Jump to content
FAS Goran
Ibarac

Fiat Bravo 1.4 TJet Sport 150ks

Recommended Posts

Pošto do sad nisam imao iskustava sa Turbo motorima, uglavnom sam vozio atmosferce, na red je došao jedan lep primerak, uvoz Švajcarska u dobrom stanju sa 125.000km, jedina muka je što je dodatno spušten pa je od tla napred 5cm, pozadi 8cm što je za naše puteve ubistvo. 

 

Plan mi je da pored svih provera i servisa ipak ugradim plin, ali ne znam koji uređaj i da li to uopšte ima veze i da li će bitno uticati na performanse kao i da li šteti motoru, po forumimam vidim da prosečna potrošnja ide oko 9l, a pošto mesečno prelazim oko 3.000km mislim da se ugradnja svakako brzo isplati.

 

5d2afb35a2952_WhatsAppImage2019-07-13at10_02.14(1).thumb.jpeg.88107b306261ddae74fe2e5a83725fd0.jpeg5d2afb320debe_WhatsAppImage2019-07-13at10_02.13(1).thumb.jpeg.799364bb6a905b964936cc7bbee20e00.jpeg5d2afb374db6f_WhatsAppImage2019-07-13at10_02_14.thumb.jpeg.7308b8cd38f7b7185aa4c71e6a5b668c.jpeg

5d2afb32cef72_WhatsAppImage2019-07-13at10_02.13(2).thumb.jpeg.6a4ffcbaee312feda76e224947764324.jpeg5d2afb3372e48_WhatsAppImage2019-07-13at10_02.13(3).thumb.jpeg.62b8bbf60be419467434a09d53828945.jpeg5d2afb3421468_WhatsAppImage2019-07-13at10_02.13(4).thumb.jpeg.3cc189e508e14511234a041da4dd8eff.jpegWhatsApp Image 2019-07-13 at 10.02.13.jpeg

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ibarac

 

Dobrodošao na Forum :welcome: Ispravio sam ti naslov teme jer si stavio 1.9 TJet, nažalost takav nisu pravili :D a, bilo bi dobro jer bi imao brdo konja B)

Pragovi, felna, spušten, alu pedale... :thumbsup: još možda malo da se izbace točkovi napolje kad je već toliko spušten, ili možda neka šira guma da izgleda malo lepše iz ovog ugla (naročito se primeti kod prednjeg točka):

 

1 hour ago, Ibarac said:

5d2afb32cef72_WhatsAppImage2019-07-13at10_02.13(2).thumb.jpeg.6a4ffcbaee312feda76e224947764324.jpeg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ah ta divna bela boja ume dobro da mu cuci.. Bas lep bravo, samo mi je cudno sto je toliko spusten. Fabricki ili naknadno ? mislim, bas nece voleti ivicnjake i vece lezece, za rupe ne bih da komentarisem, glat se moze ostati bez tocka. Bas lep bravo, da te super sluzi :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogami dobar... Inače nisam lud za belom bojom na autu al' što reče kolega, Bravu baš ume lepo da čučne :)
Eventualno da se zatamne farovi i zadnja svetlosna grupa za još moćniji efekat, al' to kad ti bude do komplikovanja ;)

 

Na plunu bi izgubio nešto malo snage ali ako je štednja primarna, i ako planiraš dosta da voziš, u principu se isplati. Iskusnije kolege ti mogu savetovati konkretan uređaj, ali AC STAG QBOX bi bio neko standardno rešenje...

 

Čestitam na kupovini i u zdravlju se navozali :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/14/2019 at 5:09 PM, ISV_01 said:
Ah ta divna bela boja ume dobro da mu cuci.. Bas lep bravo, samo mi je cudno sto je toliko spusten. Fabricki ili naknadno ? mislim, bas nece voleti ivicnjake i vece lezece, za rupe ne bih da komentarisem, glat se moze ostati bez tocka. Bas lep bravo, da te super sluzi  

Dodatno je spušten, planiram da mu vratim fabričke opruge, ne znam koliko standardno treba da bude za ovaj model?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autic je bomba, da se navozas sa njim. Sto se gasa tice Stag Qbox, jace W02 ac dizne, jak isparivac od preko 150kw(ac ili zavoli jos bolje) i vatra. Posnosi plin taj motor odlicno, a usteda je ogromna ako vozis agresivnije. Plin ne bi trebao preko 450 eura sa ugradnjom da izadje, i 110 eura atest i malo zivaca... :lol: Kad je vec spusten obavezno dok ne vratis fabricke opruge proveri da li imas odbojnike na amortizerima, posto to niko ne gleda a mnogo su bitni i za spas amortizera i za samu voznju, i lako se menjaju u kucnoj radinosti samo moras imati 3-4 kljuca i stegu...:D

Edited by Branislav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sad vidim ovo predstavljanje - sa srecom i da te auto lepo sluzi ;) .

