Jump to content
FAS Goran
djole81ar

Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

Recommended Posts

Tovar u povratku. Pošto se povećao za dodatne igračke, kantice, lopatice i sl, i tri kante maslinovog ulja moralo se detaljnije pakovati, al stade da ne ometa pogled pozadi. Mislim da ni kad poreastu deca neće više trebati, izaći će kolica. samo da nabavim još jedan veći kofer, mislim da mogu da stanu dva na dno kad je stao manji poprečke. Znači stao je jedan veliki kofer, jedan mali poporečke, iza njega 3 kante masl ulja, velika kesa sa peškirama, na to kolica, dve kese igračaka, kesa sa obućom, kese sa neseserima...

 

 tovar.thumb.jpg.f2261c9e9790c72a6ad9ba7f52cc6fa0.jpg

Edited by djole81ar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgled LED dnevnih svetala, naravno uživo je malo drugačije jače sija nego kad se slika. Sa kratkim svetlima mislim da i dalje ostaju upaljena samo slabije sijaju. Sijaju dobro i LED supruga je jednom dovezla po njima noću :) vidim ide šljašti nešto :)

 

LED.thumb.jpg.2a507e35c43677e1a7d5e84e3d0c44a9.jpg

On 9/13/2019 at 3:52 PM, spaad said:

Kod mene je dublji gepek. Nema onu penu ispod poda, ali staje manji rezervni.

Juče sam ovo zagledao, nije mala ona ''pena'' ima 7-8 cm sigurno... nisam to znao da zbog normlanog rez.točka ispadne manji gepek, možda je bolje rešenje ćopavac koji služi svrhu a veći gepek, nego ovako vozam gumu kao da ću kad zatreba voziti nju duže vreme... a sad da menjam peripetija...  

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/16/2019 at 8:52 AM, djole81ar said:

Tovar u povratku. Pošto se povećao za dodatne igračke, kantice, lopatice i sl, i tri kante maslinovog ulja moralo se detaljnije pakovati, al stade da ne ometa pogled pozadi. Mislim da ni kad poreastu deca neće više trebati, izaći će kolica. samo da nabavim još jedan veći kofer, mislim da mogu da stanu dva na dno kad je stao manji poprečke. Znači stao je jedan veliki kofer, jedan mali poporečke, iza njega 3 kante masl ulja, velika kesa sa peškirama, na to kolica, dve kese igračaka, kesa sa obućom, kese sa neseserima...

 

 tovar.thumb.jpg.f2261c9e9790c72a6ad9ba7f52cc6fa0.jpg

Ako moram da izbacim dasku od gepeka, onda sam u stari bravo pakovao kofere uspravno do naslona zadnje klupe(naravno popunjavao rupe u donjem delu obucom i sl) a ostale sitne stvari iza kofera prema spoljasnosti, nikako preko tj na vrhu. Najpre kolica i ostale grube stvari idu iza kofera. Razlog je taj sto bi prilikom naglog kocenja sve odozgo sletelo na tada bebu koja se vozila u sedistu montiranom naopacke. Takodje, bolje teze stvari napred tj dublje u auto, a lakse pozadi. 
Izvini za skretanje sa teme, ali fizicar u meni proradi kada vidim potencijalno opasne situacije. 
Inace, bas lep auto, neka te sluzi super. Sestra ima 1.4 16v u Ypsilon i ide super. Verujem da je dovoljno jak motor i za Tipo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @Dale na savetima, razmišljao sam svakako o tome, i ja sam u Stila tako pakovao uzbrdo kofere pa mi onda zakloni pogled pozadi, možda se na ovoj slici više čini da su višlje stvari pošto je slikano odozgo ali visina stvari je u ravni sa naslonom sedišta, evenutlano negde malo iznad, ali to je lopta za vodu, prazna torba, pelene u levom rancu i sl. tako da mi nije zaklanjalo pogled pozadi, i većim delom je bilo iza naslona, verujem da i tako ne daj Bože može nešto da izleti ali svi mi težimo da smanjimo verovatnoću nekih situacija pa verujem da sam i ja time što je bilo u ravni sa naslonom.. Još malo pa odoše kolica pa će biti sa daskom sledeće putovanje nadam se. 

