Ivan 17454 Posted April 21, 2020 Za 8.5 bi morao da uneses Code kod prve instalacije? Posle ostaje zapamcen u BC i mozes da skidas i vracas koliko hoces (kao i za CD, isto vazi i za CN+). Koliko znam, verzija 9.8 je jedina koja ne trazi Code i nju sam masovno instalirao kod ljudi. Kacio sam i ovde negde na forumu taj firmware ako ga nemas. Zipovan je i zove se bese nesto "majCN98.zip". Jedino sto treba izbegavati flesovanje koliko je to moguce. Kao i kod ostalih uredjaja, uvek postoji mogucnost da se tokom procedure "zaglupi" i posle mozes da se slikas sa navigacijom . Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 21, 2020 A onda je vjerovatno prethodni vlasnik unio taj kod, morao bi ga potražiti u knjižici i uputstvu koje mi je dao uz auto, znam da mi je pominjao nekakav kod kad sam preuzeo auto. Zato mi i nije kasnije tražila kad sam je ponovno spajao na CAN. Što se tiče firmware-a, update-a i sličnih stvari, naradio sam ih se do sad na svemu i svačemu (donekle mi je i struka) i znam kako se lako zbog neke gluposti zaglupi i uređaj je samo za smeća. Za sad ću ostaviti ovako dok detaljno ne proučim i odvažim se da pokušam, ništa mi ne znači taj broj godine, ali me malo bode u oči Što se tiče novog firmware, ima li neke značajne razlike u novom? Vidim da se pominje i verzija 11.x, ona traži kod? Da li ću dobiti šta samim update-om osim tog datuma, ima li kakvih poboljšanja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted April 21, 2020 Izmedju 9.8 i 11 ima malo unapredjenja kod renderovanja mapa. Ali posto za nase podrucje nema detaljnih i retko se koristi GPS, sve ostalo je maltene isto. Od 8.5 na 9.8 je bilo nekih ispravki, ne secam se detalja, davno je bilo. Uglavnom smo verziju 9.8 gurali zato sto je najmasovnija i sto je najbitnije ne trazi Code. Verziju mozes da iscitas i na pocetnom ekranu, a i u skrivenom servisnom meniju. Znas verovatno, ono 3 x Connect dugme, pa Enter i pojavi se novo dugme "Service". Mislio sam da si ti licno ubacio navigaciju naknadno. Ako je 8.5, onda je prethodni vlasnik uneo Code 100%. Ako se odlucis, flesovanje je prosto, bitno je samo da napravis Bootable CD i ispostujes tacnu proceduru. Objasnio sam do detalja u onom mom DIY za naknadnu ugradnju navigacije jos pre par godina. Na nekoj od strana imas okacen i Firmware 9.8 i Setup Disc za podesavanje jezika i glasovnih komandi. Evo teme: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/65115-fiat-stilo-naknadna-ugradnja-connectnav-uredjaja-navigacije/ 2 sinisa93 and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 21, 2020 Spremiću cd-ove za flešovanje pa ću isprobati ovih dana. Uzeo sam još da sredim Blade felge koje sam kupio prošle godine, vozio sam ih jako kratko jer je nedugo nakon kupovine krenula zimska oprema. Inače su u jako lošem stanju što se tiče rubova, ubijene su od ivičnjaka. Gume su za smeće a planiram kupiti 4 nove pa bi šteta bilo staviti ih na ovako izgrebane felge. Planiram sve odraditi u kućnoj varijanti pa ćemo vidjeti kako će ispasti. Za početak sam uzeo da ošmirglam rubove i poravnam ogrebotine što je bolje moguće. Nakon dana šmirglanja jednu sam sredio, ali prste ne osjećam Ostale nastavljam sutra. Fali mi jedan poklopac šrafova pa me zanima može se to još uvijek poručiti u ovlaštenim servisima? Nemoguće je nači da ih neko proda na komad ili odvojeno od felgi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted April 21, 2020 Moze naravno, trebalo bi da je 46811728, bilo je cca 15 evrica komad. Inace, po BG omiljeni za kombinacije "ja tebi, ti meni" . Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 24, 2020 Danas završene i felge, ubio sam se smirglajući tri dana ali vrijedilo je. Prešao sam dva sloja podloge za aluminijum, tri sloja boje i na kraju dva sloja laka. Ispalo je ok, nije kao što bi se uradilo u komori kod farbara, ima koja tačkica prašine jer je rađeno vani na otvorenom ali ja sam prezadovoljan. U poređenju sa prethodnim stanjem sad su nove. Poručene su i nove gume, razmišljao sam dugo da li ići na neke ozbiljnije tipa GoodYear F1 ili Dunlop RT2 ali kako god gledam mislim da nemam potrebe za tako ozbiljnim gumama pa je ipak odluka pala na nešto pristupačnije i kupio sam Kelly UHP u dimenziji 225 / 45 / 17. Nisam čuo da se ljudi na njih nešto previše žale a valjda im je firma u GoodYear grupaciji, kao nekakav budžet brend. Uglavnom vidjećemo kad stignu kakve su, trebale bi do utorka biti kod mene. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 24, 2020 Gume su onako, nista posebno. Jesi li pravio boju , auto lak iz kataloga ili neki gotov sprej za felne? Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 24, 2020 Nije ništa miksano, sprej je gotov, namjenski za felne. Valjda će držati. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 24, 2020 Koliko te je kostao ukupno sprej i lak? Pitam jer sam ja jesenas radio felne u metalik boju sa nekim jacim lakom - otpornijim na grebanje, zaboravio sam naziv. Baza i lak i smirgle i traka su ke kostali okruglo 3000din ili nekih ~25eur a varijanta sa sprejevima mi je bila skupljaПослато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 moron and Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 25, 2020 Pa otprilike je tako i mene izašlo, sprejevi su oko 5e po komadu. Pored ova četiri sa slike dokupio sam još jedan sprej laka jer je zafalilo, znači oko 25-30 sa šmriglom.Послато са SM-G973F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 28, 2020 Sljedeći je na red došao tempomat. Moj primjerak je polu pripremljen za ugradnju, sa konektorom ispod osigurača pod haubom. Ručicu sam ganjao par dana po oglasima, malo ih je teže naći a vole ih i zacijeniti. Ova mi je izletjela za 20-ak eur. Na prvu mi je djelovalo da nije ista kao moja, ali svi konektori su tu, jedino što ova ima nekakav modul viška, pretpostavljam senzor ugla zakretanja volana, za one koji imaju ESP i ima onaj položaj (A) za automatska svjetla što kod mene vjerovatno ne radi jer treba nekakav senzor. Ostalo je sve identično. I onda skidanje korak po korak, i vraćanje nazad. I lakši dio je završen, sad treba naći kud provući kablove do konektora, ako sam dobro ispratio temu za ugradnju, negdje iza sata bi se moglo proći do haube. Spremio sam 5 kablova, 4 za D4B konektor i jedan za D4 crni konektor, sa prekidača na kočnici i izolirao ih. Sutra nastavljam 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 28, 2020 Mogao si da prebacis tempomat na svoj ablender, inace ga i prodaju odvojeno... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 29, 2020 Tako sam i planirao u početku ali niko nije htio da proda odvojeno, a taman je dobrodošlo jer su na mojim ablenderima već izlizane one oznake i natpisi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted April 29, 2020 Danas nastavio sa radovima, kablove sam provukao kroz gumeni čep na dnu A stuba, iza sata i kroz plastiku iznad volana do ručice. Zajedno sa kablovima za tempomat sam provukao i ziču za A02 pin na D4 crnom konektoru za prekidač kočnice. Nije mi se dalo zezati sa ubacivanjem pinova u konektor, pa sam svih 5 zica spojio direktno, najmanje su šanse da nešto zeza a i ako ne bude radilo barem neću sumnjati na loš kontakt. Jedinu grešku koju sam napravio je to što sam prvo na ručicu doveo 12V sa brave ali onih koje brava prekida i tempomat se nije uključivao, ali je proradio kad sam doveo stalnih 12V. Sve fino upakovao i otišao na probnu vožnju. Sve radi odlično, čak i ne mora na dijagnostiku da se pali lampica, jer je kod ovog sata ona na ekranu a ne gore odvojena kao dioda. Moram samo otići da se uradi Proxy Alignment zbog blinkanja kilometraže i parking senzora. 