Jump to content
FAS Euroauto Goran
Dule 021

P: 2008. Fiat Bravo 1.9 MJet Sport

Recommended Posts

Top stanje!
Auto kakav mozete da trazite mesecima i opet ne verujem da ce biti ovakav! 
Auto u Sport opremi i u sjajnom stanju a bez ikakvog ulaganja. Perfektan je u voznji bez i najmanjeg cvrcka u enterijeru a isto tako bez ikakvog lufta na trapu. 
Uzivo izgleda isto ako ne i bolje nego na slikama. 
Kilometraza je potkrepljena servisnom knjizicom kao i specifikacijom sta je servisirano na autu i sa fiskalnim racunima sto je umetnost naci auto sa takvom istorijom. 
Plivajuci zamajac, turbina, menjac su jednostavno perfektni i stojim iza toga. 
Od opreme ima automatsku klimu,Blue & Me,tempomat,USB,kozni volan podesiv po visini i dubini,ABS,ESP,el.podesive i sklopive retrovizore,parking senzore,ksenon farove,maglenke,sportska sedista,fabricku MP3 muziku,fabricki vufer u gepeku,spojler petih vrata,18" alufelne sa dobrim Dunlop SportMaxx gumama...
Da, zvuci bajkovito ali ne bude li kako sam rekao dobicete 100€ za vas dolazak i izgubljen dan. 
Na ime kupca sa placenim porezom i pregledim AMSS koji su nekako odlucili da je auto 2007 iako je carinjen kao 2008 i sva dokumentacija se vodi na 2008 godinu. 
Posedujem i slike iz carine po spustanju s kamiona da se uverite da je bio isti ovakav kao sad na slikama i da nista nije radjeno 
Vredi videti jer ovakav auto se tesko nalazi a samim tim i ne moze da kosta kao neki na oglasu jer je i u inostranstvu debelo placen.

 

Cena na PA je 4250 ali da skratim pricu i kazem da moze da se dobije za 4000.
Kome je mnogo imam jos jedan Bravo 1,6Mjet 2007 u Dinamik opremi i taj moze da se dobije za 3300.
Kontakt telefon je 063-10-20-110 i za vise informacija nazovite.

 

1.JPG2.JPG3.JPG

4.JPG5.JPG6.JPG7.JPG

8.JPG9.JPG10.JPG11.JPG

12.JPG13.JPG14.JPGIMG_3154.JPG

IMG_3155.JPGIMG_3156.JPGIMG_3217.jpgIMG_3218.jpg

IMG_3219.jpgIMG_5778.JPGIMG_5780.JPGIMG_5781.JPG

IMG_5784.JPGIMG_5785.JPGIMG_5786.JPGIMG_5788.JPG

IMG_5799.JPGIMG_5802.JPGIMG_5803.JPGIMG_5804.JPG

IMG_5805.JPGIMG_5808.JPGIMG_5809.jpgIMG_5810.jpgIMG_5814.jpg

 

 

Edited by neshaoct
precizirao naslov & formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije fabricki a nisam tako ni napisao.

Ima sociva  te nema problem na tehnickom pregledu. Provereno vise puta do sad. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pritom ono sto se treba znati je da nije poliran,nije dubinski opran i nije mu opran motor.

Maglenke su mu bele dok su na vecini  pozutele od ne znam ni ja cega. Farovi su netaknuti a nigde nisu pokazali zutilo  pa da se moraju polirati.

Volan i rucica menjaca su netaknuti i u fabrickom stanju a nigde  nije krenula da se ljusti boja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Dule 021 said:

Nije fabricki a nisam tako ni napisao.

Ima sociva  te nema problem na tehnickom pregledu. Provereno vise puta do sad. 

Pa to ne moze proci tehnicki. Za xenon treba jos par stvari po zakonu. 

Naravno moze proci ako znas nekoga ili ako si balasti ispod sakriveni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sto onda pricas napamet kad nisi video kako je to izvedeno? 

