Jump to content
FAS Goran
sinisa93

Fiat Stilo 1.9 JTD 8V 115

Recommended Posts

Danas mi se nešto čudno počelo dešavati sa Stilom, obrtaji na leru dosta variraju, i zna se desiti ponekad da se i ugasi. Inače na ubrzanju ne gubi snagu, normalno ide. Samo što laganom vožnjom na obrtajima od 1500-1800 trza, npr kao benzinac sa lošim svjećicama.

I to mi se počelo dešavati nekih 20ak kilometara nakon što sam sipao na NIS-u njihov G Drive dizel. Da li je moguće da mu je to nešto zasmetalo? Ili je čista slučajnost što se baš tad počelo dešavati?

Evo i snimak, mada nisam uhvatio momenat kad se ugasi, ali zna se desiti.



Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno se pogodilo. I ja sipam G Drive duze vreme i sve je ok.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa po tvom opisu najverovatnije je da mu ne odgovara to gorivo iz nekog razloga, dosta ljudi se zalilo da je imalo probleme sa aditiviranim gorivom ali ne u toj meri. Probaj da sipas jos obicnog Ed na drugoj pumpi. Kakvo je stanje inace sa egr ventilom? To sto ti se desava je i simptom kod losih dizni, konektora na diznama, senzora visokog pritiska na pumpi goriva..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR je mehanički zatvoren. Moguće da se slučajno poklopilo sa sipanjem goriva, dosuću "običnog" dizela na pumpi gdje inače sipam pa ćemo vidjeti. Inače taj NIS je otvoren prije dan-dva pa sam htio isprobati i taj G Drive, ali eto nije mu nešto legao, iako sam po netu čitao da ga hvale.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem se nekako riješio sam od sebe, nisam čak ni dosipao drugo gorivo. Sad sam na pola rezervoara, neću još ništa točiti da vidim kako će se dalje ponašati.

Ali iskočio je jedan novi problem. Klima / ventilacija se isključila u vožnji i ne može da se uključi. Ekran ne pokazuje ništa i ne reaguje na tipke. Isprobao sam ekran od kolege, sa drugog Stila ali je ista situacija.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li isprobao osigurace? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Provjerio sam osigurače F39, F49 i F51, koji po šemi osigurača imaju nekakve veze sa ventilacijom ali svi su ok.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokloni se i pocni :) :

 

192009605.thumb.png.48ca415125c6d118b542e773f41160aa.png 192009606.thumb.png.888812d4c8a61e351637061910079fb5.png 192009607.thumb.png.4f5327de15a9b28fc6d123e4e98ff30b.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, informatičar jesam ali ne i električar, biće zanimljivo Ovom posljednjom slikom si me spasio.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa, kolega ;) . Nemo' se brukas onda :) , u tom slucaju mora da si imao bar par Elektronika.

Sa seme ti je ocigledno M70 kontrolna jedinica, na kojoj nemas signal. Od tih osiguraca trebao si da gledas 31, a ne 51 (39 i 49 da).

Evo ti ceo spisak komponenti seme. Jedino sto sam smanjio da stane na jednu stranu, nadam se da ces videti:

 

Untitledzz.thumb.png.504d4ca69ea9b283b47d23e4be7c3cfb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napredujem po pitanju klime. Čačkajući po konektorima uspio sam dobiti da mi proradi ventilacija, ali klimu ne pali, iako prikazuje pahuljicu na ekranu i kad kliknem na AUTO dugme, ne ispiše mi Full Auto na ekranu, kako je inače pisalom. Isto tako pozadinsko osvjetljenje ekrana ne radi. Nastavljam dalje sa pretresanjem kablova.

 

20200731_131435.jpg
 

Edited by Ivan
Sredjena slika, skinut TT potpis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vratim opet na problem sa trzanjem i variranjem obrtaja, pojavilo se opet ali sad sam utvrdio da definitivno nema veze sa gorivom, jer sam G Drive davno potrošio i sipao sam na pumpi gdje inače sipam. Znači nije do goriva.

Zaključio sam da definitivno ima veze sa pranjem auta, i da se voda negdje zavuče i pravi problem. Ako ne perem nekih 5-6 dana, auto počne raditi normalno. Čim operem na autopraonici pod pritiskom, ubrzo nakon tog se pojavi problem i traje par dana.

Da li je moguće da npr kad perem prednju masku, voda prođe kroz onaj usisnih vazduha i završi u filteru?

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imas li ti osnovnu opremu na Stilu, bez koje ni jedan ozbiljan ne sme da se zamisli :) (poklopac akumulatora i osiguracke kutije)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomislio sam na to, nemam ga, ali ga nije ni bilo kad sam kupio auto, a prao sam da do sad sigurno 100 puta, i proveo zimu sa njim, vozio po kiši i nije bilo problema.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo me ti poslusaj i kupi to kad naletis ;) , bar je za Stilo sada bagatela. Ne kazem da ce da ti resi trenutni problem, ali bukvalno vitalni deo za Stilo i njegovu elektroniku.

