Home 56 Posted August 10, 2019 (edited) Primetio sam pre par dana da mi je toplo nogama dok vozim iako je grejanje iskljuceno...rukom samo osetio da se greje deo plastike na centralnoj konzoli, kod vozacevih nogu (vidi sliku), kada sam skinuo plastiku osetio sam da je jedna od cevi koja dolazi na hladnjacic VRELA (verovatno 80-90 c sto je ok, ali nije ako se pipa rukama ) i da priliicno zagreva plastiku-poklopac i sve komponentice koje se tu nalaze samim tim i moje noge... Interesuje me da li je to normalno? U pitanju je grande 16V, temperatura motora je normalna (zamenjen termostat pre 5-6 neseci), grejanje radi, klapne se otvaraju i zatvaraju normalno , kada pustim grejanje i druga cev postane vrela, znaci sve radi kako treba, nista ne curi, antifriz je nov (Tutela)... Postoji li neka slavina, ventil koja vrelu tecnost propusta u kabinu kada se grejanje ukljuci ili je jedini ventil na samom hladnjacicu...Nadam se da sam bio jasan... Hvala Edited August 11, 2019 by neshaoct precizirao naslov teme Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted August 10, 2019 Ako sam dobro razumeo, u pitanju je cev hladnjaka motora. Da li si mozda radio ranije ciscenje (praznjenje) hladnjaka i kontrolu cevi, da se nesto nije zapusilo pa pregrejava i sigurno muci vodenu pumpu ? Kako ti se ponasa temperatura motora, skace li ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted August 10, 2019 To jeste cev sa motora (nisam gledao odakle tacno ide) koja sluzi za grejanje kabine...Nije HLADNJAKA MOTORA vec HLADNJAKA GREJANJA... Temperatura motora je normalna ne pregreva se, cak i vent. retko ukljucuje, vodena pumpa zamenjena pre 6-7 meseci (INA), antifriz je nov, na maksimumu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted August 10, 2019 Mislim (da ne kazem da sam siguran) da je sve ovo normalno, 2 Home and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted August 10, 2019 Ja sam vec kupio par cevastih izolacija do 250 c da obucem ove cevcice...grejanje na 36 mi ne treba...sasavi Italiani Quote Share this post Link to post Share on other sites
hibi011 58 Posted September 6, 2019 I mene nervira ista manjkavos izolacije, ja sam se razmišljao da ceo taj plasticni panel koji se skida dodatno obložim izolacijom (i kod vozača i suvozača), mada tvoja ideja sa oblaganjem samo cevčica je možda lakša. Inače, mislim da je ovo sasvim normalno, vruća voda cirkuliše kroz ceo sistem, ono što nije normalno je da tu nema dodatne izolacije. Koji rezultat si postigao sa izolacijom cevčica, ako si ga postigao uopšte, posto mislim da se ceo taj prostor svakako zagreva (prenosi se toplota na plastiku i ostale delove)? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted September 6, 2019 (edited) Dobro rade posao izolacione cevi, dao mi je drug koji se bavi ugradnjom grejanja i hlađenja... Grande čak ima MNOGO VIŠE izolacije od ranijih modela Fijata, čak i od skupljih vozila npr OPELA koji je go ko pištolj... Grejanje se gotovo i ne oseća preko plastike (ima onaj filc na plastici ali ti očigledno nije dovoljno), bez veze je skroz što nema neka slavina u motornom prostoru gde bi se zatvarao protok, a ne da sam radijator glumi ventil... Ja sam na svoj auto dodatno stavio još prilično izolacije...obložio sam zadnja krila (Troja vrata) dodao vibrofiltr ploče, penaste gume, čak sam dodao i sloj termosila ispod svih tapacira, dodao i filcanih traka, jastučića, silikona, podmazao silikonskom pastom, svuda gde je nešto škripuckalo i čukalo...jako puno posla i vremena...za posledicu imam DRASTIČNO utišan auto...Кo ima vremena i živaca i OCD prava stvar Edited September 7, 2019 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted September 6, 2019 Pa gde je onda imao tu izolaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted September 6, 2019 (edited) Jako "skromno" ali je imao drugi nemaju ni to "skromno", recimo patos je odlično odrađen (izuzev tepiha КOJI JE OČAJAN), prednja vrata solidna, gepek takođe, prostor za rezervni točak dobar, pregradni zid do motora odličan, motorni prostor isto dobar (jak i debeo tepih)...ono što je najgore rešeno je КROV, trunku izolacije nema...da se razboliš.... Edited September 7, 2019 by neshaoct pismo Foruma Quote Share this post Link to post Share on other sites