Branislav 722 Posted June 18, 2019 Pozz ljudi, ugradio sam Ac stag 4 Qbox u Jet-a, stavljena je komplet Ac oprema, i isparivac od 140kw, zamenio sam svecice i jednu bobinu i mislim da je sa strujom sve ok. Pre ugradnje punto je bio kod Gorana i on je sredio mapu i sve spremio za gas. Problem je sledeci kada naglo ubrzavam ili uradim kick down pri skoro maksimalnom loadu turba izmedju 2700-3100 obrtaja auto stuca i trokira pomalo, kada predje 3100 ide kao nevreme. E sada na leru auto tredka mnogo vise nego na benzinu, i blinka mi check engine. Ako je neko imao sl problema neka mi kaze njegovo iskustvo... Gas je radjen kod AG Radica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted June 18, 2019 26 minutes ago, Branislav said: zamenio sam svecice i jednu bobinu i mislim da je sa strujom sve ok Staro je pravilo da struja za gasni uredjaj mora da radi 100%. Ako je auto od Gorana izasao bez problema u radu na benzin-onda pravac Radic da zakaci dijagnostiku, po potrebi zameni bobine( ja bih ih sve zamenio jer kad ode jedna....skoro ce i ostale) i nasteluje ti auto da radi kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 18, 2019 1 hour ago, gile smederevo said: Staro je pravilo da struja za gasni uredjaj mora da radi 100%. Ako je auto od Gorana izasao bez problema u radu na benzin-onda pravac Radic da zakaci dijagnostiku, po potrebi zameni bobine( ja bih ih sve zamenio jer kad ode jedna....skoro ce i ostale) i nasteluje ti auto da radi kako treba. I ja sumnjam da su sve bobine otisle, mada nema belog na njima, osim na 4-om cilindru na kome sam i menjao bobinu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branislav 722 Posted June 19, 2019 Uzete jos 3 bobine diagnostika pokazala da su na 1 i 3 crkle bobine, znaci menjam sve, nije do plina Quote Share this post Link to post Share on other sites