Jump to content
FAS Goran
igor0511

Kineski bicikl - Peda XT Pro 125

Recommended Posts

Svidela mi se ova Peda, nadam se, u koliko je ja uzmem, da ce me isto sluziti kao tebe, hvala na opsirnim odgovorima, prelistao sam upravo sada celu temu :)

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i mali update :)

 

Pali, radi, ide, ne trosi :D

 

Od kvarova sam imao naprsnuce stakalca za nivo kocionog ulja iz cista mira i otkacio se auspuh, sto sam iskoristio da zamenim isti sa lepsim.

 

Neocekivani benefit je da motor daleko lepse dise na nizim obrtajima. Nema boljeg ubrzanja ili ima neprimetno, ali sada moze da krene sa 40km/h u 5.brzini bez da se gusi.

 

Trosi standardno oko 2.5l.

 

I verovatno ce na dobos na leto jer bih da provozam nesto drugo uskoro.
 

A i fali koji konjic sa 2 osobe iako lagano kruzira 100-110km/h, ali obilazenje nekog slepera na autoputu nije bas preterano prijatno jer znate da ste na granici snage i da nema odakle da izvuce.

 

i strašni auspuh :D

 

 

26F90200-4535-4131-AE83-19D3BF2A7DC0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno je bolji od fabrickog usisivaca :D

ali za te pare ne mogu da se zalim sto su promasili po koju stvar. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U duhu price o superautomobilima da obnovim ovu temu o prebrzom 125ccm sokocalu :D

 

Sad ce 3a registracija kod mene, pali, radi, ide. I dalje se krstim koliko ne trosi. 
 

Moja preporuka svima koji traze gradsku zujalicu.

 

Inace, vodi se u italijanska vozila, verovali ili ne, jer je Peda registrovana u Italiji :D

 

I jedna slicica tek onako

DB758E74-8A54-4DA8-9CA8-5020631B52F9.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Produzena registracija danas.

Zanimljiva stvar je sto su mi rekli da sledece godine nece proci zbog auspuha jer je buka duplo veca nego sto bi smela da bude.

 

Tako da cu morati po garazi da trazim onaj prigusivac sto je stigao uz auspuh :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po treći put pročitah i sada si me dao u razmišljanje! 

Šteta je što nemaju čopere, ovi R opako izgledaju ali mi je više zbog položaja sedenja. Mator sam za te egzibicije. Večita dilema novo ili polovno..  U ovom slučaju nov Kinez sa garancijom ili 15-20 godina star polovnjak. 

Izgleda da ću i ja opet na kineza! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zvezdo čopere nemaju, ali imaju neke Enduro modele koji bas ozbiljno izgledaju.

 

I ja sam uvek pre za novog Kineza. Barem je novo. A 20 godina stara Yamaha kod nas je 90% od kineskih delova. Onda makar bolje uzeti i garanciju uz to.

 

Znam i ja da je bolje nova Yamaha ili KTM od Pede, ali ovo cudo kosta 1500e i mali servis mu je u ovlascenom 3-4000din i pride ne trosi nista.

 

Za te pare je vise muzike nego placanja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sad ozbiljno zagrizao za ovaj enduro model. Izgleda odlično samo me brine visina.  Navikao sam se na čoper i nisko sedenje odnosno da se ne moram penjati na motor. 

Pisao sam već.. Imao Kinroad  smešno je trošio gotovo neverovatno malo a od kvarova jedino je pucala plastika od vibracija. 

Ima li tvoj vibracije?

Moj je bio 150ccm  i priča je bila da je to kopija Hondinog motora koji je isto imao problem sa vibracijama. Kao kasnije su smanjili obujam na 125 I rešili problem. 

Meni su se te vibracije javljale posle 75 kmh  I na max brzini nije baš bilo prijatno voziti se duže od sat vremena. 

Inače za kruziranje manjim brzinama je izmišljen. 

Obavezan servis u garantnom roku je na godinu dana?  Ne prelazim puno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ja iskreno neki pozvnavalac da bih mogao da uporedim vibracije sa drugim modelima. Bilo ih je kod mene, ali nista posebno. Vecina je resena zamenom auspuha jer se malo mrdao pa sam pritegao i zamenio.

 

Sada ih za moj ukus skoro ni nema. I udobna je voznja stvarno.

Vibracije uglavnom dolaze od plastika i auspuha, a agregat je skroz ok.
 

Inace, u pitanju je isti klon Honde sa karburatorom koji si spomenuo, sada sa 125ccm. I kazu da su noviji modeli jos ugladjeniji i sa 6 brzina (Tek).

 

Prvi servis je na 300km i posle idu na godinu dana ili 2000km.

