrašnjost su predviđeni veliki centralni ekran osetljiv na dodir, head-up displej, kao i Apple CarPlay i Android Auto. I ovaj SUV će naravno koristiti istu platformu kao i novi Yaris (GA-B), ali će u odnosu na njega imati različit izgled eksterijera. Takođe, Toyota ovde verovatno neće ponuditi bazni 1.0 benzinski motor, već 1.5 benzinac, kao i hibridnu verziju sa pomenutim 1,5 litarskim benzincem i kombinovanom snagom od 115KS (uz pogon na sva četiri točka). Za njegovu proizvodnju će se brinuti Toyotina fabrika u Francuskoj (TMMF).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toyota Yaris Cross zvanično

 

toyota yaris suv.jpg

 

Gradski život nosi svoje izazove, a kada je reč o vožnji, to je okruženje u kome vozači sve više cene robusnost i visoki položaj za vožnju koje pruža SUV, ali u meri prilagođenoj gradskim ulicama, uz istinski naglasak na zaštitu okoline. Istovremeno, oni žele i vozilo koje se ističe atraktivnim izgledom, ali i prilagodljivošću kakva im je potrebna za aktivan način života. Upravo to su vrednosti koje je Toyota ugradila u potpuno novi Yaris Cross.

 

202508-toyota yaris suv 02.jpg

 

Novi Yaris Cross je oblikovan i razvijen za Evropu, kako bi bio usklađen sa zahtevima i željama ovog tržišta u segmentu B-SUV. I proizvodiće se u Evropi, u Toyota Motor Manufacturing France (TMMF), uporedo s novom generacijom Yarisa s pet vrata, počevši od 2021. godine:

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Toyota Yaris Cross

 

Verovatno se ne sećate poslednjeg malog SUV modela kojeg je Toyota prestala da pravi 2012. godine - Urban Cruiser? Sa razlogom je tako.

Ali, sada se Toyota vraća u tu arenu sa mnogo boljim ''igračem'' od kojeg i više očekuje, tj. da se probije do samog vrha segmenta u Evropi na kojem su Renault Captur, VW T-Roc...

 

 

 

autoexpress.jpg AutoExpress video:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Toyota GR Yaris

 

6 cm žiri od standardnog Yarisa zbog proširenih krila kako bi ispod njih stavli veći točkovi jer treba mesta za veće kočnice...i nije to jedina izmena. Ne treba zaboraviti da je Yaris u WRC-u i dosta iskustava iz svetskog reli šampionata je očigledno iskorišćeno prilikom osmišljavanja ovog auta...što je veoma dobra stvar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg AutoMarket.hr video: Toyota Yaris Cross

 

Toyota je začetnik SUV segmenta, a sada je u svoju SUV gamu dodala i Yaris Cross:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Toyota Yaris Cross

 

1994. godine Toyota je predstavila prvu generaciju RAV4. Bio je to mali, kompaktni SUV sa troje vrata.

Do danas je RAV4 dosta porastao...i tako se ponovo pojavio prostor u Toyotinoj ponudi modela za malim SUV modelom. Zato danas imamo Yaris Cross - on je ustvari baby RAV4:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...