 

Hvala. Ypsilon je svakako 20-30% lakši auto od tipa pa verujem da toliko bolje i ide, i da to baš baš vuče, u Tipu kao što sam pisao nedostaje snage da bi to sve bilo sa lakoćom u svim situacijama, ali da može da se vozi lepo i ovako može. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, djole81ar said:

nisam to znao da zbog normlanog rez.točka ispadne manji gepek, možda je bolje rešenje ćopavac koji služi svrhu a veći gepek, nego ovako vozam gumu kao da ću kad zatreba voziti nju duže vreme... a sad da menjam peripetija... 

Najsigurnije resenje za ne daj Boze je rezervni tocak punih dimenzija. Ako ti bas znaci prostor za toliko, mozes da uzmes negde 5x98 15'' copu. Obicno idu sa 125 gumom i za toliko je i usteda prostora. Pitanje je samo kakva ce posle toga biti situacija sa poravnanjem poda. Uzimao sam sebi za Sporta u Indjiji, cena je bila smesna, cini mi se uz FLCS popust 800 kinti. Izbacio sam ono sra*e od Fix&Go i plasticne police u otvoru za tocak. I kupio copavac+alat u njemu, a iz Stila prebacio pumpu i digitalni manometar. Imas i tu varijantu sa Fix&Go, kada dobijas i ceo prostor rezervnog tocka (samo treba resiti poravnanje policom), ali on moze da pokrpi samo sitna busenja. Za neku vecu rupu ili gumi-defekt mozes samo da stanes sa strane i places. Po meni, ubedljivo najgore resenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Ivan said:

Ako ti bas znaci prostor za toliko

Pa na primer sad u pakovanju za more za tih 7-8 cm niže bih mogao policu da ne skidam. 

 

Ne Fix&go nikako ni po meni nije rešenje, al ćopavac što da ne... Videću otom potom kako bi to moglo, videću kako je kod fabričkog ćopavca namešteno. @spaad ako bi mogao da mi kažeš kako je kod tebe, ima li nešto ispod ćopavca ili na njega ide ona plastika kao na stilu?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visina od poda do daske je 58cm. Od poda do praga gepeka (ona plastika nazad sa bravom) 23cm. Podatci o rezervnom su na slikama. Meni se učinilo kad sam gledao  Street  da ima plići gepek?  Zadnji lonac je postavljen uzduž, ne kao kod mene popreko. Jedino ako nisu radili izmene da bi dobili istu dubinu gepeka?

@Ivan

Kod mene je u Brava stao bez problema 185/65/15 sa sve alatom, a izbacio sam set.

IMG_20190924_144721.jpg

IMG_20190924_144728.jpg

IMG_20190924_144752.jpg

Edited by spaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @spaad na slikama, proveriću popodne pa javljam, ne mogu ovako po slikama da provalim. Čudno mi je i da imaju razlilite zapremine zbog drugačijeg rez.točka, a tek da je drugačiji pod gepeka ne verujem, čim može da se doplati za točak punih dimenzija verovatno samo njega ubace i onda ona pena okolo da poravnja što znači plići gepek... glupost ako je tako onda je trebao biti samo ćopavac... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, spaad said:

@Ivan

Kod mene je u Brava stao bez problema 185/65/15 sa sve alatom, a izbacio sam set.