Ako sam rekao da prolazi tehnicki onda prolazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze, moj je prosao i sa dnevnim svetlima, i sa spojlerom, i sa xenonima, i sa auspuhom na sredini. Nikog nisam poznavao, usao i rekao ajde ljudi molim vas resite ako moze, ako ne idem dalje. Kaze slikacemo tako da se ne vidi, ne brini, i evo vozi se i dan danas kod drugara nikad problem sa policijom itd.

Dule , sad si me zagolicao s ovim, samo da je 1.9 il 2.0 jos bi bolje bilo, odlican je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa koji stoji u naslovu?

1,9 Mjet sa 150ks a svi znaju da su ti 1,9 motori bili najbolji.

Ovaj pali na pola kljuca i radi da ne moze bolje da radi.

Ljudi ali stvarno ko hoce auto da bude miran narednih 10 godina to je ovaj auto. 

Mogu ja da ga hvalim i hvalim ali evo kad  kazem da je trenutno najbolji primerak u ergeli koju imam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Dule 021 said:

1,9 Mjet sa 150ks a svi znaju da su ti 1,9 motori bili najbolji.

zar bas 1.9 mjet imaju veci problem sa klapnama nego 2.0mjet?! Kod 2.0 klapne su vece od rupe.

22 minutes ago, Dule 021 said:

Maglenke su mu bele dok su na vecini  pozutele od ne znam ni ja cega.

Pozute zbog jacine sijalica i vlage u samoj maglenci. Jbg, kvalitet, i meni je desna pozutela

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam nikad vadio na fiatima klapne al na BMW-u jesam i to se lako uradi i ne kosta mnogo.

Ali te klapne su bauk na  onim sa dosta km jer ovde sve radi savrseno dobro i bez ikakvih zvukova van fabrickih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, dekirs said:

Pa to ne moze proci tehnicki. Za xenon treba jos par stvari po zakonu. 

Naravno moze proci ako znas nekoga ili ako si balasti ispod sakriveni. 

bratic, ja prolazim tehnicki tako, niko nista da rekNE...
par puta kada sam bio i zaustavljen, gledaju u farove, noc pa rade svetla na delti i valjda vide sociva i prolazim...
pre tri meseca, rano jutro, ja na horgosu madjar gleda li gleda u farove, bilo cetiri ujutru, ali i njega zbunise sociva i nista...

3 hours ago, Dule 021 said:

Nije fabricki a nisam tako ni napisao.

Ima sociva  te nema problem na tehnickom pregledu. Provereno vise puta do sad. 

salzem se sa duletom za ovo oko sociva, cim ima sociva, niko nece obratiti paznju da su to xenoni...pogotovo ako su balasti ispod fara...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po nasem zakonu projektorski far+autonivelacija+prskalice farova, a u praksi prolazi i dalje cak i sa reflektorskim farovima :lol:, ista prica od 2008... Pricamo o "aftermarket xenon setu", a ne "xenon farovima" jer se onda obicno podrazumeva da je sistem fabricki. 

2 hours ago, Dule 021 said:

Ali te klapne su bauk na  onim sa dosta km

Zavisi od uslova eksploatacije/kolicine naslaga garezi zbog rada EGR, sto utice na potencijalno zaglavljivanje/lomljenje Swirl Flaps. 1.9 16v posle 140 verzija idu sa metalnom ili plasticnom granom i generalno je preporuka ko hoce da zadrzi auto preventivno skinuti Flaps-ove (ovde je verovatno grana plasticna, sa metalnim Flaps-ovima). Solo operacija skidanja/ciscenja grane i skidanja Swirl Flaps je po BG oko 11000 din, znaci moze i manje. Generalno preporuka i manji trosak uz veliki servis, u odnosu na posledice koje moze da izazove. Inace je taj motor odlican i trajan, pogotovo u paru sa FPT-ovim C530 sestobrzincem.

