Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

mobilautotv.jpg MobilAuto: Nissan Juke 1.0 DCT

 

Grad, posao u gradskoj sredini, žurba, gužva...sve ovo svakako zahteva da budete svojevrsni ''čarobnjak'' u snalaženju, u obavljanju svakodnevnih aktivnosti. Morate sebi obezbediti da u isto vreme budete i urbani i mobilni. U ovoj priči glavni akter je automobil sa kojim smo postigli upravo ono što nam je bio cilj. To je novi Nissan Juke sa 117KS u najvišoj N-Design opremi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Juke Rally Tribute Concept

 

215598-Nissan Juke 04.jpg

 

Serijski Juke je prirodno polazište za dizajn Nissan Juke Rally Tribute Concepta zahvaljujući robusnom i povišenom položaju na putu, sa kratkim prednjim i zadnjim prepustima, što ga prirodno obdaruje izuzetnom okretnošću i snažnim potencijalnim terenskim performansama. Sa uvećanim lukovima točkova za prilagođavanje novim terenskim gumama, stav vozila je sada impozantniji, dok dodatna svetla postavljena na haubu i krov podvlače svojstvo Juke Rally Tribute Concepta kao konkurentnog terenskog vozila.

 

215599-Nissan Juke 03.jpg

 

Crna hauba i crni točkovi Juke Rally Tribute Concepta su vizuelni omaž modelu 240Z iz 1971. godine koji se takmičio na istočnoafričkom reliju. Kao deo Nissanove posvećenosti elektrifikaciji svog asortimana, pogonski sklop Juke Rally Tribute Concepta bio bi električni hibridni pogonski sklop, omogućavajući veću efikasnost, nudeći dodatni trenutni obrtni momenat za poboljšanje njegovih performansi u svim uslovima.

 

215600-Nissan Juke 02.jpg

 

Coralie Musy, potpredsednica za brend i iskustvo kupaca, Nissan Automotive Europe, navodi: „Juke Rally Tribute Concept slavi ikonski trenutak u Nissanovom nasleđu, učešćem i pobedom legendarnog 240Z na istočnoafričkom reliju 1971. Takođe. proslavljajući tu pobedu, ona odražava Nissanovu pionirsku istoriju u krosoverima, upečatljivom dizajnu i elektrifikovanim pogonima. Oduševljeni smo što ovim upečatljivim slikama slavimo 50. godišnjicu pobede tog izuzetnog dostignuća.

 

215601-Nissan Juke 01.jpg

 

''Nissan trenutno piše uzbudljivo poglavlje svoje istorije jer smo usred obnavljanja asortimana krosovera u Evropi. Zamena prve generacije pionirskog i kultnog Juke modela je predstavljena krajem 2019. godine i pokazala se izuzetno popularnom među kupcima. Takođe smo upravo lansirali treću generaciju referentne vrednosti i novoelektrifikovani Qashqai u Evropi, dok će robusni X-Trail Crossover uslediti sledeće godine'', dodala je ona. 1971. godine legendarni 240Z, koji je odneo pobedu na iscrpljujućem istočnoafričkom safari reliju, vozio je Edgar Herrmann sa navigatorom Hansom Schullerom. Dalje, pobeda je predstavljala drugu uzastopnu pobedu brenda u reliju. 240Z je pokretao 2.4 šestocilindrični motor sa snagom od 210KS, koja se šalje na zadnje točkove. Pobednički automobil je obnovljen 2013. godine i deo je Nisanove kolekcije nasleđa koja se nalazi u mestu Zama, u blizini Nissanovog globalnog sedišta u japanskoj prefekturi Kanagawa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Juke-R sa motorom iz modela GT-R na prodaju za 238.000 evra

 

218580-nissan juke b4.jpg

 

Jedan od samo pet proizvedenih primeraka modela Nissan Juke-R ponuđen je na prodaju u Nemačkoj. Juke-R pokreće VR38-DETT V6 motor koji se nalazi i u srcu Nissana GT-R R35, radi se o jednom od samo pet proizvedenih primeraka, a njegova cena iznosi 237.941 evro.