Staje tu bez problema i puna 17'' koju imam na autu. Nego meni za ovih 20 i kusur godina vozackog iskustva za gumi-defekt ne treba nista vise od cope... Hvala svakako za info ;) , da ne offujemo predstavljanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako se opremamo za zimu...Nov auto svakako vuče  neke troškove za sobom, pa to je i kompletiranje zimskog kompleta guma. Ja sam se odlučio 15" set sa čeličnim felnama pa ćemo videti kada se namontira kako izgleda. Nisam hteo ponovo da premeštam gume,  hteo sam dupli komplet,  plus su mi alu felne lepe da ih akam zimi i montažom guma, tako da sam uzeo polovne čelične u dobrom stanju za 80 eur komplet. Odlučio se za 15" jer nemam mašinu da bih vozio neku zahtevniju vožnju pa da mi je bitno toliko držanje, naročito zimi, udobnija guma mi odgovara po snežnom putu, neznatno viši auto, malo uža i prohodnija guma, manja mogućnost oštećenja felne kad se otvore rupe od soli što je kod mene često, jeftinija zimska guma pa bolje da uzmem dobru 15 nego lošiju 16 za iste pare a bitna mi je dobra guma zbog uspona sa parkinga... Uzeo sam felne 15" 5x98 širina 6,5J ET 31 koje se znači razlikuju malo od standarndih čeličnih uz njega koje su 16 J širine i 38 ET, ove sam uzeo da bi bile male vizuelno izbačenije gume jer mi nije baš lepo sa standardnim felnama i plus 195 guma budu uvučeniji točkovi nego sa alu 16 felnema. Vidiećemo kako će izgledati kada se stavi na auto. Ovo su felne of Fiat teretnog programa verovatno od Scuda pa su malo i teže izgleda nego standardne... Gume sam uzeo Dunlop Winter response 2 koje sam video na mnogim sajtovima povoljnije nego ostale u rangu, ne znam što, možda se ovde manje traže, mada po testovima su veoma dobre za sneg, jedino što sam pročitao da se brže troše kada nema snega... bilo kako bilo platio sam ih oko 6.150 rsd komad, besplatna isporuka, što nije puno. Videću šta posle sa felnama tj. moram staviti ratkapane, ima po oglasima orginalnih polovnih za 30eur, što će izaći slično kao neke polovne alu felne 80+30, i neko će misliti da nema rezona, možda je i tako al ja odlučih ovako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zimske gume kada kupujem, uzimam malo uže, a malo višlje, da budu prave Balonke.... jer svaki cm visine znači zimi, a ne vozi se brzo, takođe bolji pritisak vrše uže gume, pa je bolji grip, kako se to kaže. Naravno, čelične felne  su otpornije na udarce, a i bolje jednom namestiti guma felna, nego svake godine davati 20eur za prepakivanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno zapažanje od prethodnih par dana u vezi potrošnje goriva kod Tipa. Pošto malo razvlačim gorivo do 15. :) malo sam spustio nogu na gasu i oseti se... Do sada mi je prosek po bordu u gradu bio oko 8l a to je meni mešani grad idem na posao oko 7km u jendom pravcu van grada, tako da je tu manji prosek aj neka bude  6-7 i sam grad kreni stani  aj neka bude 9 i više. Poslednjih dana uz lakšu nogu na gasu prosek je po bordu 7.2, tako da je svakako, ko verovanto i drugi benzinci, osetljiv na niže brzine, jači gas i potrošnju. Al dobro kao što rekoh sve dok je to 1l pa nek je i 1,5 apsolutne razlike na dizela dobro je, a realno ne štedim gorivo osim sad ovo. Ko vozi više % grada razlika se sigurno povećava, ja imam malu godišnju km, verovanto je to oko 12.000km, pa je udeo van gradske vikendi odlasci negde i sl. solidan. Sada sam na 4.500 km, dobar deo je tu odlazak na more, prosek po bordu je na 6.9. Neku manju potrošnju o odnosu na početak korišćenja vozila nisam primetio, sećam se na početku sam išao za Valjevo i Osečinu bilo je oko 5,5 po bordu, sad skoro za Rajac, ibarska, lazarevac, takođe slična cifra... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedno zapažanje koje odslikava granice ovog motora na ovu karoseriju, ako neko planirao ovaj auto pa čita utiske. Jedan dan sam se iz Bg vraćao sam Škodom Rapid dizel (nisam ja vozio), drugi dan išao ja sa Tipom. Malo sam se već i odvikao od dizela tj. privikao na ovog, i nema šta vidi se od oka lakoća turbo dizela da postigne i održava brzinu na manjem broj obrtaja i sl.. Al konkretna situacija za primer, naplatna rampa mali požarevac pa uzbrdo ka Vlaškom polju i Mladenovcu, ko zna nije mali uspon, nema toliko  prostora da se zaleti, tako da je merodavno, kolega škodu  inače vidim da šalta baš rano, po meni muči ga, al dobro..., i isprebaciva do pete na počektu uspona 90kmh 1.500obrtaja, po meni rano, tek ide uspon, malo se muči verovanto ubija zamajac i sl. al nebitno to sad, ja ga pitam dal će moći da izvuče petom kad je tako rano prebacio, i malo po malo proguta zalete diže obrtaje na 2.000 i izađe na 120kmh na vrh brda... Sutradan ja sa Tipom, ne skroz max zaletanje npr na 3.000 šaltanje, takođe početak uspona 90kmh na 3.000 obrtaja peta brzina (samo ja imam 6 on 5) i to je to dalje nema, dobra strana po meni je što je do vrha održao obrtaje na 3.000 i brzinu na 90kmh znači nije gubio snagu što je ver moguće na nekim još slabijim automobilima, ali nije mi mogao više da ubrzava. Možda je u 4. mogao i više npr na 100kmh i više obrtaja ali nije ni to racionalna vožnja osim kratko kad treba. Priča se odnosi samo na motor, unutra je Rapid po meni jadan za Tipa, a i spolja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, djole81ar said:

