Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Jedino Alfin logo niko ne ume lepo da napravi na stikerima :D Svima strce one boje, kao da gledas crtani film... :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, horvat said:

Svima strce one boje

hoces reci da iscuri malo boje? Ipak je Alfin logo :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, ne iscure, nego ne pogode lepo nijanse :D Alfini znakovi su super naravno, samo i skupi jako, a aftermarketasi sto ne umeju da naprave verne replike, jbg, njihov problem :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, PremieRacing said:

Razlika u odnosu na prvu registraciju prošle godine -10.000,00  :huh:

Povecani bonusi za stepene osiguranja, pisali smo vec. Za 1. stepen je to sada 25% umesto 15%.

Jos ako si skocio uvis iz nekog nizeg stepena, razlika je jos veca. Minus trosak za nove table i saobracajnu i eto ti :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/8/2020 at 4:42 PM, Ivan said:

Povecani bonusi za stepene osiguranja, pisali smo vec. Za 1. stepen je to sada 25% umesto 15%.

Jos ako si skocio uvis iz nekog nizeg stepena, razlika je jos veca. Minus trosak za nove table i saobracajnu i eto ti :) .


Ako me secanje sluzi ja sam krajem 2016e nove table i saobracajnu platio mrvu ispod 40k. Sledeca registracija 32-33, onda malo preko i sad 37k. Koliko bonus bude veci, toliko cena tehnickog i nameta skace, a registracija je konstantna. Tuga :D 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/7/2020 at 3:02 PM, PremieRacing said:

...

Nego, u ovih par hladnih meseci sam primetio nešto čudno pa da pitam da l' sam ja lud ili je moguće... Kad palim auto ujutru, ono prvo jutarnje paljenje, ako okrenem ključ ('zaverglam') odmah po davanju kontakta auto mi duuuuugo drži sauh tj. povišene obrtaje (30ak sekundi). A ako dam kontakt i sačekam par sekundi, Jelta upali i odmah spusti ispod 1h rpm  :on2long:

 

E sad, baš me briga i sve je u redu ali se pitam da l' je moguće da ima neke veze to jedno s' drugim pošto sam testirao nebrojeno puta i bukvalno je pravilo. Nije se desilo ni jednom drugačije. Brzo paljenje - ler gas na 1200rpm, dam kontakt i sačekam - ler gas na 800rpm.

 

 

Ovo je baš jaaaaako izraženo u ovim hladnim danima... Bio sam i zaboravio na to preko leta, ali kad je krenula zima baš jasno i primetno. 

 

Da li je moguće da ima neki 'grejač', nešto, neko drugo rešenje    :huh:

 

ili je nešto u kvaru, zaprljano, treba srediti pa se ovako manifestuje?

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni 'drzanje sauha' varira od raznih stvari, recimo ako je bas bas hladno, onda ne dize na ~1200-1300, nego drzi na oko 1000, ali ako je malo manje hladno, onda drzi na ~1200 nekih minut, mozda malo jace...Ali ima jos tu nekih faktora koje nisam uspeo da pokopcam, zasto nekad ovako, nekad onako...

 

Nije isti motor, nije ista stvar, ali eto, cisto za zbirku... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
 
Ovo je baš jaaaaako izraženo u ovim hladnim danima... Bio sam i zaboravio na to preko leta, ali kad je krenula zima baš jasno i primetno. 
 
Da li je moguće da ima neki 'grejač', nešto, neko drugo rešenje    :huh:
 
ili je nešto u kvaru, zaprljano, treba srediti pa se ovako manifestuje?
Isto mi se dešava na Delti 1.4, čak smo negde u nekoj temi o tome i diskutovali. Italijan je to :)

Gesendet von Mi Note 10 Lite mit TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Potpuno sam zaboravio, evidencije radi ovde u temi, da napišem da sam pre NG uz pomoć kolege @horvat bio na amortizer testu. 

 

Tehnički pregled http://www.automotosistem.rs/ (u sklopu LukOil pumpe kod velikog Rodića na AP) ima tu mašinu i skroz su korektni i brzi.

Cena više nego prihvatljiva - 1 crvena. 

 

Jeltini amorti odlični, sva 4 između 81 i 84%

 

edit: dodao internet stranicu

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ništa novo, ali imam pitanje na koje nisam našao odgovor pretragom na forumu...

 

Kako ugasiti zadnja svetla u kabini? Ona sa leve i desne strane zadnje klupe. 

 

Prekidač napred mi gasi samo prednju plafonjeru, zadnja lampe ne reaguju na to. Gase se one kad se pritisnu ali hoću da ih ugasim da se uopšte ne pale. 

 

Andreja? 

 

Neko? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja pozadi imam samo plafonjeru na sredini koja se pali/gasi kad se stisne. 

 

Kada otključam pale se i napred i nazad svetla a to se gasi na vozačevoj strani taster u skroz levi položaj (mislim i da piše off na tom položaju). Tada su sva svetla u kabini ugašena. Barem mi se tako čini po sećanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

18 minutes ago, andreja.micovic said:

Kada otključam pale se i napred i nazad svetla a to se gasi na vozačevoj strani taster u skroz levi položaj (mislim i da piše off na tom položaju). Tada su sva svetla u kabini ugašena.

Jok ;) . Zadnje su totalno nezavisne i reaguju samo na otkljucavanje/otvaranje vrata ili na pritisak.

Btw, plafonjere su jedno od neverovatno tupavih resenja na Bravu/Delti. Trebalo je samo da preuzmu resenje sa Stila - plafonjere sa stampanom plocom, dugmicima na tipkanje, diodama u prekidacima, puna kontrola zadnjih sa centralne... Koje su i funkcionalno i estetski bile savrsenstvo u odnosu na ovo sra*e od mehanickih klackalica, sa najobicnijim metalnim linijama :blink: (bez stampe), nemogucnoscu paljenja zadnjih svetala, itd... Kao na matorim Punticima ili Alfama 147 - bukvalno je sramota da je to, na Compact klasi tog godista, tako izaslo iz fabrike.

Jedna od mozda 5 stvari koje su na Stilu bile daleko bolje odradjene i na koje imam zamerku na oba naslednika.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, jbg, imao si soluciju i da ubacis plafonjere sa Giuliette:

 

s-l400.thumb.jpg.99f099dd27d97daa74f782285b161cf2.jpg

 

:lol: 

Jos veci cirkus. 'Aj sto je realno blam da su klik-klak "tehnologiju" bez stampane ploce, staru Boga oca, gurali na Bravo/Deltu... Nego sto su isto to uradili i 3 godine kasnije (2010.), sa modelom koji su predstavljali kao Premium Compact. Da nije tuzno, bilo bi smesno (s obzirom na vec postojece resenje sa Stila, koje je odlicno i elegantno). Srecom, taj spisak promasaja nije veliki, ima mozda jos par sitnica, sve ostalo je napredak u odnosu na prethodnu generaciju.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...