4 djomla, Mijailović P., Flex and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 29, 2020 Odlicno! Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 sinisa93 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted May 20, 2020 Ostao sam dužan par fotografija sa ofarbanim felgama i novim gumama 2 Milutinac and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted May 28, 2020 Još od kad sam kupio imao sam problema sa tim što mi se činilo da nema snagu koju bi trebao imati, pisao sam o tome na početku teme. Listajući po forumu primijetim da im je protokomjer čest problem, pa sam odlučio da pokušam sa drugim. Kupio sam korišten, jer za cijenu novog Bosch mogu kupiti barem 5 korištenih. Na otpadu su ponudili 10ak protokomjera pa da sebi biram dok ne pogodim koji radi kako treba Na sreću drugi koji sam isprobao je radio odlično. Sad su opet svi konji na broju. Mjereći ubrzanja, dobijam približne cifre fabričkim tako da smatram da je sad ok. Dijagnostika pokazuje na leru oko 5.6 - 6.2 g/s, dok u toku vožnje ide do 40-50-60 g/s. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 28, 2020 1 sinisa93 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted May 28, 2020 Danas zamijenji i zadnji selen blokovi, stari su poprilično dotrajali, lupkalo je preko neravnina a malo se i otimao kad naiđem na kolotrage. Jutros kad sam krenuo kod majstora zadesio me jedan problem, naime osvjetljenje na bordu nije kao što je bilo, dosta je slabije, na jačem suncu se gotovo ništa i ne vidi iako je pojačano do kraja. Satovi sijaju normalno samo bord ne sija kako treba. Može li biti kakav problem što sam juče spajao na FES i brisao grešku parking senzora? Mada je juče sijao normalno kad sam ga vozio kući sa dijagnostike. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17454 Posted May 28, 2020 (edited) Moguce da brlja display table? Jedan od retkih problemcica koje sam imao sa elektronikom na bivsem Stilu je bio display, ali onaj obicni, monohromatski. Morao sam da skidam tablu i da nosim kod elektronicara, nije bilo nesto skupo, ne secam se da li je samo prelemio ili menjao nesto sitno od komponenti. Nadam se da to nece biti slucaj kod tebe. Edited May 28, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted May 28, 2020 Pa nešto se pobrkalo, a eto sinoć ga ugasio normalno i jutros ne sija kako treba. Vidjeću još par dana, možda problem ode kako je i došao Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted June 5, 2020 Ipak se nije ništa riješilo samo, ekran je svaki dan gubio po jedan dio da bi sad postao potpuno crn. Osvjetljenje ima, crna pozadina sija ali na ekranu ništa ne piše, kad se pogleda po određenim uglom tek se nazire šta piše na njemu. Pokušaću ga nekad otvoriti čisto da vidim može li se šta vidjeti da je oštećeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 5, 2020 @sinisa93 Evo opisan isti problem kod iste Abarth table: klik OVDE@FLCS Rešeno je slučajno, ovako: Quote ...otkacio sam akumulator da zamenim svecice, prikacio ga opet i ekran sad normalno funkcionise Probaj, bar te ne košta ništa usput malo očistiš kleme. 1 sinisa93 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa93 75 Posted June 6, 2020 Isprobao, skinuo kleme, vratio. Radi kao nov Stilo i njegovi standardni gremlini Послато са SM-G973F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites