Jump to content
FAS Euroauto Goran
bane000

Fiat Bravo 1.4 T-JET 120ks

Recommended Posts

Ekstra, naročito mi je motorizacija zanimljiva...
Vozio ga u zdravlju

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Desava li se ista kada stisnes SPORT dugme ;) ?

Proveri u ePer, trebalo bi da je u pitanju "cuveni" M32 (C544) menjac, pa odradi i zamenu menjackog ulja. Mali je trosak u odnosu na potencijalne probleme. Takodje, na taj slabiji 120 ide IHI turbina, VL 37, koja se pokazala tanusnije nego Garrett. Cisto dve stavke o kojima treba preventivno povesti racuna, inace je masinica peri-deri.

Sa srecom, da te lepo sluzi, puno bezbednih kilometara!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam da te dobro sluzi.

 

Meni se sve vise mota po glavi onaj beli t-jet u Surcinu , mada mi potrosnja tog agregata ne odgovara bas . Pricao sam sa jednim bivsim vlasnikom koji je vozio tjet 150 i kaze da ispod 8 nema sanse, a to mi ne odgovara nikako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da mislite na onaj restyle sa kozom koji sam kacio u temi o Bravu, start je bio na 5.5 soma kada se pojavio na oglasima? Poprilicno dugo vec i stoji, pogotovo ako je dobar, ono sto valja odlazi u roku od odmah...

Kakvih crnih 8l po gradu, pa fabrika deklarise 9.3l za 150, znaci moze samo vise. Mozda 8l kombinovane, jer je deklarisan na 7.1l .

T-Jet su za danasnje pojmove malih benzinaca vec pomalo motori zastarele tehnologije (vode poreklo od FIRE, a krenuli su 2006. kao turbo varijanta StarJet motora) - samim tim je i potrosnja takva, pogotovo na 150 varijanti i pogotovo u gradu. Ako pricamo o pravoj guzvi.

Na otvorenom je vec totalno druga prica, umerenom voznjom mogu da budu sasvim blizu fabrickoj specifikaciji, tako da onda potrosnja zavisi od raspolozenja i koliko je desna noga vesela :) . U svakom slucaju, generalni prosek sigurno 1-1.5+ litara na fabricku kombinovanu. Pisah odavno - kada se sve stavi na papir, iz mog iskustva cena posedovanja modernog turbaka je tu negde, bilo da je dizel ili benzinac u pitanju. I opet ce dosta zavisiti od konkretnog primerka i prethodnog odrzavanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Danilo1 said:

Lepo izgleda, SPORTski :D

Koliko je izasao ako nije tajna? :)

4000e. Gore je uzet od privatnog lica i placen je malo vise, ali vredi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da taj je u pitanju sto vec dugo stoji na oglasima.

 

Ispod 8l na otvorenom kaze ne moze. E sad kako ga je covek vozio pitanje je. On kaze normalno bez nekog divljanja..  Ja prave gradske voznje prakticno i nemam. Zato sam i gledao 159 u pocetku ali nemoguce je naci dobru a da je ne zacene oci da ispadaju. I u te skuplje opet u startu bilo je lepog ulaganja tako da sam odustao i gledam segment nize..

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, neshtry said:

Ekstra, naročito mi je motorizacija zanimljiva...
Vozio ga u zdravlju

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 

Hvala druze :D

 

 

3 hours ago, Ivan said:

Desava li se ista kada stisnes SPORT dugme ;) ?

Proveri u ePer, trebalo bi da je u pitanju "cuveni" M32 (C544) menjac, pa odradi i zamenu menjackog ulja. Mali je trosak u odnosu na potencijalne probleme. Takodje, na taj slabiji 120 ide IHI turbina, VL 37, koja se pokazala tanusnije nego Garrett. Cisto dve stavke o kojima treba preventivno povesti racuna, inace je masinica peri-deri.

Sa srecom, da te lepo sluzi, puno bezbednih kilometara!

Nema SPORT dugme. Ima dosta toga iz sport paketa, ali nije sport :D

Jeste M32 :(

Hvala svima :D 

Uskoro lepse slike :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lep lep bas, svidja mi se kombinacija unutrasnjosti :) Mnogo km da se navozas :) Sportski paketic mu bas lepo lezi u crnoj boji, a licno mi se ne svidja obican crni, nekako mi...ofucan.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, PremieRacing said:

Cestitke, prelep je iako je crn  :P

Hvala :D Bice muka sa bojom, navikao sam na sivu boju i da uvek bude cist :D

5 minutes ago, ISV_01 said:

Lep lep bas, svidja mi se kombinacija unutrasnjosti :) Mnogo km da se navozas :) Sportski paketic mu bas lepo lezi u crnoj boji, a licno mi se ne svidja obican crni, nekako mi...ofucan.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
 

Ne bih ga uzeo da je obican enterijer. Trenutno na oglasima nema ni jedan sa ovom opremom da je tjet 120ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minutes ago, Boris90 said:

Ispod 8l na otvorenom kaze ne moze. E sad kako ga je covek vozio pitanje je. On kaze normalno bez nekog divljanja..

