Jump to content
FAS Goran
bane000

Fiat Bravo 1.4 T-JET 120ks

Recommended Posts

On 07/07/2019 at 10:53 AM, Branislav said:

Ja sam imao sa Tjet-om problem sa potrosnjom koja nije ispod 8 isla, ugradio sam plin i resio problem. Imam M32 menjac zamenio sam ulje u njemu i u kocnicama 2500 sa rukama kod Ljubeta u Surcinu, i sad sam miran, posle cepanja ostavim auto 30sec u leru da ohladi Ihi vl37 turbo i nemas brige... I dalje smatram da nista ne moze biti toliko lose koliko ga ljudska ruka moze unakaziti, mislim na menjac, turbo i slicno... Inace Jet je je prelep, uzivaj u voznji 

I ja sam zakazao zamenu ulja u menjacu za subotu... Isto praktikujem na svakom autu sa turbinom, ostavim minut-dva da odradi i nikada nisam imao problema.

Ja sam za sada zadovoljan sa potrosnjom, nisam testirao cep-cep, ali cuo sam da bord ne laze mnogo, pa ako mu je verovati, 5.4l/100km(normalne voznje, GM-ZR), a u gradu po bordu oko 7l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam dobru ponudu da prodam Brava, a u medjuvremenu se pojavila jedna Delta 1.4 tjet 150ks. Delta ima oko 150000km, kozu, panoramu, 18" felne, bose, tempomat, komande....

Pa me interesuje vase misljenje, da li prodati Brava i uzeti Deltu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako dobijaš luksuzniji, a "isti" auto. Sve zavisi kolika je doplata u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako si sredio svoj auto, i istestirao ga, i dobro sluzi, ja ne bih to radio. Ne mogu da opisem, koliko mene psihicki zamaraju te neke 'muke' oko auta, te uradi servis, zameni ulje menjaca, svecice, gume, akumulator, pa sam ja isao jos i korak dalje, stavio sam izduv kakav se meni svidja, eibach opruge. Uvek postoji rizik sa drugim autom (bilo kojim), pa onda ti treba neki period privikavanja i da steknes malo poverenja u njega....

 

Pisem ovo zato sto sam u jednom trenutku bio u slicnoj situaciji. Imao sam priliku da za bukvalno minimalnu doplatu, zamenim svoju Giuliettu 1.4 tb, za 1.8 tbi, isto godiste (doduse sa dosta vise km). Ali upravo gore  navedeni razlozi su me odvratili. I ne kajem se... 

 

Mene ovakve stvari vise nekako 'doticu' nego te ekstra performanse i luksuz koji dolazi.

 

E sad, ako postoje neki troskovi sto cekaju Bravca, a pri tom je Delta iz nekih proverenijih izvora, onda je druga prica... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shomispc said:

Svakako dobijaš luksuzniji, a "isti" auto. Sve zavisi kolika je doplata u pitanju.

Brava  prodajem za kes, a Deltu uzimam isto za kes :D 

@horvat

Zaradio bih dve ljubicaste na Brava, a Delta ce toliko da me izadje kad sve sredim i pored toga sto je mozda uradjeno(veliki, mali servis i po potrebi kocnice i ako ima nesto po trapu).

Bravo je stvarno dobar, presao sam tek 2000km. 

Samo da naglasim da nije zamena, neko Brava prodajem za kes.

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesi proverio da na Delti nema nekih od vecih stavki? Zamajac, turbina, menjac (tamo je takodje M32)...? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam. Tek treba da je vidim, ali po recima prodavca, kaze da je top stanje, ali provericu cim stigne u toku nedelje. Mislim da nije m32 zato sto je delta 2010. godiste, a M32 su ubacivali do sredine 2009. godine.

 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane000 said:

Mislim da nije m32 zato sto je delta 2010. godiste, a M32 su ubacivali do sredine 2009. godine.

Netacno ;) , u starije 1.4 turbake (T-Jet 120 i 150) isao je iskljucivo C544 (M32). Da nije C544 u turbo benzincu - moze da bude samo novija Euro 5 T-Jet 120 varijanta, kao i MultiAir. U oba idu FPT-ovi C635 menjaci. Samim tim automatski se namece podrazumevana provera "pravog" godista te Delte, preko VIN u ePer. Pogotovo ako je iz Svice, gde cesto podmlade auto za godinu, jer upisuju datum prve registracije.

A sto se izbora\zamene vozila tice, ti najbolje znas sta ti treba (velicina-motorizacija-izgled-performanse). Razlika u ceni i redovnom odrzavanju izmedju Delte i Brava je zanemarljiva za ta godista (posto preferiram kompaktnija i sportskija vozila u C segmentu, moj redosled je npr. bio Giulietta/restyle Bravo Sport, pa na 3. mestu restyle Delta). Tako da ne slusaj nikoga :) nego svoje srce i potrebe (ako nema neke razlike u potrebnom ulaganju), a po opremi koju si naveo ta Delta vrlo lepo deluje. Ako prelazis vece kilometraze i planiras duze da zadrzis vozilo, imaj u vidu i da je stari T-Jet 150 prilican potrosac, pogotovo u gradu (zbog toga i eko normi je ubrzo i izbacen iz produkcije). Fabrika deklarise 9.3l, znaci slobodno dodaj minimalno 1-1.5l. Isto vazi i za kombinovanu, fabrika kaze 7.1, znaci ispod 8l tesko...

