Ibarac 6 Posted July 14, 2019 (edited) Pošto do sad nisam imao iskustava sa Turbo motorima, uglavnom sam vozio atmosferce, na red je došao jedan lep primerak, uvoz Švajcarska u dobrom stanju sa 125.000km, jedina muka je što je dodatno spušten pa je od tla napred 5cm, pozadi 8cm što je za naše puteve ubistvo. Plan mi je da pored svih provera i servisa ipak ugradim plin, ali ne znam koji uređaj i da li to uopšte ima veze i da li će bitno uticati na performanse kao i da li šteti motoru, po forumimam vidim da prosečna potrošnja ide oko 9l, a pošto mesečno prelazim oko 3.000km mislim da se ugradnja svakako brzo isplati. Edited July 14, 2019 by neshaoct 4 neshaoct, hibi011, Danilo1 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 14, 2019 @Ibarac Dobrodošao na Forum Ispravio sam ti naslov teme jer si stavio 1.9 TJet, nažalost takav nisu pravili a, bilo bi dobro jer bi imao brdo konja Pragovi, felna, spušten, alu pedale... još možda malo da se izbace točkovi napolje kad je već toliko spušten, ili možda neka šira guma da izgleda malo lepše iz ovog ugla (naročito se primeti kod prednjeg točka): 1 hour ago, Ibarac said: 1 Ibarac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted July 14, 2019 Ah ta divna bela boja ume dobro da mu cuci.. Bas lep bravo, samo mi je cudno sto je toliko spusten. Fabricki ili naknadno ? mislim, bas nece voleti ivicnjake i vece lezece, za rupe ne bih da komentarisem, glat se moze ostati bez tocka. Bas lep bravo, da te super sluzi 1 Ibarac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted July 14, 2019 Bogami dobar... Inače nisam lud za belom bojom na autu al' što reče kolega, Bravu baš ume lepo da čučne Eventualno da se zatamne farovi i zadnja svetlosna grupa za još moćniji efekat, al' to kad ti bude do komplikovanja Na plunu bi izgubio nešto malo snage ali ako je štednja primarna, i ako planiraš dosta da voziš, u principu se isplati. Iskusnije kolege ti mogu savetovati konkretan uređaj, ali AC STAG QBOX bi bio neko standardno rešenje... Čestitam na kupovini i u zdravlju se navozali 1 Ibarac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ibarac 6 Posted July 14, 2019 On 7/14/2019 at 5:09 PM, ISV_01 said: Ah ta divna bela boja ume dobro da mu cuci.. Bas lep bravo, samo mi je cudno sto je toliko spusten. Fabricki ili naknadno ? mislim, bas nece voleti ivicnjake i vece lezece, za rupe ne bih da komentarisem, glat se moze ostati bez tocka. Bas lep bravo, da te super sluzi Dodatno je spušten, planiram da mu vratim fabričke opruge, ne znam koliko standardno treba da bude za ovaj model? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 706 Posted July 15, 2019 (edited) Autic je bomba, da se navozas sa njim. Sto se gasa tice Stag Qbox, jace W02 ac dizne, jak isparivac od preko 150kw(ac ili zavoli jos bolje) i vatra. Posnosi plin taj motor odlicno, a usteda je ogromna ako vozis agresivnije. Plin ne bi trebao preko 450 eura sa ugradnjom da izadje, i 110 eura atest i malo zivaca... Kad je vec spusten obavezno dok ne vratis fabricke opruge proveri da li imas odbojnike na amortizerima, posto to niko ne gleda a mnogo su bitni i za spas amortizera i za samu voznju, i lako se menjaju u kucnoj radinosti samo moras imati 3-4 kljuca i stegu... Edited July 15, 2019 by Branislav 2 Ibarac and horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17449 Posted August 1, 2019 (edited) Tek sad vidim ovo predstavljanje - sa srecom i da te auto lepo sluzi . On 14/07/2019 at 5:29 PM, Ibarac said: Dodatno je spušten, planiram da mu vratim fabričke opruge, ne znam koliko standardno treba da bude za ovaj model? Vozim takodje Sportaka, ali MultiAir (motor koji je performansama dosao kao zamena za T-Jet 150) i ove dve varijante imaju najnize fabricko