Denis891 11 Posted September 6, 2019 (edited) Pozz drugari imam problem na puntu 1.9d E ovako pre par meseci mi je bio pukao pk kais sva sreca pa se nije nista ostetilo. I tako resim da uradim veliki servis i ako je predhodni vlasnik servis radio pre 30 i nesto hiljada. Zamenim sve bio mi je ostecen i onaj zatezac pk kaisa sve promenjeno i stavljeno novo. E sad kad upalim auto radi super i kad se zagreje krene da skripi i pisti pk kais Ne uvek ali kako kad Sta raditi? U tom krugu skripi bio kod majistora al se tad manje culo al on necuje nista to je normalan rad motora i sve je to ok Onda sam bio na jos par mesta jedan lik je skidao pk gledao remenicu alternatora sve ok Alternator ok Kome god da se obratim svi me odbiju kao teraj pa ako se zvuk bude povecavao ti dodji. Mene to u voznji strasno nervira stanes na semafor a auto skripi. Kad se baci voda na pk kais krene jos vise da sktipi nekih mozda deset sekundi i onda prestane i neko vreme ne skripi pa opet. Da li je moguce da je los pk kais? Ne znam koji je imam fakturu al nepise ime proizvodjaca pise samo kanalni kais neka sifra i cena oko 1730 din tako nesto kupljen u gazeli zanimljivo da se prvih 1500km nista nije culo Da li da menjam pk? I koji da kupim Edited September 7, 2019 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 6, 2019 Ili je los kajs ili neka remenica ili je nesto ukoseno u tom krugu. Probaj sa drugim kajsom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denis891 11 Posted September 6, 2019 Koji proizvodjac da stavim? S tim da sam ga skidao nekoliko puta nije do montaze ok je montiran i ne skripi uvek Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 6, 2019 Ne znam, neki koji nije taj sto sad imas 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denis891 11 Posted September 6, 2019 (edited) Zanima me dali antifriz moze da osteti pk kais Stavljen nov pk pre mesec dana. Pukla boca za antifriz inon iscureo na pk. Od tad pk stalno skripi, samo u leru i pri malom gasu Da li treba menjati pk? Jel mogao i zupcasti da osteti? Edited September 7, 2019 by neshaoct formatiranje & spojena tema Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted September 7, 2019 Sigurno ne ako već nije načet. Antifriz je "mastan" pa je tu problem. Ja bih ga naprskao sprejem za odmašćivanje (sprej za kočnice i sl.). 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 7, 2019 Pa cim cvili nesto je zeznulo. Antifriz je mastan pa je mozda zbog toga proklizavao. Da je u pitanju ulje ili nafta morao bi da promenis odmah Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted September 7, 2019 Možda se malko i razvukao, ipak je visoka temperatura tečnost, ja bih zamenio Quote Share this post Link to post Share on other sites
Denis891 11 Posted September 7, 2019 Zamenjen stavljen nov dayco I dalje skripi Izgleda da je zupcasti u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites