Jump to content
FAS Goran
neshaoct

F1: Belgija 2019.

Recommended Posts

Lekleru pol ispred Fetela u Belgiji

 

Sarl-Lekler 1.jpg

 

Vozač Ferarija Šarl Lekler osvojio je pol poziciju pred Veliku nagradu Belgije, 13. trku ovogodišnjeg šampionata Formule 1. Mladi Monegašanin je došao do treće pol pozicije ove sezone, sa sedam i po desetinki prednosti u odnosu na timskog kolegu Sebastijana Fetela. Treće mesto zauzeo je branilac titule Luis Hamilton koji je bio 15 hiljaditinki iza Nemca. Lekler je rezultatima u slobodnim treninzima nagovestio takav rasplet kvalifikacija, Fetel je imao šansu da ga ugrozi ali je napravio veliku grešku u poslednjem brzom krugu. Hamilton je morao da se zadovolji trećim mestom, ali je njegov tim odradio fantastičan posao s obzirom na to da je vozač Mercedesa imao udes tokom trećeg treninga, ali je mogao da koristi staru šasiju. Britanac je za nešto više od desetinke nadmašio svog timskog kolegu Valterija Botasa, a najbolji među ostalima bio je Maks Ferstapen u bolidu Red Bula. Mladi Holanđanin je prvi vozač koji je imao više od sekunde zaostatka u odnosu na Leklera, a u trećem startnom redu pridružiće mu se bivši timski kolega Danijel Rikardo, koji brani boje Renoa. Drugi vozač francuskog tima Niko Hilkenberg imao je sedmo vreme, ispred Kimija Raikonena u bolidu Alfa Romea, najbolju desetoricu kompletirali su vozač ''Rejsing Pointa'' Serhio Peres i Kevin Magnusen iz Hasa.

 

Pored Leklerovog uzbudljivog izdanja, kvalifikacije u Belgiji su obeležili i incidenti u prvom delu vozač Vilijamsa Robert Kubica je na samom početku udario u ogradu, a njegov bolid se potom zapalio, dok se Antonio Đovinaci zaustavio pored staze nekoliko minuta kasnije. Za Kubicu i njegovog timskog kolegu Džordža Rasela je rezervisan poslednji startni red, a takmičenje su u tom delu završila obojica vozača ekipe Toro Roso Pjer Gasli i Danil Kvjat, između kojih se našao Karlos Sains junior na 17. poziciji. Đovinaci je izborio plasman u drugi deo, uprkos incidentu, ali je zauzeo 15. mestu. Prvi ispod crte bio je Roman Grožan u bolidu Hasa, ispred drugog vozača Meklarena Landa Norisa, Lensa Strola u drugom bolidu Rejsing Pointa i Aleksandera Albona, koji od ove trke brani boje Red Bula.

Trka za Veliku nagradu Belgije startuje u nedelju u 15.10 i možete da je pratite na Sport Klubu 1.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nekom treba na ovom linku ima prenos, ne prekidaju zbog drugih utakmica kao sportklub. Takođe može da se gleda i preko telefona. Taman i jezik da se uči za preko

https://www.germanylive.tk/germany-rtl-live

 

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si pratio kvalifikacije, mogao si da vidiš da je max. brzina Ferarija mnogo manja od Merca, čak 15 kmh, što znači da su mnogo više zalepljeni za asvalt a opet, to mnogo više troši gume.
Očekujem zanimljivu trku. RB je dobar na ovakvim stazama, biće veselo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da RB nema mnogo šanse na stazama kao što je Spa, ili Monca...prebrze se to staze za Hondu danas. Jesu oni (RB) najavili da će u drugom delu sezone Honda dati još malo više snage nego u prvom delu, al' opet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

5d6b9e22b0d3e_prstgr.thumb.jpg.c6dff130e17306c0028f2c3ff5759606.jpg

 

Pirelli savetuje taktiku sa jednim zaustavljanjem u Belgiji

 

lec_pireli_takt.jpg

 

Ferrari je ovoga puta zaključao prvi startni red.

Prvih deset vozača koristili su meke gume u toku kvalifikacija, što znači da će biti obavezni da u trku startuju sa crvenom komponentom. Pirelli savetuje optimalnu strategiju sa jednim zaustavljanjem za 44 kruga na VN Belgije, pa tako bi vozači koji bi startovali sa mekom komponentom nju trebalo da zamene oko 18. do 22. kruga za medijum koja bi trebalo da služi do samog kraja.

