djole81ar 514 Posted September 13, 2019 (edited) Pozdrav svima, da iskoristim priliku na letovanju da napisem neki red svog iskustva, kako bih pomogao drugima kojima je opcija kupovina Tipa benzinca, a i kako ne bih gusio opstu temu o Tipu. Tipo je kupljen pre dva meseca tj. 3.000km, u Street plus paketu kako su ga zvali - tempomat, LED dnevna, crne alu felne, zatamnjena stakla pozadi, kozni volan i menjac, hill holder, multimedia il kako se vec zove sa 5" ekranom, ostalo sve osnovno. Kredit realizovan za par dana preko CA banke. Svakako da je budzet preovladao pri izboru, da se sa ne tako velikim ucescem i ratom od oko 100eur se kupi auto. Ali posto Sam vozio deset godina pre toga Fiat Stilo 1.9 74kw JTD, izbor je pao na Tipa. Svideo mi se primarno izgled, velicina, zatim cena, e onda je ostala dilema sta sa benzincem 1.4 koga svi kude da nije upotrebljiv. I pre Tipa sam bio blizu odluke da trazim benzinca zbog nepouzdanosti polovnjaka narocito dizela, a i ne prelazim puno km, pa sam i kod Brava sretao komentare da je neupotrebljiv benzinac, a mnogi su ga vozili... Tesko je bilo testirati benzinca u salonima, svi imaju neka testna vozila koja su data nekom na zameni, ceka se, zavlace ali nekako ga isprobah... Da sad ponovo testiram slusao bih savet sa foruma da uzmem Rent a car na dan-dva i probam na auto putu, jer i pored toliko cimanja da zakazem probu opet ona nije mogla ne znam sta da docara... Bio mi je OK utisak ali opet ne kompletan jer nisam npr isao na auto put... Tako da sam se posle oslonio na preporuke, pitao na forumu i van njega ko vozi 500l i prelomio. Opsti utisak sto se tice voznje Tipa je bolji nego sto sam ocekivao koliko su ga kudili, nije naravno to nikakva masina koja ce da povuce ne znam kako, ima slabosti dosta, ali upotrebljiv svakako. Dobre strane Tipa su svakako spoljasnji izgled i dizajn, velicina i unutrasnjosti i gepeka, dok su losije svakako ustede na enterijeru koje su primetne npr na plasticnim tapacirima, slabost motora u odredjenim situacijama, npr. jaki usponi na auto putu, medju ubrzanja na vecim brzinama i sl. Gepek je zaista komforan i to mi je bio jedan od kriterijuma posto sam vozio Stila sa troja vrata. Npr sad za more sam se dosta lakse spakovao, gepek je siri a plici, tako da mogu da stanu na dno dva velika kofera i na njih nesto ostalo npr kolica manje torbe i sl. Unutra je takodje komforan da ja sa 190cm mogu da odmaknem sediste a da dete u sedistu podignutom na spavanje moze da stane, sto pre nije bio slucaj vec sam ja morao napred... Malo produzena karoserija je svakako doprinela komforu. Mana unutrasnjeg komfora su uska sedista meni taman ali sam uze gradje. Neko korpulentniji ne znam kako bi se smestio, ne znam zasto su tako napravljena a onda dosta mesta od njih do vrata... Ustede na unutrasnjosti su primetne, iako je unutrasnjost da kazem moderna sa svetlima, displejom i sl. Opet se na plastici oseca, na nekom mestima je onako hrapava, tapaciri su skroz plasticni, ovo se odnosi na osnovni paket, u Lounge su mislim kombinacija sa platnom i ima vise hrom detalja tako da je svakako lepsa sa drugim sedistima naslonom za ruke i sl. Takodje unutrasnjost je pretezno crna pa brzo padne prasina. Primetio sam da nema kroz sredinu tunel za ventilaciju, pojasevi napred se ne podesavaju po visini, nema nesto puno mesta u polici za odlaganje, plitka je. I sigurno ima jos puno toga sto nema u odnosu na skuplje automobile. Satovi jesu prostiji nema nekog sportskog niti talijanskog smeka ali kad se upali bela svetla daju solidan efekat modernih satova. Generalno nema nekih detalja i sitnica koje znace npr na Stilu je bilo kad drzis zakljucavanje zatvore se prozori, prednja hauba je imala amortizere i tako nesto... Menjac je po meni dobar. Bas