Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Novi Nissan Juke u Beogradu

 

Nissan Juke, revolucionarni kompaktni krosover Nisana prvi put je predstavljen pre gotovo deset godina. Od tada prodato više od milion primeraka širom sveta, ali sada je vreme za potpuno novi model. S
tim u vezi, protekle sedimice kompanija ''Renault-Nissan Srbija'' prikazala je novu generaciju popularnog krosover-kupea:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Nissan Juke Nismo za sledeću godinu

 

202101-nissan juke nismo.jpg

 

Dok je standardni Nissan Juke nove generacije (bar za sada) dostupan samo sa 1.0 trocilindričnim turbo benzincem sa 117KS, u japanskoj kompaniji rade i na njegovoj sportskoj Nismo varijanti. Uz snažan motor (to bi mogao da bude agregat iz Renault Clia RS sa oko 220KS i 280 Nm), novi Juke Nismo bi trebalo da dobije i 6-stepeni manuleni menjač, a možda i pogon na sva četiri točka. Takođe, deo Nismo paketa će između ostalog činiti i modifikovano oslanjanje, sportski izduvni sistem, jače kočnice, crvena kočiona klešta, alu točkovi, RS oznake, aero body kit (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler), crveni detalji, crna maska i crni krov, kao i sportska sedišta, kožni volan, aluminijumske pedale... Novi Nissan Juke Nismo se u prodaji navodno može očekivati sledeće godine, po ceni koji bi u Nemačkoj po nekim procenama trebalo da iznosi 29.500 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

marekdrives.jpg MarekDrives video: Test 2020. Nissan Juke

 

Nissanov B Crossover je tu od 2010. godine. Moglo bi se reći da su dve osnovne karakteristike pratile ovaj auto - jedinstven dizajn i činjenica da je to ipak veoma mali auto.

Dizajn koji se nije svima dopadao nije smetao dobroj prodaji u Evropi, između ostalog i zbog toga što u vreme i nije bilo mnogo konkurencije u tom segmentu. Sada je tu druga generacija koja i dalje ima crtu unikatnog dizajna, ali je auto značajno porastao, naročito njegov gepek...međutim i konkurencija je porasla, tj. umnožila se:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijasat.jpg EmisijaSAT video: Test Nissan Juke

 

Japanski krosover je najpre kreirao klasu vozila koja je danas najpopularnija, da bi ga poslednjih godina sve brojnija konkurencija prosto progutala. Sada se vraća sa namerom da ponovo juriša na tron, donosi primetan napredak u kvalitetu i dodatnoj opremi, pa i prostranosti - jedino čudi time što je za sada predviđen samo jedan motor u ponudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopSpeed test: Nissan Juke 1.0 DIG-T

 

juke 2020 013.jpg

 

Dopadao se nekom ili ne, novi Nissan Juke svakako nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Uz sasvim solidne performanse i nove tehnologije, druga generacija ovog sportskog kupe-krosovera donosi i dosta prostora. Sve ukupno, opšti utisak je prilično dobar. Sećam se tog momenta kada sam prvi put uživo ugledao Nissan Juke... Uhhh! Odmah sam okrenuo glavu, ali sam nekako smogao snage da mu priđem i sednem unutra, a tamo... Hajde, primera radi, da se zadržim samo na menjaču sa izuzetno kratkim prenosnim odnosima zbog kojeg je, uz lošu zvučnu izolaciju, svaka komunikacija sa saputnicima prestajala pri brzini većoj od 100 km/h! I tada sam obećao sebi da nije nužno da se više srećemo.

 

Vreme je prolazilo i nakon gotovo deset godina Nissan je pripremio drugu generaciju svog revolucionarnog kompaktnog krosovera. U tom periodu, Juke nije bio uopšte neuspešan model, naprotiv, širom sveta prodato je više od milion primeraka. Ipak, sada je i japanski proizvođač shvatio da je došao trenutak za potpuno nov model. Inženjeri su uradili svoje, dizajneri svoje... Koliko su mogli! Jer, vidim da se nije odstupilo od nekih karakterističnih crta u izgledu vozila. I to je po meni ok što novi Juke donekle prati stil prethodnika. Čak se može uzeti i kao veoma dobar, pozitivan primer u kojem druga generacija zadržava sve one dinamične linije, kao i karakterističan potpis recimo u obliku slova prepoznatljivog slova ''Y'' na okruglim svetlima, s tim što su mu dodati i novi detalji poput LED tehnologije i potpuno nove maske koju Nissan naziva V-Motion.

