Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Land Rover Defender

Recommended Posts

carscom.jpg Cars.com: Land Rover Defender

 

Defender se u Americi poslednji put prodavao krajem 90-tih...a sada je opet na tom tržištu sa novim modelom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW: Land Rover Defender vs Mercedes G350 vs Jeep Wrangler

 

Na off-road poligonu sa različitim testovima.

Defender je najslabiji od sva tri, ali nije baš da je to najvažniji parametar na ovakom testiranju...ali je ujedno i jedini sa vazdušnim oslanjanjem što još kako može biti važna stvar:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carexpertyoutubelogo.jpg CarExpert: 2021. Land Rover Defender

 

P400, što ustvari znači da ima benzinac sa 6 cilindara i ''blagi'' je hibrid:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

harry.jpg Harry'sGarage: Land Rover Defender 110

 

Tronedeljni test Defendera onako kako treba za takav auto, i iskustva nakon toga:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweeknoviyoutube.jpg MotorWeek: Land Rover Defender

 

Prošlo je malo više od 20 godina dok se novi Defender uspeo vratiti na Američko tržište:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Land Rover Defender

 

Možda ste zaboravili šta je pravi Land Rover i kako on izgleda. To je zato što poslednjih godina ovu fabriku povezujemo sa fancy SUV-ovima, proizvodima Range Rovera.

Još uvek postoje ljudi koji misle da pravi terenac ipak treba da bude robustan, praktičan i da nudi brojne mogućnosti da se popravi na terenu ako zapne negde. Uprkos modernoj tehnologiji u koju je obučen novi Defender, on je i dalje ono što pravi terenac treba da bude:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Land Rover Defender

 

Proizvođači automobila se trude da kroz generacije unaprede svoje modele, čuvajući dobre i važne karakteristike prethodne generacije. Uspešni ''rimejk'' kultnih modela ne polazi baš svakom za rukom, ali je kompaniji Land Rover pošlo. Nova generacija modela koji je na planeti od 1948. godine našla se na teškom ispitu gde su predmeti bili i nesvakidašnje offroad performanse, ali i uklapanje najmodernijih tehnoloških rešenja. Kako su uradili zadatak pogledajte u najnovijem testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda i Land Rover Defender pick-up

 

landy d 70.jpg

 

Mada Land Rover za sada još nije dao zeleno svetlo za pick-up izdanje novog Defendera (priznali su da razmatraju nove članove Defenderove porodice), ovakav model bi navodno zaista mogao da se pojavi u ponudi ove marke. Ako se zaista pojavi, Defender pick-up bi trebalo da bude ponuđen kupcima za nekoliko godina, a biće napravljen na bazi novog Defendera sa dužim međuosovinskim rastojanjem (Defender 110). U ponudi će po svemu sudeći biti single cab i double cab verzije, dok će se u gami motora naći benzinci i dizelaši poznati iz standardnog Defendera. Defender pick-up bi trebalo da se nudi u širokoj gami, od veoma spartanskih varijanti pa sve do luksuzne verzije. Glavna tržišta za Defender pick-up bi trebalo da budu Evropa i Severna Amerika, naravno ako se ovakav model zaista i pojavi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

redlinereviews.jpg RedlineReviews: 2021. Land Rover Defender 110

 

Posle 25 godina Defender se vratio i na tržišta gde je nestao još pre 25 godina, kao što je američko:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg Carbuyer: 2021. Land Rover Defender

 

Stari Defender je prestao da se pravi 2016. godine i pune 4 godine se čekalo na novi. Neki bi rekli da se ustvari čekalo mnogo duže imajući u vidu životni vek prvog...

