Jump to content
FAS Goran
bane000

Fiat Bravo 1.4 T-JET 120ks

Recommended Posts

https://www.squadra-tuning.nl/chiptuning/alfa-romeo/giulietta/1-4-16v-t-jet-120-pk-2/

 

Moze da se cita fino uz Google translate.

 

U prevodu - ako je prica ista kao sto je u Giulietti 1.4 105 ks - to je mehanicki identican motor kao 120 ks, samo u mapi 'ustinut' zbog ogranicenja za vozace pocetnike. Posle remapa oba dodju na isto (~140 ks, 250 nm)  :) 

 

Sto nije slucaj sa 1.6 jtdm 105 vs 120 ks (tamo je drugacija turbina) :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može remapom da se digne na 120ks?

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanx
To mi je onda super varijanta

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

E samo jedna jos stvarcica - postojao je u Fiatima onaj 1.4 95 ks atmosferski motor uz Multiair jedinicu (a bez turba), i njegova snaga je bila isto 105 ks. Paziti da slucajno nije taj u pitanju! Mislim da je taj isao u Mita i Punto Evo, ali nisam siguran da li u jos nesto. Ja ne znam koji je tacno u 500L 105 ks, ali kazem, ako je ta prica kao u Giulietti - onda stoji to sto sam napisao  :) 

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/Manuals/AlfaRomeo/MiTo/MiTo 4 motori.pdf 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ljubitelj 500L, ali sam pomalo upucen u motore :) . Meni deluje da se ovaj sa oglasom negde zaje*ao, a sudeci dodatno i po pratecim slikama u 'ladovini trznog centra... Varijanta od 105 KS u 500L moze da bude samo TwinAir Turbo, ali to je onda 875 ccm, a kaze da je kupljen kod nas :huh: (koji bi to Srbin uzimao novog dvocilindrasa :lol:)...

S druge strane, T-Jet je u njega isao samo u klasicnoj 120 varijanti. A i pogledajte kubikazu od 1399 ccm (1.4 je 1368 ccm). Meni s obzirom i na cenu i na totalno klot opremu (plasticni volan bez komandi, nepostojanje fabrickog radio uredjaja, manuelna klima, itd...) deluje da je ovo najobicniji atmosferac od 95 KS :) .

Apropo motora koji @horvat pominje kao poslednji - atmo MultiAir verzija je 105 KS i isla je u pomenute modele, ali ne u 500L. Nevezano za Sumadinca, turbo varijante MA motora su 135 - 170 KS...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis'is MultiJet ;) . 

105 KS od benzinjara je u 500L samo turbo dvocilindras, bar da ja znam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 hours ago, Axic said:

Konačno nešto bolje i lepše od G6 + :lol:

 

Šalu na stranu poslao si mi slike još prošle nedelje i malo mi je bilo čudno što sa dizela na benzin no Bože moj, mladost ludost. :D

Srećno s novom mašinom :cheers:

Lepsi, a duplo jeftiniji :D 

Hvala, zemo :D

10 hours ago, ISV_01 said:

Moze ispod 8L na otvorenom, sve zavisi koliko tesko vozis. Slazem se sa imenjakom@Ivan da se moze postici fabricki deklarisana, ali se mora naci kompromis. Nisam vozio t.benza (pojedine aute iskljucujem sa potrosnjom, ruska vozila nisu merodavna) i odvikao sam se od istih, da bi dao bilo kakav merodavan savet za 'eco brzinu i eco potrosnju' ali definitivno ako ga vozis po gradu potrosnja ti je najmanji problem. Gorivo mos kupit uvek al zivce i vreme nikako emoji23.png

Bitno je da si ti zadovoljan, a sad sto ce oci da bode svaka tacka na crnom...tu pomoci nema emoji23.png

Imas u planu ikakvo dalje detaljisanje sa i oko auta ?

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
 

Tek sam ga uzeo, tek ga u petak registrujem :D 

Za pocetak da se sija i da bude cist, a kasnije cu da zatamnim stakla i da ga spustim malo(nasao sam crveni eibach, samo sto su sad dizela, pa ne znam da l' odgovaraju) i to je to...

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, bane000 said:

da ga spustim malo(nasao sam crveni eibach, samo sto su sad dizela, pa ne znam da l' odgovaraju) i to je to...

Mozda eventualno zadnje, ali prednje sigurno ne odgovaraju... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, horvat said:

Mozda eventualno zadnje, ali prednje sigurno ne odgovaraju... 

Hvala na brzom odgovoru. Tako sam i mislio. Nema veze, to mi nije ni toliko hitno, ima vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Danilo1 said:

@bane000 Gde si nasao? Koliko su? :D

Kod drugara u CA. Mislim da su 100e, ali pusti poruku u pm ako te interesuje, pa da ti dam njegov broj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao sa Tjet-om problem sa potrosnjom koja nije ispod 8 isla, ugradio sam plin i resio problem. Imam M32 menjac zamenio sam ulje u njemu i u kocnicama 2500 sa rukama kod Ljubeta u Surcinu, i sad sam miran, posle cepanja ostavim auto 30sec u leru da ohladi Ihi vl37 turbo i nemas brige... I dalje smatram da nista ne moze biti toliko lose koliko ga ljudska ruka moze unakaziti, mislim na menjac, turbo i slicno... Inace Jet je je prelep, uzivaj u voznji 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo 30 sec je dovoljno? Ja ko debil slusam pesme (odn. sedim duze od 3 min) u kolima dok hladim turbo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, horvat said:

Samo 30 sec je dovoljno? Ja ko debil slusam pesme (odn. sedim duze od 3 min) u kolima dok hladim turbo :D 

Ahahahah ova ti je dobra :lol::lol::lol: Sta ja znam ja to tako radim... Ja sam hteo da duvam u turbo da ga ohladim brze ali ono za 15sec necu propasti :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pi bre, vi 30sec - 3 min dok ladite turbo, malo da odmorite malu visokoturaznu makinu, dok ja tako 3-5 min sa dobrim starim (ne)poderivim 1.9 8v posle duze voznje...kontam mator pa mu treba da 'oladi peglu'

Pretpostavljam da nije opcija da se (u nekom prohodu) svrne na pushku i, pored celog auta, malo prsne sa spoljne strane u hladnjak ? mislim, pitam cisto zbog price o toj turbini i njenoj osetljivosti.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, ISV_01 said:

Pi bre, vi 30sec - 3 min dok ladite turbo, malo da odmorite malu visokoturaznu makinu, dok ja tako 3-5 min sa dobrim starim (ne)poderivim 1.9 8v posle duze voznje...kontam mator pa mu treba da 'oladi peglu' emoji23.png

Pretpostavljam da nije opcija da se (u nekom prohodu) svrne na pushku i, pored celog auta, malo prsne sa spoljne strane u hladnjak ? mislim, pitam cisto zbog price o toj turbini i njenoj osetljivosti.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
 

Kolega zanimljiva opcija primeticu... B) Ja bih opet rekao da je bolja opcija ugraditi klimu (neku malo kvalitetniju) u motorni deo da duva direkt na turbo i onda nema potrebe gubiti vreme u autu i cekati da se oladi :rolleyes: Sorry za off B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, horvat said:

Samo 30 sec je dovoljno? Ja ko debil slusam pesme (odn. sedim duze od 3 min) u kolima dok hladim turbo :D 

Ti uživaš u onom zvuku duplog izduva jer se i u mestu lepo čuje.:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...