 

Ako sam izostavio jos nesto vici :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je jasno! Meni su vibracije dolazile od motora i zbog toga su neke plastike pucale. Recimo prednji blatobran sam dva puta menjao u garantnom roku ali ne vredi brzo pune ali ne smeta i ne širi se dalje kada pukne. 

Kod ovoga enduro me samo brine visina sedišta jer sam na Hondi transalp tlo doticao prstima kao da sedim na kamili a za popeti se treba stolica. Nikada nisam bio preterano gipak a sada ne pogotovo. Jednostavno treba probati a i ovaj naked model ima normalan volan znači komfornije se sedi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me jel si idalje vlasnik ovog motora,pošto imam a1 kategoriju i planiram da kupim ovaj model samo 2022 nov,jel te idalje služi i koliko si kilometara prešao sa njim,jel bilo kvarova i koja ti je najduža tura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije za mene ali mislim da mogu odgovoriti. 

Sam agregat je jednostavan i odavno razrađena tehnologija tako da su tu nema šta tako lako pokvariti iako su materijali daleko nekvalitetniji od izvornih Japanskih motora.

 Dok sam ga imao prešao sam oko 10 000 km i motor je tek bio razrađen. Najduža tura je koliko ti je guzica čvrsta što je u mom slučaju 4 sata bez stajanja.

Posle tog Kineza sam promenio par motora a potrošnji se ne mogu načuditi. Nikako nije mogao potrošiti više od 2.5 litre pri normalnoj vožnji dok je kod drugih dvostruko više od toga normalno. Tako da ako je mali rezervoar svaka vožnja je značila poseta benzinskoj pumpi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto rece ti vec sve Zvezdo :) 

Ja samo da dodam da nije vise kod mene.
 

Krenuo je da zeza karburator, mene mrzelo da trazim majstora, zeni se priblizio termin za porodaj, dosao drugi auto pa sam morao motor da pomeram kad izlazim,.. i sve zajedno je doslo do toga da ga prodam :) 


I to sam ga dao verovatno duplo ispod cene jer je naleteo momak koji mi je bas delovao kao zaljubljenik u motore i rekoh ovaj ce da se navoza, ajd’ da navucem pozitivnu karmu za kupovinu kola.. posle je sredio karburator i okacio ga odmah na oglase za 1000e vise :lol:

 

Pored toga nije imao kvarove. Stavise kod mene se nista nije pokvarilo, sve sto je bilo lose je prvi vlasnik nekako ostetio u tih prvih 2000km. Izgleda da nije bas bio u vinklu.

 

Sto kaze Zvezdo potrosnja smesna, lepo povlaci po gradu kad ubodes pravu brzinu iz nekog usporavanja, sa fejk Akrapovicem ne moze da prodje tehnicki bez prigusivaca koliko brunda :D 

 

Najduza tura je bila sa zenom do NS, okoline i nazad, oko 220-250km u cugu. Iskreno sa suvozacem i nije najprijatnija voznja jer dosta tezine trpe dlanovi od obe osobe, ali ako ti to smeta ima i onaj Tek model gde ne sedis zavaljen.

 

Inace ja nemam nista lose da kazem protiv Pede za razliku od gomile “poznavaoca” motora. Jednostavno treba da znas da kupujes skuter sa menjacem i upside-down viljuskom i tako i da koristis motor. Ako se kupuje za stazu i lecenje kompleksa ne traje dugo.

 

Ja bih ga opet kupio, samo da imam ppdrsku lepse polovine :D ovako da se sam vozim prelazice 2000km godisnje. I topla preporuka: uzmi nov jer 300e ustede ce da pojede glupost koju neizivljeni klinci za cas zeznu

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Igore ! Čitao sam tvoje postove i sa ovog i sa drugog foruma. Malo je reći da sam zadivljen kako si očuvao tvoju, već sada "bivšu" pedu. Trenutno je na stanju kod nas peda pro xt 2022. godište i ako si upoznat sa njom zanima me tvoje mišljenje o tom motoru. Za manje od godinu dana planiram da kupim nju kao moja prva mašina na dva točka. Planiram da se zezam po gradu (ne divljački naravno), vozim sa društvom i možda neko putovanje. Možeš li mi reći na šta da budem spreman što se samog motora tiče (kvarovi, ulaganja) i slično...

Pozdrav sa juga Srbije.

 

@igor0511

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Столе016 said:

Malo je reći da sam zadivljen kako si očuvao tvoju, već sada "bivšu" pedu.

Krajnje interesantan podatak koji saznajemo za Igora :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cuva Igor pedu uvek, daleko bilo  :lol:

 

A sto se motora tice nema tu nesto posebno da se mudruje. Odrzavas, vozis normalno i trajace, isto kao i kola. Nista ne smeta vozilu kao divljak za volanom, za sve vazilo :D a za prvi motor mislim da je odlican izbor.

 

Inace, postade FLCS poznat po najjeftinijem supermoto nadaleko :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...