Svejedno, zadatak novog Defendera je da ne izgubi stare kupce, ljude/firme širom sveta kojima treba sposobno off-road vozilo, ali i da pridobije nove sa boljom vožnjom po asfaltu i komfornijom, luksuznijom čak unutrašnošću:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Land Rover Defender V8

 

land v8 05.jpg

 

Iz JLR-a (Jaguar Land Rover) je pre nekoliko dana stiglo saopštenje da će u narednih pet godina kupcima ponuditi šest električnih SUV-ova, što se savršeno uklapa u priču o sveopštoj elektrifikaciji, ali to im nije smetalo da publici sada predstave verziju Defendera ispod čijeg prednjeg poklopca se krije benzinski 5.0 V8 motor.

 

land v8 04.jpg

 

Najsnažniji Defender čija kabina je obložena tamnom kožom i alkantarom nudiće se u kombinaciji sa kraćom (90) i dužom (110) karoserijom. Spolja je prepoznatljiv po četvorostrukim završecima izduvnog sistema, plavim kočnim čeljustima na prednjoj osovini i tamnim 22-inčnim aluminijumskim felnama, a njegovo snažno ''srce'' otkrivaju i oznake na donjem delu vrata.

 

land v8 03.jpg land v8 02.jpg

 

Gromoglasnih 525 konja dovoljno je da britanski terenac iz mesta do stotke stiže za nešto više od 5 sekundi i razvije 240 km/h. Sa pomenutim performansama stiglo je adekvatno dorađeno oslanjanje, dodatni radni program (Dynamic) i novorazvijeni elektronski aktivni zadnji diferencijal, a prosečna potrošnja goriva je 14.8 litara na 100 kilometara.

 

land v8 01.jpg

 

Za kraći trovratni Land Rover Defender V8 u Velikoj Britaniji je potrebno izdvojiti 114.500 evra, a za dužu verziju sa pet vrata 117.575 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Defender 90 stigao u Srbiju

 

land d90 02.jpg

 

Novi Land Rover Defender 90 je stigao u British Motors prodajni salon. Vođen strašću i poštovanjem originalnog modela, novi Defender nudi novi spektar sposobnosti i napredne tehnologije za sve podloge kako bi bio unapređen za avanture 21. veka istovremeno ostajući veran pionirskom duhu koji je već 71 godinu glavno obeležje Land Rovera. Novi Defender 90 uspešno je prošao više od 62.000 inženjerskih ispitivanja dok su šasija i struktura karoserije dizajnirane tako da bi izdržale Land Roverov postupak ispitivanja u ekstremnim uslovima - ponovljeni i kontinuirani udarci, daleko iznad normalnog standarda za SUV i putnička vozila.

 

landy d90 01.jpg

 

Defender 90 je sposoban da podiže nivo za off-road robusnost i on-road udobnost. Kreće se u gustom gradskom saobraćaju jednako uspešno kao što se penje planinama, prelazi pustinje i podnosi temperature ispod nule. Njegovo precizno podešeno upravljanje istovremeno nudi užitak u vožnji i prvoklasnu udobnost na svim vrstama podloga. Defender 90 je tehnološki toliko napredan koliko je i izdržljiv, a opremljen je novim informativno-zabavnim sistemom Pivi Pro. Nova generacija dodirnog ekrana je intuitivnija i lakša za upotrebu i zahteva manje unosa za obavljanje čestih radnji, dok njeno stalno uključivanje garantuje gotovo trenutne odgovore.

 

Novi Defender 90 je dostupan sa pet ili šest sedišta. Gama se sastoji od vozila Defender, S, SE, HSE, First Edition i vrhunskih Defender X i X-Dynamic modela, a kupci mogu da personalizuju svoje vozilo na više načina kroz četiri paketa dodatne opreme. Paketi Explorer, Adventure, Country i Urban daju vozilu Defender 90 različitu jedinstvenost sa mnoštvom detalja. Defender 90 je dostupan i sa pet verzija motora 3.0 dizel 200 KS, 3.0 dizel 250 KS, 3.0 dizel 300 KS, benzin 2.0 300 KS i benzin 3.0 sa 400 konja.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen Land Rover Defender 130 sa tri reda sedišta

 

landy d 777.jpg

 

Land Rover je potvrdio da će nova generacija Defendera dobiti još jednu verziju. Tačnije, u narednih 18 meseci na tržište stiže Defender 130 sa tri reda sedišta, a kako se očekuje glavna tržišta za ovu verziju biće Amerika, Kina i Bliski istok. Neke informacije kažu da će Defender 130 imati međuosovinsko rastojanje od 3.022 mm (kao i sadašnji Defender 110), ali da će njegova dužina porasti za 342 mm na 5.100 mm.