pri ruci i precizan. Kad sam posle njega seo u Stila cini mi se morao sam da se protegnem da dohvatim rucicu, a ovde je odmah tu. Jedini problemcic koji sam primetio, u prvoj pri usponu a kad motor nije zaleteo prisnise kvacilo cuje se neki zvuk kad ga raskvaci, tak-tak, zvao sam servis kazu tako se cuje, tako se cuje i na 500L... Nem pojma da li to znaci nesto. Po ravnom ili kad se uzbrdo zaleti, znaci kad se skine opterecenje nema zvuka... Inace menjac je sa 6 brzina ali ne primecujem razliku u saltanju da je potrebno neko prilagodjavanje. Sa sest brzina su se resile one situacije kad je not mnogo za drugu a malo za trecu tu je onda treca kod sest brzina, isto i treca i cetvrta. Motor i voznja. Ovo se prevashodno odnosu na 1.4 benzinac. Da mu fali malo snage fali, verujem da bi 1.6 bio dovoljan za prosecnog korisnika, Ali da moze i sa ovim da se vozi normalno, i pozuri i stisne moze. Usponi svaki moraju niza brzina na vreme i gas preko 3-3.500 obrtaja pa sad ako ste na magistrali to je verovatno vracanje u trecu ili cetvrtu na auto putu u petu vecinom ponegde bas moze sestom da prevali. Clj je samo ne spustati obrtaje na uzbrdici jer ako se udavi onda ne ide... I da se uzbrdo ne misli o potrosnji jer ko se plasi potrosnje on ce se vuci uz brdo, Ali takvi onda treba plin da ugrade. Ostalo sve vozi se normalno malo vise saltanja em benzinac em sest brzina, na magistrali mirna voznja 5 brz najcesce. Preticanja kao i usponi obavezno niza i obrtaji. Koga to smara nikad nije vozio juga npr nego se rodio u turbo dizelu onda neka ne uzima tj. neka razmisli o dizel veziji, ali cena je mnogo veca. Malo smo se svi razmazili pa sve hocemo full i kuce i stanove i auta i letovanja.... A nekad su nasi imali sve prosecno, tako da ovaj motor je verovatno kao Yugo EFI u neka vremena stara, a neko je i tad vozio BMW.... 65ks na tu karsoeriju i 95 ks na ovu... S tim naravno da je ovo 16v motor tako da kada se pritisne ne guta, vuce.... Put do Grcke je prosao super, auto put tempomat 120, 130 po potrebi, prosecna brzina 86 km/h, sa sat vremena do ukljucenja na auto put, u brdima Makedonije jednom se udavio ostalo sve prosli super, usponi u Grckoj u brzoj traci vecina u guzvi samo sa ostrom voznjom. Prosecna potrosnja do sada se drzala po bordu na 7.1 sa 50:50 grad i otvoreni put. Realna je negde na 7.7-7.8 pa kako ko poredi, ja vise prema bordu jer sam i prethodni tako i ispada mi apsolutna razlika litar na dizela. Do Grcke po bordu 6.5 klima non stop, ne neka preterano stedljiva voznja auto putem. Grad trosi dosta, izlazi na 9 ako ne i vise u nekim trenucima, ali ga na otvorenom uproseci lepo, al ko vozi samo grad... Generalno zadovoljan potrosnjom, a svakako moze da se razmatra i plin ako se vise prelazi. Za sad toliko, sta se setim pisacu utiske. Generalno zadovoljan autom. Edited September 13, 2019 by Ivan Dodate fotografije u prvi post i formatiran tekst 23 darkmanzr, Reacher Gilt, spaad and 20 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 13, 2019 (edited) Lep review Cestitke na kupovini. Par slika bi dobrodoslo Iako sam dosta vec puta smarao o ovome, bilo bi lepo da i u ovoj temi stoji opisano mozda neko krace poredjenje upravljivosti Stila i Tipa, znaci malo da se u porede i neke druge stvari osim motora... Edited September 13, 2019 by horvat Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted September 13, 2019 Neka te lepo služi. Lep i iskren opis. Volim kada neko napiše tako kako jeste. Po meni u opisu jedino još fali ono što mene uvek najviše muči, kako podnosi naše puteve, da li je previše tvrd? Nekako na tom polju niko nije bio dovoljno jasan i to je jedina stvar koja mene odbija od tog auta, iako mi je prelep. Naravno, fale i fotografije, bez toga ne može Za motor mi je sve poznato što si napisao pošto imam isti u 500L, potpisujem sve vrlo korektan za nekoga ko ne pati za performansama, već mu je bitno da radi posao. Ja bih kao manu dodao potrošnju na AP-u... Obično ne prelazim 115-120 jer na 130-140 već poprilično srče. Da li je to zbog karoserije debelog fiće, ili je tako i u Tipu, to ne znam. Sa dizelom na to nisam obraćao pažnju, između 100 i 140 razlika u potrošnji bila ne veća od pola litre. 