On 14/07/2019 at 5:29 PM, Ibarac said:

Dodatno je spušten, planiram da mu vratim fabričke opruge, ne znam koliko standardno treba da bude za ovaj model?

Vozim takodje Sportaka, ali MultiAir (motor koji je performansama dosao kao zamena za T-Jet 150) i ove dve varijante imaju najnize fabricko vesanje. A ovaj auto je primetno spusteniji. Evo ti ispod fabricka specifikacija za opruge...

 

Prednje:

 

Untitled.thumb.png.7bc6e3b154d2a48da3aa712604282ac3.png

 

Zadnje:

 

Untitledz.thumb.png.dbc4346fd5db14f602c6caf79bdcb1f6.png

 

Ako slucajno zatreba, evo i specifikacije za prednje i zadnje amorte:

 

Untitled1.thumb.png.1437a829a93009ca3975a21829ac0eb9.png Untitledy.thumb.png.2a38a6fec8c712ddd5c661be8d0116c3.png

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, odlican Bravo :) Cestitam i da se lepo navozas :) Ako nekad budes hteo da prodas turbinu - javi :D   

 

A jel ti jako tvrd ovako, ili ti samo smeta klirens ?

 

Takodje, cini mi se da zavrseci izduva nisu fabricki. Jel i glasniji malo ili su samo vizuelno drugi zavrseci?

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, horvat said:

 

Takodje, cini mi se da zavrseci izduva nisu fabricki. 

 

Ostro oko :)

Takav auto i zasluzuje takvo vesanje...najbolje sporta podici da bude kao van sa sve takvim izduvom i felnama :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha :D

 

Slazem se, jeste malo previse personalno (i nepromisljeno) :D 

 

Da se ispravim: Kolega, da li ti smeta samo klirens na tim oprugama ili i tvdoca opruga? :D:D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/1/2019 at 3:02 PM, horvat said:
Hahaha
 
Slazem se, jeste malo previse personalno (i nepromisljeno)  
 
Da se ispravim: Kolega, da li ti smeta samo klirens na tim oprugama ili i tvdoca opruga?  

Naši putevi su nažalost očaj, a na autu nisu fabričke opruge pa je još manji klirens nego sa fabričkim oprugama, pa me iz tog razloga interesuje kolika je razlika i šta ću dobiti ako vratim fabričke
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam isto na spustenim oprugama ali ne smeta mi ni klirens ni tvrdoca :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Ibarac said:

Naši putevi su nažalost očaj, a na autu nisu fabričke opruge pa je još manji klirens nego sa fabričkim oprugama, pa me iz tog razloga interesuje kolika je razlika i šta ću dobiti ako vratim fabričke

Svojevremeno sam sa Milutinom caskao na tu temu posto je on spustao 2.0 Brava, tako da sam merio rastojanje od asfalta do ruba/ivice prednjeg krila. Rekoh ti vec da su MultiAir i T-Jet 150 imali najnizi setup, tako da racunaj na otprilike tu vrednost, evo C/P sa teme:

On 24/11/2018 at 11:17 AM, Ivan said:

Evo upravo proverio, okruglo 648 mm. Javni, zivo me zanima da uporedimo rezultat. Cisto da imas referencu sta je fabrika gurala kao najnizu varijantu na Bravu.

Sto se voznje tice, stvarno sam i vise nego zadovoljan, kompromis udobnosti i lezanja. Posle stock JTD Stila, mislio sam da ce biti vise svakodnevnih problemcica, ali stvarno ih ne primecujem. Auto se vrlo lepo vozi, uopste nije neudoban, a uzivancija je za otvoren put i krivine. Odusevio me nedavno i kako se lepo ponasa krcat, sa 4 putnika i prtljagom posto sam isao do Istanbula (a u Bulgaria je ogranicenje 140 km/h + :)). Zent mi je jedino ako se pojavi neka stvar na putu pa kad god mogu obilazim. E, da, jedina razlika je sto vozim na 225/45/17 i ne planiram da povecavam colazu felni.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...