 

Osim toga, u Land Roveru razmatraju i pick-up izdanje novog Defendera. Ako se zaista pojavi, Defender pick-up bi trebalo da bude ponuđen kupcima za nekoliko godina, a biće napravljen na bazi novog Defendera 110. U ponudi će po svemu sudeći biti single cab i douible cab verzije, dok će se u gami motora naći benzinci i dizelaši poznati iz standardnog Defendera. Defender pick-up bi trebalo da se nudi u širokoj gami, od veoma spartanskih varijanti pa sve do luksuzne verzije. Glavna tržišta za Defender pick-up bi trebalo da budu Evropa i Severna Amerika, naravno ako se ovakav model zaista i pojavi. Na kraju treba podsetiti i na plan kompanije Jaguar Land Rover koji podrazumeva i šest električnih modela iz Range Rover, Discovery i Defender porodice.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

alexonautos.jpg AlexOnAutos: 2021. Land Rover Defender

 

Land Rover nije mogao imati teži posao od toga da napravi drugu generaciju auta po kome je prepoznatljiv, koji je postao sinonim za fabriku.

Novi Defender nije glatko krenuo na mnogim tržištima, ali kasnije su se stvari popravile jer još kako ima šta da se dopadne ljudima kod novog auta: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

motormouthyoutubenovi.jpg Motormouth: 2021. Land Rover Defender

 

Kad je već odlučio da pravi novog Defendera, Land Rover je znao da je pod obavezno da bude još sposobniji za off-road vožnju od starog:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume: Land Rover Defender 90

 

Tržišto pozicioniran kao urbani terenac, a ovo je njegova kraća varijanta.

Istina, možete ga parkirati pred crveni tepih Opere, ali setite se barem da gumene čizme preobujete u salonke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Land Rover Defender Valiance

 

Heritage defender03.jpg

 

Holandski Niels van Roij Design nudi i modifikovanu verziju Land Rover Defendera, i to zahvaljujući tjuning kompaniji Heritage Customs koju je osnovao Niels van Roij.

 

Heritage defender02.jpg

 

Ovako doterani Defender nosi naziv Valiance i ima nove alu točkove (od 20 do 22 inča), doterani prednji deo sa karakterističnom maskom, otvore za vazduh na blatobranima od aluminijuma, zaštitu haube, dvobojna kožna sedišta, Heritage logo na naslonima za glavu i na volanu, kao i kožne (crno-bele) oplate na vratima i prednjem panelu.

 

Heritage defender01.jpg

 

Takođe, klijentima su na raspolaganju i brojne opcije za personalizaciju. Cene za Valiance startuju od 90.000 evra, plus lokalni porezi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Land Rover Defender 110 D240 na testu AutoMagazin portala

 

defender bg010.jpg

 

Na testu smo imali legendarni Defender. Da li je to spartanski off-road kao nekada? Nije spartanski. Ali je nešto puno bolje od toga. Ovakvu transformaciju automobilska industrija još nije videla.