 

nissan juke b3.jpg

 

Svih pet autmobila je razvila kompanija Severn Valley Motorsport (SVM) pod nadzorom stručnjaka iz Nissana, a dva su nažalost uništena u saobraćajnim nesrećama. Pored primerka na fotografijama, ''preživela'' su još dva i nalaze se u Nissanovom vlasništvu.

 

218582-nissan juke b2.jpg

 

Treba naglasiti da se ne radi o Nissanu Juke-R 2.0 iz 2015. godine koji je razvijao 600 konja jer je SVM-ov model snažniji sa svojih 700KS. Pomenuti V6 motor je tjuniran i uparen sa 6-stepenim menjačem sa duplim kvačilom.

 

nissan juke b1.jpg

 

Osim unapređenja motora i performansi, modifikovan je eksterijer i unutrašnjost automobila koji je dobio široki karbonski body kit, poklopac motora i branik, sportske sigurnosne pojaseve i specijalne patosnice, a u unutrašnjosti je i protivpožarni aparat. Ovo nije prvi put da se Juke-R sa brojem #005 prodaje, jer je i prošle godine ponuđen za 649.500 evra, ali kupca nije bilo. Čini se da je prodavac odlučio da spusti cenu i učini je razumnijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Juke 1.0 DIG-T 114 DCT Tekna na testu Auto magazina

 

juke 2022 022.jpg

 

Druga generacija Nissana Juke je još atraktivnija od prethodne, koja je važila za jedan od najpoželjnijih automobila u klasi. Za sada je u ponudi samo jedan motor, sa automatskim i manuelnim menjačem. Ponuda krosovera u B segmentu je više nego bogata. Proizvođači se trude da njihovi modeli budu originalni i drugačiji od konkurencije, pa je ovo možda segment sa najraznovrsnijim izborom. Ipak, jedan auto se apsolutno razlikuje od svih njih - Nissan Juke. Kada se pojavila prva generacija pre tačno deset godina, izazvala je ogromnu pažnju zbog toga što je konceptualno predstavljala prvi kupe-krosover u klasi. Ponuda krosovera u B segmentu je više nego bogata. Proizvođači se trude da njihovi modeli budu originalni i drugačiji od konkurencije, pa je ovo možda segment sa najraznovrsnijim izborom. Ipak, jedan auto se apsolutno razlikuje od svih njih - Nissan Juke. Kada se pojavila prva generacija pre tačno deset godina, izazvala je ogromnu pažnju zbog toga što je konceptualno predstavljala prvi kupe-krosover u klasi.

 

juke 2022 021.jpg

 

To je auto koji do poslednjeg trenutka nije izgledao zastareo, a kupci su ga redovno svrstavali u listu želja kao da se tek pojavio. Pred dizajnerima Nisana je bio zaista težak zadatak; ne samo što su napravili čudo u segmentu, već su dobili zadatak da to čudo u drugoj generaciji bude još atraktivnije.

 

juke 2022 020.jpg

 

Naizgled nemoguć zadatak uspešno je rešen. Novi Nissan Juke izgleda još neobičnije od prethodnika, sa izgledom koji je možda najbolje opisati kao vozilo iz mašte nekog strip crtača. Naravno, jedno je render, a drugo je realnost.

 

juke 2022 019.jpg

 

Međutim, Juke je prešao tu barijeru iz nestvarnog u stvarno i uživo izgleda još impresivnije. Za to su ''krivi'' jedinstveni kupe oblik karoserije, ogromne 19-ce i svetla koja podsećaju na ilustracije iz SF tematike. Najlepše od svega je što je auto vrlo upotrebljiv i pristupačan, pa nema onog ''nedodirljivog'' momenta.

 

juke 2022 018.jpg

 

Izbor kupaca je, zapravo, vrlo jednostavan. U ponudi je samo jedan motor zapremine 1.0 litra sa 114 KS, a ono što može da se bira je manuelni šestostepeni ili sedmostepeni automatizovani menjač sa dve lamele.