...išao za Valjevo i Osečinu bilo je oko 5,5 po bordu

Išao si od Valjeva ka Osečini? U kakvom je stanju taj put...znam da je pun krivina, nego kakav je asfalt... :) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rađen je onda skorije garant. :thumbup: 

Sećam se da je kod kamenoloma baš bio očajan, uvale i rupe istovremeno, plus onaj uzak mostić odmah tu... Pitam jer mi je familija sa očeve strane odatle, al' sam izbegavao taj pravac, nego okolo naokolo prvo autoputem do ŠA, pa na onaj extra put Šabac-Koceljeva, ali se isključim ranije sa njega na Šabačku Kamenicu i dalje...da ne navodim sve - uglavnom sa ''zadnje strane'' sam dolazio :D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, djole81ar said:

ko zna nije mali uspon, nema toliko  prostora da se zaleti

Posebno kad se nakon rampe zaustavi autobus na stajalištu, ili zaglaviš iza kamiona! Rizik je i kad silaziš na drugu stranu, znaju budale da obilaze trećom trakom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspon nije veliki, ali je dugacak uz blagu desnu, levu pa desnu krivinu.

A ima i dve trake uzbrdo, pa se opusteno istrci gore do podvoznjaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran da mislimo na isto, ja pricam o iskljucenju sa auto puta za Mladenovac, tzv Mali pozarevac, u pravcu ka Mladenovcu, bas gde kolega bane pominje stajaliste za autobus. Mozda ti mislis na kontra pravac of ere na gore, tu ide malo desno pa levo pa desno  mada opet me znam gde je podvoznjak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bas mislim da pricamo o istom :). Posle naplatne stanice je stajaliste, prolazi se raskrsnica pored koje je parking i krece uspon.

Kratak pravac, blaga desna krivina, dugacak pravac, leva pa desna krivina i izlazi se na vrh i prolazi podvoznjakom (ili ispod nadvoznjaka, kako ko gleda sta je denivelisano).

Evo oznacio sam i na mapi, plavih 2.5 km je uspon i deonica koju pomenuh i u prethodnom postu (podvoznjak je na prevoju gde je krajnja crvena "bockica", evo ti ga i na StreetView na drugoj slici):

 

Untitled.thumb.png.c6083e3c6e0816e9098dad03b460c24f.png Untitled1.thumb.png.acbce44050e55d69836f7acb1c0c29c0.png

 

Pomenuh bas i u temi o bezbednosti saobracaja - ceo taj deo od Malog Pozarevca pa sve do Rudnika i ukljucenja na Ibarsku (iako je nedavno delimicno renoviran) je jedna od najlosije i najnelogicnije brzinski obelezenih i regulisanih deonica u Srbiji.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadvožnjak u redu, u prvom postu si napisao podvožnjak :) a i ova poslednja desna krivina ne znam koliko se može smatrati krivinom, još kažeš da nije uspon pa mislio sam da na pričamo o istom. Ali i dalje mislim da jeste značajan uspon :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...