Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

4 hours ago, PremieRacing said:

Bravo oko sokolovo... Ucrvenio sam ih za sve pare  :wub:

 

I rikverac svetlo je crveno, znam da nije po 'zakonu', znam da se sad slabije vidi ali sam hteo da SVE pozadi bude crveno.

IMG_20191105_161944.jpgIMG_20191105_162241.jpg

Jel samo mene podseca na:

 

F99F078E-BE31-443D-B810-C70EE6E1CC8A.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, PremieRacing said:

...AKO mi se dopadne moja vizija da tablicu premestim na crni deo branika, onda cu morati ponovo i mnogo ozbiljnije da uradim deo gepeka ispod stakla. Uzivo je puno drugacije nego na slici, ne izgleda nikako...

 

Screenshot_2019-11-05-22-38-58-141_com.miui.gallery.png

 

Evo samo jos 1 fotka i necu vise  :blushing:, samo da se vidi koliko je lose trenutno u stvari i zasto ce tablica deff morati na svoje std mesto za sada.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Nije plasti dip bas toliko jak, evo 5 godina kako ga koristim, na stopaljkama 2 godine bez problema, za enterijer super, za drske brisaca onako, ali za branik gde ces verovatno kaciti o nesto - nije bas za preporuku, pogotovu kad krene da se guli, povuces malo jace i ode sa celog branika.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Danilo1 said:

 Nije plasti dip bas toliko jak, evo 5 godina kako ga koristim, na stopaljkama 2 godine bez problema, za enterijer super, za drske brisaca onako, ali za branik gde ces verovatno kaciti o nesto - nije bas za preporuku, pogotovu kad krene da se guli, povuces malo jace i ode sa celog branika.. 

Mala opaska na ovo - ima veze i način nanošenja, i to da li je u pitanju baš Performix-ov originalni Dip ili je neki od alternativnih proizvođača u pitanju (jer je patent istekao).

 

Malo kontraintuitivno možda, ali za branik je bolje naneti (što) tanji sloj, biće manje sklon neželjenom ljušćenju. Pri tome, treba branik temeljno "okupati" alkoholom a onda destilovanom vodom pre "dipovanja" za najbolji učinak. Ako se i pojavi oštećenje, možeš da "okidaš" oko njega pritiskajući prstom gde želiš da se prekine opna, i preprskati samo taj deo i bližu okolinu, i biće ok. Naravno bolje ako se uradi ceo ponovo ili barem veći segment (preko logičke particije branika, oivičene prevojima i ivicama), ali nije striktno neophodno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, samo original iz Amer'ke :D

Pa ako stavi tanak sloj, nece biti tamno, vise ce biti neka tamno siva nego crna (za stopaljke ide bas tanak sloj i ne ljusti se ali nije bas crna boja) 

 

20191106_090832.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, PremieRacing said:

Idem sa pokusajima od najblazeg (sredstva za plastiku, Zdrnja kaze keramika se najbolje pokazala) - probamo pa vidimo.

Drugi korak je onaj invazivan nacin sa grejanjem, a na kraju mi je opcija farbanje. Folija nikako...

 

Tako daaaaaa, i plastidip je 'farbanje' pa je kao opcija na poslednjem mestu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto sam razmišljao o bivšim automobilima i koje su razlike - šta sam imao, šta sam dobio a šta sam izgubio zamenom pa sam ih uporedio...

 

poslednja 3 auta - power&torque curve.jpg

 

 

Prilično interesantno  :)  

Delta sa najmanje kubika ima najveću snagu i najveći obrtni moment. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

P.S. i nisam rekao "nikad", naučio sam od Jamesa da nikad ne kažem nikad...   :lol:

 

 

8 minutes ago, Milutinac said:

Jedan dizel tu sada fali da "pokvari" kompletan grafikon :P

 

Šta će mi dizel sa ovakvom krivom obrtnog momenta Jeltice    :unworthy:

 

Možda jedino zbog cene koštanja vožnje...  :huh:  Tu sam već doooobrano primetio razliku u odnosu na Audi sa tng-om  :X

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, Milutinac said:

Neeeeee, rekao je "SADA I NIKAD VISE!"

Eh da se tipo isporucuje sa 2.0mjet... pa da se razmotri za koju godinu..

Ovako neki renegade, 500x (koji mi je jako lep ali nepraktican)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moša... 

Screenshot_2019-11-07-10-25-09-755_com.infostud.android.pa.png

 

Sinoć dogovorio sve sa nečovekom, rekao da su felne još na autu, nema vremena da ih skine, poslaće još koju sliku danas i onda mi stigne poruka "druže, prodate felne" .

Sa takvima nikad nisam bio niti ću biti drug. 

 

Idemo dalje, jače i bolje   B)

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, andreja.micovic said:

Eh da se tipo isporucuje sa 2.0mjet... pa da se razmotri za koju godinu..

Ovako neki renegade

Lineu su ogranicili na 120 KS max (1.6 Multijet i 1.4 T-Jet). A verovatno ce i ostati tako, i od novih Firefly turbaka, za MY21 najavljuju samo 1.0 T3 (opet 120 KS i skromnih 190 Nm, trocilindras). A imaju i T4 verziju (1.3, 150 KS, 270 Nm) ali izgleda da nije planirana.

Kada pominjes Renegade - pricao mi nas Gorance dok sam letos cekao na malom servisu, a nedavno sam imao priliku da se i licno provozam... Facelift 2019, sa T4 1.3 Firefly (180 KS i 285 Nm) - kako taj motorcic ide u toj karoseriji, naopako :scooter: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...