Za one koji žele da urade nešto drugačije na današnjoj trci, mogu da idu na taktiku sa dva zaustavljanja, odnosno da startuju sa mekim pneumaticima koji bi ih služili do 15. kruga, pa još jedan stint sa istom takvom komponentom od takođe 15 krugova i na kraju stavili bi medijum gumu do samog kraja.

 

pirel_gume_bel.jpg

 

 

Preuzeto sa: pole-position.rs

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@knezevic76

 

Skoro sve je tako bilo. :D 

Max je ludački izbacio sebe i faktički uništio Kimijevu trku, Ferrari se zamalo zeznuo u taktici, Leklerk na kraju pobedio, a Fetel uzeo 1 dodatni bod za najbrži krug tokom trke.

Iako izgleda kao da je Ferrari svesno žrtvovao Fetela kako bi Lekler uspeo lakše da sačuva pobedu, nisam baš siguran da im je to bio od starta plan. Jeste se ispostavilo da su baš ti krugovi koje je Hamilton proveo iza Fetela mu kasnije nedostajali da prestigne i Leklera...

 

Monca bi trebala doneti još ubedljivije Ferrarije u odnosu na sve ostale, jer tamo nema ''drugog sektora'' kao na Spa u kojem je Mercedes nadoknađivao skoro sve izgubljeno na pravcima, već se na Monci skoro sve vozi pun gas. Više od 3/4 kruga na Monci je pun gas, tako da su to kilometri asfalta na kojima Ferrari treba da pravi razliku kao što je to radio na Spa u takvim sektorima staze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove godine izgleda da su preskocili Ferragosto :lol: .

Jedini komentar mi je - 'fala q*** :unworthy: .

Ako ovde i u Monzi za 5 dana ne uzmu prve pobede u ovoj sezoni, ne znam gde ce :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamalo da se ponovi Austrija.Lepo reče voditelj, Ferari ceo vikend vozi na crvenim gumama a Mercedes testira žute za trku.Dobro da su pobedili, trebalo bi da imaju još bolju trku u Monci.Šteta za Rajkonena,i Djovinacija na kraju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta bi Maxu, jbm li ga...
Gluplji potez nisam skoro video...
Bravo za Ferrari i Leklera, Hamilton im neće ostati dužan u Monci, biće uzbuđenja!
Dobra trka!
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravljate Albona! On i Noris su odlično vozili. Albon krenuo sa poslednje pozicije i dečko zna da vozi. Zanima me koliko će i dal će zaostajati za Maxom.

Što se sledeće trke tiče. Danas je mercedes pokazao da je taktički najpotkovanija ekipa u F1. I nemojte zanemariti da Ferrari nije pravio, već je održavao prednost tokom cele trke, nije odmicao.
Sve više sam ubeđen da Ferrari brže troši pneumatike od mercedesa i da ih to poprilično košta na stazama sa jednom zamenom.
Verujem da će i AR biti poprilično brz u Monci.
Vettel je izgubio oštrinu, definitivno. Četvorostruki šampion u onom bolidu ne bi smeo sebi da dozvoli onakve greške i vremena. Pogotovo što ovi klinci grizu bez respekta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šarl Lekler trijumfovao u Belgiji

 

Sarl-Lekler 23.jpg

 

Vozač Ferarija Šarl Lekler trijumfovao je u trci za Veliku nagradu Belgije, 13. u ovogodišnjem šampionatu Formule 1. Mladi Monegašanin je na stazi Spa ostvario i prvu pobedu u karijeri, pošto je treći put trku počeo sa pol pozicije. Istovremeno, bila je to i prva pobeda za Ferari ove sezone. Takođe, bio je to prvi trijumf nekog vozača iz Monaka u Formuli 1. Iza Leklera završio je dvojac Mercedesa - drugi je bio Luis Hamilton, treći Valteri Botas. Hamilton je zaostajao 0.981, a Botas 12.585 sekundi. Na četvrtoj poziciji je trku završio Sebastijan Fetel. Sledili su Aleksander Albon, Serhio Perez, Danil Kvajt, Niko Hilkenberg, Pjer Gasli i Lens Strol. U generalnom plasmanu vodeći je i dalje Luis Hamilton sa 268 bodova, a slede ga Valteri Botas sa 203, Maks Ferstapen sa 181, Sebastijan Fetel sa 169 i Šarl Lekler sa 157.