1 Ivan-Topola reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted September 13, 2019 1 hour ago, horvat said: bilo bi lepo da i u ovoj temi stoji opisano mozda neko krace poredjenje upravljivosti Stila i Tipa, znaci malo da se u porede i neke druge stvari osim motora Apropo upravljivosti, stabilnosti - uvek se postavlja pitanje kada poredis auto star 15 godina (sto umnogome zavisi kako je vlasnik odrzavao, da li su uopste i kada menjane opruge, amortizeri, sta je naknadno stavljano...) i fabricki setup na novom autu. Zavisice od izbora/profila guma i jos poprilicno toga, pogotovo na polovnjaku... Bas korektan i prilicno detaljan review, za najveci procenat stvari imam identicno misljenje. Ako budes zeleo, slobodno dodaj i neku sliku autica kada stignes (predstavljanje je na dobrovoljnoj bazi, naravno). A na opstoj temi o Tipu cu ostaviti link ka ovom postu, posto ima ljudi koji su zainteresovani, a citaju samo tu jednu temu na forumu . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted September 13, 2019 (edited) Naknadno dodate fotke su prebacene u prvi post predstavljanja . Takodje je sredjen i editovan tekst, posto je pisano sa odmora, na telefonu. Edited September 13, 2019 by Ivan 1 1 djole81ar and Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted September 13, 2019 (edited) 48 minutes ago, ivica su said: Neka te lepo služi. Hvala. Da li je tvrd, pa na udarne neravine cini mi se da ume da gekne dobro, mada Sam ja Tek pred put ukapirao da su sve gume bile na 2.8 napumpane, ne znam zasto, spustilo Sam ih na 2.5 pred put a posle video u uputstvu da treba I nize. Nisam bas kompetentan da bih uporedio sa drugima koliko je meski ili tvrd, Ali ne osecam da mi je neudoban. Takodje primer preko lezecih ako se malo brze predje dosta prenese, Al mozda je to bilo I do guma. Potrosnja na bordu na AP sa tempomatom na 130 se kretala oko 7. Na 120 je dosta smanjio, cak I ispod 6 cini mi se. Verujem da je niza nego na 500l zbog aerodinamike I malo je I laksi. Edited September 13, 2019 by djole81ar 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted September 13, 2019 @djole81ar Ma to je bitno, da nije toliko neudoban da ne može da se vozi po našem nazovi putu (što je npr. meni sa prethodnim autom postalo već jako naporno).... mene je drugar uplašio da je njegov službeni Tipo jako loš po tom pitanju, ja nisam imao prilike da se uverim u to i gledam na to sa rezervom. Svi noviji auti imaju malo tvrđe vešanje, ali bitno je da upijaju rupe, da se nema onaj osećaj bolnog udaranja u kičmu. Potrošnja slična kod mene, do 120 6 i ispod 6, a preko 130 neretko 7,5, što već nije mala razlika na dužim relacijama. Jako je lep sa ovim crnim felnama. Nego, eto jedino da kažem da mi se ne sviđa ovaj tip table kao iz sedan verzije, mislio sam da su to izbacili i da sada ide samo novija verzija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted September 13, 2019 @ivica su ne znam na koji tip table mislis, ako mislis veci ekran multimedije koji stoji da kazem samostalno on je u vecem paketu opreme, ne znam da li moze i sta bi trebalo da se doplati samo za njega, da li je to samo navigacija jer je drugaciji oblik celog tog dela. A da jeste lepsi jeste, al ja nisam mogao da dodajem, ako krenem jedno drugo... jedino mi je ovako imalo smisla sa min cenom, a u street je malo ulepsan da malo namirim I Taj deo sve zajedno bilo 11.500 sa bojom I celim rez tockom. Navigacija mi nije neophoda, dig klima ne Mora vazno je da hladi, senzori bem li ga korisni... Jedino Sam mogao naslon za ruke dodati u kredit 110eur jer I ovako je ta cena... Ja mislim da postoji I jos losija verzija multimedije od ove koja uopste nema ekran nego samo radio, nisam siguran. Ovde je tach screen, tu su sva podesavanja za auto, USB ulaz ima pa se pusta muzika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivica su 154 Posted September 13, 2019 Onda sam ja nešto loše povezao, mislio sam da je u HB-u "noviji" tip table, tj. nisam znao da je to do paketa opreme već do tipa i godišta vozila Sve u svemu, za te pare definitivno best buy.... čini mi se da trenutno ni 500l nema za te pare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
spaad 240 Posted September 13, 2019 Srećno vam bilo!!! Zadnja klupa i gepek na slikama . Tako se to radi!!! Kod mene je dublji gepek. Nema onu penu ispod poda, ali staje manji rezervni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted September 13, 2019 Hvala @spaad Nisam znao da se zbog toga razlikuje dubina gepeka, mislio Sam da Tanki tocak I'ma onaj ulozak kao na stilu pau dodje na isto... Da I'ma ona pena pa u njoj mesta za neke sitnice. Mada gepek mi bas odgovara, da moze velioi kofer da stane sto se kaze poloske I to po duzini, ekstra, I mislim da mogu dva takva drugo nam je manji pa je stao po porecke. Iznad kofera do police kad bi bila ostaje mesta za jos nesto, da nije bilo kolica mogla bi I police. Kolica stanu sirini lagano. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivanvi 17 Posted September 13, 2019 14 hours ago, djole81ar said: Da mu fali malo snage fali, verujem da bi 1.6 bio dovoljan za prosecnog korisnika, Ali da moze i sa ovim da se vozi normalno, i pozuri i stisne moze. Inace primetio sam, a delim misljenje i sa mnogim drugima, da posle 3000 km nekako i pocinje da vuce bolje, nevezano dal si izvrsio preporucenu zamenu ulja. 2 Mix74 and Aca1203 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted September 14, 2019 djole81ar Lep ti je Tipiša , neka te dobro sluša ! Ovo za rupe i loše puteve ; moj je baš tvrd i prenosi ojha , to je do dan danas ostalo isto . Ono što se promenilo to je upravljanje : naime do nekih 30000 km volan mu je bio previše osetljiv- mrdneš ga 1 mm on menja pravac ! Tek posle te kilometraže počeo je da se menja na boje i biva lakši za voznju. Imaš li i ti isti problem na tvom ili je na benzincu možda nešto drugačije ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mix74 46 Posted September 14, 2019 Đole takođe pozdrav i zahvalnost za opis. Da te lepo i dugo služi što želim i svima nama koji ga vozimo. Ovom prilikom bi hteo da dam savet vozačima koji se interesuju za kupovinu Tipa da više obrate pažnju na postove članova koji voze i imaju iste jer se, koliko vidim, u 99% slučajeva slažemo u iskustvima i mišljenjima počevši baš od Đoletovog sadašnjeg a i prethodnih kako njegovih, tako i naših. 1 branik reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted September 14, 2019 Hvala @Matteo11 nisam primetio tako nesto na volanu, upravljiv je lepo 1 Mix74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5997 Posted September 14, 2019 Korektan i detaljan opis, gde su istaknute sve prednosti, a nije se ćutalo o manama! Posebno deo u kome se navodi da auto mora da se detaljno proba, pre kupovine. Ne da se zaleće u kupovinu, a posle pljuje po forumima! Da te dobro služi! 2 Mix74 and branik reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Matteo11 104 Posted September 14, 2019 49 minutes ago, djole81ar said: Hvala @Matteo11 nisam primetio tako nesto na volanu, upravljiv je lepo Ok, hvala na odgovoru i lep ti je opis kako ide sa 1.4 motorom . U zadnje vreme mota mi se po glavi da zamenim moga smederevca za benzinca 1 djole81ar reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mix74 46 Posted September 14, 2019 (edited) 5 hours ago, Matteo11 said: Ono što se promenilo to je upravljanje : naime do nekih 30000 km volan mu je bio previše osetljiv- mrdneš ga 1 mm on menja pravac ! Zanimljivo.Na jednom od testova za Tipo na YTube vozač je rekao da volan ima malo lufta u neutralnom položaju i ne reaguje odmah. Ni ja nisam stekao takav utisak. Edited September 14, 2019 by Mix74 Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted September 14, 2019 Video ubrzanja Tipa do prebacivanja u 4. Tj. Negde blizu 90, sa malo jacom nogom na gasu, dalje nije bilo uslova. Nadam se da dobro okacio snimak. 2 1 Mix74, ivica su and marko.jovanovic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted September 14, 2019 Impresivno da! Impresivno zar ne? Oderem te sa šaltanjem na 2500rpm 1 Mix74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted September 16, 2019 Mare ti bas volis svog Golfa 3 1 4 Djuk85, horvat, Milutinac and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted September 16, 2019 Evo i povrtaka iz Grčke, po bordu (ne mogu stajati svuda dosipati i računati) 6,3 potrošnja, nešto sporiji prosek brzine i duže putovanje a toliko je bilo duže i čekanje na granici nekih pola sata sigurno tako da je i to pomeranje auta ušlo u prosek, i plus kroz GR je svuda bila gužva nedelja... autoput tempomat veći deo srbija 125, 130 kako gde... veliku većina uspona na auto putu je prešao u šestoj, dobar deo je bio sa tempomatom, npr. kad je na 125kmh brzine na 3.200-3.300 obrtaja na srednjem usponu na auto putu spusti brzinu do 110 i održi na 3.000 obrtaja, blaže uspone neprimetno pređe čak sam na nekim uspeo da dodajem brinu na tempomat na 135 (proverao sam da li je crni tipo ispored mene iz ivanjice dizel ili benz, ipak je bio dizel ). Tempomat mi se ispostavio kao dosta koristan, čak i bolje vuče ne znam kako i pre sam pisao ali bolje povuče auto kad se pusti tempomat, na primer stoji na 125 ukočim zbog gužve padne brzina, kad samo dodam gas ne povuče toliko, a kad nastavim tempomat on povuče bolje... tako da sam dosta vozi tempomatom, kad je gužva tj. moram iza nekog u srednju kočnica, i čim prođu ovi što voze 150 ''resume'' na tempomat i kad povuče u brzu traku. Zaista ko ne planira da vozi 150 dovoljno sasvim, tako da se obilazilo dosta, nekad i nisam smeo.. na grčkom delu puta pre granice gde su one zaustavne trake jedan grk nije hteo da se pomerio u zaustavnu, mislim i ne mora al svi se pomeraju, vozio je oko 90, posle dužeg merkanja da li može ili ne tj. da li neko ide u susret krenuo sam mislim u 4. u preticanje svakako je to sporije preticanje, i već su počeli u susret da se približavaju, a onda me je dok sam uporedo bio sa ovim pored oduvala jedna honda, ne znam kuda je proletela, tako da svakako treba biti oprezan kod preticanja, ići na sigurno, i sa dobrom osnovom tj. zaletom, obrtajima, iz mrtve tačke to može da traje. Mislim to treba da važi i inače pravilo, al sa turbo može da se prekrši 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted September 16, 2019 (edited) 1 hour ago, dekirs said: Mare ti bas volis svog Golfa Samo je bilo pitanje vremena, a i toga - ko ce Back to the topic - Paša me je od ove godine umesto u Merc A klass na more pratio u novom Tipu sedanu, isti motor kao ovaj, jedino gde sam primetio "problem" su oni dugi pravci sa penjanjem uglavnom u Mak gde vidim da drzim tipa 130-140 a tipo lagano sa odmice od mene, i onda opa evo ga odmah nazad cim se put ispravi ovako po ravnom kada god smo preticali ili vukli