Ajandi 2 Posted September 17, 2019 Pozdrav svima, planirao sam da u narednom periodu uzmem jednog Seicenta Sporting-a, ali nakon sto sam se vozio u komsijinom unlojeg je ubacio 1.2 16V shvario sam da je 1.1 8V na neki nacin relativno slab za taj auto. Moje pitanje je: 1. Da li je neko imao nekih iskustva sa da kazemo “budzenjem” tih 1.1 motora 2. Sta sve moze da se uradi na njima da bi poboljsali performanse bar malo 3. Kako da znam da li je SPI ili MPI (ako sam lepo napisao) Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 18, 2019 Poboljsanje snage motora na malo je usustini jednako tome da ce biti zanimljivo par dana jer ce se ciniti vau, posle se naviknes i kao da se nista nije desilo. Realno gledano, bez 25% vise snage, svako manje povecanje realno cenis samo kada iz fabrickog auta sednes nazad u svoj, ali kad vozis stalno svoj brzo postane neprimetno. SPI ima jednu centralnu diznu tu kod leptira, a MPI ima 4 odvojene na svakom usisinom kanalu po jednu. 1 Ajandi reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ajandi 2 Posted September 18, 2019 Znaci od prilike da se ne bavim nekim silnim pretrazivanjima na netu kako da ga poboljas jer od toga nema vajda Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 19, 2019 (edited) Pa ako i trazis po netu, trazi projekte nekih stranih specijalizovanih firmi za tako nesto Kod nas ces samo najvise naci komnetare kako je neko osetio, zna on druga koji je to radio, drao je ovog i onog, realno nismo u stanju da uradimo normalan DYNO u Srbiji, a kamoli da budzimo aute. Vecina onih koji se razumeju u nesto ne pisu po internetu posto nema svrhe pored vecine onih koji ce radije da zive u zabludi jer je tako lepse. Nemam iskustva sa tim motorima, kupi Yuga, to ti mogu pomoci Govorim ti to kao neko ko prakticno 15 godina koristi domace forume. Na 1000 beskorisnih stvari ces mozda naleteti na jednu korisnu. Ne znam da li bih skupio 30 "projekata" da su ljudi poboljsavali performanse i da im zaista verujem da su nesto postigli i to propisano izmerili. Mislim mozes probati sa time da uklonis fabricko kuciste filtera vazduha i da stavis CDA filter koji ima svoje kuciste i onda da izvedes dovodno crevo skroz dole do branika gde ces napraviti jedan veci levak da vuce vazduh u filter, da uradis neki bolji izduv od izduvne grane do kraja i da uradis cip, ali sve to zajedno ti je mozda 5-6ks u piku u najboljem slucaju, mozda koji ks vise dobijes negde u nizim obrtajima i toliko mozes da uradis trazenjem po netu, sve ostalo ces morati sam da zavuces rukave i da sam uradis. Javi se Fiatu pa vidi jel bi ti odobrili atest za zamenu motora Edited September 19, 2019 by YUgisa 1 Ajandi reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 19, 2019 Bio jedan projekat SEi Turbo, mislim da je bio na forumu i predstavljen, i mislim da je bas bio 1.1... Ali tu stvarno treba puno znanja, pripreme, novaca...nema tu zajeb... ... ... 1 1 neshaoct and Ajandi reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ajandi 2 Posted September 19, 2019 14 hours ago, YUgisa said: Pa ako i trazis po netu, trazi projekte nekih stranih specijalizovanih firmi za tako nesto Kod nas ces samo najvise naci komnetare kako je neko osetio, zna on druga koji je to radio, drao je ovog i onog, realno nismo u stanju da uradimo normalan DYNO u Srbiji, a kamoli da budzimo aute. Vecina onih koji se razumeju u nesto ne pisu po internetu posto nema svrhe pored vecine onih koji ce radije da zive u zabludi jer je tako lepse. Nemam iskustva sa tim motorima, kupi Yuga, to ti mogu pomoci Govorim ti to kao neko ko prakticno 15 godina koristi domace forume. Na 1000 beskorisnih stvari ces mozda naleteti na jednu korisnu. Ne znam da li bih skupio 30 "projekata" da su ljudi poboljsavali performanse i da im zaista verujem da su nesto postigli i to propisano izmerili. Mislim mozes probati sa time da uklonis fabricko kuciste filtera vazduha i da stavis CDA filter koji ima svoje kuciste i onda da izvedes dovodno crevo skroz dole do branika gde ces napraviti jedan veci levak da vuce vazduh u filter, da uradis neki bolji izduv od izduvne grane do kraja i da uradis cip, ali sve to zajedno ti je mozda 5-6ks u piku u najboljem slucaju, mozda koji ks vise dobijes negde u nizim obrtajima i toliko mozes da uradis trazenjem po netu, sve ostalo ces morati sam da zavuces rukave i da sam uradis. Javi se Fiatu pa vidi jel bi ti odobrili atest za zamenu motora To sto se izduva i usisa sam i planirao u nekom trenutku da uradim kao i mozda neke nize opruge i malo sasiju da ojacam cisto da ga sto se kaze "utegnem" malo. Mislio sam cak i tu opciju Juga da kupim ali poste Peglice veruj mi da mi netreba nista tako staro vise osim ako cu za trke da ga pravim hahahah 14 hours ago, Milutinac said: Bio jedan projekat SEi Turbo, mislim da je bio na forumu i predstavljen, i mislim da je bas bio 1.1... Ali tu stvarno treba puno znanja, pripreme, novaca...nema tu zajeb... ... ... Da li mozda znas gde se nalazi taj projekat na forumu mozda? 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted September 19, 2019 Evo ga taj na koji je @Milutinac mislio... A mozes da pogledas i temu o ovom Seiu.. 3 Milutinac, neshaoct and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 20, 2019 Pa Yugo se proizvodio u isto vreme kad i Seicento Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 21, 2019 @Ajandi Baci pogled i na ovu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/5208-tuning-fire-motora/ Quote Share this post Link to post Share on other sites