 

defender bg09.jpg

 

Land Rover Defender je jedna od legendi automobilske industrije. Poslednji primerak je spušten sa proizvodne linije 29. januara 2016. godine u 9:22 časova, posle neverovatnih 68 godina proizvodnje. U praktično neizmenjenom obliku se proizvodio od 1990. do 2016. godine, zbog čega više nije mogao da zadovolji evropske, ali ni američke standarde za zaštitu pešaka. Zatim su stručnjaci u Land Roveru napravili pauzu. Dok su Jeep Wrangler i Mercedes G dobili svoje naslednike, na novog Defendera smo morali čekati tri godine. Da li se isplatilo? Za nekog su to bile tri duge godine, dok za ljubitelje automobila ovog brenda i nisu, jer kako kaže pesma Desanke Maksimović-''Sreća je lepa samo dok se čeka, dok od sebe samo nagoveštaj da.''

 

defender bg08.jpg

 

Na kraju, novi Defender je zasijao punim sjajem na međunarodnom autosalonu u Frankfurtu 2019. godine. Kažu da je titulu teško osvojiti, ali je još teže odbraniti. Britanski inženjeri su imali veoma težak zadatak - da svoj legendarni off-road, koji je trajao neverovatnih 68 godina, teleportuju u 21. vek. I, evo ga. Totalni preporod. Novina praktično nema nikakve veze sa starom ikonom sa aluminijumskom karoserijom. Možda je samo aluminijum kao zajednički materijal ono što je isto na ova dva automobila.


Iako je automobil potpuno nov, postoji nešto čime nas ovaj automobil neupitno podseća na prošlost. Silueta automobila, kockast dizajn karoserije, rezervni točak montiran na poklopac prtljažnika, samo su neki od elemenata koji nas podsećaju na to koji automobil stoji pred nama. Tu su i zadnje svetlosne grupe izvedene u retro stilu, kao i karakteristični ''alpski'' prozori na krovu automobila, iznad putnika na zadnjim sedištima. Tu su i imitacije ploča od nerđajućeg čelika na haubi. Posebno su zanimljivi i obojeni kvadratići na bočnim zadnjim prozorima, koji nemaju samo vizuelnu funkciju. Ispod njih se krije snažan stub na koji je moguće montirati specijalno dizajniran kofer ili čuvene merdevine.

 

defender bg07.jpg

 

Kao i na spoljašnjem dizajnu, u enterijeru nije ostao kamen na kamenu. Enterijer novog Defendera dobio je sve ono čime se može pohvaliti jedan moderan SUV, pardon off-road model. Instrument tabla je potpuno digitalizovana, tu je i veliki multimedijalni sistem, birač brzine preko ''joysticka'', kontrola klima uređaja takođe je digitalizovana. Kompletan dizajn je ipak zadržao jednostavnost, sve je pregledno i na dohvat ruke i izvedeno je u minimalističkom stilu.


Poseban vizuelni detalj koji privlači pažnju jeste natpis Defender na desnoj strani armaturne table, ispred suvozača. Kompletna armaturna tabla i obloge vrata presvučeni su originalnim materijalom, koji na prvi pogled podseća na neopren. Ovaj materijal odaje utisak otpornosti na grebanje i čini se kao da su stručnjaci za enterijer imali u vidu da će u automobil ulaziti putnici koji imaju i određenu količinu blata na svom odelu :) Sve u svemu, enterijer je dovoljno grub da ga možete uprljati, ali u isto vreme odiše sa dovoljnom dozom luksuza.

 

defender bg06.jpg

 

Naravno, tu su i mnogobrojni sistemi asistencije u okviru multifunkcionalnog sistema. Zbog nešto lošije preglednosti automobila, tu su i sistemi kamera, koji vozaču jasno pokazuju gde se automobil nalazi i njegovo okruženje, preko kamera i snimaka u realnom vremenu. Posebnu pažnju na velikom displeju privlači ''prozirna hauba'', koja pruža orjentaciju vozaču o tome gde se nalaze i u kojem uglu su točkovi automobila. Tu je i digitalni unutrašnji retrovizor, na kojem možete aktivirati i opciju reprodukcije slike sa kamere smeštene u krovnoj GPS anteni. Ova kamere je vrhunski podešena, uklanja ''mrtve uglove'', ali je potrebno određeno privikavanje na ovaj sistem. Vozač jednostavnim pomeranjem ručice na ramu retrovizora može izabrati da li želi konvencionalni ili digitalni retrovizor. Defender se može pohvaliti vrhunskim Infotaiment sistemom, kojem dajemo makimalnu ocenu. Defender je prvi Land Rover, koji je dobio elektroniku od LG. Sistem PiVi Pro može biti konstantno spojen sa internetom i omogućiti ažuriranje softwara. Virtuelni kokpit ispred vozača i centralni ekran imaju vrhunsku rezoluciju i najmoderniju grafiku.

 

defender bg 05.jpg

 

Na centralnoj konzoli, na digitalizovanim kružnim dugmićima za kontrolu klima uređaja, nalaze se i komande za grejanje sedišta, a preko istih se kontriliše i intenzitet okretanja ventilatora u sistemu ventilacije. Na istom ovom polju se nalazi i dugme za aktiviranje redukcije menjača, podešavanje visine karoserije, asistent za spuštanje na nizbrdici, ali i dugme za izbor režima vožnje iz sistema Terrain Response 2.


Na zadnjim sedištima, kao i napred, prostora iza na pretek. Na zadnja sedišta se mogu lako smestiti tri odrasle osobe, kojima će biti udobno i na dužim putovanjima. Land Rover nije štedeo na dimenzijama. Iako se sedi na nešto višoj poziciji nego na prednjim sedištima, i dalje ima velika rezerva iznad glava putnika. Postoji verzija i sa trećim redom sedišta, ali naš automobil ih nije imao. Zato je zapremina prtljažnika od 916 litara za svaku pohvalu. Nakon obaranja naslona zadnjih sedišta, zapremina prtljažnika raste na 2.233 litra. Pristup prtljažniku je nešto zahtevniji zbog načina otvaranja vrata, čija težina je nešto veća zbog rezervnog točka na njima. Ako se odlučite za verziju sa pneumatskim oslanjanjem, zadnji deo Defendera se može spustiti do 50 mm, kako bi utovarna ivica prtljažnika bila niža, a utovar robe lakši.

 

defender bg04.jpg

 

Naš test automobil pokretao je 2.0 turbodizel motor. Novi dizel nosi oznaku 2.0 D240 Ingenium i zaslužuje samo reči hvale. Uz asistenciju para turbopunjača, razvija maksimalnu snagu od 240 KS i maksimalni obrtni moment od 430 Nm, koji je na raspolaganju već od 1.500 obrtaja. Ovaj fantastični agregat pokreće 2.3 tone teškog Defendera iz mesta do 100 km/h za oko 9 sekundi i postiže maksimalnih 188 km/h. Zahvaljujući optimalno podešenom automatizovanom menjaču sa 8 stepeni prenosa, automobil sjajno ubrzava u svim situacijama, i to bez ikakvog napora. Agregat se sa takvom lakoćom nosi sa teškim terencem, da smo u nekim situacijama imali utisak da se pod haubom krije 6-cilindarski motor. Čak ni pri nešto većim brzinama, nećete patiti od osećaja nedostatka dinamičnosti. 2.0 motor u kombinaciji sa masom od 2.3 tone traži i razumnu količinu goriva za svoje ''usluge''. Mi smo na testu zabeležili prosečnu potrošnju od 8.1 l/100 km, uključujući vožnju na autoputu, kratak izlet na teren i gradski saobraćaj.

 

defender bg03.jpg

 

Zahvaljujući vazdušnom oslanjanju, automobil pruža vrhunski komfor putnicima. Na autoputu je osećaj kao u Range Roveru. Na oštećenim putevima sa puno rupa, automobil odlično filtrira sve neravnine i do putnika ne dolazi skoro nikakva vibracija. Naravno, za vrhunsku udobnom možemo zahvaliti i velikim točkovima - felne su prečnika 20 inča, a pneumatici dimenzija 255/60. Dakle, pneumatici nisu izraziti niskoprofilni, već je izabrana opcija sa nešto višim profilom, kako zbog udobnosti, tako i zbog mogućnosti terenske vožnje.