Vrlo retko perem auto pod pritiskom (posto imam svoje dvoriste i crevo) - a i kada moram tako negde u perionici, izbegavam da "gadjam" direktno pod haubu.

Nikada nisam imao problema ni sa pranjem ni sa kisom ili vodom na putu... A desilo mi se par puta da sam Stildzom vozio par stotina km, ne po kisi nego takvoj provali oblaka da su mi oci ostajale nocu na putu posle takvih par sati za volanom :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ga kupujem prvom prilikom

Zadnje pločice su pri kraju i već se čuju poprilično kad kočim pa sam se danas počastio novim zadnjim diskovima i pločicama. Trebao bi u narednom periodu mijenjati i prednje.

20200827_152947.jpg 20200827_163734.jpg 20200827_163756.jpg

Nego da li je uredu da plocica ovako malo pokriva disk?

20200827_163529.jpg

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece Ivan, poklopci pod obavezno. Gomila poznanika se zali na elektroniku i obicno zabrljavi posle pranja a svi bez poklopaca. Okvase se osiguraci i pocne da brlja.

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nabavio poklopac osigurača i postavio. Prije tog nisam prao auto nekih 5-6 dana, svaki dan držao otvorenu haubu na suncu da se suši , ali ništa opet isto, čak se poceo i gasiti, jedno jutro nije htio ni da upali, vergla normalno, za sekund sastavi i upali i istog momenta se ugasi. Tako mozda 10ak puta dok nije proradio.

Riješim da obiđem par majstora samo da čujem mišljenje. Naslušao sam se svega, od pumpe u rezervoaru, pumpe visokog pritiska, loših i neispravnih dizni i tako u nedogled. Vozim se kući a on i hoće i neće.

Dođem kući, rekoh ajde da pogledam ispod haube, pretresem malo konektore, ko zna možda dođe sebi. Pregledam one na diznama, protokomjeru, mapu. Kod tog na MAP-u već primijetim da drugačije radi kad prodrmam kablove. Kad sam pogledao malo blize skontam da ipak nije u njemu problem nego u onom na senzoru pritiska goriva i da je ona plastika koja ga drži zakopčanog pukla, fali komad. Pritisnem malo rukom konektor, kad odjednom proradi, kao nov, nema trzanja, ler miran Tako da sutra idem u potražnju drugog konektora na otpadu pa da ga mijenjam.

20200902_192937.jpg

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti si postao ekspert.
Ovaj moj Stilo se pre godinu dana gasio tako ponekada, u leru, isto taj deo za pritisak goriva, koliko se sećam što mi je mehaničar objasnio, ima neki mali filter sito tu, bio je zaprljan pa gubio pritisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima na vrhu malo sito. Neko ga samo odstrani i vozi dalje, neko menja ceo senzor..

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je odstranjen

 

Jer koliko se sećam reče da je pokušao da očisti ali bez uspeha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojma nemam da li je to odstranjeno, nisam ništa dirao niti vadio senzor, samo zamijenio konektor. Za sad, evo drugi dan bez problema. Ako počne opet da brljavi sad znam šta dalje da tražim

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Došao je red da riješim i naružniji detalj na autu a to je tapacirung krova koji se odvojio. Na sve to je neko prije mene pokušao naknadno zalijepiti nekakvim ljepilom, koje je ostavilo žute krugove po sivom platnu. Evo kako je izgledalo:

20200926_093620.jpg 20200926_093627.jpg 20200926_093704.jpg 20200926_093640.jpg

Kad već mijenjam odlučio sam da uzmem crno platno, da se uklopi uz tapacirunge i sjedišta, dok sam za B i C stubove uzeo mat crni plastidip sprej.

20200926_093823.jpg

Najveća muka je bila izvaditi nebo kroz gepek, pojma nemam kako se to ubacuje i vadi ali znam da sam probao iz 100 uglova i da sam jedva nekako uspio

20200926_132209.jpg 20200926_132338.jpg

Prvo je trebalo ukloniti staro platno i ljepilo, na čemu sam ostao nešto preko 4 sata jer se staro ljepilo nije u potpunosti osušilo i nije se dalo skidati žičanom četkom nego sam morao koristiti malu špahtlu.

20200927_103629.jpg20200926_133930.jpg20200927_103609.jpg20200927_103548.jpg 20200927_103523.jpg20200927_103442.jpg

I evo kako je na kraju ispalo, nije baš profesionalno, na jednom mjestu imam tačku gdje je ljepilo probilo ali zadovoljan sam, daleko bolje nego što je bilo. Ostalo je još da uradim sve stubove, prednje da presvučem a zadnji i srednji će ići u plastidip.

20200927_103345.jpg20200927_103415.jpg


Послато са SM-G973F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...