djomla 8385 Posted December 9, 2019 Nije boles' sve što boli Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted December 9, 2019 To je službeni bre 2 dellas and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted December 9, 2019 Da li da čestitamo ili ne? Će bude i službena garaža @dellas? 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 9, 2019 Cestitke primam svakako Druzicemo se na duze staze, ali ne vidim potrebu za garazom kad nista ja tu necu moci da menjam i diram, osim jelkice npr...sedi vozi i to je to. 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted December 9, 2019 E pa onda cestitam 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted December 9, 2019 znaci dobio di najbolji i naibrzi auto... SLUZBENI 3 neshtry, dellas and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 9, 2019 Ne samo da je crveno TDI nego je crveno i AUDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8385 Posted December 9, 2019 Moras sad i crvene čarape, da budes u tonu 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 10, 2019 (edited) Dokaz da nije zapostavljen i kad stoji par dana dobije pranje, jer ne volim da vidim da je prljav Ima i daljih planova za njega, hocu da uradim upgrade multimedije da bude povezana na OBD tako da mogu da pratim parametre kad vec postoji ta opcija, kao i da ugradim rikverc kameru iako ima senzore sto je sigurno sigurno je kad je zena u pitanju. Chip mi vise ni ne prolazi kroz glavu, najvaznije je da ima sto manje kvarova, a kad uzmem u obzir da je jos na fabrickom setu kvacila to ne ide jedno sa drugim Servise da ne racunam ali vreme mu je za par stvari... U planu mi je i da nadjem one krovne lajsne karakteristicne za A3 Sportback mislim da ce to lepo da mu legne. Edited December 21, 2019 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 2 PremieRacing and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 15, 2019 Trenutno se malo upoznajem sa limo-om pa je sportback malo slabije u upotrebi. Ono sto bi bio kompatibilan motor za poredjenje u limo je 1.6tdi , ja imam tu srecu da je 2.0tdi tako da performanse nisu uporedive ali potrosnja jeste. Trose prilicno slicno kada se vozi onako opusteno i bez razmisljanja, medjutim na novijoj verziji moze prilicno da se ustedi kada se vozi pazljivo i ekonomicno i uz upotrebu start stop sistema po gradu, cifra ume da sidje i ispod 5l ( po bordu ) sto je stvarno neverovatno. Naravno na duze staze i bez start stop-a je to oko 6+ sto je slicno i starom modelu. Ranije me taj start stop izludjivao jer sam imao priliku najvise u 500l i insigniji da ga koristim, medjutim ovde je jako neprimetan pa sam prestao da ga iskljucujem. Kad se skupi dovoljno utisaka mogu da uporedim koliko se muzike dobija za koliko para i koliko je bolji novi od starog, moze nekome biti korisno prilikom kupovine 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17447 Posted December 16, 2019 9 hours ago, dellas said: Ranije me taj start stop izludjivao jer sam imao priliku najvise u 500l i insigniji da ga koristim, medjutim ovde je jako neprimetan pa sam prestao da ga iskljucujem. Radi to na vecini vozila tako da ti ne ometa voznju, ali svaka cast kada mozes da trpis kako keca auto po kolonama . Meni je zao i sluzbenih (na svom autu tek da ne pricam), tako da S&S uvek drzim na OFF. Bukvalno prva i vec godinama "urodjena" operacija, odmah posle paljenja (ako auto ima S&S). Za moj ukus je najlepse radio na CX-5 SkyActiv benzinjari (kod Mazde se zove i-Stop). A najveci cirkus od S&S iz licnog iskustva mi je na zadnjoj Skodi Fabii trocilindarki. Nek se *ebu i oni i njihova usteda od par dl goriva - po guzvi urnises auto pali-gasi rezimom, potrosaci rade samo na akumulatoru (koji se btw tada ne dopunjava). Da ne pricam o celom BMS sistemu za kontrolu rada S&S, skupim EFB i AGM akumulatorima, potencijalnim zaje*ancijama sa kodiranjem accu i dijagnostikom pri zameni - ono, bas se ustedi... Novija vozila imaju i regenerativno kocenje (mikro hibrid 2), kod njih mora skupi AGM... Mada, najjace su mi snajke sa novijim vozilima, kada hodam trotoarom pored neke nepregledne kreni-stani kolone u gradu... Pali-gasi na svakih par sekundi, do iznemoglosti Sunce ti ... 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted December 16, 2019 Rekoh ti ja negde pre koliko ovi novi motori mogu malo da trose po gradu, ali nisi verovao dok nisi sam probao 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 16, 2019 Mogu malo ali u da dotaknu fabriski deklarisanu potrosnju mogu u idealim uslovima na jedan jako kratak momenat ili na slep sluzbi 2 djomla and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted December 16, 2019 Svaki auto tako jedva dohvati deklarisanu, po gradu bas tesko, na otvorenom lakse. Samo je ljudima u glavi nekako neki raspon potrosnje 5l ili manje nerealno malo, a 10l ili vise nerealno mnogo, pa kad imas auto koji je deklarisan na 12l i kazes da trosi 10l odnosno 2 litre manje niko nema problem sa tim iako je nerealno, a kad imas auto koji je deklarisan na 4-5l i kazes da trosi litru vise onda je nerealno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 16, 2019 Opet cemo uci u raspravu bez potrebe, moja poenta je da je oitra vise na 5l 20% vise , a 20% vise na 12l bi bilo skoro 15l I to da ne racunamo lazljivi bord... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 20, 2019 (edited) Kako necu predstavljati limo verziju, jer radova nece biti i nema neke svrhe, mogu ubaciti par slika u ovu temu. Njegova uloga ce ovde biti cisto poredjenja radi izmedju sportback i limo varijante sta su prednosti i mane ( ako zanemarimo i razliku u generacijama). Sve u svemu mene je linija prijatno iznenadila obzirom da je “izveden” od drugih varijanti, tj.nije originalo zamisljen kao limo. Kad pomislim na takav auto prva asocijacija su mi pezo 206 limo ili opel corsa a limo Ovde je prica bitno drugacija. Gepek je dosta dobar za tu klasu mada koliko vidim razlika je nekih 55l sto i nije mnogo, a sportback lako postane “Karavan” i tad je u velikoj prednosti. Ako pricamo o voznim osobinama old vs new, voze se jako slicno, nesto je tvrdje podesen novi model, stari je po mom misljenju bio mrvicu udobniji na ustrb lezanja koje je takodje bilo jako dobro ali ipak nijansu slabije od novog kod kog je volan dosta direktniji. I dalje menjac klizi onako jako glatko i ne zamara ni malo iako nije automatik, to su jos u staroj generaciji imali. Novi model iako je limo ima nekih 45kg manje od ovog sportback-a. Ako poredimo jaje sa jajetom tj samo nove modele, sportback je laksi za samo 10kg dok su malo bolje performanse deklarisane kod limo modela. Sve u svemu auto je nekako mini A4 i izgledom i osobinama, krenuo je u tom smeru, sa druge strane ovaj stari sportback je toliko proveren i dokazan da sa njim nema greske. On je vrlo praktican, a za gradske guzve i parking svakako ima prednosti. Moj neki prvi zakljucak je da bih novi model, ukoliko gledam za prvi auto, gledao limo, a za drugi onda sportback. A stari je remek delo svog vremena Edited December 21, 2019 by neshaoct prebacio slike na FLCS server 2 neshaoct and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 21, 2019 Meni je limo extra samo mi je zao sto je nekako A3 uvek A3 unutra 2 neshtry and dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 21, 2019 A4 je samo vana be 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted December 21, 2019 5 hours ago, MS PK said: samo mi je zao sto je nekako A3 uvek A3 unutra Pa kad je A3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 21, 2019 Samo tu sredinu na tabli kod klime i muzike da rese bio bi mi ful Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted December 21, 2019 Meni se bas svidja taj jednostavni sportski (a vrlo kvalitetni) enterijer. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 21, 2019 Meni ne, nekako je prazno skroz. Spolja svaki model kad gledas onako full je i onda bacis pogled unutra, opet sve super dok ne dodjes do te sredine Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 21, 2019 (edited) Sve je stvar ukusa Evo par slika i starog i novog u slicnim “pozama” Edited December 21, 2019 by dellas 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted December 29, 2019 Pre nekoliko meseci sam imao problem sa strujom, promenio akumulator, navodno centralna brava ga je izvlacila i to je reseno. Medjutim sad kako ga ne vozim 5-6 dana isto se desi :/ Da li neko ima neki savet i preporuku za elektricara koji to moze sa sigurnoscu da pronadje i resi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted December 29, 2019 Mozda nije problem u izvlacenju struje, vec recimo alternator ne puni dovoljno, pa to proveri za pocetak. Quote Share this post Link to post Share on other sites