 

juke 2020 012.jpeg

 

Tu su veliki točkovi od 19 cola i ona, tako lepo naglašena kupe linija krova, koja pojavu čini baš atraktivnom. Pa, iskreno - nije loše! Sve to u kombnaciji sa drugim detaljima na karoseriji izgleda veoma moderno i dinamično, tako da mi se čak i sviđa. Da budem potpuno iskren - nije ružan, jeste zabavan! A japanski proizvođač je izgleda odigrao upravo na to, da novi Juke ostane distanciran od većine rivala iz segmenta, kojih ima kako smatra ni manje ni više nego 24, a da opet ne ode u krajnost i preveliku ekstravaganciju te da se dopadne samo uskom krugu ljudi.

 

juke 2020 011.jpeg

 

Uz to, nova generacija je 13 milimetara viša, 29 šira i 75 duža od prethodne. I ima za 105 mm veće međuosovinsko rastojanje. Dakle, njegove spoljašnje dimenzije bi sada bile 4.210 mm dužine, 1.595 mm visine i 1.800 širine, uz razmak između osovina od 2.636 milimetara. Ovim je zadržan kompaktan oblik, ali ono što je još značajnije je činjanica da je Juke sada lakši za 23 kilograma, što upućuje na zaključak da je veći deo promena obavljen ispod karoserije. U unutrašnjosti novi Nissan Juke je prostraniji, kako za putnike, tako i za njihove stvari. Nudi više mesta za glave i noge, za 1.1 odnosno 5.8 cm, baš kao i prtljag, budući da je zapremina prtljažnika povećana za 20%. Dobro je i to što prtljažni prostor ima duplo dno, odnosno pomičnu pregradu koja kada se potpuno spusti ostavlja 422 litra korisne zapremine, a sa obaranjem naslona zadnjih sedišta dobija se ukupno 1.446 litara. Imajući u vidu da je ovo kompaktni krosover, tačnije kupe-krosover, ovo je više nego solidna zapremina.

 

juke 2020 014.jpeg

 

Što se tiče pozicije sedenja i udobnosti sedišta ona je prilično dobra. Sedišta su više sportska, tačnije dobro profilisana i komfornija u odnosu na prethodnu verziju. Zanimljivo je i to, da u poređenju sa modelom Qashqai, pozadi Juke ima samo za centimetar manje mesta! Novi dizajn enterijera deluje sofisticirano, a upotrebljeni su novi materijali na armaturnoj tabli i oblogama, dok su sedišta obložena alkantarom ili kožom... Naravno i u unutrašnjosti, kao i kod spoljašnjosti postoji dosta kombinacija boja, čime je mogućnost personalizacije vozila podignuta na viši nivo.

 

juke 2020 09.jpeg

 

Sam kokpit kao da pomalo koketira sa sportskim automobilima. Oblik instrumenata i njihova preglednost, pa potom i raspored komandi, te ventilacionih otvora i sličnog nekako upućuje na to. Tu je i veliki ekran od 8 inča, osetljiv na dodir na vrhu centralne konzole, sa veoma dobrom grafikom. On je i glavna veza sa infotejment sistemom Nissan Connect. Uz aplikaciju koju možete imati na svom pametnom telefonu moguće je uključiti svetla, alarm, proslediti željenu destinaciju navigacionom sistemu itd. Uz sve to, vozač i putnici mogu da uživaju u zvuku vrhunskog audio-uređaja Bose Personal Plus sa osam zvučnika, od kojih su po dva ugrađena u naslone za glavu na prednjim sedištima.

 

juke 2020 08.jpeg

 

A sad, koliko se zapravo uživa u vožnji novog Juke?

Zavisi, pre svega šta očekujete od vozila koje je zvanično kompaktni krosover, doduše u kupe stilu. Pre svega, treba znati da Nissan trenutno ovaj model nudi samo sa jednom verzijom motora, tj. onom DIG-T 117. To je trocilindarski tubro-benzinski motor sa zapreminom za kubni centimetar manje od jednog litra, koji raspolaže sa 117 KS pri prilično visokih 5.250 o/min. No, zato je maksimalni obrtni moment od 180 njutnmetara dostupan pri 1.750 obrtaja u minutu. Inače, ovaj motor koristi i manji model Micra.

