Jump to content
FAS Goran
djole81ar

Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

Recommended Posts

Fina boja i oprema, čestitke na izboru. 

Moje pitanje za vlasnike Tipa  kakva su iskustva sa udonošću Tipa za relacije cca 300+ km. Kakav je u poređenju sa np Citroen C4 Mk2, Megane III? Ja sam vozio Tipa sa rentacara ali su to bile kraće relacije od po max 50km pa odmor, nisam mogao da procijenim? 

Zanimaju me kako prednja tako i zadnje sjedište.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registrovao danas, nešto ispod 28.000 (tehnički u tom 6.600) kasko obnovio 18.600, nisu velike cifre na današnju skupoću, a i u odnosu na druga vozila, tako da je i u tom segmentu ''budget'' al pu , pu, pu da ne ureknen,  služi, uzeo sam ga u leto 2019 pred more tako da je za 3godine otišao, i nas hvala Bogu bezbedno odvezao, 5 puta na more 3 GR i 2 CG, pa neka i nastavi u tom ritmu :)

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Predstavljanje koleginog Tipa u Djoletovoj temi :D, izdvojeno je u zasebnu:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites



Registrovao danas, nešto ispod 28.000 (tehnički u tom 6.600)


Zar nije ograničena cena tehničkog na 6.020 din?

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tottiNisam pogledao kad su mi dali na tehničkom, ali sam pogledao preko šaltera kada sam dao da registujem, i čini se da je pisalo na papiru sa tehničkog 6.000 tehnički pregled i 600 dokumentacija mislim da piše 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lapaju kako okrenes ledja :D

Malo jace od 24.000 din ista kubikaza, 140 KS i par godina stariji. Prvi premijski stepen. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

On 7/15/2022 at 3:37 PM, djole81ar said:

pa neka i nastavi u tom ritmu :)

Pa da nastavimo :) skoknuli do CG na nekoliko dana, imao sam želju da se iskupam na kraljičinoj plaži, ostala mi u sećanju iz detinjstva, pa da iskoristimo dok su free. Svakako lep deo jadrana, more je baš slano, dobra voda....

 

U putu standardno većinom, ima kolona ograničenja... promena svakako auto put u cg, tako da uz obilaznicu oko čačka malo po malo olakšava se put, 430km 7,5h vožnje, k'o po google. Tipo hvala Bogu na zadatku, vuče fino, častio sam ga gdrive 100kom, potrošnja je bila po bordu 5,3 do kolašina onda ap spustio na 5.0 i tako i stigao, videćemo u povratku, možda i izmerim na čep, dovde potrošio pola rezervoara.

 

Gepek konačno sa policom. Veliki kofer, friz, ranac, lap top, par kesa, suncobran, dve stolice, i policaaaa

IMG20220824155524.jpg

IMG20220824155129.jpg

IMG20220824120204.jpg

IMG20220823175407.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da kompletiram u mojoj temi povratak, do CG i nazad, preko Rudnika, obilaznicom oko Čačka, i novim AP u CG, sa veoma malo vožnje po lokalu, 5.3 po bordu, vreme i brzina vožnje standardna, ko po google, bez štednje koliko put zahteva i može, 16h10min tamo i nazad sa kraćim zadržavanjima na granici.

 

Nešto sam kao merio i po čepu po čepu mad anisam baš siguran da je merodavno jer kad sam polazio sipao sam na NISu a u povratku u CG na privatnoj pumpi koja baš sporo toči, i čini mi se da kad tako toči kasnije dosta izbaci pištolj, ja sam dosuo za 50eur iako sam mislio da nema šanse da stane (stalo 36 litara a bilo oko 1/4 rezervoara) i posle nisam hteo da dodajem da sitnim novac. Tako da nisam siguran da li je tih 36 l realno, al dobro, oko 5.6-5.7  je ispalo kad sračunam koliko sam do kuće potrošio, od bijelog polja 260km oko 14l i ovih 36 to je 50l za 880km... ili u parama 70-80 eur za gorivo... 

