LWFtheDJ 16 Posted August 26, 2019 (edited) Postovanje, Od skoro je devojka vlasnik punta mk2 (2001god). Kupili smo ga, vozali oko 1000km bez ikakvoh problema. I odlucili se da idemo za grcku na more sa njim. U NS-u smo sipali 4000din benzina (2/3 rezervoara otprilike) da imamo da stignemo do makedonije da tamo sipamo jelte jer je jeftinije. Od novog sada prelazimo 500km, stizemo u makedoniju, stajemo na pumpu i sipamo pun rezervoar goriva. Posto smo vec stali pravimo pauzu tu. 2 minuta nakon sipanja benzina na parkingu ispod nas lokva ulja, otprilike 2 dcl. Ulje curi gledano od napred sa leve strane motora, kaplje na viljusku i pada dole. Nakon toga prelaizmo jos nekih 700km do grcke i po grckoj za 10 dana i nazad do makedonije. U tih 700km nismo sipali gorivo i nije curelo ulje. U povratku u makedoniji sipamo opet pun benzina i opet isto, 2dcl na parkingu. Tad je vec spalo na minimum tako da sam dosuo pola litre. Od tada do danas presli jos nekih 2000km, sipali benzin ali po 500-1000,uopste ne curi ulje. Sta se desava? Kako su povezani ulje i benzin nikako mo ne ide u glavu? Vozili bi ga kod majstora ali ne znamo gde u ns? Ko je pouzdan a da nije derikoza? Redovno bi odrzavali auto u jednom servisu... Inace u pitanju je 1.2 16v, cist benz. Hvala unapred Kad se predstavim i to ide par slicica auta na obali Edited August 27, 2019 by neshaoct precizirao naslov teme 2 neshtry and rage_man reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10847 Posted August 26, 2019 Resenje ovog slucaja me bas interesuje. U principu ulje i gorivo nisu vezani. Jedino ako sipate gorivo na otvor za ulje... sto je ludoooo 2 marko.jovanovic and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted August 26, 2019 Prelud scenario Tu sigurno nesto nedostaje, ili nesto nije dobro zapazeno... 1 alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 26, 2019 Aha, sve mi nesto fali u celoj prici 2 shuxx and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted August 26, 2019 (edited) Ili to nije ulje nego voda od klime ,a ulje potrošio na toj km,a curi preko masnog pa deluje kao ulje Edited August 26, 2019 by jevta 4 shuxx, marko.jovanovic, djomla and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted August 26, 2019 A sto pojedini majstori vole ovakve opise Odmah menjaju šklombucnu kod cincilatora Quote Share this post Link to post Share on other sites
LWFtheDJ 16 Posted August 26, 2019 Nema sta da fali, to je tako kako je i meni je cudno, za 10 godina kako vozim nisam imao slican slucaj Jedino jevta sto kaze ali klima radi sve vreme kako je kod nas i sve vreme je ulje bilo na istom nivou dok nismo sipali gorivo i od tad evo i dan danas klima radi a ulje ne curi, dole sve suvo ali je zato benzin na rezervi Ako budem imao potrebe sipacu pun benzina ovde a necu paliti klimu ni pre ni posle punjenja, pa cemo da vidimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 26, 2019 Nije to ulje , barem nije vezano za to sa gorivom Quote Share this post Link to post Share on other sites
tvzmaj 39 Posted August 26, 2019 Ulje i gorivo su imali veze samo kod membranskih mehaničkih pumpi, ali nebi falilo ulje u tom slučaju nego bi imalo viška ulja. Pitanje bi bilo preciznije “curi nešto samo nakon 300+ kilometara.“Najvjerovatnije klima. Toliko joj treba da dobro zaledi a onda nakon gašenja se led otapa i curi pa izgleda kao ulje na asfaltu kada se pomeri auto (i mene je tako varalo). U lokalu teško može da stigne toliko da nakupi led. Probaj da nađeš YouTube video kako se menja filter kabine, klime ili ti polenov filter. Kada je on pun, smanjen je protok vazduha pa samim tim kondenzator klime lakše zaledi i nabaca veliki sloj leda. Kako su temperature visoke taj led se brzo topi kada ugasiš auto i napravi baru. Za ovaj slučaj ti ne treba mehaničar. Treba ti pravilna dijagnoza dijagnoze :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 26, 2019 Pa najmanji problem da prstom ustanovi da li je ulje ili voda, ako metodom šacovanja nije siguran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntara 26 Posted August 26, 2019 Evo i ja čekam da vidim šta je u igri. Nadam se da će biti rečeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
LWFtheDJ 16 Posted August 26, 2019 Bice receno cim majstor pogleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
tvzmaj 39 Posted August 26, 2019 A šta da pogleda ako sad ne curi? Nisi poneo fleku iz Makedonije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
LWFtheDJ 16 Posted August 26, 2019 Pa da vidi gde i zasto curi ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 1056 Posted August 26, 2019 (edited) @LWFtheDJ Toplo ti preporučujem jedan servis na Telepu, u Rakovačkoj ulici. Ideš Vršaćkom ulicom prema Kamenjaru, prođeš crkvu u Ćirila i Metodija, prođeš malu Poštu (sa desne strane, a sa leve mala Taxi stanica) i ubrzo je Rakovačka ulica. Majstor Dragoljub Ilkić, tel: 064 25 38 773. Čovek je godinama radio u AMSS servisu, a od kada ih je uzeo neki privatnik, otišao i otvorio svoj servis. Ja kod njega zadnjih 5-6 godina održavam svoje automobile (BMW 320d, Fiat Bravo II i sada Alfa 159). Mislim da nije skup, radi i jednostavniju dijagnostiku. Za svaki moj problem imao je rešenje. Ne filozofira, već konkretno rešava stvari... Moguće samo da je još par dana na odmoru, pa ako se ne javlja nazovi za koji dan. P.S. Neka vas Puntić lepo služi, to je zahvalna mašina... Edited August 27, 2019 by neshaoct popravio tag 1 tvzmaj reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted August 27, 2019 https://autoservice-karanov.ls.rs/rs/ Quote Share this post Link to post Share on other sites