 

Uzbudljivo je bilo na početku trke. Ferstapen je izleteo sa staze posle čega se zabio u zid, čime je završio učešće u Velikoj nagradi Belgije. U tom udesu učestvovali su i Raikonen i Rikardo. Podignuta je žuta zastavica i na stazi se našlo sigurnosno vozilo. U četvrtom krugu trku je završio i vozač Meklarena Karlos Sainc. Na vodećoj poziciji ostao je Lekler, ispred Fetela, Hamiltona i Botasa. I u 20. krugu su njih četvorica bila na čelu kolone, s tim što je Fetel posle jednog pit stopa bio na četvrtoj poziciji. U 22. se Lekler vratio posle pit stopa na stazu, ali iza Fetela, koji je vodio trku. U 27. je Nemac propustio mladog Monegašanina na zahtev tima. Napadao je Hamilton u nastavku drugu poziciju, da bi u 32. krugu konačno prestigao Fetela. Pokušavao je Britanac do kraja da se izbori i za pobedu. U poslednja dva kruga je smanjivao zaostatak i za Leklerom, ali do kraja nije uspeo da ga sustigne.

Trka je počela minutom ćutanja, čime je odata počast vozaču Formule 2 Antoanu Iberu, koji je u nedelju stradao na stazi u 22. godini života. U 19. krugu čule su se i ovacije gledalaca u njegovu čast. Njemu je Lekler i posvetio pobedu. Naredna trka na programu je narednog vikenda, a voziće se u Monci.

 

Lekler: Ne mogu da uživam

Šarl Lekler istakao je da je ostvario dečački san pobedom na trci za Veliku nagradu Belgije. Pobedu je mladi Monegašanin posvetio Antoanu Iberu, koji je stradao na trci Formule 2 u subotu.

''U subotu sam doživeo veliki šok. Izgubio sam prijatelja. Esteban Okon, Pjer Gasli, Antoan Iber i ja smo počeli zajedno u istoj trci kartinga 2005. godine. Ne mogu da uživam u ovoj pobedi. Verovatno ću svega biti svestan tek za nekoliko nedelja. U ovom momentu je teško'', kazao je Lekler. ''Posvećujem ovu pobedu Antoanu. Odrasli smo zajedno.'' Vozač Ferarija je na stazi ''Spa Frakoršam'' ostvario i prvu pobedu u karijeri, pošto je treći put trku počeo sa pol pozicije. ''Kada sam prešao finiš liniju ostvario sam dečački san. Sada mogu da se fokusiram na budućnost i napredujem još više.'' Leklera je 27. krugu propustio timski kolega Sebastijan Fetel. ''Sebastijan je bio vrlo fin. Bez njega bi mi bilo mnogo teže da pobedim''. Naredna trka na programu je sledećeg vikenda u Italiji. ''Verujem da karakteristike staze u Monci odgovaraju našem vozilu. Videćemo, nadam se dobrom rezultatu'', dodao je Lekler.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Steta za Kimija, i generalno za Alfu, mogli su ovde fino bodova uzeti. Ne znam sta bi onom debilku pred sam kraj, nit ga iko jurio, nit je on ikog jurio, onako da prokliza... 


Takodje velika steta za Mclaren, malo nacipovali onaj njihov 1.5 dci i odma prsava :D 

 

Albon objasnio, da su od starta sezone njega stavili umesto Gaslija, kontam da bi sigurno bili drugi u konstruktorima. 

 

Smorio me taj Sky Sports ili ko vec sklapa video prikaz, niko nije ni spomenuo onaj udar u jednog Renoa, ne znam kojeg, tek sam video na YT iz snimka za Albona....

 

I jako mi drago za Leklera, zasluzio je. Vetel, vidi se da popusta, skoro je sve imao isto kao (malko starije gume ajd), a bas je znacajno gubio pace... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su preneli voditelji na SK,posle 3-4 trke Pireli je promenio sastav guma.Ta smeša više je odgovarala Mercedesu.Bilo je i neko glasanje timova dali da se vrati ta smeša guma sa početka sezone i tu je Ferari izgubio.Iz Ferarija je došla ta priča o motoru i da ne mogu adekvatno da prenesu snagu na stazu. Šta je tu tačno ko zna.Mada vidi se da im se gume brže troše nego kod Mercedesa.

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...