Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ako udobnost razlozimo na par sitnijih aspekata, onda bi to izgledalo ovako : 
 
- Sto se tice sedenja, odlicno je. Sedista su super, pozicija za volanom je dobra, podesavanja ima pregrst, nece boleti noge i/ili ledja na duzim putevima zbog toga. 
 
- Kvalitet enterijera je poprilicno visok, tako da generalno ne bi trebalo da bude nekih zvukova i cvrcaka po kabini. 
 
- Suspenzija jeste malo tvrdja nego sto se ocekuje od Francuza. Ali je, kao sto si i sam naveo, negde u rangu prosecnog auta. Dacu neka poredjenja. Npr. Opel Astra K na 17' mi je meksa, Giulietta na 18" je malo tvrdja, Renault Megane 4 na 16" je bas dosta meksi, BMW E90 na 18" i M sport vesanju, je tvrdji, Mini Cooper S na 17' je tvrdji, Mercedes E coupe w213 je malo meksi, Octavia na 16' je malo meksa...
 
Znam da poredjenje sa ovim autima nema bas puno smisla, al to je ono sto mi je relativno sveze u secanju pa mogu da kazem. Ono sto je po meni veci problem suspenzije DS5-ice, jeste cinjenica da to tvrdje vesanje nema svoju dobru stranu. Ostali tvrdji auti koje sam pomenuo, nadomescuju taj nedostatak poprilicno dobrim (ili odlicnim) upravljanjem, sto nije slucaj kod DS-a. Vidno kliza nosom i nisu bas veliki limiti gripa, ne pruza neki dobar osecaj u dinamicnoj voznji. E sad, kome to ne smeta, moze sit da se nauziva u ostalim kvalitetima...
Hvala na detaljnom odgovoru.

Ispada da DS5 nije neudoban, u smislu da su sedišta napravljena za duža putovanja, te da je ergonomija odgovarajuća za duži put. Nego da je više tvrd u smislu sazvučja koje dolazi naročito preko neravnina, što potvrdjuje i kolega Ivan, te da je trim pre bi se reklo (prema vašim opisima) bliže nemačkoj krutosti i tvrdoći nego Francuskoj glindžavosti i ćilimskoj vožnji (koja je doduše takva pre svega u c5 sa hidraulikom, ne baš i u svim drugim modelima jer je i Laguna 3 malo kruća recimo).

Ono što je zeznuto što je to baš redak auto pa ne možeš često da ga probaš.

S druge strane poredio si ga sa Cromom u jednom momentu pa sam mislio da si je vozio zbog usporedbe u udobnosti.

Jer Croma je recimo sa losom bocnom potporom u sedištima, no udobna je ...ali i ona ne pegla baš sve neravnine bez osećaja ptrotresanja u kabini iako je generalno vrlo udoban auto, ali nije meka kao drugi fiati (uticaj kooperacije). Recimo Stilo je znatno mekši, Libra isto, Croma je jako udobna ali ipak čvršća malo u trapu.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

A poredimo vozila sa XXX.XXX km  i ko zna kakvim stanjem ili izmenama u vesanju u odnosu na to kako su izasli iz fabrike.
Neki moj utisak od ovih par sto sam ranije pogledao (mozda gresim) je da DS5 nije toliko neudoban i tvrd, koliko prenosi zvukove sa puta u kabinu. Da li je izolacija ili nesto drugo u pitanju, vrlo malo informacija ima, slabo se kupusaju... A i sto kolega kaze, vrlo malo ih ima (a pogotovo sada u Coroni), ogranicen si da detaljnije probas, a idealno bi bilo na nekim rutama gde si prolazio sa drugim vozilima. Pa da mozes "u sitna crevca" da uporedjujes jedno sa drugim.
Apsolutno se slazem, bar meni deluje daleko zanimljivije i atraktivnije od svega sto moze da se nadje u tom cenovnom rangu. Iako je predstavljen pre skoro deceniju, jedan od retkih modela za kojima se i dan danas okrenem, za razliku od kompletne danasnje Copy-Paste konfekcije (enterijeri pogotovo). Licno mi apsolutno ne treba veci auto (pogotovo za svrljanje i parkiranje po BG), ali mi je zapalo za oko i to da se DS5 moze naci maltene u ceni par godina starih Compacta koje inicijalno razmatram. A za onakav dizajn, ususkani avio-enterijer i kompletan utisak koji ostavlja, na keca bih mu progledao kroz prste za neke nedostatke.
Pa da slažemo se, sve drugo je Deja Vu.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recimo da je ds5 tvrd kao djulijeta ili fiat bravo na 18 inca. 