 

U povratku hteo sam da učestvujem u ovom ''takmičenju'' min potrošnje pošto su se posle pauze na zlatiboru deca spremala za spavanje, malo sam se i umorio pa nisam žurio, a i izduvao sam uz penjanje uz Zlatibor,  ali nisam imao baš idealane uslove, pošto je pred Užicem bilo neko zagušenje zbog nevremena pa sam otišao u neka brda za lokalcima u ''obilaznicu'' oko užica, pa je bilo i kiše, kolona... tako da sam na kraju izgurao 4.7 po bordu od Borove Glave do Ar, 158km 54kmh brzina. 

 

Novi auto put kroz CG, šta znam... nizbrdo moraš da kočiš, uzbrdo konstatan uspon... meni nisu mrske okuke i kanjoni tako da nisam nešto oduševljen ovom deonicom, dal će njima, a i srbiji, koristiti za teretni transport do luke, valjda... Smara malo nizbrdo ograničenje 100kmh i mora da kočiš i pored motornog kočenja, jedino baš kad bi ga u 4. spuštao ali i tad će da se dere pa i to smara... al je zato spustio po brodu prosek deonice sa 5.3 na 5.0 :) zaboravio sam koliko je po bordu bilo uzbrdo ali nije nešto pretareno bilo, očekivao sam više, ali tipa oko 7 je bilo, jer ipak vozi se 5.brzinom, po negde 4. 

 

Bord 1.jpg Bord 2.jpg

 

---

Letovanje je bilo... idealno... Ja sam ga zvao retro letovanje, apartman, 10min niz stepenice do plaže sveti stefan, nema gužve, nema ležaljki, zabodem suncobran do vode i uživanje, prošetamo do miločera i kraljičine, tamo isto nama gužve, bućnemo se tamo pa vratimo, uslikam po neku foku pa opet... friz, sendviči, pivo....  Išao sam namenski zato što su ove plaže slobodne i pokajao bih se da nisam, iskupao sam se ko nikad, 4 noćenja sam bio al kao da sam 10, iskoristio ih maksimalno. U odlasku spavali u novoj varoši (radili do 16h naravno) ustali u 5h, u pola 11 bili na plaži... poslednji dan rekoh neću da idem pre podne pa da me uhvati gužva, da ostanem do pola dana pa da krenemo pa šta bude, bar sam se kupao.. i do pola2 na plaži, spustio kola na parking (prežalio 12eur...) tuširanje na plaži i polazak... na granici 5 auta.... na lepinji na borovoj glavi u pola8....  Volim Grčku opuštenost, imam odbojnost prema CG, nisam pre korone bio min10g u CG, ali u koroni septembar 2020 na plavim horizontima, i sada na svetom stefanu, dva letovanja koja ću upamtiti kao najlepše boravke na plaži i u vodi, ali , to je svakako u nesvakidašnjim uslovima...

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže zima...  Ja volim da promenim, malo na ratkapne i 15'', što bi rekli radujem se ko dete snegu, ali volim, nadam se da će ga i biti...

Udobniji je naravo dosta na ovim gumama... verovatno su se i one 16'' eco contact već malo i stvrdle, velika razlika...  Juče sam terao preko nekog makadama, ma idi, da ne poželim da vratim one :)

Što se tiče izgleda ne gubi mnogo, meni je kontast pa mi baš dobro dođe, orig ratkapne su baš dobre, lepo mu stoje, vezice naravno da nemam niti bi ih ikad stavio, baš toliko operisan nisam :) Pa malo da se i uželimo onog izgleda do proleća, glupo non stop isto 

IMG20221121110504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam na prethodnom Tipu furao i zimi i leti gume šesnaestice, felne leti ALU, zimi čeličare.

 

Sada ću, pa da vidim kako je, da furam ALU felne i gume sedamnasetice i leti i zimi ...zima tek počinje.....

 

Što bi rekli slepci - videćemo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, nebojsa zvezdara said:

pa da vidim kako je, da furam ALU felne i gume sedamnasetice i leti i zimi

Kako je, pa najlepse :D . I za izgled i za performanse. Godinama teram takodje alu 17'' preko cele sezone, gume napumpane na 2.3-2.4 Bar, bez ikakvih problema. Pri tome 225/45 uopste nije preterano nizak profil, oko 10.1 cm visine boka, pa je sasvim pristojno udobna. Mislim, to je ionako deceniju unazad standard za Compact klasu. Kao sto je pre 20 godina to bila 195/65/15 ili pre 15 godina 205/55/16. Iz generacije u generaciju je to raslo, tako da su moderni Compacti podignuti i na 18'' opusteno (sa opciono i vecim tockovima).