 

juke 2022 017.jpg

 

Ovo je jedan od retkih automobila koji možda najbolje izgleda u beloj metalik boji, sa crnim krovom. Na raspolaganju su i četiri paketa opreme, s tim što se treći i četvrti utrkuju raznovrsnošću ponude i skoro identičnom cenom. Najjeftiniji Juke od 17.650 ima veoma bogatu opremu, posebno iz oblasti bezbednosti. Standard su automatsko kočenje sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, upozorenje na nenamerno napuštanje saobraćajne trake, automatska aktivacija dugih svetala, prepoznavanje saobraćajnih znakova, pomoć pri kretanju na uzbrdici i tempomat.

 

juke 2022 016.jpg

 

Drugim rečima, neiskusan vozač će se osećati maksimalno bezbedno, pogotovo u višim paketima opreme koji dodatno sadrže kameru od 360 stepeni, kontrolu mrtvog ugla, adaptivni tempomat i aktivnu asistenciju koja koriguje volan u slučaju nenamernog napuštanja saobraćajne trake.

 

juke 2022 015.jpg

 

Posebno je koristan sistem za kontrolu nailazećeg bočnog saobraćaja prilikom isparkiravanja unazad, pogotovo kada je preglednost smanjena. Tada se na centralnom displeju prikazuje iz kog pravca nailaze automobili ili pešaci.

 

juke 2022 014.jpg

 

Razlika u odnosu na prethodnu generaciju Juke je velika. Pre svega, unutrašnjost je luksuznija, sa mnogo više tapaciranih površina i proštepanih elemenata. Ambijentalno osvetljenje narandžaste boje je u vratima i oko ručice menjača a možda najatraktivniju novinu predstavlja fenomenalno Bose ozvučenje, sa posebnim zvučnicima u prednjim naslonima za glavu. Opšti utisak je da je auto dosta sportskiji, bar u odnosu na standardne verzije prve generacije. Sedišta su relativno uska i kratka, sa izraženom bočnom podrškom koja stvara dodatni osećaj stabilnosti.

 

juke 2022 013.jpg

 

Ovo je posebno bitno jer je auto dosta oštriji na upravljanju; volan je direktniji, sa manje naginjanja u krivinama. A kako drže široke 19-ce, to je tek posebna priča. Iznenadio nas je i izduvni sistem. Juke ima vrlo dubok ton, kao da je pod haubom neuporedivo veća mašina. Kada smo već kod nje, 114 konja je više nego dovoljno za svakodnevne potrebe. Nema problem sa nedostatkom snage, koji postaje evidentan tek na auto-putu pri velikim brzinama.

 

juke 2022 012.jpg

 

Motor je prilično utišan; zvuk karakterističan za trocilindraše je izražen na preko 3.500 obrtaja, uz vrlo prigušene vibracije. Po ovom pitanju nije najbolji u klasi ali je svakako u samom vrhu, tako da prosečan vozač uopšte ne bi primetio da mu ''fali'' cilindar. Slično je i sa turbo-rupom koja je neprimetna, između ostalog, i zahvaljujući inteligentnom sedmostepenom automatizovanom menjaču sa dve lamele. Programiran je tako da bude malo grublji prilikom puštanja kvačila prilikom polaska iz mesta, bez imalo proklizavanja kao kod nekih drugih automobila.

 

juke 2022 011.jpg

 

To ne znači da brzine ne menja uglađeno, već se može okarakterisati kao vrlo iskusan vozač koji zna da štedi lamelu. Vrlo je zanimljiva i manuelna promena brzina preko komandi na volanu. Kliktanjem plus ili minus ''klackalice'', menjač ne ostaje u manuelnom režimu, već se posle nekoliko trenutaka vraća u automatski ukoliko primeti da vam je dosadilo da sami menjate brzine.

 

juke 2022 010.jpg

 

Sa druge strane, ume da prepozna da ste na nizbrdici i tada neće prebaciti stepen naviše, već će omogućiti da kočite motorom. Ukoliko dođete u situaciju da su vam potrebne maksimalne performanse i spremnost motora da što brže odreaguje na komandu gasa, tu je sport mod. Drži motor na višim obrtajima, volan postaje nešto teži, a pedala gasa postaje osetljivija.