Apropo AMSS, identican slucaj imam i kod sebe (takodje Sport, samo nekoliko godina mladji restyle). U Svici se u papirima vodio na +1 (godinu kada je kupljen), a AMSS ga vratio na pravo godiste kada je proizveden (sada se poklapa po VIN u ePer). Kao fizickom licu mi je to apsolutno OK, dok prodavcima znaci za skupa/novija vozila.

Sa slika stvarno lepo deluje, standardna oprema za Sportaka. Siguran sam da ces ga brzo udomiti, srecna prodaja!

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Ivan said:

Po nasem zakonu projektorski far+autonivelacija+prskalice farova, a u praksi prolazi i dalje cak i sa reflektorskim farovima :lol:, ista prica od 2008... Pricamo o "aftermarket xenon setu", a ne "xenon farovima" jer se onda obicno podrazumeva da je sistem fabricki. 

 

sve ja to razumem i znam, ali nasi saobrajajci sa ses' meseci kursa tesko da ce to ikada znati...a i na tehnickom kad vidim ko sve radi, sere mi se...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo o tome i pricam ;) - da sve to lagano prolazi, a ista prica od kad su se pojavili kod nas pre 11 godina. Sry za off. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znam, vozio sam brava sa xenonima i upoznat sam sa problematikom. Kada sam isao i pitao na par tenickih nisu hteli da puste, ali tada je to sve krenulo. Onda sam nasao preko veze tehnicki i prosao. 

Nece pandur zaustaviti, niti ce carinik niti neko drugi, planiram i na Giuliettu da stavim xenone al tako da se ne vide. Na Bravu je to malo teze bilo. 

Samo sam skrenuo paznju da ljudi ne misle da to tako treba, posto ima mnooogo ljudi koji misle da je sve to normalno i dalje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na svim kolima koja su imala sociva  pouzdano znam da su kupci ugradjivali ksenon sijalice i da niko nikad nije imao problem.

Ja inace ne volim fabricke ksenon farove jer ne daj Boze da ga  udaris ima da dobijes srcku kad cujes koja mu je cena a danas pored ovih ksenona ima i ledova koliko hoces tako da ako ubacimo LED  to je tek enigma za ove na tehnickom pregledu.

Ovde na Bravu su ksenoni i to sa nekim extra malim balastima.

Flapsovi se izvade  kao sto rece Ivan ako to vec nije uradjeno jer ovo je vozila neka "picajzla"  sto se vidi po autu a i po led-ovima u kabini gde god je moglo da se stavi a jos nekim stvarima.Auto jos ima miris novog auta jer cigara nikad zapaljena nije u autu a i imam utisak da je ovo sto je presao,presao na otvorenom jer tako je dobro sacuvan.

3 hours ago, Nikola JTD said:

jel ovi 150ks imaju svi dpf? Ako imaju onda mora i dpf da se vadi kad se radi grana? Digli smo bre temu u top10 u 2019 :D

Sto bi se vadio DPF ako je dobar?

Uzgred  evo drugar mi nudi da kupim masinu za ciscenje DPF-ova tako da to nece vise biti bauk. Na Toyoti Avensis kojoj je DPF bio zacepljen 93,9% posle ciscenja je zacepljenost bila svega 0,2%. E sad ko ima prostor,dizalicu i novca da kupi ovu masinu tj za sve  on je sebi obezbedio posao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam danas uradio tehnicki na pasatu bez naslona za glavu na zadnjoj klupi jer mi stoje decja sedista. Kada sam ih pitao da li da ih vadim iz gepeka i stavljam, samo sam dobio odgovor "ma jok...". 
Tehnicki pregledi su tema za sebe...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao, sto sad ne kupujem kola Jest da crnu boju nekako ne volim, ali bi presao preko toga u ovom slucaju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka Duletova tema extra posecena, dal da hvalimo auto ili da se informisemo sto sta jer je Dule enciklopedija za vozila a ponekad i da ga napadamo :stuart:

Svakako Dule uvek u centru paznje

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma druzimo se i razmenjujemo misljenja. :rolleyes:

Cinjenica je da smo tu sto znaci da smo zivi a cim smo zivi to znaci da je dobro.:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...