Od Defendera se očekuje da bude terenski kralj. Iako je napustio ideju konstrukcije na konvencionalnoj šasiji, novi Defender je zadržao sve najbolje od starog, ali i dobio puno toga novog što prethodnik nije imao. Iako automobil ima neku vrstu samonoseće karoserije, inženjeri su uspeli, ne samo da zadrže čvrstinu prethodnika, već i da novim tehnologijama spajanja aluminijumske konstrukcije značajno povećaju torzionu krutost karoserije. U to smo se uverili već u gradskoj vožnji, prelazeći preko visokih ivičnjaka. Automobil prilikom spuštanja sa visokog ivičnjaka ne daje ni trunku sumnje u svoju čvrstinu. Nema apsolutno nikakvih uvijanja karoserije.

 

U off-road uslovima se oseća njegova najveća moć. Sistem pogona na sve točkove radi savršeno i u svakom trenutku prenosi dovoljno obrtnog momenta na točak koji ima najbolji grip. Novi Defender je napunjen elektronikom, što znatno olakšava vožnju na terenu. Već smo istakli praktični sistem kamera koji nadgleda okolinu automobila, i digitalni pogled kroz haubu, koji značajno olakšavaju vožnju u teškim terenskim uslovima. Sistem Terrain Response 2 obezbeđuje prilagođavanje ponašanja automobila prema površini ispod točkova. Pored toga, sve pohvale zaslužuje vazdušno oslanjanje, koje je sposobno da poveća klirens automobila za 145 mm ili da ga spusti za 40 mm. Elektronski aktivni diferencijal je takođe dostupan uz doplatu. Prednji prilazni ugao penjanja automobila sa povišenom karoserijom u terenskom režimu iznosi 38 stepeni, zadnji 40 stepeni, a prelazni ugao 28 stepeni. Maksimalna dubina vode kroz koju može da se kreće iznosi 900 milimetara.

 

defender bg02.jpg

 

Na kraju možemo zaključiti da je novi Land Rover Defender ispunio naša očekivanja. Nismo ni sumnjali. Automobil u negostoljubivim uslovima ni malo ne sramoti ime, ali u isto vreme uglađen i luksuzan automobil za svakodnevni život. Cena je definitivno ekvivalentna kvalitetu i mogućnostima ovog automobila. Cena testiranog automobila iznosi preko 80.000 evra, ali novi Defender dostupan je po ceni već od 65.100 evra.

 

defender bg01.jpg

 

Foto: Milomir Bošković i Goran Perović

 

preuzeto sa - Automagazin.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumma Design Land Rover Defender

 

lumma defender 03.jpg

 

Iz nemačke tjuning kuće Lumma Design stiže CLR LD paket namenjen novoj generaciji Land Rover Defendera.

 

lumma defender 02.jpg

 

Paket je u stvari najavljen još krajem prošle godine, a sada je i zvanično ponuđen klijentima.

 

lumma defender 01.jpg

 

Defender sa ovim paketom se odlikuje aero body paketom (proširenja blatobrana, doterani branici, pragovi,...), dodatnim svetlima na krovu, novom maskom i kućištima retrovizora, setom novih točkova od 19 do 23 inča, širim tragom točkova, sportskim izduvnim sistemom sa četiri izduvne cevi, modifikovanim oslanjanjem, kao i doteranim enterijerom (koža, aluminijumske pedale, patosnice sa Lumma logom...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Land Rover Defender sa dodatnom opremom u obliku rđe

 

214206-heritage 02.jpg

 

Rđa na automobilu je noćna mora svakog odgovornog vlasnika, ali ima i onih koji na svojim potpuno novim vozilima žele da imaju zarđale delove. I ne samo to, nego su spremni da ih dodatno plate. Jedna od kompanija koja se bavi poslom modifikacija je i Heritage Customs iz Holandije, koji u svojoj ponudi odnedavno ima paket za doradu novog modela Land Rovera Defender koji će na novo vozilo dodati metalne, rđave umetke. Njihova usluga Valiance se sastoji od zamene standardnih naplataka i guma s nešto atraktivnijima, prerade enterijera i ubacivanja umetaka od ugljeničnih vlakana i kože, te za završni touch - rđavih delova karoserije.