vesanje. A ovaj auto je primetno spusteniji. Evo ti ispod fabricka specifikacija za opruge... Prednje: Zadnje: Ako slucajno zatreba, evo i specifikacije za prednje i zadnje amorte: Edited August 1, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 1, 2019 Uf, odlican Bravo Cestitam i da se lepo navozas Ako nekad budes hteo da prodas turbinu - javi A jel ti jako tvrd ovako, ili ti samo smeta klirens ? Takodje, cini mi se da zavrseci izduva nisu fabricki. Jel i glasniji malo ili su samo vizuelno drugi zavrseci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted August 1, 2019 13 minutes ago, horvat said: Takodje, cini mi se da zavrseci izduva nisu fabricki. Ostro oko Takav auto i zasluzuje takvo vesanje...najbolje sporta podici da bude kao van sa sve takvim izduvom i felnama 1 1 horvat and neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted August 1, 2019 19 minutes ago, horvat said: A jel ti jako tvrd ovako, ili ti samo smeta klirens ? Kolega, da nije malo prerano za tako lična pitanja? 7 Irena HGT, horvat, beki e30 and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 1, 2019 Hahaha Slazem se, jeste malo previse personalno (i nepromisljeno) Da se ispravim: Kolega, da li ti smeta samo klirens na tim oprugama ili i tvdoca opruga? 2 1 dekirs, McSteel and beki e30 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ibarac 6 Posted August 2, 2019 On 8/1/2019 at 3:02 PM, horvat said: Hahaha Slazem se, jeste malo previse personalno (i nepromisljeno) Da se ispravim: Kolega, da li ti smeta samo klirens na tim oprugama ili i tvdoca opruga? Naši putevi su nažalost očaj, a na autu nisu fabričke opruge pa je još manji klirens nego sa fabričkim oprugama, pa me iz tog razloga interesuje kolika je razlika i šta ću dobiti ako vratim fabričke Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted August 2, 2019 Ja sam isto na spustenim oprugama ali ne smeta mi ni klirens ni tvrdoca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ibarac 6 Posted August 2, 2019 Pa ti si onda baš srećan ;-) 2 horvat and McSteel reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17449 Posted August 2, 2019 (edited) 6 hours ago, Ibarac said: Naši putevi su nažalost očaj, a na autu nisu fabričke opruge pa je još manji klirens nego sa fabričkim oprugama, pa me iz tog razloga interesuje kolika je razlika i šta ću dobiti ako vratim fabričke Svojevremeno sam sa Milutinom caskao na tu temu posto je on spustao 2.0 Brava, tako da sam merio rastojanje od asfalta do ruba/ivice prednjeg krila. Rekoh ti vec da su MultiAir i T-Jet 150 imali najnizi setup, tako da racunaj na otprilike tu vrednost, evo C/P sa teme: On 24/11/2018 at 11:17 AM, Ivan said: Evo upravo proverio, okruglo 648 mm. Javni, zivo me zanima da uporedimo rezultat. Cisto da imas referencu sta je fabrika gurala kao najnizu varijantu na Bravu. Sto se voznje tice, stvarno sam i vise nego zadovoljan, kompromis udobnosti i lezanja. Posle stock JTD Stila, mislio sam da ce biti vise svakodnevnih problemcica, ali stvarno ih ne primecujem. Auto se vrlo lepo vozi, uopste nije neudoban, a uzivancija je za otvoren put i krivine. Odusevio me nedavno i kako se lepo ponasa krcat, sa 4 putnika i prtljagom posto sam isao do Istanbula (a u Bulgaria je ogranicenje 140 km/h + ). Zent mi je jedino ako se pojavi neka stvar na putu pa kad god mogu obilazim. E, da, jedina razlika je sto vozim na 225/45/17 i ne planiram da povecavam colazu felni. Edited August 2, 2019 by Ivan 1 Ibarac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 9, 2019 Deo oko ''Stag 300'' je izdvojen u posebnu temu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/79506-stag-300-premium-iskustva-mišljenja-saveti/ Quote Share this post Link to post Share on other sites