 

juke 2022 09.jpg

 

U ovom režimu niko ne može da kaže da Juke nije zanimljiv za vožnju, pa čak i oni koji imaju visoke standarde u pogledu snage i ponašanja automobila na putu. Ako je ovako oštar sa 1.0 motorom, kakav li će tek biti u jačim verzijama koje bi tek trebalo da se pojave... Ako ste među onima koji vode računa o potrošnji, Juke vas neće razočarati. Prosek u gradu se kreće između sedam i osam litara benzina u zavisnosti od stila vožnje. Mi smo zabeležili 7.2 l/100 km u vožnji po Beogradu. Pri 130 km/h je na oko 2.800 obrtaja, a putni računar na toj brzini pokazuje trenutnu vrednost od oko 7 l/100 km.

 

juke 2022 08.jpg

 

Inače, novi Nissan Juke je vrlo upotrebljiv auto. Ima dovoljno mesta za sitnice i veće mobilne telefone, a iznenađujuće je komforan i pozadi. Putnici prosečne visine imaju podjednako mesta za glavu kao u najnovijim hečbek modelima C segmenta, što će reći da ostaje još nekoliko centimetara lufta. Nije tesno ni za kolena, a prtljažnik je tek posebna priča. Raspolaže sa ukupno 422 litra, što je cifra koja se odnosi na varijantu bez duplog dna i bez rezervnog točka koji je standard na test primerku.

 

juke 2022 07.jpg

 

Cena najskupljeg Juka je 24.480 evra, što i nije tako mnogo ako se uzme u obzir napredna tehnologija iz oblasti bezbednosti, automatizovan menjač i veoma bogata oprema. O jedinstvenom i originalnom dizajnu da i ne govorimo. Za pohvalu je i povećanje unutrašnjeg prostora, pa bez problema može da posluži i kao porodični auto, s obzirom da se po dimenzijama enterijera približio starom Qashqai-ju. Na žalost, nema više pogona na sva četiri točka.

 

juke 2022 06.jpg

 

To nije slučajnost jer se vrlo malo kupaca odlučivalo za takvu verziju. Sada je akcenat na sportskom karakteru, kvalitetnim materijalima, haj-tek detaljima i više nego atraktivnom izgledu.

 

juke 2022 05.jpg

 

Nisan je još na aktuelnoj Micri eksperimentisao sa ozvučenjem u partnerstvu sa kompanijom Bose. Tada su u naslon za glavu vozačevog sedišta ugradili posebne zvučnike a sada je taj koncept prenet i na novi Juke. Ovaj put, i suvozač je dobio privilegiju da uživa u trodimenzionalnom rasprostiranju zvuka. U meniju centralnog displeja možete da podesite koliko želite da bude izražen 3D efekat kao i druge parametre. Doplata za Bose ozvučenje je 650 evra.

 

juke 2022 04.jpg

 

ProPilot sistem sa modela Qashqai  i X-Trail je ugrađen i u Juke. Reč je o kombinaciji adaptivnog tempomata i sistema za prevenciju napuštanja saobraćajne trake koji obezbeđuju da auto sam održava odstojanje od vozila ispred. U varijanti sa automatizovanim menjačem u potpunosti može da zaustavi auto prateći kolonu, kao i da krene za vozilom ispred posle kraćeg stajanja. Ovo je od velike pomoći u stani kreni vožnji, ali i na otvorenom, bilo da je reč o magistralnom ili auto-putu.

 

juke 2022 03.jpg

 

Čak i bazna verzija Nissana Juke ima većinu naprednih bezbednosnih sistema. Tekna paket opreme standardno obuhvata ne samo ProPilot sistem, već i aktivnu kontrolu mrtvog ugla. To znači da će auto sam izvršiti korekciju volana kako bi izbegao sudar ukoliko slučajno krenete da se prestrojavate u auto koji ne vidite u mrtvom uglu. Isto tako, auto će izvršiti korekciju upravljača ukoliko se nenamerno, odnosno bez migavaca približite liniji koja razdvaja saobraćajne trake.