 

214207-heritage 01.jpg

 

Metalni umeci u poklopcu motora te bočne rešetke na usisima vazduha za potrebe dizajnerske dorade su prekriveni bojom s česticama metala, koji je zatim izložen veštačkom starenju, odnosno ubrzanoj koroziji. Kada delovi dostignu željeni nivo oksidacije, odnosno rđanja, zatvaraju se lakom kako bi u tom obliku ostali barem 20-ak godina. Nakon toga se montiraju na novi Defender. Kako to izgleda, možete videti na priloženim fotografijama. Usluge Heritage Customsa će vas, u slučaju ovog grubo rđavog paketa, olakšati za 12.475 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Land Rover Defender

 

Kraća varijanta (90) Defendera. Pola metra razlike dužine i dosta manje cene.

Ispod haube je 3.0 redni šestak sa dva turba, još je uz sve to i ''blagi'' hibrid. U ovom autu ima 250 konja, ali postoje varijante ovog motora sa manje (200) ili sa više konja (300).

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

throttlehouse.jpg ThrottleHouse: 2021. Land Rover Defender 

 

Defender u njegovom osnovnom obliku (sa dvoje vrata):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes: 2021. Land Rover Defender 90

 

U P400 varijanti sa ''blagim'' hibridom, tj. njegov 3.0 šestak daje 395KS/550Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Startech Land Rover Defender

 

startech d 05.jpg

 

I novi Land Rover Defender je sada dobio tjuning tretman u kompaniji Startech, što je inače najavljeno još u novembru prošle godine.

Startech je za novi Defender predvideo dvobojni eksterijer, novi prednji gril, izmenjeni prednji branik, haubu sa ''Startech'' natpisom, proširenja krila, zadnji krovni spojler, kao i komplet 23-inčnih Monostar E točkova sa Yokohama gumama 305/35 R23 (biće dostupni i točkovi od 20 do 22 inča).

 

startech d 04.jpg

 

Osim toga, na zadnjim vratima nema rezervnog točka, a tamo je sada motiv sa britanskom zastavom.

 

startech d 03.jpg

 

Promena ima i u unutrašnjosti, i to u vidu aluminijumskih pedala i specijalnih patosnica sa Startech logom, kao i brojnih opcionih elemenata po želji vlasnika (od novih boja pa do kože, alkantare i detalja od ugljeničnih vlakana).

 

startech d 02.jpg

 

Tu je i modifikovano oslanjanje (vozilo je niže za 35 mm), a najavljen je i sportski izduvni sistem.

 

startech d 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manhart Land Rover Defender DP500

 

manhart dp 04.jpg

 

Iz tjuning kuće Manhart stižu detalji o njihovoj modifikovanoj verziji novog Land Rover Defendera.

 

manhart dp 03.jpg

 

Ovo je Manhartov Defender DP500, čiji šestocilindrični motor sada raspolaže sa 512KS i 710 Nm obrtnog momenta. Manhart u kratkoj vesti nije objavio podatke o ubrzanju i najvećoj brzini.

 

manhart dp 02.jpg

 

Vozilo je dobilo i sportski izduvni sistem od nerđajućeg čelika, jače kočnice, modifikovano oslanjanje (Defender je niži za 30 mm), komplet točkova od 22 do 24 inča, dekorativne trake i Manhart oznake.

 

manhart dp 01.jpg

 

Takođe, unutrašnjost može da se dotera po željama klijenata, uključujući tu i Recaro sportska sedišta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...