Jedino ako ne zalazis u neke smetove, pa ti trebaju lanci (zbog alu felni). Zbog propisa ih zimi naravno vozikam u gepeku, ali to nikada ne bih stavio na svoj auto (niti je ikada bilo potrebe). Tako da nemam apsolutno nikakvih problema, dobre i mlade gume i teraj.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Ivan said:

Kako je, pa najlepse :D . I za izgled i za performanse. Godinama teram takodje alu 17'' preko cele sezone, gume napumpane na 2.3-2.4 Bar, bez ikakvih problema. Pri tome 225/45 uopste nije preterano nizak profil, oko 10.1 cm visine boka, pa je sasvim pristojno udobna. Mislim, to je ionako deceniju unazad standard za Compact klasu. Kao sto je pre 20 godina to bila 195/65/15 ili pre 15 godina 205/55/16. Iz generacije u generaciju je to raslo, tako da su moderni Compacti podignuti i na 18'' opusteno (sa opciono i vecim tockovima).

Jedino ako ne zalazis u neke smetove, pa ti trebaju lanci (zbog alu felni). Zbog propisa ih zimi naravno vozikam u gepeku, ali to nikada ne bih stavio na svoj auto (niti je ikada bilo potrebe). Tako da nemam apsolutno nikakvih problema, dobre i mlade gume i teraj.

 

I ja sam uzeo još jedan par 17 felni i zimske gume. Meni je udobnost ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala.

 

Novi auto, nove felne, u oktobru bukvalno odmah po preuzimanju vozila skinuo nove letnje Conti i stavio zimske gume nove potpuno, Riken Snow 225-45-17, gume napumpane na 2.4.

Ne zalazim u smetove, lance takodje ne bih stavljao, niti je, kao što kažeš, ikada bilo potrebe...

 

Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro kako ko smatra, ja uvek volim da stavim kvalitetnije zimske gume, a to u nekoj većoj dim dođe prilično skupo... plus montaže i sl. kad se uproseči izađe guma 10.000 

Koliko je sad po bg montaža zimskih sa balansiranjem na 17''? Ja se sad zeznuh odoh kod vuklanizera, jesenas sam zimske sam montirao, sad me uhvati kijamet aj rekoh tu mi blizu vulk da skoknem, podigli cene samo montaža 800 din.. ma idi, da sam znao ne bih, za malo rekreacije i 800 din potrošiti na drugom mestu sa porodicom... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, djole81ar said:

Koliko je sad po bg montaža zimskih sa balansiranjem na 17''?

Montaza+balansiranje je uglavnom oko somica po gumi za 17'' (najjace su mi razlicite cene po colazama).

Znaci 4000 din za komplet, a moze i za vise :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros rano testirane Dunlop gume i kočnice Tipa, hvala Bogu dobro odradili posao, skrete ispred mene jutros iz suprotnog smera u njegovu levu sporednu ulicu neki sa novim kamionetom, da utrči ispred mene da skrene, a ja u poletu nisam očekivao da će skrenuti, napolju +1 vlažan put... nagazio sam na kočnicu skroz i skoro da uopšte nije bilo proklizavanja, čak sam uspeo malo da ga u kočenju pomerim u levo ka sredini trake da se provlačim ako bude trebalo.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prevalih 40.004 km, nešto malo jače od 3,5 godine. Za sada sam zadovoljan, videćemo na duže. Do sada zamenjena oba stabilizatora. 

Nisam se pokajao što sam ga uzeo, naročito sagledavajući šta se posle desilo, poskupela vozila, novac devalvirao, kamata mi ostala ista 4%, 7 god je kredit pa ćemo posle videti. A i ovako kao vozilo meni odgovara, na otvorenom putu uživam, ponestane ponekad snage ali može i da se pritisne, da ne otvaramo tu temu ponovo, Potrošnja benzina sasvim korektna s obziriom na veličinu auta, a naročito u odnosu na aktuelnu cenu benzina, jedno vreme se pržih za plin ali odustao, žao mi gepeka, a i malo dodatnog gubitka snage. Možda da sad ponovo u situaciji da uzimam možda bih uzeo karavan na plin, al možda... karavan ima dosta od linije hedžbeka a opet više gepeka i sviđaju mi se zadnja bočna stakla tj. preglednost, što je kod HB jako loše. Voleo bih da nije sa grbavim radijom tj. mm jer su linije dosta lepše u drugoj opremi, drugačiji je oblik table oko cajgera, još naglašen sa hromom, pa se lepo sliva iz multimedije... ali i cena je igrala ulogu pri kupovini, nije se imalo prostora za više, 11.500 je tad bio (street crne felne, crne lampe, tamna stakla). Vozio sam neko vreme 500l službeni nešto mislim da ne bih mogao da se naviknem na onaj oblik, a sedišta posebna priča, kao na hoklici, ja visok, tako da u Tipu se smestim veoma dobro, malo je počeo da se lomi rub mog sedišta, ali ne strašno, uska su sedišta. 500l (to je bio 1.6) ima bolji menjač, dosta precizniji i kraći hod, na Tipu je nekako muljav, ne znam, to mi se ne sviđa, jedino je dobar oblik kugle, lepo leži, ali menjanje brzina nekako onako... tu mislim da nije neki zavidni kvalitet, na šta se i drugi žale, nekad u rikverc neće iz prve, u početku je imao to neko caktanje kad se raskvači posle nestalo, na magastrali kad ideš mirno čuje se nekad prelaz iz druge u treću, šta znam, videćemo... Al što ima 6 to mi se sviđa tj. dobra je kombinacija sa ovim slabašnijim motorom, lakše ga nađeš kojom bi izvukao, i iako ubrzanja su slabija vožnja nekom konstatnom brzinom uzbrdo su prijatna, ja na primer uz Rudnik iz pravca Topole izađem trećom... Kočnice su slabije nego na 500l dizelu, narvno doboši pozadi, a već sam i pojeo dosta diskove, tako da će verovanto još malo tu biti i servisiranja pa ćemo onda videti kako koči.  Neka nastavi u ovom ritmu da nas bezbedno i mirno vozi nećemo mu tražiti zamerke.  

40004.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, djole81ar said:

Nisam se pokajao što sam ga uzeo, naročito sagledavajući šta se posle desilo

Bukvalno nisi mogao da izaberes bolji trenutak za kupovinu :) . Za te novce se sada biraju polovnjaci.

1 hour ago, djole81ar said:

500l (to je bio 1.6) ima bolji menjač, dosta precizniji i kraći hod, na Tipu je nekako muljav, ne znam, to mi se ne sviđa, jedino je dobar oblik kugle, lepo leži, ali menjanje brzina nekako onako... tu mislim da nije neki zavidni kvalitet, na šta se i drugi žale

I na benzinske i na dizelske jace turbake im od 2010. idu (tada novi) FPT-ovi C635.6 menjaci. Generalno su se dobro pokazali, imaju pojacan deklarisan torque na 350 Njutna (konkretno na Tipu su i na T-Jet i 1.6 MultiJet, dok je na 1.3 MultiJet C510.5).

Dok je na 1.4 atmosferce isla takodje visedecenijska tehnologija u vidu C514.6 menjaca. Na 500L i Tipu, koliko se secam, razlika je samo u prenosnom odnosu u prvoj brzini, kod 500L je ta prva bas kratka.

 

Da vas lepo sluzi kao i do sada, puno bezbednih kilometara!

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponovni susret dva prljavca :)

Deca mi bila pozadi inače bi bilo ''daj jedan krug da ga se prisetim malo'' a i bilo bi simpatično uporediti

Inače moj bivši Stilo služi i dalje vlasnika, mada baš ne prelazi puno, za skoro 4 godine nešto preko 20.000km tako da je sad na blizu 300.000 par pehova na početku jedan elektronika, i reče menjao je gredu pozadi, posle toga ništa, sitno nešto oko trapa, još mu nije ni vel servis uradio :) min ulaganje, nije mu ni nebo uradio, za koje je kad je kupovao i obarao cenu bilo ''jao gledaj ovo kako ovako voziš...''

 

IMG20230604153616.thumb.jpg.a3109dd0b7ed2cd031a6d2e1b3d424ae.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/15/2022 at 3:37 PM, djole81ar said:

Registrovao danas, nešto ispod 28.000 (tehnički u tom 6.600) kasko obnovio 18.600,

Ove godine registracija 30.200 rsd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...