 

juke 2020 07.jpeg

 

Verzija Juke sa ovog testa imala je sedmostepenu automatsku transmisiju sa dvostrukim kvačilom (DCT) i komandama iza upravljača. I u gradu je, uglavnom, sve OK, ali na malo zahtevnijem putu, sa više krivina i promena nagiba, ovaj menjač je malo lenj. Do 100 km/h ovaj krosover od skoro 1.2 tone stiže za 11.1 sekundu, dok mu je maksimalna brzina 180 km/h. Čak ni mogućnost izbor moda vožnje između režima Eco, Standard i Sport, ne može mnogo da promeni stvar, ali bi možda pomogla šestostepena manuelna transmisija! Tu bi se moglo dobiti malo na dinamici.

 

juke 2020 06.jpeg

 

Inače, osećaj za upravljačem kod druge generacije Juke je bolji, pre svega zbog unapređenog položaja sedenja. Oslanjanje je nešto tvrđe, mada je bilo i kod prethodnika, ali sada kao da bolje filtrira neravnine i uz manje oglašavanja. I upravljač je nekako precizniji, tako da se poverenje u ovaj krosover brzo stiče. Čak i kada previše insistirate na agilnosti možda željeni rezultat nećete dobiti, ali barem ćete ostati u domenu bezbednog, jer ovo jedan od onih krosovera sa kojim je teško napraviti grešku! Mislim, ako baš niste potpuni...

 

juke 2020 05.jpeg

 

U svakom slučaju, Nissan Juke druge generacije ponikao je na potpuno novoj platformi CMF-B i ponaša dobroćudno, odnosno lako ga je ''pročitati''. A i da ne bi došlo do nekog većeg ''nesporazuma'' tu je i čitav niz sistema aktivne i pasivne bezbednosti koji će uskočiti. Mnogi za Juke kažu da je to pravi ''gradski terenac''. Ja takav termin smatram besmislenim jer kakav je to izazov pred ovakvim vozilima?! Da se penju na trotoare ili da njihovi točkovi osvajaju travnate površine? Jer, off-road karakteristike su praktično na nivou svih ostalih običnih limuzina ili hečbeka, mada je to slučaj i sa svim ostalim konkurentima iz klase. Pogon je isključivo na prednjoj osovini, a karoserija je više zaštićena šminkom nego što je spremna da se suoči sa pravim izazovima vožnje van uređenih puteva.

 

juke 2020 04.jpeg

 

Međutim, zato se na dobro uređenim i obeleženim putevima snalazi odlično. Takva infrastruktura mu je potrebna kako bi Nissan ProPILOT sa svim ostalim sistemima polu-autonomne vožnje i raznih drugih asistencija vozaču, mogli nesmetano da funkcionišu. Jer, uz pomoć računara i gomile senzora koji prate saobraćajnu signalizaciju i aktuelnu situaciju samo vozilo može da kontroliše ubrzanje, usporenje, upravljanje, te zadržavanje u istoj saobraćajnoj traci, ograničenja brzine i drugo. No, to je deo napredne tehnologije koja se sada sve više useljava i u vozila iz nižih tržišnih segmenata, a pogotovo je interesantna ova kategorija kompaktnih krosovera.

 

juke 2020 03.jpeg

 

Ono u čemu je Nissan Juke malo drugačiji je činjenica da je u svojoj drugoj generaciji, koja više nije tako ekstremna po pitanju dizajna kao prva, uspeo da bude još atraktivnije pojave, prostraniji, bolje opremljen i prilično efikasan. Zapravo, najvažnije je to što je Nissan uspeo nekako da napravi dobru meru između starog, već dobro poznatog modela i novog, koji deluje radikalno i sirovo, ali je zapravo sofisticiran i napredovao po mnogo čemu.

