811DD 70 Posted November 22, 2019 (edited) @MiloshShomy, pala mi je na momenat ideja da je bas hladnjak ulja problem zbog koga se javlilo ulje u rashladnom sistemu ali opet tu je i drugi problem - velika kolicina plavog dima prilikom veceg pritiska ulja. Kada je hladan motor i na lagan pritisak papucice gasa se zaplavi kondenzacija a topao sve preko 3500 obrtaja pocinje da pravi bas gust oblak plavog dima. Pod opterecenjem cini mi se da nije imalo a sad se plasim da ga probam... Hvala na predlogu svakako Cuo sam se sa majstorom danas i po onome sto sam mu preko telefona objasnio zakljucio je da je najvrv otisao dihtung ali i da moze biti jos nesto sto bi se znalo tek kada se otvori motor. Videcu da li smem da oteram auto da pogledaju na licu mesta. Edited November 22, 2019 by 811DD Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted November 22, 2019 Bedak I meni pade na pamet taj hladnjak ulja, ali čisto sumnjam ako ima plavog dima. 1 marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted November 30, 2019 @811DD Je l si stigao da utvrdiš kakvo je stanje sa motorom na kraju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted December 9, 2019 (edited) Nisam hteo da pisem nista dok se ne utvrdi definitivno o cemu se radi ali ovako stoje stvari. Na kraju je ispalo da je ipak otisao hladnjak ulja i da preko njega pusta ulje u rashladni sistem a za dim najverovatnije od gumica ventila ili hidraulicnih podizaca. Hladnjak cu zameniti ubrzo, uz mali servis a za ovaj drugi problem su mi svi rekli da nije hitno jer ne trosi nesto znacajno ulja (izgleda da sam gledao nivo ulja ubrzo nakon sto sam ugasio motor pa je izgledalo kao da fali....), ide super, radi lepo a ja dramim previse za 'sitnice'... Ono sto mi je cudno je da je skoro pa i prestao da dimi (plavo), moze se videti na snimku ispod da zadimi malo iskljucivo pri bas visim obrtajima u mestu, u voznji nista. Evo i snimka, sigurno neko moze da zakljuci ili pretpostavi sta bi mogao biti problem... https://youtu.be/7OJK143K9XU Edited December 9, 2019 by 811DD 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 17, 2020 Dok sam imao problem sa plavim dimom na Stilu 1.6 16v receno mi je da za neke motore postoji alat specijalni kojim se mogu zameniti gumice ventila bez skidanja glave... E sad, 20v bas nije svakidasnji motor, ali pokusaj da se raspitas... Drago mi je da ne trosi na karike! Samo pun gas, i daj jos neki video sa zvukom 1 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted February 19, 2020 @horvat Ahahahahha jao sto se mene tice svaki dan bi snimao zvuk, I posle 5 meseci me odusevljava zvuk ko prvi dan ali pomislice ljudi da ga gazim stalno xD A ono mozda tri puta pun gas do sada, zao mi da ga forsiram. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted February 20, 2020 (edited) @horvat Imam ja neki snimak ako se kolega ne ljuti : https://sndup.net/4dd4 Edited February 20, 2020 by BGMilos 2 811DD and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
beki e30 31 Posted February 20, 2020 Dvadeset dvadeset 1 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted February 20, 2020 Moze 2.0 20v da se swapuje u Giuliettu? 1 1 BGMilos and 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7726 Posted February 20, 2020 Os da joj vratis reputaciju koju je nekad imala!? 2 horvat and 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted February 28, 2020 (edited) On 2/20/2020 at 4:58 PM, BGMilos said: @horvat Imam ja neki snimak ako se kolega ne ljuti : https://sndup.net/4dd4 Uhhh to je to Sto se tice mog auta, sutra ga ostavljam kod majstora i resavamo motor I jos neke stvari koje fale. Svakako cu napisati ovde i pokusati da slikam sve sto se bude radilo. Edited February 28, 2020 by 811DD 1 BGMilos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted March 27, 2020 (edited) Zdravo drugari, nadam se da ste vi I vasi najblizi dobro. Auto je gotov, malo se oduzilo zbog ovog stanja. U nastavku cu probati sto detaljnije da opisem sta je uradjeno. Izvadjen motor zbog promene semeringa radilice sa obe strane, ispalo