Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Ferrari planira širenje u nove segmente

Recommended Posts

ferrari sf 001.jpg

 

Prema najnovijim vestima Ferrari namerava da sprovede temeljitu obnovu svoje ponude i da je proširi novim modelima sa kojima će ovaj italijanski proizvođač ući u nove tržišne segmente. Dugi niz godina Ferrari je imao predvidljivu modelsku ponudu pa je generacijski menjao stare modele novima bez puno istraživanja drugih mogućnosti privlačenja kupaca. Sada je Ferrarijev šef marketinga Enrico Galliera izjavio da bi SF90 Stradale trebalo da pokaže smer u kojem će ekipa iz Maranella krenuti u nove segmente i širenje ponude. Galliera je rekao da je SF90 novi model sa novom tehnologijom i, za Ferrari, pripada novom segmentu, odnosno da nema direktnog prethodnika.

 

Sa jedne strane, SF90 nije na nivou LaFerrarija, ali sa druge se može pohvaliti performansama superautomobila. Ujedno je dostupniji širem broju kupaca nego pomenuti LaFerrari. Šta nam iz Maranella spremaju do kraja ove godine ćemo saznati uskoro, ali ono što već sada znamo je da će biti predstavljena još tri noviteta. F8 Tributo i SF90 su dva od pet ovogodišnjih noviteta. Jedan od tih novih modela će verovatno biti 812 Superfast Spider. Za drugi novitet je Galliera rekao da će pripadati ''novom segmentu'', a dobra je šansa da će biti reč o Ferrarijevom novom tzv. ulaznom modelu koji će konkurisati McLarenovoj Sports seriji. O trećem novitetu za sada nema nikakvih informacija. Ferrarijev najavljeni SUV Purosangue će svakako biti automobil novog segmenta, ali njegov dolazak na tržište se ne očekuje pre 2021/2022. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari potvrdio premijeru dva nova modela za septembar

 

ferrari sf 0001.jpg

 

Prestižni italijanski proizvođač sportskih automobila Ferrari predstaviće u septembru dva nova modela na stazi Fiorano, prenosi B92. Mediji spekulišu da li će jedan od noavih modela koji stižu sledećeg meseca biti dugo očekivani prvi Ferrarijev SUV čije će ime biti Purosangue. Drugi model o kojem se spekuliše da će biti otkriven je 812 Superfast Spider, koji je u osnovi samo kabrioletska verzija grand turera. Osim toga, iz Maranela su najavili još jedan novi modela na kraju ove godine. Ferrari je ove godine već pokazao jedinstveni P80/C i moćni SF90 Stradale hibridni superautomobil sa 986 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari će do kraja godine predstaviti dva nova automobila

 

ferrari-sf90-stradale 1.jpg

 

Prošla godina je bila burna za Ferrari jer je ova italijanska kompanija predstavila pet modela, a ove godine definitivno stižu dva. Prošle godine smo videli modele Roma, SF90 Stradale, F8 Tributo, F8 Spider i 812 GTS, a u drugoj polovini ove godine očekuju se dve premijere. To je potvrdio šef Ferrarijevog odeljenja za marketing Enrico Galliera tokom intervjua za magazin Autocar.

 

Identitet automobila nije otkrio, ali je rekao da će dva nova modela omogućiti Ferrariju da uđe na nova tržište i tako proširi svoju bazu kupaca To verovatno znači da će novi modeli biti dodatak ponudi, a ne poboljšane verzije ili nalednici postojećih modela. ''Potencijalno nas interesuje svaki segment, možemo ući u svaki egment koji odgovara našoj poziciji kompanije koja proizvodi luksuzne automobile. Imamo određena ograničenja koja su povezana sa sportskim duhom automobila jer je Ferrari proizvođač sportskih automobila.'' Motor1 piše da bi jedan od dva nova modela mogao da bude SF90 Stradale Spider s obzirom na činjenicu da je fotografisan tokom nedavnog testiranja. Drugi bi mogao da bude novi hibrid koji bi svoje mesto pronašao ispod modela SF90.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misteriozni Ferrari prototip

 

Ferrari-SF90 02.jpg

 

Neobičan Ferrari prototip uočen je pre par dana na ulicama italijanskog grada Maranela. Iako dobro sakriven kamuflažom, žuti trougao sa znakom munje otkriva da je u pitanju električni automobil. Špijunske fotke nagoveštavaju i da je reč o kabrioletu, a pretpostavka je da se radi o modelu SF90 Spider, tačnije kabriolet verziji Ferrarijevog SF90 Stradale hibridnog superautomobila.

 

Ferrari-SF90 01.jpg

 

U tom slučaju, za očekivati je da novi model dođe sa 4.0 V8 turbomotorom od 769 konja. Njega će dopunjavati i 3 elektromotora - dva na prednjoj osovini, i treći smešten između V8 i novog osmostepenog automatskog menjača sa duplim kvačilom. Kombinovanu snagu od 217 konja isporučivaće litijum-jonska baterija od 7.9 kWh, čime bi ukupna snaga automobila dostigla 986 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari planira 15 noviteta između 2023. i 2026. električni modeli će do 2030. predstavljati 40% prodaje

 

ferrari sf 1.jpg

 

Skoro polovina svih prodatih Ferrarija će do kraja decenije biti isključivo električna - a četiri od pet će biti na neki način elektrifikovano, najavljuje italijanski proizvođač. Izvršni direktor Ferrarija Benedetto Vigna je rekao da iako kompanija ostaje posvećena motorima sa unutrašnjim sagorevanjem - uključujući upotrebu sintetičkih goriva za postizanje ugljenične neutralnosti - očekuje da će značajno napredovati dolaskom svog prvog potpuno električnog modela, koji treba da stigne 2025.

 

''Verujem da motori sa unutrašnjim sagorevanjem imaju još mnogo da daju'', rekao je Vigna, ''i mi ćemo razviti rešenja koja će značajno doprineti smanjenju emisije CO2. Inovacije su nam u krvi, tako da je izazov za pravljenje Ferrarija za budućnost sa niskim emisijama onaj koji prihvatamo sa ogromnim entuzijazmom.'' Vigna je rekao da Ferrari očekuje da će oko 5% njihove prodaje biti EV do 2026. godine, verovatno nakon prve godine prodaje EV-a. Ali, gledajući dalje u budućnost, navodi i ovo: ''Do 2030. ciljamo da 20% naše ponude bude s motorima SUS, 40% hibridi i 40% potpuno električni modeli.'' On je takođe rekao da Ferrari planira lansiranje 15 novih modela između 2023. i 2026. godine.

 

Ernesto Lasalandra, Ferrarijev glavni direktor za istraživanje i razvoj, rekao je da će kombinacija motora kompanije - V6, V8 i V12 - biti proširena u narednim godinama. ''Ponuda pogonskih agregata će postati šira u budućnosti'', rekao je Lasalandra, ''uključujući električne, vodonične i alternativne tehnologije.'' On je potvrdio da će neki elementi iz Ferrarijevog F1 projekta biti prilagođeni i preneti na električne pogone kompanije. Ferrari planira da ''dizajnira, napravi i proizvodi'' sopstvene električne motore i montira baterijske module u novom pogonu.

 

Međutim, neće stvoriti ćelije; Lasalandra ih je opisao kao ''robu'', ali je rekao da će se njegovi inženjeri fokusirati na to kako se sklapaju i integrišu u vozila. Lasalandra je potvrdio da njegov tim takođe radi na ''zvučnom potpisu'' za EV, kao i kod motora sa unutrašnjim sagorevanjem. ''Imaće različite potpise, ali će oboje pobuditi osećanja i emocije'', rekao je on. Lasalandra je otkrio da Ferrari radi na tehnologiji aktivnog oslanjanja kako bi snizio težište automobila u krivinama, poboljšavajući brzinu i performanse. Kompanija nije eksplicitno objavila kada će sistem biti uveden, ali je prateći bilten snažno nagovestio da će se pojaviti na Purosangueu. Tehnologija aktivnog oslanjanja bi mogla da bude način da se budućem SUV-u - koji će u potpunosti biti predstavljen u septembru sa V12 motorom - podari kontrola karoserije više u skladu sa vrednostima Ferrarijevog sportskog automobila.

 

Ferrari će lansirati svoj prvi potpuno električni automobil 2025. godine. Vest je prvi potvrdio predsednik i glavni izvršni direktor brenda, Johnn Elkann, još u proleće 2021. Govoreći na Ferrarijevoj godišnjoj generalnoj skupštini 2021. Elkann je rekao: ''Nastavljamo da sprovodimo našu strategiju elektrifikacije na veoma disciplinovan način. A naše tumačenje i primena ovih tehnologija kako u automobilskom sportu tako i u drumskim automobilima je ogromna prilika da se jedinstvenost i strast Ferrarija prenese na nove generacije. Takođe smo veoma uzbuđeni zbog našeg prvog potpuno električnog Ferrarija koji planiramo da predstavimo 2025. i možete biti sigurni da će to biti sve što sanjate da inženjeri i dizajneri u Maranellu mogu da zamisle za takav pečat u našoj istoriji.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari najavio četiri noviteta

 

Ferrari-Purosangue-2023 01.jpg

 

Finansijski izveštaji su obično dosadni, ali kada je reč o egzotičnom brendu poput Ferrarija, onda su oni posebno ''začinjeni''. U Ferrarijevom finansijskom izveštaju navedeni su i planovi kompanije iz Maranela, koji podrazumevaju predstavljanje četiri noviteta. Iako isporuke modela Purosangue tek treba da počnu, SUV visokih performansi nije među četiri najavljena noviteta jer je već predstavljen 2022. godine. Ferrari je tradicionalno tajnovit kada je reč o budućim modelima, tako da će karte otkriti tek kasnije ove godine.

 

Međutim, uzimajući u obzir paparaco fotografije nastale u proteklih nekoliko meseci, jedan od četiri najavljena modela verovatno će biti kabrioletska verzija modela Roma. Biće interesantno videti da li će grand tourer bez krova zameniti model Portofino M, koji je prisutan već duže vreme. Postoji i rizik od kanibalizacije prodaje, a neki izveštaji govore da će se Roma Spider (ime nije potvrđeno) naći ispod modela Portofino umesto da ga zameni. Špijunske fotografije su otkrile i testne mule bazirane na modelu Roma, ali sa V12 motorom. To bi u stvari mogao da bude naslednik modela 812 Superfast, koji bismo mogli da vidimo pre kraja 2023. godine. Potencijalno snažniji SF90 Stradale je viđen u novembru prošle godine dok je ''skrivao'' produženu karoseriju, tako da se očekuje ''Versione Speciale'' ili nešto slično. Što se tiče četvrtog najavljenog noviteta, o njemu je teško reći bilo šta. Ne treba isključiti ultra ekskluzivni model za Icona seriju koji bi stigao nakon modela Monza SP1/SP2 i Daytona SP3.

 

Za period između 2023. i 2026. godine Ferrari je obećao čak 15 modela uključujući svoj prvi potpuno električni autmobil i hiperautomobil. Prošle godine je kompanija inače prodala 13.221 automobil i podelila radnicima bonus od po 13.500 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen novi Ferrari

 

ferrari 2023.jpg

 

U Ferrarijevom finansijskom izveštaju, koji je objavljen početkom februara, navedeni su i planovi kompanije iz Maranela koji podrazumevaju predstavljanje četiri noviteta.

Ferrari je tradicionalno tajnovit kada je reč o budućim modelima, tako da će karte otkriti tek kasnije ove godine. Međutim, uzimajući u obzir paparaco fotografije nastale u proteklih nekoliko meseci, jedan od četiri najavljena modela verovatno će biti kabrioletska verzija modela Roma. Ferrari sada najavljuje ''nešto posebno'' za 16. mart. Italijani su naime kratkim video snimkom najavili misteriozni model na društvenim mrežama. Ferarijevom videu nedostaju konkretni detalji o tome šta ćemo tačno videti sledeće nedelje. Međutim, pretpostavlja se da će to biti upravo Roma u kabriolet izdanju.

 

Biće interesantno videti da li će grand tourer bez krova zameniti model Portofino M, koji je prisutan već duže vreme. Postoji i rizik od kanibalizacije prodaje, a neki izveštaji govore da će se Roma Spider (ime nije potvrđeno) naći ispod modela Portofino umesto da ga zameni. Ako će ovo zaista biti Roma kabriolet, verovatno će koristiti isti V8 turbo motor sa 620KS i 760 Nm, u kombinaciji sa 8-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom. Sve navedeno je dovoljno da 1.472 kg teški Ferrari Roma do 100 km/h ubrza za 3.4 sekunde, do 200 km/h za 9.3 sekunde i da postigne najveću brzinu veću od 320 km/h. Što se dimenzija tiče, Roma je dugačak 4.656 mm, širok 1.974 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.670 mm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zašto su Porsche i McLaren u Ferrarijevim pogonima?

 

ferrrai porsche.jpg

 

Ne radi se ni o kakvoj poseti delegacija poslovnih rivala, već o činjenici da Ferrari redovno proverava šta i koliko može konkurencija. Prema snimku, ispred sedišta Ferrarija je vrlo živo. Toliko bolida na okupu teško je videti igde u svetu, pa ne čudi što ovde puno vremena provode automobilski paparaci. Jedan od njih je Varrys koji je uspeo da uhvati zanimljive lovine.

 

U poplavi kamufliranih Ferrarija pojavili su se i po jedan primerak Porschea i McLarena. Iz tabora prvog bio je, očekivano, 911 i to GT3 RS, dok su od Britanaca izabrali Arturu. Prema viđenom sasvim je jasno u kome Ferrari vidi najozbiljnije poslovne rivale. Podsetimo, GT3 RS pokreće atmosferski 4.0 šestocilindrični motor koji razvija preko 500 KS, a usuglašen je sa sedmostepenim PDK menjačem. Dovoljno je reći da krug na Nirburgringu prelazi za 6 minuta i 49.328 sekundi. Artura je prvi McLarenov plug-in hibrid. Pogon čini 3.0 V6 twin-turbo u kombinaciji sa elektromotorom smeštenim kod menjača. Baterija je kapaciteta 7.4 kWh i nudi minimalni domet od oko 25 km. Sinergijski učinak je impresivan: 680 KS i 804 Nm.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalni direktor Ferrarija je već isprobao prvi električni model marke

 

vigna.jpg

 

Već neko vreme znamo da Ferrari planira prvi potpuno električni model za 2025. godinu, a nedavni izveštaji sugerišu da je model na dobrom putu. Izvršni direktor marke, Benedetto Vigna, već je isprobao prototip automobila i ''veoma mu se dopao.'' On je otkrio je da je vozio automobil u intervjuu za Bloomberg Television.

Nažalost, EV ostaje tajanstven budući da je Vigna odbio da podeli više detalja o modelu. Vigna je rekao da Ferrari ima veoma promišljen proces razvoja vozila koji traje nekoliko kvartala.

 

 

Međutim, znamo da Ferrari danas ima kapacitet za proizvodnju električnih vozila, nakon što je nedavno završio rad na svojoj ''e-zgradi'' koja će proizvoditi potpuno električna vozila uz hibride kao što je 296 GTB. Ferrari je postavio plan za polagano smanjenje učešća vozila s motorima sa unutrašnjim sagorevanjem koje proizvodi. Namerava da do 2026. elektrifikovana vozila čine 60% prodaje, a do 2030. godine 80%. z Upomoć e-goriva očekuje da će zadržati motore sa unutrašnjim sagorevanjem u svojim prodajnim salonima godinama koje dolaze. Očekuje se da će do 2030. i dalje prodavati vozila samo s motorom na unutrašnje sagorevanje, uz izbor plug-in hibridnih modela.

Nažalost, detalji koji se odnose na prvo električno vozilo marke ostaju oskudni. Prijava patenta sugeriše da bi mogao da se prodaje sa ''uređajem za reprodukciju zvuka'' koji stvara buku koja je povezana s brzinom vozila - nešto što nedostaje električnim vozilima, a što mnogi entuzijasti pozitivno povezuju sa brzim automobilima.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ferrari za 2024. planira tri nova modela

 

ferrari hyp.jpg

 

Kompanija iz Maranela je potvrdila da će ove godine predstaviti tri nova modela. Italijanski egzotični brend očekivano ostaje tajanstven kada je reč o onome što ćemo videti, ali špekulacije uvek kruže.

 

Postoji šanse da ćemo u narednih 11 meseci videti jedan hiperautomobil, naslednika modela LaFerrari koji je interno poznat pod oznakom F250 i koji je fotografisan u formi prototipa s produkcijskom karoserijom. Međutim, glasine govore da se Ferrari prvi put nakon modela F40 neće odlučiti za V12 motor. Izveštaji govore da će hiperautomobil pokretati plug-in hibridni twin-turbo V6 motor baziran na onom koji koriste modeli 296 GTB i 296 GT3, kao i trkački 499P. Navodno, Ferrari planira da proizvede 599 coupea, 199 kabrioleta i 30 primeraka najsnažnijeg XX modela, što ukupno iznosi 828 automobila. Ove godine ćemo verovatno videti coupe, a proizvodnja bi trebalo da počne krajem godine. XX model na proizvodnu traku ide 2027. godine, a kabriolet 2028. godine. Poslednji automobili će biti proizvedeni 2030. godine.

 

Takođe, tokom 2024. će debitovati i naslednik modela 812 Superfast, snimljen je tokom testiranja s karoserijom modela Roma i verovatno će koristiti V12 motor. Prošle godine je Ferrari priznao da V8 turbo nadmašuje performanse atmosferskog V12 motora, ali zvaničnici kompanije shvataju da je manje ''emotivan''. U maju 2021. godine je Ferrari obećao još snažniji V12 motor koji će razvijati više od 830 KS, što je snaga kojom raspolažu 812 Superfast i Daytona SP3. Što se tiče trećeg automobila, stvari su nejasne. Neki pominju novi Icona model, verziju SUV-a Purosangue ili neki unikat.

 

Recimo i da će Ferrarijevi radnici dobiti bonus od 13.500 evra nakon rekordne 2023. godine. Ferrari je tokom 2023. godine prodao 13.663 automobila, što je povećanje od 3% u odnosu na 2022. godinu

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...