E, jbg sad :) . Koliko sam isao u + za gradsku, toliko mi je i ovo neverovatno...

U stvari, zavisi i od toga sta se podrazumeva pod otvorenim putem... Verujem da taj motor moze oko 6l na magistrali i 8l kombinovano, iako je ubedljivo najveci trosadzija od 1.4 turbo varijanti. Fabrika kaze 5.8/7.1 , evo upravo gledam. A realno, ako neko kupuje tako nesto, sigurno mu usteda nije u prvom planu :) .

1 minute ago, bane000 said:

Bice muka sa bojom

Moje saucesce, ista prica i u mom dvoristu :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi pričate o muci... Probajte da se rvete sa mat crnom :P

Čestitke na lepoj kupovini, da se i ti i Braviša dugo i lepo vozate bez ikakvih problema :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, McSteel said:

Vi pričate o muci... Probajte da se rvete sa mat crnom :P

Čestitke na lepoj kupovini, da se i ti i Braviša dugo i lepo vozate bez ikakvih problema :)

Verujem ti. 

Hvala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno nešto bolje i lepše od G6 + :lol:

 

Šalu na stranu poslao si mi slike još prošle nedelje i malo mi je bilo čudno što sa dizela na benzin no Bože moj, mladost ludost. :D

Srećno s novom mašinom :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze ispod 8L na otvorenom, sve zavisi koliko tesko vozis. Slazem se sa imenjakom@Ivan da se moze postici fabricki deklarisana, ali se mora naci kompromis. Nisam vozio t.benza (pojedine aute iskljucujem sa potrosnjom, ruska vozila nisu merodavna) i odvikao sam se od istih, da bi dao bilo kakav merodavan savet za 'eco brzinu i eco potrosnju' ali definitivno ako ga vozis po gradu potrosnja ti je najmanji problem. Gorivo mos kupit uvek al zivce i vreme nikako

Bitno je da si ti zadovoljan, a sad sto ce oci da bode svaka tacka na crnom...tu pomoci nema

Imas u planu ikakvo dalje detaljisanje sa i oko auta ?

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al se siri Tjet ekipa na forumu! Cestitke na kupovini, lep je Bravo bas i naravno - odlican izbor motora :)

Obavezno zameni ulje u menjacu, sitan je trosak (mislim da je mene u ovlascenom izaslo ~3.000 rsd), a puno ti moze znaciti. Mozes i onaj aditiv da sipas, zaboravih kako se zove, al napisace vec neko.

Osim toga, sto kaze Ivan, IHI turbo nije najizdrzljiviji na svetu, ali nije ni los, samo gledaj da uvek imas ulja na max nivou i hladi turbo pre nego sto ugasis auto, posle duze i jace voznje i nece biti problema ni s njim :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je problema sa pucanjem njihovog izduvnog dela, to im je poznati "bug". Treba pogledati sta ide u M32, gledao sam za sebe, npr. Tutela GearForce za C635 menjac je u Slodesu nesto manje od 10 evropskih za litar (treba kupiti 2l). Mislim da u T-Jet Euro 5 ide takodje GearForce kao i u MultiAir (C635 menjaci). A da u T-Jet Euro 4 ide Tutela Car Matrix (za C544 aka M32 menjace, ako se dobro secam iz eLearn). Sto se aditiva tice, npr. Liqui Molly, imaju par proizvoda, neke i na bazi MOS2... Aditiv moze, a i ne mora, ali zamena ulja svakako moze samo da pomogne u preventivi.

3 hours ago, horvat said:

Al se siri Tjet ekipa na forumu!

To bas i ja htedoh da prokomentarisem... Kako je pre nekih 12-15 godina prvo stidljivo pa zatim masovno krenula navala CR dizelasa (ekipa u koju sam i sam "upadao"), tako sada bar u mom okruzenju prilicno ljudi prelazi sa CR na benc turbake. Vidim i da je po forumu sve vise kosacica u B i C segmentu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja gledam tjet... Šteta što ima jako malo 500l sa tim motorom...
Drug kaže da sad gleda u DEU ako neki izleti...

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napolju ima solidan broj Tipa sa Tjet, ali nije bas da su jako povoljni, trenutno barem... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tipo je (posle malog 500) najprodavaniji auto van maticnog trzista, za razliku od vecine njihovih modela.

Tako da verujem da i moze da se iskopa, a 500L pa jos benc turbak sigurno mnogo teze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan
Kakvi su ovi sa 105ks?e43ead14156f6f9d2e17f1c6ae400f73.jpg

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...