Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

20190727_160526.thumb.jpg.af824b164e8d9218ab94a340d0906415.jpg20190727_160514.thumb.jpg.6ace92d4eef9d4b9d3eb20f87c524e9a.jpg20190727_160646.thumb.jpg.34bec81cfa84e22d1ad2deea2fc25658.jpg

 

Evo posle ne znam ni ja koliko trazenja vise nisam imao ni snage ni volje nego pare i bum! U opticaju prvo bila corsa D, pa pezo 207, onda fiat bravo i na kraju dodje GP :) Auto je proizveden u 10 mesecu 2010. godine, 1.3 mjet sa 85KS i cuvenim dpf filterom koji za uzgred trebam i proveriti dal se nalazi u autu :) Automobil je sa placa, kilometraza 147.300, uvoz iz Holandije, bez servisne istorije ali sa dva originalna ključa. Prodavac odradio veliki servis sa zamenom lanca i lancanika i mali servis. Gume nove letnje Continental, klima servisirana. Auto prilikom prve registracije registrovan na četiri mesta?! Auto bez zadnjih naslona za glavu i sa zadnja dva pojasa. Odradjena komplet dijagnostika bez ikakvih gresaka. I to je to za sada. Dva problema koja su prisutna, prvi problem zadnji prozori se tesko ili nikako spustaju i dizu i drugi problem cesto nemiran rad na leru dok je motor hladan koji traje jedno 3-4 sekunde i posle je sve Ok. Takodje ako moze bilo kakva provera po broju sasije neka mi neko pomogne ili pogleda :)

ZFA19900001698224

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 mesta ? Koliko imas pojaseva pozadi za vezivanje ? I malo je cudno sto nemas naslone za glavu, trebalo bi da ih GP ima standardno, tako da vidi da nije mozda Van bio ili registrovan kao polu-van (4 mesta + tovar). Za sportinga ne znam kako ide registracija tj da li ima 4 mesta (zbog kadica) ili i ona daska pozadi je isto mesto.

Svakako lep autic i u zdravlje da te sluzi, a ovde cemo da se ispomazemo pa da resimo gremline u kolima :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, NeleSK said:

Auto bez zadnjih naslona za glavu i sa zadnja dva pojasa...

Šta su ti upisali u našu saobraćajnu, sa koliko je sedišta?

 

9 minutes ago, NeleSK said:

ZFA19900001698224

Screenshot_18.jpg

Screenshot_19.jpgScreenshot_20.jpgScreenshot_21.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tih polu vanova ili kako se već krste ima koliko hoćeš... Razlika je u dodatku plastične mrežice između zadnjih sedišta i kabine. Verovatno zbog troškova registracije ili tako nešto.

Čudno mi je što je menjan lanac mada i me mora biti čudno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala svima

JBG, upisano cetiri mesta, najverovatnije zbog zadnja dva pojasa...

 

20190727_160730.jpg

 

zuta lampica u obliku kanistera u donjem desnom uglu? Sta oznacava?

 

 

Edited by neshaoct
rotirao sliku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj, jel ovo kad kontakt das i nestane (pogasi se...valjda) ? Inace ako ti ovako svetli, totalno me cudi da dijagnostika ne pokazuje nista ?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ne nesvetli ta obavestenja stoje dve tri sekunde i nestanu, ostane samo lampice od akumulatora, ulja i chek lampica 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, NeleSK said:

...zuta lampica u obliku kanistera u donjem desnom uglu? Sta oznacava?

Nisu bitne lampice koje sijaju kad je auto na kontaktu. Tada sija sve :D

Bitne su one koje ostaju da sijaju nakon što startuješ motor. Ako ti ostane da sija ta koju pominješ, imaš vode u filteru nafte. Skini besplatno sa FLCS servera vlasničko uputstvo za Grande Punto, imaš tu i značenje svih lampica:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38863-uputstvo-fiat-grande-punto/

 

Nemoj od teme na kojoj smo praviti kupusaru/svaštaru, tj. pitati sve živo što te o autu zanima, nego postoje drugi delovi Foruma za takve stvari. Znam, lakše ti je da pitaš sve na istom mestu, ali mora sve u posebnu temu jer Forum postoji da pomogne svima, a ne samo pojedincu. :thumbup:

Ne može se 1.000 puta pisati jedno isto, već se nekome jednom napiše, a onda svako sledeći koji isto pita samo pročita već napisan odgovor u odgovarajućoj temi, a ne da čeka da neko opet napiše...pa opet...pa opet... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ali posle startovanja ne sija nijedna :) dobro pa sada znam sta znaci.

GP bio danas u Stojanovu na besplatan pregled (u toku je neka akcija) i pored nekih 11 tacaka koje se kontrolisu iako ja nisam to ni video ni ispratio, od kontrole sistema ubrizgavanja, pregleda trapa itd itd ustanovili su i jedina primedba je bila samo na zadnji lonac, koji je korodirao i to je sve. Po njima auto je sto bi rekli tip top.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/27/2019 at 5:28 PM, NeleSK said:

20190727_160730.jpg

Zanimljivo je da nema lampicu za DPF na tabli, ili mozda ima ali ne svetli. Da li to mozda ukazuje da je izvadjen i softversk iskljucen :)

Ovo je faktički isti motor koji je se ugrađuje u Punto EVO, ja mislim da do sada ni jednom nisam video GP (ne EVO) sa ovim motorom. Kod nas su svi GP sa 75ks i 90ks, pričam o 1.3 mjet motorima, ne onim jačim verzijama.

Očigledno je da su za druga tržišta taj motor spakovali i u neke GP, ali iskreno ja do sad nisam video ni jedan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hibi011 da tako je, motor je isti kao kod EVO. Izgleda su zadnje serije GP radjene sa tim motorom od 85KS. Fabricki siroke lajsne i sa start stop sistemom, kao i sa Euro 5 motorom i cuvenim DPF filterom :) Ima lampicu za DPF ( kao auspuh sa tackicama) ali kada se da kontakt ona se ukljuci na bukvalno dve sekunde i iskljuci se jos pre startovanja motora...

Sam kontakt

20190729-133112.jpg

Ovo je posle dve tri sekunde

20190729-133131.jpg

I ovako je kada se startuje auto..

20190729-133204.jpg

 

 

Edited by NeleSK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, kapiram :)

Ja pomislio čim ne svetli na kontaktu znači da je možda ugašen, pa taman da imaš jednu stvar manje koja može nekad da zeza.

Koliko je sigurno da je urađen veliki i mali servis?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa tako je uzet.. Pa prodavac je rekao da je uradjen na 147000km. Ima kartica od servisa " Ivanovic 021 " gde stoji da je uradjeno? E sada valjda bi trebalo da je to to. Jedino pored svega odradjena dijagnostika i provera karoserije i trapa gde je inače sve Ok. A kako proveriti inače sada da li je stvarno menjano?? Bacio si me u dilemu :) Inače pali lepo, nema nikakvih čudnih zvukova, nedimi, lepo vuče, itd. Jedino sto ponekad taj ler me zeza al sve mislim da je mozda do dpf filtera. Moram i to da odem da proverim na dijagnostiku dali je sa njime sve Ok.

20190729-194722.jpg20190729-194758.jpg20190729-194835.jpg20190729-195042.jpg20190729-195223.jpg20190729-195419.jpg

Edited by NeleSK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam mislio da te paranoišem, već da li možda znaš nekoga sa tog placa ili čak iz tog servisa pa da imaš neki info da li rade to pošteno.

Uostalom koliko je samo nas na forumu koji nisu uradili veliki servis ni prilikom kupovine ni kasnije tokom korišćenja, naročito kad govorimo baš o tom motoru koji ima lanac.

Čisto sam pitao onako, obzirom da je ta stavka sigurno uticala na cenu automobila, a možda i na tvoj izbor baš tog Đunta :)

Ti si svakako proverio sve što možeš proveriti i auto lepo ide, tako da samo teraj :D

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala drug :) pa sto se tiče placa ili servisa ne znam nikoga iako sam u komšiluku što bi se reklo :) Mada odradjen veliki servis i samo stanje automobila je uticalo na kupovinu. Jedino što planiram u narednom periodu je da proverim i vidim stanje dpf filtera, vec sam zvao jedan servis ovde u NS i cena je 1200din za dijagnostiku i da vidim zadnje podizace prozora jer bas tesko se spustaju i dižu. Najverovatnije sajla podizača zeza ali ću videti sam to da rešim popravim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti se dešava to što si opisao u onoj temi za dpf, mislim da ti radi normalno. Isto se i meni tako ponaša auto. Posle par meseci vožnje isključivo po NS, relacija 2-5 km max, izbacio mi je da je dpf zapušen. Onda jedno desetak minuta vožnje na 3000 rpm i rešeno. 

Što se podizača tiče, skineš tapcrung, prekontrolišeš sajle i vođice, podmažeš i razradio.

Inače baš fin GP

Share this post


Link to post
Share on other sites

@NeleSK Kod mene na GP pozadi stoje 2 pojasa, a u saobracajnoj stoji da je registrovan za 5 mesta, da li je nastala greska prilikom tehnickog pregleda pa se to tako provuklo ne znam :D 
Sve u svemu lepo izgleda autic, neka je sa srecom ;) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao si sreće. Eto kod mene dva pojasa nazad i reg ukupno na 4 mesta.. Inače hvala . Ove nedelje preko HR autoputem do Banja Luke i nazad do NS, predjeno ukupno oko 800km, i sve proslo bez problema. Jedino čekanje na Batrovcima oko 3 sata i dzaba vadio zeleni karton.. Niko ni da pogleda dokumenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...