Ivan 17669 Posted September 4, 2019 (edited) Na programu odmah vec ovog vikenda, pa da najavimo i cuvenu "La pista Magica" - Monza, staza sa najduzom F1 tradicijom... Zvanično ime: FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2019 Lokacija: Autodromo Nazionale Monza, Monca, Italija Datum: 06.-08. Septembar 2019. Petak 06.09.2019. Prvi trening: 11:00h – 12.30h Drugi trening: 15:00h – 16.30h Subota 07.09.2019. Treći trening: 12:00h – 13.00h Kvalifikacije: 15:00h – 16.00h Nedelja 08.09.2019. Trka: 15:10h Broj krugova: 53 Dužina staze: 5.793 km Dužina trke: 306.720 km Broj trka: 67 Prva trka: 1950. Monza je legendarna staza, koja ima najdužu tradiciju u Formuli 1. Nalazi se u Lombardiji, nedaleko od Milana, naselje Monza danas ima oko 120000 stanovnika. Monza se vozila svake sezone od početka Formula 1 šampionata 1950. Njen prvi pratilac je Monako 1953. Ona je najbrža staza u šampionatu, preko 70% dužine staze se vozi pod punim gasom. Sam autodrom se nalazi u Kraljevskom parku, odakle se mogu videti prelepi Alpi. „La pista magica“ ili „Magična staza“ kako je još zovu Italijani, je treća staza izgradjena u svetu. U Monzi se vozi VN Italije, izuzetak je 1980. kada je to bila Imola, na njoj je bilo nebrojeno mnogo uzbudljivih trka, tragičnih momenata, ona je otkrivala talente, ona je san svakoga pilota F1. Sama staza se nije mnogo promenila od svog postanka. U prvim godinama trkanja u Monzi veliki problem je bio što je staza prebrza, a to je izazvalo mnogo nesreća često sa smrtnim ishodima. Projektanti su postavljanjem šikana neznatno usporili stazu. 1955. poginuo je Alberto Ascari iz nepoznatih razloga i tada Monza dobija svoju najpoznatiju krivinu Parabolicu, 1961. godine skraćena je za oko pola kilometra,posle udesa u kome je poginulo 13 gledalaca. Jedna od najčuvenijih trka vozila se 1971. godine kada su se na liderskoj poziciji promenila čak osmorica vozača, tada je pobedio Gethin samo 0,01 sekundu prednosti u odnosu na drugoplasiranog. 1978. godine trka je započeta pre nego što su piloti stigli na startne pozicije u toj gužvi koja je nastala poginuo je Roni Peterson. 2000. godine prilikom masovnog sudara na startu trke odleteli točak je usmrtio sudiju, to je bila poslednja pogibija u Monzi, iste godine M.Shumacher je izjednačio broj pobeda sa Senom. Rubens Barikelo je 2004. godine postavio i najbrži krug i maksimalnu brzinu. Preuzeto sa: pole-position.rs Edited September 4, 2019 by Ivan 2 neshaoct and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 5, 2019 Potvrđeno: Verstappen startuje sa začelja grida u Italiji Vozač Red Bull krenuće sa poslednje pozicije na narednoj trci zbog promene agregata. Max Verstappen startovaće sa kraja kolone na VN Italije jer je Honda rešila da za ovu trku donese novu specifikaciju agregata. Isti slučaj biće i sa Pierreom Galsyem u Toro Rossu. Prošlog vikenda nove Hondine agregate dobili su Alexander Albon i Danil Kvyat. “Mi sada idemo sa jedne klasične staze na još jednu, odnosno dolazimo u Italiju na poslednju trku u Evropi. To je jedna od većih trka u šampionatu i domaća za našeg klijeta Toro Rosso. Iz našeg ugla gledanja, nastavljamo naš razvojni plan sa Spec 4 verzijom agregata, gde će svi naši vozači imati priliku da je koriste a ranije su to učinili Albon i Kvyat u Belgiji. Prvu trku sa novim motorom imaće Verstappen i Galsy, pa će zbog toga dobiti određene kazne i startovati sa začelja, ali verujemo da i pored toga mogu zabeležiti dobar rezultat.” kazao je Toyharu Tanabe, vodeći čovek Honde. Preuzeto sa: pole-position.rs 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 5, 2019 Hm, mislim da bi mogao da dogura do 5. ili 6. mesta. Mozda budemo videli prvo timsko trkanje Maxa i Alexa 2 silenci and Irena HGT reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 5, 2019 Ako Max sa začelja stigne do Albona u trci onda mali i nije za Red Bull Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 5, 2019 Pa i Albon je na Spa stigao sa zacelja do 5. mesta... Ne vidim zasto Max ne bi mogao isto u Monzi? S tim da ocekujem da prva 4 mesta budu Merc i Ferrari, tako da je samo pitanje da li ce 5. mesto biti Albon ili Max Naravno, sve pod uslovom da stvari idu ocekivanim tokom bez nekih incidenata... 