Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

djox

Fiat Marea 1.6 16v - voda kod suvozačevih nogu / balončići u boci

Recommended Posts

Ovako, nakon visecasovne pretrage na forumu nisam uspeo da nadjem isti problem, slican da, ali isti ne..

Naime u pitanju je Fiat Marea 1.6 16v 2001. 103ks..

Juce sam dolio malo vode i zaboravio da zavrnem cep.. Vozio sam je tako 2-3km dok nije pocela da izlazi para ispod haube kada je i podigao temperaturu... Sacekao sam da se ohladi, sipao vodu i vozio normalno, dizanja temeprature nije bilo.. Taj isti dan pre cele te situacije sam primetio vodu ispod suvozaceve patosnice..

Sta se dalje desava, jutros otvaram haubu ima nesto malo vode u posudi, dolivam, vozam auto nekih 10km dolazim kuci, otvaram haubu vode ima ali burla svo vreme u boci.. 

Pozvao sam majstora on preko telefona moze da kaze da je dihtung (na sta i ja sumnjam) ali ne moze da me primi pre ponedeljka, a ni ja ne mogu pre ponedeljka da odem.. 

Auto mi ovih dana i ne treba pa nema zurbe.. Cep je suv, ulja ne fali. (Kada mi je otisao dihtung na vektri cep je imao belu penu po sebi, a voda u posudi je bila zaprljana).. 

Takodje sam primetio da se niz branik slivala neka prljava voda, blatnjava da se tako izrazim..

Moje konkretno pitanje: da li je to sigurno dihtung ili postoji sansa da je mali hladnjak (sto sam procitao ovde na forumu) jer je ispod suvozacevih nogu konstantno voda.. Klima je prazna, grejanje radi slabasno, termostat radi jer pali ventilator (kontam da je to znak da radi)..

 

Da napomenem jos da auto ide najnormalnije kao i uvek sto je isao.. Pali ujutru uz malo verglanja i obavezan oblacak belog dima pozadi, kasnije pali na dodir kljuca.. Ima neki problem sa gorivom, cim skala udje u crveno auto se gasi kada stanem na stop ili crveno ili jednostavno stanem xD , a cim je skala goriva preko crvenog auto nema nikakav problem.. Takav problem sam nekada davno imao na Ford Eskortu i nikad ga nisam resio, nego jednostavno sam uvek drzao odredjen nivo goriva i to je to..

 

Oprostite ako sam promasio mesto za temu nov sam.. :D 

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov teme

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, djox said:

Sta se dalje desava, jutros otvaram haubu ima nesto malo vode u posudi, dolivam, vozam auto nekih 10km dolazim kuci, otvaram haubu vode ima ali burla svo vreme u boci.. 

Dok motor radi, ili nakon što si došao kući, ugasio auto i tada otvorio haubu? Pitam to zbog ovoga:

 - https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/74174-fiat-stilo-16-16v-balončići-u-ekspanzionoj-posudi/&do=findComment&comment=1391864

 - https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/74174-fiat-stilo-16-16v-balončići-u-ekspanzionoj-posudi/&do=findComment&comment=1397046

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haubu sam otvarao samo dok je motor ugasen.. Zaboravio sam da kazem da se tokom voznje desava da temperatura skoci do prve crte iznad normalne ali se tada upali ventilator i vrati na normalu, ali se to desava non stop od juce, cim ga spusti opet ga i podigne nakon minut dva i tako u krug.. Za razliku od situacije sa linka moj auto gubi tecnost.. :/ 

Edited by djox

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, djox said:

tokom voznje desava da temperature skoci do prve crte iznad normalne ali se tada upali ventilator i vrati na normalu, ali se to desava non stop od juce, cim ga spusti opet ga i podigne nakon minut dva i tako u krug..

Klik ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/40123-fiat-bravo-16-16v-marea-16-16v-raste-temperatura-ne-podiže-do-radne-temperature/

 

8 minutes ago, djox said:

Za razliku od situacije sa linka moj auto gubi tecnost.. :/ 

Gubi tečnost jer ti curi mali hladnjak, zato voda kod nogu suvozača, kao što si već rekao da je to slučaj.

 

Mehurići u boci nakon što ugasiš auto su ok (kao što vidiš na onim linkovima), ako baš duuugo ostanu nakon gašenja motora možeš da probaš sa drugim čepom na posudi.

A, podizanje temp. preko pola, pa vraćanje kad ventilator upali drugu brzinu, pa opet podizanje i tako u krug...sve je zato što ti ne radi prva brzina ventilatora jer je ta druga (koja se pali kad temp. pređe pola) ustvari zaštitna i pali je komp direktno (videćeš kad pročitaš linkovanu temu).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ti iskljucujes mogucnost da je dihtung otisao jer ipak sam ga vozio 2-3km sa otvorenom bocom i auto se pregrejao? Trenutno resenje je da se mali hladnjak blokira i da onda vidim situaciju.. Ako si slucajno progutao u tekstu sam naveo i da na braniku ima trag curenja neke zaprljane vode, braonkaste, sto me brine da je mozda neko crevo puklo.. Postoji mogucnost da sam jednostavno prosao kroz neku baru, ali male su sanse jer ovde skoro nije padala kisa i nema bara po ulici haha.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, djox said:

Znaci ti iskljucujes mogucnost da je dihtung otisao jer ipak sam ga vozio 2-3km sa otvorenom bocom i auto se pregrejao?

Nisam razumeo da ti je auto prokuvao, nego da je samo podigao temp. malo preko pola...što se i kasnije dešavalo:

29 minutes ago, djox said:

...dok nije pocela da izlazi para ispod haube kada je i podigao temperaturu...

 

Da li je otišao dihutng ili nije možeš da proveriš u servisu, između ostalog i merenjem prisutnosti izduvnih gasova u posudi (CO2 test). Dosta servisa ima potreban uređaj za taj test...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, neshaoct said:

Nisam razumeo da ti je auto prokuvao, nego da je samo podigao temp. malo preko pola...što se i kasnije dešavalo:

 

 

Auto je prokuvao juce nakon sto sam dolio vrlo malo vode onako preventivno i zaboravio da zavrnem posudu i tako ga vozio 2-3km dok nisam primetio da para izbija ispod haube, a cep sam sva sreca nasao tamo gde sam ga i ostavio :D . Juce nakon sto je prokuvao, i nakon sto se ohladio i kada sam dolio novu tecnost auto je najnormalnije radio i nakon nekog vremena je pocelo to podizanje i spustanje u krug. Od kad je prokuvao do sad presao sam nekih 30km samo, a dva puta sam skroz gubio tecnost, nakon poslednje voznje pre neka 3 sata (15ak km) u boci je bilo nesto malo vode, ali auto se nije pregrevao, sem tog podizanja i sputanja u krug..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok.. Hvala vam momci.. Kada resim problem javicu ovde sta je na kraju bilo ako neko u buducnosti bude imao ovakav problem da zna sta je :D Ziveli!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako, nisam mogao da cekam, hipohondar sam sto se tice automobila pa sam pozvao komsiju koji je vrhunski majstor.. Epilog, mali hladnjak za zameniti, o dihtungu nema govora.. Mehurici su bili prisutni jer kada sam izgubio tecnost nisam ispustio vazduh pre nego sto sam sipao novu tecnost i tako dva puta.. Od kad je majstor ispustio vazduh i sipao tecnost izgubio sam mozda 25% tecnosti, sto ce se resiti zamenom malog hladnjaka.. Hvala vam na pomoci i savetima i nadam se da se vise necemo druziti samo zbog kvarova :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×