 

Koliko je to nekome (ne)udobno i tvrdo je subjektivno, tj. kome je ok, a kome nije, ali ce svi to opisati kao tvrd auto, nekome ce biti neudoban, nekome ce biti ok, ali za udobnost ga nece pohvaliti niko (ili makar retko ko).

 

Sto kaze @horvat steta je sto tvrda voznja nije i sportska, eto recimo djulijeta je tvrda pogotovo na 18", ali je agilna, precizna, upravljiva, sece krivine, u jednoj reci sportska voznja.

 

DS5 je po mom misljenju najvise sminka, da ne kazem pozeraj, tj. kod celog auta je bitnija forma od sustine, hvata na izgled, koji jeste odlican, ostatak je recimo prosecan.

Mozda zvuci previse ostro i surovo, ali da ne okolisam radi politicke korektnosti.

 

Tako da kome se auto iskreno izuzetno svidja treba da ga kupi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Što se tiče ovog dela gde ukazuješ da je DS5 više šminka i pozeraj, više forma no suština poštujem iskrenost i ima u tome puno istine.

S druge strane svedoci smo toga i kod SUV segmenta.

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, vagenovac said:

Mozda zvuci previse ostro i surovo, ali da ne okolisam radi politicke korektnosti.

Zasto ostro? Apsolutno se slazem u svemu napisanom sa tobom. Identicno razmisljam, svakako da se od jednog Citroena (pa i ovakvog tvrdog :D) ne ocekuju vozne osobine pomenute Alfe ili BMW. Niti mu je to igde zacrtano kao cilj. Auto je totalno druga filozofija, namenjen drugacijem krugu kupaca, sa drugacijim afinitetima, a koji opet zele nesto razlicito od svakodnevne konfekcije.

Verujem ako bih kupio cak i neku od najjacih verzija DS5, da bih vremenom promenio stil voznje na "svaler gas" - bar kako ja dozivljavam kada sednem u taj auto. Za razliku od pojedinih, gde ne mogu da se obuzdam a da ne raspalim po desnoj papucici. Gledao sam iskljucivo Sport Chic verzije DS5 (slabije su So Chic i Chic), ali od Sporta je tu realno uglavnom samo sminka :) .

A sto se nelogicnosti tice - apsolutno se slazem sa nasim drugarom @Jug... Pa samo pogledajte dobar deo savremene auto industrije - spoj nespojivog u jednom. Na sva usta stednja i ekologija, a u praksi totalno suprotno. Vozila "za sve situacije", koja ni u jednoj situaciji nisu na svom terenu :D . Samo sto cu ja biti politicki korektan, pa cu se ovde zaustaviti :stuart: . A i to nije predmet teme.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate šta je porazno, što smo, recimo, sredinom dve-hiljaditih ili recimo od 2010 pa tih prvih godina za deset soma evra mogli zaista da kupimo nešto "novo". Dobar auto. Brutalnog polovnjaka koji ti je ono zapao za oko, merko si ga mesecima, nije te ostavljao ravnodušnim.

Sad ako nećeš nekog Audija iz 2011 ili nekog SUV malca koji je podignutu mali gradski auto - zaista (barem je tako kod mene) ne znaš šta bi kupio.

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Corona i satro-elektrifikacija je to samo podigla na visi nivo :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
A Corona i satro-elektrifikacija je to samo podigla na visi nivo  .
:( Da

Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta fali Audi-u ili Bmw - MB- u iz 2011god!? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne fali ništa potencijalno ko ni drugima.

Ako izuzmemo ipak subjektivnu ocenu nezanimljivosti, BMW u tom godištu i ceni do 10-11k e može biti trojka ali i skupe popravke, od lanca itd.

Audi je možda najbolja kupovina a u tom budžetu godištu neki karavan je opcija. I predjenih pitaj boga.

Od Mercedesa može se uzeti b klasa koji je meni lično dizajnerski neprivlačan auto a ni vozački.



Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...