2 neshaoct and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 5, 2019 (edited) Edited September 5, 2019 by neshaoct formatiranje 3 neshaoct, silenci and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 5, 2019 @horvat verovatno se nismo razumeli. Mislio sam na potencijal Red Bull-a nebi bilo dobro za Albona da ga Max sustigne na trci a krene sa začelja pod predpostavkom da Albon dobro odradi kvalifikacije. Max bez problema prati Mercedes i Ferari nebi bilo loše i da Albon ima bar približno tu brzinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 5, 2019 Ahaaa, da da, naravno, dobro bi bilo za njega da ostvari bolji rezultat s obzirom da ce, odakle god startovao, startovati sa bolje pozicije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 5, 2019 Iako navijam za mlade lavove, ako se na startu Max sa zacelja zaleti kao mulac (sto je znao prethodnih godina ili sada u Spa kada je izgubio par pozicija) - sumnjam da bi ponovio istu gresku, ali ne bi me zacudilo da zavrsi vec u Variante del Rettifilo . 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 5, 2019 S njim nikad ne znas od 1. pozicije do DNF-a, i sve izmedju - sve je moguce 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 5, 2019 Očigledno je dobit od novog Honda motora ukupno veća (u sekundama) nego što bi bilo da su ostali sa starim motorom. Tako nešto kaže i prvi čovek Honde u F1, pa nam ostaje da vidimo koliko će biti brz RB jer će ionako gas biti do kraja najveći deo kruga, a u Monci ima gde da se pretiče ako već znaju da imaju toliku razliku u broju KS u odnosu na staru specifikaciju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted September 5, 2019 ma neka dodje do druge pozicije,al samo da na prvom mestu zavrsi Ferari. https://pole-position.rs/ferrari-ce-koristiti-svoj-novi-motor-u-monci/ a Ferari dodaje gas 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 5, 2019 (edited) Posto je "La Pista Magica" (uz Spa Francorchamps) moja omiljena i prava trkacka staza, da dodam par fotki... Pripreme vozaca Scuderie i obilazak piste Autodromo Nazionale di Monza: Deo ekipe na zidu stare Curva Parabolica (ovalna staza je u pitanju): Sema prolaza staze, sa brzinama i stepenima prenosa. Najbrza je Curva Grande, koja se prolazi sa cca 300 km/h. Inace se oko 80% staze vozi pod punim gasom: Atmosfera na Piazza Duomo Milano: I dve fotke koje su mi se svidele: Edited September 5, 2019 by Ivan 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted September 6, 2019 Kad pogledam ove slike sa navijacima, tek onda covek skapira koliko je stvarno Ferrari veliki tim.. Sou. 2 horvat and Irena HGT reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted September 6, 2019 I tradicija automobilizma kod njih... A Scuderia je gigant F1 - u trenutnoj postavi najstariji, najuspesniji i mislim cak i jedini tim koji je u F1 od samog pocetka 1950. godine. Rezultati prvog treninga u Monzi: Zelene Intermediate u donjem delu tabele govore o trenutnim uslovima na stazi... Nazalost, kao sto je i predvidjeno. 2 dach@ and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 6, 2019 Drugi trening 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted September 6, 2019 haa Alfa malo reklamira Stelvio al nece im to pomoci u prodaji,taman i da pobede u nedelju Ferari ako ne pobede na trci,bolje vise i da se ne takmice ove godine,RdB odnosno Max krece sa zacelja zbog promene pogonske jedinice,cigance cuva tempo za sutra,al nije brzi od Ferarija,tako da il Lleklerk il Vetelinka treba da osvoje polpoziciju 2 horvat and dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 6, 2019 Leklerk izgleda ima najbolji tempo. Sutra kažu lepo vreme a u nedelju promenljivo... 1 silenci reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted September 7, 2019 Max nije pretnja, ali Hamilton jeste i to opasna. Premala je njihova prednost, a prevelik broj faktora na kojima mogu da pogrese... Sto se kvalifikacija tice, kazu da ce jako zavisiti od zaledja, tako da i tu moze da bude igre nadmudrivanja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 7, 2019 Merc samo 0,3 sec.na žutim gumama iza Ferarija na crvenim gumama.Ne liči na dobro . Послато са LG-G5 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted September 7, 2019 Hamilton pol.. Nemaju ovi sta da traze.. Jos ce Merc kod kuce da ih dobije.. Sramota. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 7, 2019 3 trening,svi brzi 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Irena HGT 2139 Posted September 7, 2019 Šteta za Kimija danas... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted September 7, 2019 Hahahahahaha sta je ovo bokte Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted September 7, 2019 Na kraju dobro ispalo za Ferari 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites