Jump to content
FAS Goran
dellas

Audi A3 Sportback

Recommended Posts

Cestitke primam svakako :D Druzicemo se na duze staze, ali ne vidim potrebu za garazom kad nista ja tu necu moci da menjam i diram, osim jelkice npr...sedi vozi i to je to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokaz da nije zapostavljen i kad stoji par dana dobije pranje, jer ne volim da vidim da je prljav :)

 

dls01.jpg

 

Ima i daljih planova za njega, hocu da uradim upgrade multimedije da bude povezana na OBD tako da mogu da pratim parametre kad vec postoji ta opcija, kao i da ugradim rikverc kameru iako ima senzore sto je sigurno sigurno je kad je zena u pitanju. Chip mi vise ni ne prolazi kroz glavu, najvaznije je da ima sto manje kvarova, a kad uzmem u obzir da je jos na fabrickom setu kvacila to ne ide jedno sa drugim :) Servise da ne racunam ali vreme mu je za par stvari... U planu mi je i da nadjem one krovne lajsne karakteristicne za A3 Sportback mislim da ce to lepo da mu legne.

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutno se malo upoznajem sa limo-om pa je sportback malo slabije u upotrebi. Ono sto bi bio kompatibilan motor za poredjenje u limo je 1.6tdi , ja imam tu srecu da je 2.0tdi tako da performanse nisu uporedive ali potrosnja jeste. Trose prilicno slicno kada se vozi onako opusteno i bez razmisljanja, medjutim na novijoj verziji moze prilicno da se ustedi kada se vozi pazljivo i ekonomicno i uz upotrebu start stop sistema po gradu, cifra ume da sidje i ispod 5l ( po bordu ) sto je stvarno neverovatno. Naravno na duze staze i bez start stop-a je to oko 6+ sto je slicno i starom modelu. Ranije me taj start stop izludjivao jer sam imao priliku najvise u 500l i insigniji da ga koristim, medjutim ovde je jako neprimetan pa sam prestao da ga iskljucujem. Kad se skupi dovoljno utisaka mogu da uporedim koliko se muzike dobija za koliko para i koliko je bolji novi od starog, moze nekome biti korisno prilikom kupovine ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, dellas said:

Ranije me taj start stop izludjivao jer sam imao priliku najvise u 500l i insigniji da ga koristim, medjutim ovde je jako neprimetan pa sam prestao da ga iskljucujem.

Radi to na vecini vozila tako da ti ne ometa voznju, ali svaka cast kada mozes da trpis kako keca auto po kolonama :lol: . Meni je zao i sluzbenih (na svom autu tek da ne pricam), tako da S&S uvek drzim na OFF. Bukvalno prva i vec godinama "urodjena" operacija, odmah posle paljenja (ako auto ima S&S).

Za moj ukus je najlepse radio na CX-5 SkyActiv benzinjari (kod Mazde se zove i-Stop). A najveci cirkus od S&S iz licnog iskustva mi je na zadnjoj Skodi Fabii trocilindarki. Nek se *ebu i oni i njihova usteda od par dl goriva - po guzvi urnises auto pali-gasi rezimom, potrosaci rade samo na akumulatoru (koji se btw tada ne dopunjava). Da ne pricam o celom BMS sistemu za kontrolu rada S&S, skupim EFB i AGM akumulatorima, potencijalnim zaje*ancijama sa kodiranjem accu i dijagnostikom pri zameni - ono, bas se ustedi... Novija vozila imaju i regenerativno kocenje (mikro hibrid 2), kod njih mora skupi AGM...

Mada, najjace su mi snajke sa novijim vozilima, kada hodam trotoarom pored neke nepregledne kreni-stani kolone u gradu... Pali-gasi na svakih par sekundi, do iznemoglosti Sunce ti :lol: ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki auto tako jedva dohvati deklarisanu, po gradu bas tesko, na otvorenom lakse.

 

Samo je ljudima u glavi nekako neki raspon potrosnje 5l ili manje nerealno malo, a 10l ili vise nerealno mnogo, pa kad imas auto koji je deklarisan na 12l i kazes da trosi 10l odnosno 2 litre manje niko nema problem sa tim iako je nerealno, a kad imas auto koji je deklarisan na 4-5l i kazes da trosi litru vise onda je nerealno :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet cemo uci u raspravu bez potrebe, moja poenta je da je oitra vise na 5l 20% vise , a 20% vise na 12l bi bilo skoro 15l :) I to da ne racunamo lazljivi bord...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako necu predstavljati limo verziju, jer radova nece biti i nema neke svrhe, mogu ubaciti par slika u ovu temu. Njegova uloga ce ovde biti cisto poredjenja radi izmedju sportback i limo varijante sta su prednosti i mane ( ako zanemarimo i razliku u generacijama).

Sve u svemu mene je linija prijatno iznenadila obzirom da je “izveden” od drugih varijanti, tj.nije originalo zamisljen kao limo. Kad pomislim na takav auto prva asocijacija su mi pezo 206 limo ili opel corsa a limo :D 

dls02.jpgdls03.jpgdls04.jpg

dls05.jpgdls06.jpgdls07.jpg

 

Ovde je prica bitno drugacija.

Gepek je dosta dobar za tu klasu mada koliko vidim razlika je nekih 55l sto i nije mnogo, a sportback lako postane “Karavan” i tad je u velikoj prednosti. 
Ako pricamo o voznim osobinama old vs new, voze se jako slicno, nesto je tvrdje podesen novi model, stari je po mom misljenju bio mrvicu udobniji na ustrb lezanja koje je takodje bilo jako dobro ali ipak nijansu slabije od novog kod kog je volan dosta direktniji. I dalje menjac klizi onako jako glatko i ne zamara ni malo iako nije automatik, to su jos u staroj generaciji imali. Novi model iako je limo ima nekih 45kg manje od ovog sportback-a.

Ako poredimo jaje sa jajetom tj samo nove modele, sportback je laksi za samo 10kg dok su malo bolje performanse deklarisane kod limo modela.

Sve u svemu auto je nekako mini A4 i izgledom i osobinama, krenuo je u tom smeru, sa druge strane ovaj stari sportback je toliko proveren i dokazan da sa njim nema greske. On je vrlo praktican, a za gradske guzve i parking svakako ima prednosti. Moj neki prvi zakljucak je da bih novi model, ukoliko gledam za prvi auto, gledao limo, a za drugi onda sportback. A stari je remek delo svog vremena :) 

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ne, nekako je prazno skroz. Spolja svaki model kad gledas onako full je i onda bacis pogled unutra, opet sve super dok ne dodjes do te sredine :)

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre nekoliko meseci sam imao problem sa strujom, promenio akumulator, navodno centralna brava ga je izvlacila i to je reseno. Medjutim sad kako ga ne vozim 5-6 dana isto se desi :/ Da li neko ima neki savet i preporuku za elektricara koji to moze sa sigurnoscu da pronadje i resi?

084-BA230-CEB5-4709-94-EA-7-DB929-E58-B9

23-D34-EE9-49-CB-4511-A740-D1-BB5-DC0-BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...