je da je otisla I uljna pumpa ali za divno cudo do havarije nije doslo. Zbog uljne pumpe se malo deformisala i remenica zupcastog kajisa pa je promenjena. Stavljena polovna pumpa, proverena. Skinut karter, dekla ventila, ocisceno I provereno sve sto je moglo. Opiljaka nije bilo ni u ulju ni na situ pumpe. Na velikom servisu koji je radjen pre 9500 km nije promenjena vodena pumpa iz nepoznatog razloga, stavljena je nova a sve ostalo provereno. Promenjen dihtung radilice sa strane zamajca i ustanovljeno da prilikom zamene seta kvacila nije promenjen potisni lezaj pa je to odradjeno sada. Korpa i lamela su nove. Promenjen je i gornji nosac motora. Odradjen I mali servis; sipano je ulje Liqui Moly MoS2 Leichtlauf 10w40 jer je mnogo kvalitetnije od 20k I u sebi ima aditiv molibden disulfid koji dosta stiti motor od habanja i smanjuje trenje izmedju komponenti. E sad rezultat svega ovoga je da se auto preporodio. Vibracije se nisu osetile ni ranije nesto posebno ali sad ne postoje uopste, kvacilo je nerealno iako ni ranije nije bilo lose. Motor je bio tih i ranije I pisao sam u temi o tome ali sad se samo dizne cuju. Otkriveno je da je jedna od plinskih dizni losa I prelivala sto je spiralo ulje sa cilindara I u kombinaciji sa losom uljnom pumpom (verovatno slabijim pritiskom ulja) uzrokovalo dim o kome sam pisao u temi. Sem toga je remetilo malo i benzinsku mapu. ECU resetovan, nisam prebacivao na gas I na benzinu je sve super. Necu ga voziti na gas dok ne sredim. Sve u svemu, jako sam zadovoljan obavljenim poslom, jeste kostalo pogotovo sto mi je ovo vise kao igracka auto I drugi u kuci ali merak nema cenu. Slike nemam, iskreno glupo mi je bilo da fotografisem po radionici i da se zadrzavam previse zbog ovog stanja. Zvuk takodje nisam stigao da snimim, ali oduzicu se sa nekim bas detaljnijim i profesionalno snimljenim kad prodje sve ovo. Pozdrav Edited March 27, 2020 by 811DD 4 horvat, BGMilos, Martin and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted March 27, 2020 Čestitam! Šta je bio problem sa uljnom pumpom? 1 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted March 27, 2020 (edited) Iz nekog razloga je dobila bas veliki luft, tj oni zupcanici, lopatice ili sta su vec u kucistu. Ne razumem se toliko ali kada smo uporedjivali sa novom moglo se videti koliko je losa. Nestao je i zvuk iz donjeg dela motora za koji sam mislio da je normalan (jbg, pre ovog sam imao JTD 16v a drugi auto je JTD). Na srecu nista drugo nije stradalo, proveravali smo ulje u potrazi za opiljcima ali nije ih uopste bilo, kao ni na situ. Pored toga nikakvih naznaka o potresnosti radilice, bregaste, lufta po motoru a i kompresija je dobra. Ono sto je meni nejasno jeste to sto se recimo lampica za pritisak ulja gasila gotovo cim krene starter da okrece, pre neg sto se pokrene motor (kao sto se desava I sa ovom ispravnom) a opet ispade da bila losa. Edited March 27, 2020 by 811DD 2 BGMilos and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted March 27, 2020 E to sa uljnom pumpom na 20v je citava problematika, ne znam detalje, ali sam par puta nesto kratko citao o tome... U svakom slucaju, to im je slaba tacka, dobro da si promenio... 1 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted March 28, 2020 (edited) Skroz mi je nejasno zbog cega imaju problema sa uljnim pumpama, petocilindricni motor ima power taktove na 144 stepena I za 1998ccm bi radilica i pumpa trebale da trpe znacajno manje opterecenje od motora te kubikaze i snage sa 4 cilindra. Na ovom autu znam da su ako nista drugo, ulje i filteri menjani redovno i da nije niko divljao s njim a opet na skoro 204 hiljade moglo je doci do vece havarije. U narednom vremenu ce se srediti limarijska ostecenja i odraditi poliranje celog auta, jurim 16ice neke za letnji set i to bi bilo to. Neki okvirni izgled auta prikazan je na sledecoj ilustraciji. Takodje prikazani i neki malo dalji buduci planovi u vezi automobila ali to kad se zavrsi fakultet Edited March 28, 2020 by 811DD 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted March 30, 2020 (edited) Kako sam preuzeo auto i vozim iskljucivo na benzin dok ne resim gas, primetio sam da ni benzinske dizne nisu najbolje. Vise pisem post kako bi pomogao nekom da resi ovakav problem na bilo kom benzincu sa sekvencijalnim ubrizgavanjem jer po internetu pise svasta a verujem da je ovo problem kod vecine. Meni se desavalo da auto ujutru upali solidno, mislio sam da je mozda benzinska pumpa losa iako je stavljena nova skoro. Nakon gasenja auta, posle recimo 10ak minuta je bas teze palio, I bilo je potrebno "pomoci" mu dodavanjem gasa. Posto za gas znam da je potreban servis, mislio sam da je od toga ali i na benzinu se isto desavalo. Pretpostavio sam da su ili brizgaljke ili regulator pa sam to I proverio. Pre svega, pustio sam pumpu par puta da odradi da se napravi maksimalan pritisak u railu. Skinuo sam prvo vakuum crevo koje ide do regulatora pritiska na kraju raila kako bi proverio da li je mozda losa membrana u njemu ali nije bilo traga od benzina. Onda sam presao na brizgaljke. Prvo premeren otpor i sve daju isti i nastavio skidanjem kompletnog rejla. Svaku brizgaljku posebno sam proverio po pitanju protoka i nacina na koji propusta gorivo, jedna je vec tu bila losa. Zatim sam ih sve prebrisao, napravio pritisak u sistemu za svaki slucaj I ostavio kako bi potvrdio sumnju da neke pustaju gorivo kada su zatvorene. Dve su ispale lose, iz jedne je gotovo decilitar izasao za 15ak minuta a iz druge dosta manje ali opet ne valja. Tako da su zamenjene obe i problem je resen. Auto pali idealno kako hladan, tako vruc, nebitno koliko vremena odstoji. Verovatno cu odneti svih 5 na ciscenje iako nema nekih indikacija da je potrebno. Edited March 30, 2020 by 811DD 3 ISV_01, BGMilos and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted May 15, 2020 (edited) Da malo osvezim temu, U prethodnom periodu nista narocito nije odradjeno na autu sem sto sam se zanimao sa poklopcem ventila (smirglanje i poliranje 2 nedelje a mrzelo me da prebrisem pre slikanja ) i blagi detailing koliko to kucni uslovi dozvoljavaju. Zvuk i POV jos uvek nisam snimio ali bice nadam se ubrzo. Umesto toga par fotografija. PS. Ako iko iz Nisa ili okoline zeli da organizujemo neko druzenje, photosession sta god, uvek sam za! Edited June 5, 2020 by neshaoct formatiranje 3 neshaoct, BGMilos and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BGMilos 126 Posted May 15, 2020 Lepa Marea . Jesi li rešio problem sa ler gasom? 1 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted May 15, 2020 Nisam jos uvek ali 99% znam sta je - jedna od pet gumenih cevi koja spaja dva dela usisne grane. Sam ne smem to da radim iako sam radio i par komplikovanijih stvari na autu tako da ce ici kod majstora. Sledece nedelje ce nadam se taj problem biti resen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted May 15, 2020 4 hours ago, 811DD said: PS. Ako iko iz Nisa ili okoline zeli da organizujemo neko druzenje, photosession sta god, uvek sam za! kasno, ja se upravo vratio iz Nisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted May 16, 2020 (edited) Kad budes bio opet, cimaj Edited May 16, 2020 by 811DD Quote Share this post Link to post Share on other sites
811DD 70 Posted June 5, 2020 (edited) Drugari, Malo tuznih vesti (bar za mene) U zadnjih mesec dana je sredjeno gotovo sve sto je falilo i stvarno je auto doveden u stanje da je medju najboljima u Srbiji pogotovo sa ovim motorom ali morao sam da ga prodam. Zao mi je iskreno ali sta da se radi... Nadam se da ce buduci vlasnik uzivati u autu u najmanju ruku koliko sam ja iako sam potrosio dosta novca da sredim sve sta je trebalo. Sto se tice sledeceg auta, ne verujem da cu u skorije vreme da uzmem nesto. Ostaje mi Punto jtd za po gradu pa tamo na jesen ako naleti neka dobra 166ica... Edited June 6, 2020 by neshaoct tehnički edit 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 5, 2020 Šteta...al' ako je za utehu 166-ca je od starta ozbiljniji auto kao što znaš, pa njeno buduće dovođenje na top nivo daje više... 1 811DD reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites