Jump to content
FAS Goran
AcaKs

P: 2007. Fiat Bravo 1.9 MJet 150

Recommended Posts

Pre par dana doterah ovaj automobil, auto je generalno u vrlo dobrom stanju. 

Po dolasku zamenio sam ulje. 

Ima pravih 180.000km, dobre gume dot 18, potrebno je napuniti klimu (živim na selu pa nisam u mogućnosti da oteram auto do grada da to završim) 

Cenim ga 3650e, postoji korekcija, za zamenu nisam zainteresovan. 

Ide na ime kupca uz mogućnost prevoza. 

0642860383 

 

IMG_20190902_183452_HDR.jpgIMG_20190902_183243_HDR.jpgIMG_20190902_183139_HDR.jpg

IMG_20190902_183343_HDR.jpgIMG_20190902_184355_HDR.jpgIMG_20190902_183732.jpg

IMG_20190902_183621_HDR.jpgIMG_20190902_183252_HDR.jpgIMG_20190902_184031_HDR.jpg

IMG_20190902_184300_HDR.jpgIMG_20190902_184204_HDR.jpgIMG_20190904_140333_389.jpg

IMG_20190902_183208_HDR.jpgIMG_20190902_183225_HDR.jpgIMG_20190902_183117_HDR.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje & preciziranje naslova teme

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/6/2019 at 5:43 PM, AcaKs said:

potrebno je napuniti klimu (živim na selu pa nisam u mogućnosti da oteram auto do grada da to završim) 
 

 

Mala samo ispravka.

Ovo treba da pise - klimu je potrebno srediti/popraviti.
Klima nikada ne iscuri sama od sebe, bar ne toliko da potpuno ne radi. Vidjao sam kola kojima 15 godina nije dopunjavana klima - a opet radi.
Moze da bude problem od 2500 dinara, a moze da bude i od 300 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantan za trkače i one koji vole da imaju snage u rezervi.

Obicno izgleda a onda  otrese dosta kola kad se naljuti.

Jos ako se čipne.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje mi da prilikom malo žustrije gradske vožnje zna lepo da potroši, dok mi je recimo prosek na auto putu bio 4.8l mereno od čepa do čepa sa nemačkim dizelom. 

Vozio sam TDI od 103kw i primetno je da MJET ide bolje. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaahhah, prosek na auto putu 4,8l/100km :lol:

Kladim se da nisi prešao 120km/h.

Evo duel, Fiat Bravo 1.9mjet 16v 150ks vs Golf 5 2.0TDi 140ks:

http://www.zeperfs.com/en/duel1901-1200.htm

Bravo ide nešto malo bolje, ne bih rekao da je to primetno bolje. Golf 5 2.0TDi 140ks je bolji u međuubrzanjima, a tu se najpre primeti koji auto ide bolje u praksi, a ne u maksimalnom opterećenju. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino ako ti je takva neka deonica puta bila, neko blago nizbrdo, vetar u ledja ili nije lepo sipano. Na 130km/h ocekujem skoro 6l ox njega :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zinshajm - Parsberg. Ima i ravnice i brda mešano,  to je auto put od Karlsruhe ka Ninbergu i Regensburgu. Inače uvek čuvam račune od kupovine goriva i imam tačno isplanirane pumpe na kojima punim rezervoar. Trudim se da što manje upotrebljavam kočnicu i izbegavam nagla ubrzanja tako da možda i to ima uticaja, ali kao po pravilu kada sipem gorivo u Subotici potrošnja se obavezno poveća minimum za 1-1,5L. U nemačkoj dizel 1.22e a kod nas 160din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gospodo, imam jedno pitanje za nekog ko se razume. 

Da li je normalno da kvačilo na Bravu hvata maltene na kraju, znači kada se stisne do kraja on tada tek odvoji, takođe to je propraćeno neznatnom promenom rada kada je kvačilo stisnuto do kraja kada je auto hladan, kasnije to se skoro izgubi,interesuje me šta li to može biti? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...