 

juke 2020 02.jpeg

 

Upravo zbog toga, Juke druge generacije mogao bi da bude veoma interesantan onim vozačima koji u ovom segmentu vozila cene specifičan dizajn, savremenu tehnologiju, ali i praktičnost. I, naravno, bezbednost, jer ovaj kupe-krosover je već osvojio maksimalni pet zvezdica na Euro NCAP testovima. Sad još samo da fabrika u Sanderlendu u Velikoj Britaniji uspe da pokrije zahteve tržišta, odnosno da se ne dogodi onaj problem koji je Nissan imao sa modelom Qashqai kada je interesovanje bilo veće od ponude i kapaciteta!

 

juke 2020 01.jpeg

 

Međutim, imajući u vidu aktuelnu situaciju u svetskoj ekonomiji sve je sada velika nepoznanica?! A tek kod nas, gde je Juke već stigao i prodaje se po osnovnoj ceni od 17.100 evra, dok je za model koji je bio na testu sa mnogo više dodatne opreme potrebno izdvojiti 23.840 evra, sve je veoma neizvesno, a opet malo drugačije. 

Nissan Juke druge generacije nastavlja da oštro deli kupce po pitanju dizajna, ali sa sobom donosi i brojna manje vidljiva unapređenja.

 

▲ upadljiv dizajn, prostranost i savremeni infotejment
▼ nedovoljna agilnost i potrošnja goriva

 

Zoran Živkov/TopSpeed

Fotografije: Aleksandar Savin

 

preuzeto sa - topspeed.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin video: Test Nissan Juke

 

Verzija na testu ima bogatu Tekna opremu i opcioni automatski menjač (7 brzina) - po cenovniku u BiH takav Juke košta 23.600 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

parkers.jpg Parkers video: Proba Nissan Juke

 

Novi (druge generacije) Juke i dalje ima ''poseban'' dizajn spolja, unutra je mnogo bolji nego pre kako u pogledu dizajna tako i kvaliteta upotrebljenih materijala...i sve je to Nissan sa razlogom uradio jer je danas konkurencija mnogo jača u tom segmentu nego što je bila kada se pojavio prvi Juke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrelegume.jpg VreleGume video: Test Nissan Juke

 

Gde je balans između hiper dizajnirnog SUV-a i svakodnevne upotrebljivosti?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

topspeedvideo.jpg TopSpeed video: Novi Nissan Juke 

 

Nakon skoro 10 godina Nissan je pripremio drugu generaciju svog revolucionarnog kompaktnog krosovera. Tokom tog perioda Juke uopšte nije bio neuspešan model. Naprotiv, širom sveta prodato je više od milion primeraka. Ipak, sada je japanski proizvođač shvatio da je došao trenutak za potpuno nov model. Inženjeri su uradili svoje, dizajneri svoje i nisu odstupili od nekih karakterističnih crta u izgledu vozila. I, to je ok što novi Juke donekle prati stil prethodnika: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg Pit-Stop video: Test Nissan Juke

 

Novi Juke, a na testu je verzija sa trocilindrašem koji pravi 117 konja i 200 Nm - taj 1.0 mali turbo-benzinac je i jedini benzinski motor trenutno u ponudi: 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars video: 2020. Nissan Juke

 

Novi Juke na novoj platformi, sa novim turbo-benzincem sa 3 cilindra, sa boljom i novom unutrašnošću...ali još uvek liči dizajnom na stari Juke jer takav dizajn mu je i bio obeležje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Nissan Juke 1.0 DIG-T

 

10 godina je prošlo od šokiranja svetske automobilske javnosti od strane Nissana sa tada novim modelom Juke - začetnikom klase malih SUV-ova.

Ovo je njegova druga generacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

caradvice.jpg CarAdvice video: Nissan Juke vs Mazda CX-3

 

Automobili koji nisu premali, nisu preveliki, imaju osobine SUV-a ali su lepši jer imaju i ponešto od drugih segmenata...i eto nam ovih Crossovera na poređenju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV video: Test Nissan Juke

 

Ko traži auto koji se uklapa u okolinu treba da pogleda neki drugi model jer Juke još kako privlači pažnju. Uostalom, od prve generacije ta osobina dizajna mu je jedna od osnovnih kartakteristika.

