ZoranCvitkovac 0 Posted September 20, 2019 (edited) Pozdrav svima na forumu! Naime kao sto u naslovu pise vlasnik sam fiat bravo 1.9mjtd 2007. Kupio sam auto iz uvoza, uradjen je veliki i mali servis i posle nekih mesec dana auto je poceo da podrhtava povremeno kada dostigne radnu temperaturu i to samo kada je na leru. Na dijagnostici je ustanovljeno da je problem u diznama. Dizne su odnesene u servis i od tada auto jos gore radi. Tako da su nosene jos 3 puta posle toga. Pre dva dana su nosene na drugo mesto i sada radi bolje nego sto je radio posle prve 3 popravke ali i dalje trese povremeno kada se ugreje. Inace od prve popravke dizni auto je poceo da trese i na odredjenim temperaturama i kada je hladan. Probano je da nije egr ventil i jos dve stvari (pogledacu sutra u knjizici koje) i auto je indenticno radio. Uzasno me nervira to podrhtavanje. Inace auto super vuce, ne dimi, trosi oko 7l. Da li neko ima ideju sta moze da bude? Unapred zahvalan! Edited September 21, 2019 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted September 21, 2019 Sta kaze dijagnostika? Kakve su dizne po merenjima? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Danilo1 1159 Posted September 21, 2019 Da li je u pitanju mjet 150ks? Ako jeste, da li su izvadjene klapne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZoranCvitkovac 0 Posted September 21, 2019 U pitanju je 1.9 mjtd 8v 120 konja. Dizne su namontirane i odma sam preuzeo auto, nije posle montaze radjena dijagnostika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ZoranCvitkovac 0 Posted December 22, 2019 Da nastavim sa mojom agonijom, zamenjen je i plivajuci zamajac i set kvacila ali stanje je i dalje isto. Auto se trese na odredjenim temperaturama dok se ne ugreje, dok kada postigne radnu temperaturu to se desava dosta redje i sitniji su trzaji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted December 22, 2019 (edited) Moram da te pitam ali da me ne shvatis pogresno.Kod kog to majstora vozis auto na popravke,dijagnostiku? Covek ti je remontovao dizne,zamenio plivajuci zamajac i set kvacila,a problem i dalje nije resen(tri meseca).Jel se zamajac menjao da bi se otklonilo to podrhtavanje ili je sve jedno otisao? Mislim mozda je bzvz sto "napadam majstora" ali covek odmah udario po skupim kvarovima(Ogradjujem se da je mozda i sve bilo lose).Jel su proverili uzubljenje? Konektore na diznama?(Ako su ih uopste uradili kako treba) Senzor pritiska goriva? Edited December 22, 2019 by werp690 2 Brat and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 936 Posted December 22, 2019 I nosače motoraПослато уз помоћ ТT 2 Grafit and werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted December 23, 2019 Cisto sumnjam da bi nosac pravio podrhtavanja samo na odredjenim temperaturama. Drndao bi stalno. Sent from my SM-J530F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted December 23, 2019 Ovako, mogu se javiti sa istjm autom i motorom. Prvo me je zabrinulo jer nisam znao odakle podrhtavanje i to tako blago kao i kod tebe. Toliko blago cimkanje ili blago drmuskanje, ono oseti se ali vise nervira nego da ti proliva kafu u kolima. I tako ti ja prvo pregledah sve teme ovde, nenadjoh neko konkretno resenje jer kod mene nisu: 1)dizne 2)zamajac (istina nije menjan, ali nit trese, kvacilo miruje, malo tvrdje je i to je to) 3)lamela ok takodje nit proklizava nit zahebava ikako a simptome istrosenosti nema 4) Aditivi za: - ciscenje i zastitu celog commonrail sistema -Regeneraciju DPFa Yup, nista ni od toga pomoglo nije. Skoro bio na servisu za kugle i 'pastete' na prednjem trapu - nema promene, oseti se i dalje blago. Ostao mi samo jos donji nosac tkz 'reket' da zamenim pa da vidim ima li razlike, ostali nosaci motora su dobri. Sto sam do sad konstatovao je da - il su ga zabari tako nekako sklopili da radi iz meni krajnje nepoznatih razloga (a vrlo sam ubedjen da kma neke veze sa tim Euro normama i qcima, palcima i tom nekom instalacijom i slicnim pizdarijama pa se tako ponasa) ili je problem taj dok se ne desi necu znati. Auto radi, vuce ko blesav, dimi kad treba (DPF prisutan), ne trosi nista, menjac kao kroz puter... I znas sta, necu ga cackam, sto savetujem i tebi. Ako radi dobro i svi parametri su dobri, nemo se zivciras. E sad, kod mene dijagnostika nije nista pokazivala ni kad je kupljen ni na redovnim servisima (Fiat-ova). Mozda su grejaci kod tebe oslabili, a mislim da se oni pale il kad skroz crknu ili kada su baaas slabi. Quote Share this post Link to post Share on other sites