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/23/2019 at 10:51 AM, Ivan said:

Netacno ;) , u starije 1.4 turbake (T-Jet 120 i 150) isao je iskljucivo C544 (M32). Da nije C544 u turbo benzincu - moze da bude samo novija Euro 5 T-Jet 120 varijanta, kao i MultiAir. U oba idu FPT-ovi C635 menjaci. Samim tim automatski se namece podrazumevana provera "pravog" godista te Delte, preko VIN u ePer. Pogotovo ako je iz Svice, gde cesto podmlade auto za godinu, jer upisuju datum prve registracije.

A sto se izbora\zamene vozila tice, ti najbolje znas sta ti treba (velicina-motorizacija-izgled-performanse). Razlika u ceni i redovnom odrzavanju izmedju Delte i Brava je zanemarljiva za ta godista (posto preferiram kompaktnija i sportskija vozila u C segmentu, moj redosled je npr. bio Giulietta/restyle Bravo Sport, pa na 3. mestu restyle Delta). Tako da ne slusaj nikoga :) nego svoje srce i potrebe (ako nema neke razlike u potrebnom ulaganju), a po opremi koju si naveo ta Delta vrlo lepo deluje. Ako prelazis vece kilometraze i planiras duze da zadrzis vozilo, imaj u vidu i da je stari T-Jet 150 prilican potrosac, pogotovo u gradu (zbog toga i eko normi je ubrzo i izbacen iz produkcije). Fabrika deklarise 9.3l, znaci slobodno dodaj minimalno 1-1.5l. Isto vazi i za kombinovanu, fabrika kaze 7.1, znaci ispod 8l tesko...

Tako sam procitao ovde na forumu, tako da nisam bio siguran, ali ako tako kazes, ok. 

Sve zavisi od stanja Delte, ako je priblizno stanje kao Bravo, uzecu je(na Brava me nervira crna boja, svaki dan ga gledam i usled nemarnih vozaca, vec sam primetio par ogrebotina, a i crna je teska za odrzavanje). Prelazim oko 2000km mesecno. Dva puta nedeljno GM-Zrenjanin. Bravo na ovoj relaciji trosi oko 5.5, normalne voznje, sto je kao i sto fabrika deklarise.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto bi davao 1000e vise za ista kola samo sa vise sminke? Ne vidim u toj kombinaciji nikakav napredak, samo mogucnost neke glavobolje.. mislim to je ono realno kad se sagleda jer me eto ne interesuju ni jedan ni drugi :D A sto kaze Ivan, ako imas merak onda samo napred, samo budi svestan da ces posle i teze da je prodas i da je potencijalno skuplja za odrzavanje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bane000 said:

Bravo na ovoj relaciji trosi oko 5.5, normalne voznje, sto je kao i sto fabrika deklarise.

U idealnim uslovima (magistrala, normalna voznja) potrosnja moze da bude priblizna fabrickoj na otvorenom. I samo tada :) . Ako krene da se przi , tu je vec benc turbak znatno osetljiviji od dizela i potrosnja primetno skace. Takodje i po gradu, tako da o fabrickoj kombinovanoj potrosnji moze samo da se masta (minimalno 1-1.5l na fabriku). Upravo to sam i napomenuo, a ne voznju u idealnim uslovima. Imaj u vidu da je sam T-Jet 150 stariji motor i veci potrosac, a i tezi auto je u pitanju. Ako ti je to naravno uopste i bitno u krajnjoj kalkulaciji.

1 hour ago, bane000 said:

Tako sam procitao ovde na forumu, tako da nisam bio siguran, ali ako tako kazes, ok.

Da se ne bih oslanjao na neproverene izvore, prilicno sam iscitao oko Fiat turbo benzina, pre zadnje kupovine u maju prosle godine... Ako ne verujes na rec ;) , evo i ovako formalno, powered by eLearn:

 

Untitled.thumb.png.6af0e20058d8fef1ecc7c2c75013274f.png

 

Vidis da od benzinaca noviji C635 menjac ide samo u Euro5 T-Jet 120 i MultiAir, kao sto ti i rekoh. A svakako ces vec sve videti i sam preko ePer, kada budes dobio VIN.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brrrm brrrm
Nisam znao da je u Britaniji Krajsler...



Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/23/2019 at 1:28 PM, neshtry said:

Brrrm brrrm emoji106.png
Nisam znao da je u Britaniji Krajsler...

 

Da sam gledao samo tu recenziju, Deltu ne bih nikad kupio :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, britanske recenzije nenemačkih auta su grozne...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...