Ali, druga generacija ne igra više samo na tu kartu, već je sada tu i više mesta, više opreme, dosta mogućih opcija za personalizaciju...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus video: Test 2020. Nissan Juke

 

Konkurencija je mnogo brojnija nego pre, dosta njih ima i hibride u ponudi, dok Juke za sada još ne postoji u hibrid varijanti. Hoće li onda uspeti da održi volumen prodaje?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr video: Nissan Juke 1.0 DCT Tekna

 

Pre deset godina Nissan Juke je svojom pojavom definitivno uzdrmao automobilsko tržište. Mišljenja o njegovom dizajnu su bila podeljena, ali pokazao se kao crossover sa kojim je teško pogrešiti. Sve te godine bio je drugi najprodavaniji model Nissana, odmah iza Qashqaija. U junu prošle godine izašla je njegova druga generacija:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

10 godina Nissana Juke

 

nissan juke 10godina02.jpg

 

2010. Nissan razbija ustaljeni kalup na evropskom tržištu automobila predstavljanjem kompaktnog crossovera Juke. Na tržištu nije bilo ničega sličnog tome. Smelim, prepoznatljivim dizajnom koji kombinuje snagu i sportski duh, predstavljao je osvežavajuću alternativu tradicionalnim izborima za kupce u to vreme. U godinama koje su usledile nakon predstavljanja, prodaja je znatno premašila Nissanova prvobitna očekivanja. Uprkos dolasku mnogih konkurenata nakon njega, JUKE je ostao referentni automobil u ovom tržišnom segmentu sa prodajom od preko 1.5 milion primeraka do trenutka kada je druga generacija JUKE-a stigla u oktobru 2019.

 

nissan juke 10godina.jpg

 

Najnovija generacija JUKE-a zadržava mnogo atributa koji su definisali njegovog prethodnika, ali tu su i brojna unapređenja koja pružaju vrhunski, povezani i angažovani doživljaj vožnje. Njegov prepoznatljiv karakter poboljšan je zahvaljujući sofisticiranoj paleti boja i brojnijim opcijama personalizacije koje omogućavaju 15 dvobojnih kombinacija. Ovo uključuje njegov narandžasto-crveni Fuji Sunset potpis i najpopularniju dvobojnu kombinaciju, biserno belu sa crnim krovom.

 

PR Saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

cartelltv.jpg CarTellTV video: Test 2021. Nissan Juke

 

Jedan od prvih aduta koje Nissan ističe za novi Juke je njegov novi 1.0 DIG-T motor sa 117 konja i 180 Nm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carobsession.jpg CarObsession video: Test 2020. Nissan Juke

 

Više praktičan, više premium i manje dizajnerski ekstreman, iako je naravno zadržao glavna obeležja izgleda prve generacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

petrolheads.jpg PetrolHeads video: Test Nissan Juke

 

Druga generacija jer je očigledno bilo dosta ljudi kojima se svideo dizajn prve generacije Nissan Juke:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carsireland.jpg CarsIreland video: Test 2020. Nissan Juke

 

Neće biti lako ponoviti tržišni uspeh prve generacije:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Juke Enigma

 

210173-nissan juke 03.jpg

 

Nissan će krajem ovog meseca na evropskom tržištu ponuditi specijalno izdanje crossovera Juke, i to Juke Enigma sa ''stealth'' estetskim unapređenjima i bogatijom opremom.

Automobil dolazi sa Deep Black 19-inčnim Akari alu točkovima, novom grafikom na krovu i retrovizorima, Enigma logom na C stubovima, brojnim sistemima pomoći vozaču, navigacijom, kao i Amazon Alexa kompatibilnošću (infotainment sistem je kompatibilan sa glasovnim komandama i uslugama Alexa).

 

210174-nissan juke 02.jpg

 

Kupcima će biti na raspolaganju tri boje, što podrazumeva Gun Metallic Grey sivu i Storm White belu boju sa crnim kontrastnim krovom kao i kompletno crno izdanje.

 

210175-nissan juke 01.jpg

 

Nissan Juke Enigma na britanskom tržištu ima cenu od 23.195 funti (25.700 evra), a start prodaje se najavljuje za 21. januar.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

chasingcars.jpg ChasingCars: Test 2021. Nissan Juke

 

Prvi Juke se dobro vozio, ali njegov dizajn nije prijao svakom oku. I pored toga, odlično se prodavao. Novi Juke je nesumnjivo ublažen dizajnerski, ali mu je ionako glavni kvalitet bio utisak vožnje.

Kako se u tom delu ponaša novi Juke?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...