 

juke 2022 02.jpg

 

Izdvojili bi smo i radarski senzor sa zadnje strane. On pomaže prilikom isparkiravanja unazad kada nemate dobru preglednost puta, pa će vas zvučnim signalom a i preko kamere na centralnom displeju upozoriti na nailazeća vozila ili pešake. Naravno, svaki od ovih sistema može da se deaktivira ili da se posebno isključi intervencija volana.

 

juke 2022 01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

osv.jpg OSV: 2021. Nissan Juke

 

Juke je svojevremeno uzdrmao segment kompaktnih SUV vozila svojim smelim dizajnom, vrhunskom udobnošću, snažnom praktičnošću i intuitivnom tehnologijom. Ali, da li se dobro drži sve ove godine od lansiranja? Da li bi ljudima bilo bolje da nabave npr. Ford Pumu ili Škodu Kamiq?

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan predstavio Juke Kiiro povodom premijere novog filma o Batmanu

 

juke film 01.jpg

 

Novi film o heroju Batmanu će premijerno biti prikazan u Londonu 4. marta, a Nissan je pripremio specijalnu verziju modela Juke pod nazivom Kiiro.

''Kiiro'' na japanskom označava žutu boju, a Juke Kiiro ima žute detalje na branicima i pragovima kombinovane sa keramičko sivom bojom karoserije i crnim krovom, dok bočni retrovizori sadrže bele grafike. Izgled automobila je unapređen setom sjajnih crnih 19-inčnih felni i aluminijskim detaljem na prednjem braniku. Sedišta su presvučena tkaninom u kombinaciji sa kožnim umecima u crnoj boji, a konac je metalik sive i žute boje. Aluminijumom je ukrašena centralna konzola, dok se tu nalazi i 8-inčni ekran osetljiv na dodir sa NissanConnect infotainment sistemom koji podržava Android Auto i AutoCarplay povezivanje, kao i Google Assistant i Amazon Alexa kompatibilnost. Takođe, na raspolaganju je navigacija TomTom Maps & Live Traffic. Ovo nije prvi specijalni tematski Juke, jer smo ranije vidjeli Kuro (crni) i Shiro (bijeli) model prve generacije. Prošle godine se pojavio i Juke Enigma.

 

juke film 06.jpg juke film 07.jpg

juke film 02.jpg juke film 03.jpg juke film 04.jpg juke film 08.jpg juke film 10.jpg

 

Juke je u drugoj generaciji od 2019. godine, baziran je na CMF-B platformi, a nudi se isključivo sa 1.0 trocilindričnim turbo-benzincem koji razvija 112 KS i 200 Nm obrtnog momenta. Snaga se prenosi na prednje točkove preko 6-stepenog manuelnog ili opcionog automatskog menjača sa duplim kvačilom. Nissan će proizvesti 5.000 primeraka modela Juke Kiiro, a 500 ih je rezervisano samo za britansko tržište. Cene će biti poznate nešto kasnije. Novi film o Batmanu režirao je Matt Reeves, a glumačku postavu čine Robert Pattison, Andi Serkis, Jeffrey Wright, Zoe Kravitz, Colin Farrell i drugi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Juke Hybrid

 

222858-nissan juke 03.jpg

 

Nissan je za modelsku godinu 2022 pripremio i hibridnu verziju svog crossovera Juke.

Za sada objavljeni podaci kažu da Juke Hybrid kombinuje 1.6 četvorocilindrični benzinski motor sa 95KS i 148 Nm, elektromotor sa 5KS i 205 Nm, bateriju od 1.2 kWh i Starter generator sa 15 kW. Japanski proizvođač obećava u gradskom saobraćaju do 40 posto nižu potrošnju goriva, a u standardnom ciklusu Juke Hybrid će konzumirati do 20% manje goriva.

 

222859-nissan juke 02.jpg

 

Automobil može da se kreće i samo u elektro modu (pri brzinama do 55 km/h) ali nije navedeno koliko km može da pređe u tom režimu.

 

222860-nissan juke 01.jpg

 

Nissan je kod ove hibridne varijante poboljšao i aerodinamičku efikasnost (izmene maske, zadnjeg spojlera...), a tu su i novi 17-inčni točkovi i Hybrid oznake. Što se zapremina prtljažnika tiče, ona se kreće od 354 do 1.237 litara sa oborenim zadnjim sedištima. Juke Hybrid će na evropskom tržištu biti dostupan od leta, ali za sada nije poznato po kojoj ceni.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posebno izdanje Nissan Juke unosi prefinjenost u segment malih crossovera

 

222949-nissan juke 2022 03.jpg

 

Nissan se udružio sa studijem Warner Bros. Pictures kako bi promovisao posebne performanse Juke-a. Za tu priliku je pripremljena i posebna lokalna verzija sa paketom spoljašnje  personalizacije Hiiro kao i posebna Juke kampanja koja najavljuje bioskopsku premijeru novog Betmena, najiščekivanijeg filma ove godine.

 

222950-nissan juke 2022 02.jpg

 

Novo izdanje Jukea temelji se na paketu opreme N-Connecta ili Tekna a ističe se, u zavisnosti od boje karoserije, kontrastnim crvenim ili srebrnim umetcima na donjem delu prednjeg i zadnjeg branika.  Ovi kontrastni ukrasni elementi doprinose dinamičnosti i izazovnosti posebnog izdanja, a ime paketa spoljašnje personalizacije Hiiro inspirisana je japanskom rečju za heroja.

 

222951-nissan juke 2022 01.jpg

 

''Predstavljanje privlačnih opcija za personalizaciju originalnog Jukea pomoglo nam je da shvatimo koliko kupci cene njegov izgled i slobodu da ga prilagode svom ukusu. Želeli smo da napravimo posebnu verziju koja izgleda karakterno i smelo, što priliči heroju gradskih ulica. Siguran sam da će se srpskoj publici dopasti Juke sa specijalnim paketom Hiiro'' dodao je David Kušanić, direktor prodaje i marketinga Nissan Adriatic regije. Juke sa paketom spoljašnje personalizacije Hiiro nije samo lepotan. Kao i ostatak ponude, pokreće ga snažan, efikasan i odzivan 3-cilindarski benzinski motor. 1.0 motor opremljen je turbopunjačem i razvija 114KS/200 Nm obrtnog momenta. Šestostepeni ručni menjač je deo serijske opreme, a posebno izdanje dostupno je i sa automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom i polugicama za promenu brzina. Intuitivna i praktična tehnologija obilno je zastupljena u Juke-u.

 

Bezbednosne karakteristike uključuju Inteligentni sistem kočenja u nuždi sa prepoznavanjem pešaka i biciklista, Inteligentni tempomat, Prepoznavanje saobraćajnih znakova, Inteligentni sistem upozorenja i korekcije izlaska iz voznog traka, Upozorenje na nadolazeći saobraćaj pozadi te Nadzor mrtvog ugla koji upozorava vozače na vozilo koje se kreće uz njih, ali koje ne mogu videti te vraća Juke nazad u voznu traku kako bi sprečio sudar. Multimedija sistem NissanConnect omogućuje kupcima da se služe uslugama Apple CarPlay ili Android Auto za prikazivanje omiljenih aplikacija sa pametnog telefona na integriranom 8-inčnom dodirnom ekranu u vozilu. Saradnja Nissana i studija Warner Bros. Pictures promovisaće se u kampanji u kojoj će fotografije Juke-a biti upotpunjene motivima iz kultnog filma The Batman. Premijera filma u Beogradu održala se 2. marta kada je i osvanuo Bat-sign, svetlosni znak koji u filmu služi kao sredstvo za hitno prizivanje superheroja Betmena, a upalio ga je niko drugi nego sam Nissan Juke.

 

PR saopštenje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concept

 

224886-nissan juke 05.jpg

 

Serijski Juke je prirodno polazište za dizajn Nissan Juke Hybrid Rally Tribute Concepta zahvaljujući robusnom i povišenom položaju na putu, sa kratkim prednjim i zadnjim prepustima, što ga prirodno obdaruje izuzetnom okretnošću i snažnim potencijalnim terenskim performansama.

 

224888-nissan juke 04.jpg

 

Sa uvećanim lukovima točkova za prilagođavanje novim terenskim gumama, stav vozila je sada impozantniji, dok dodatna svetla postavljena na haubu i krov podvlače karakteristike Juke Hybrid Rally Tribute Concepta kao konkurentnog terenskog vozila.

 

224887-nissan juke 03.jpg

 

Crna hauba i crni točkovi (ovde od 16 inča, gume Goodyear Wrangler 265/70R16) su vizuelni omaž modelu 240Z iz 1971. godine koji se takmičio na istočnoafričkom reliju.

 

224890-nissan juke 02.jpg

 

Kao deo Nissanove posvećenosti elektrifikaciji svog asortimana, pogonski sklop Juke Hybrid Rally Tribute Concepta je hibridni pogonski sklop (1.6 atmosferski benzinac sa 94KS + elektromotor sa 49KS), omogućavajući veću efikasnost, nudeći dodatni obrtni momenat za poboljšanje njegovih performansi u svim uslovima. Za unutrašnjost su predviđeni zaštitni kavez, dva trkačka sedišta, volan sa alkantarom...

 

224889-nissan juke 01.jpg

 

Coralie Musy, potpredsednica za brend i iskustvo kupaca, Nissan Automotive Europe, navodi:

''Juke Hybrid Rally Tribute Concept slavi ikonski trenutak u Nissanovom nasleđu, učešćem i pobedom legendarnog 240Z na istočnoafričkom reliju 1971. Takođe. proslavljajući tu pobedu, ona odražava Nissanovu pionirsku istoriju u krosoverima, upečatljivom dizajnu i elektrifikovanim pogonima.'' Nissan trenutno piše uzbudljivo poglavlje svoje istorije jer smo usred obnavljanja asortimana krosovera u Evropi. Zamena prve generacije pionirskog i kultnog Juke modela je predstavljena krajem 2019. godine i pokazala se izuzetno popularnom među kupcima. Takođe je lansirana treća generacija referentne vrednosti i novoelektrifikovani Qashqai u Evropi, dok će robusni X-Trail Crossover uslediti ove godine. 1971. godine legendarni 240Z, koji je odneo pobedu na iscrpljujućem istočnoafričkom safari reliju, vozio je Edgar Herrmann sa navigatorom Hansom Schullerom. Dalje, pobeda je predstavljala drugu uzastopnu pobedu brenda u reliju. 240Z je pokretao 2,4 litarski šestocilindrični motor sa snagom od 210KS, koja se šalje na zadnje točkove. Pobednički automobil je obnovljen 2013. godine i deo je Nisanove kolekcije nasleđa koja se nalazi u mestu Zama, u blizini Nissanovog globalnog sedišta u japanskoj prefekturi Kanagawa.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

cargurus.jpg CarGurus: Nissan Juke Hybrid

 

Ovih dana mali SUV-ovi su apsolutno svuda, ali to nije uvek bio slučaj.

Nekada davno, ''hatchback'' je bio izbor prosečnog porodičnog vozača, ali automobili kao što su originalni Nissan Juke - i njegov veći brat Qashqai - pomogli su da se sve to promeni nudeći kupcima sličan nivo porodičnog auta, ali u robusnijem, stilizovanijem paketu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autosocialukyoutubelogo.jpg AutoSocialUK: 2022. Nissan Juke Hybrid

 

Nissan Juke je popularan automobil i ova nova opcija hibridnog motora će učiniti da se dopadne većem broju ljudi nego ikada. Mnogi misle da su ovi blagi/jaki hibridi trenutno najbolji način da se uštedi novac...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Nissan Juke Hybrid

 

Gradski crossover koji je konačno dobiju kombinaciju benzinskog i elektromotora:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...