pravac na AP sa 140-150 tipo je bio tu. Dok su uvek za Merca (posto idemo zajedno na more sada vec godinama) govorili da je njima to mucenje, i drzali redovno 115-120 da kazem i uzbrdo i nizbrdo. E da primetio sam jos i da su mnogo cesce od nas sipali gorivo...e sad Edited September 16, 2019 by Milutinac 2 1 djole81ar, horvat and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17666 Posted September 16, 2019 (edited) 1 hour ago, djole81ar said: dobar deo je bio sa tempomatom, npr. kad je na 125kmh brzine na 3.200-3.300 obrtaja na srednjem usponu na auto putu spusti brzinu do 110 i održi na 3.000 obrtaja Tempomat je "glupa" naprava, namenjena za puko odrzavanje brzine (pod tim ne podrazumevam ACC, koji su dosta slozeniji sistemi). Ne koristim ga nesto mnogo, ali recimo na usponu ne dozvoljavas da izgubis na brzini toliko da on sam pocne primetno da vuce. Vec (kao i u voznji bez tempomata) lagano uhvatis zalet (+20, 30 km/h) na ravnom delu i auto opusteno i bez vece promene tempa i gubljenja brzine/obrtaja savladava uspon. Prica najvise pije vodu ako je u pitanju neki kraci/blazi uspon, gde se onda izlazi cak i inercijom. Slicno vazi i za suprotno, tj. spustanje - pre vrha ces pustiti gas i spustati se bez gasa (ili na magistrali nizom brzinom, kada potrosnja -> 0). Dok ti planiras i igras se sa gasom, tempomat ceka uspon i pad brzine, pa pumpa naglo sve do vrha i na vrhu, tako da ces nizbrdo uglavnom premasiti zadatu brzinu. Kao sto rekoh, u pitanju je samo naprava za odrzavanje brzine, koja je efikasna kada treba malo da te odmeni na nekoj smor i ravnoj deonici. Tamo gde treba imalo ukljuciti mozak, naravno da ne moze da parira iole iskusnom vozacu. Otuda je uvek npr. nesto manja potrosnja bez tempomata nego sa koriscenjem istog, jer si ti u mogucnosti da planiras unapred u odnosu na situaciju ili konfiguraciju puta. Isto vazi i za Resume i utisak "boljeg" povlacenja (tako je na svim automobilima) - opet naprava bez inteligencije koja ce samo u sto kracem roku nagruvati brzinu do zadate... 1 hour ago, djole81ar said: po bordu (ne mogu stajati svuda dosipati i računati) 6,3 potrošnja Jbg, kad mi sa benzincima moramo da stajemo svaki cas ... Salu na stranu, bitno je samo da je auto cepovan pre polaska i po povratku. Sve sto si po polasku sipao saberes, pomnozis sa 100 i podelis sa brojem km. Cisto ko hoce da ima precizan podatak, moze da se uradi jednom racunicom za par sekundi. Ko voli da veruje boardu (koji uglavnom laze, ponekad i razlicitim opsezima) - takodje nemam nista protiv. Samo sto nas za neki duzi put i startno/finalno cepovanje je*e sto je tesko odoleti cenama goriva u Bugarskoj, BiH ili Makedoniji . Edited September 16, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
djole81ar 514 Posted September 16, 2019 1 hour ago, Ivan said: Tempomat je "glupa" naprava, Ma naravno, ne vidi on unapred dal ide uzbrdica ili nizbrdica, to za zaletanje pred uzbrdicu sam se i ja juče raspravljao sa njima, ''pusti me da zaletim'' mada sve zavisi i od prethodne podešene brzine, ako je niža onda ima potrebe zaletati ako je viša onda i ne, izaći će se sa tom nižom na vrh... Novotarija pa mi bilo zanimljivo, a put baš i nezanimljiv, ne volim toliko AP. 1 hour ago, Ivan said: startno cepovanje To da, mada sam ja i napunio bio u SRB baš pun, al pomerio mi se put dva dana i jbd.. mrzelo me da dolivam, pa još posle u MK da mi sipa za neku neokruglu cifru opet me mrzi, sipao za 40eur okruglo u MK dao i ćao... Šta mi znači baš tačna info, red veličina mi je dovoljan, i poređenje sa prethonim autom koga sam isto po bordu gledao... Al kad je bio dizel knapio sam do MK pa onda sipaj dole, ipak je vleika razlika, benzin i ne toliko.. Quote Share this post Link to post Share on other sites