Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 1/2/2022 at 10:40 PM, AlexPa said:

Da li neko zna, koja je realna potrošnja benzinca 1.3?
 

Compass pokazao 9,2 na prvih1600km kombinovano. 40% grad, 60% mag. i autoput.

Edited by spaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Renegade Red Edition

 

223334-jeep red.jpg

 

Stellantis je prošle godine najavio trogodišnje partnerstvo sa (RED) za prikupljanje novca za borbu protiv globalnih vanrednih zdravstvenih situacija. Povezivanje je dovelo do toga da je Stellantis predstavio nekoliko (RED) brendiranih proizvoda, od RAM-a do Fiata. Jeep je takođe uključen, a brend sada predstavlja novi (RED) Renegade za modelsku godinu 2022, drugi od takvih proizvoda.

 

Novi Renegade Red Special Edition se naime pridružuje Compassu (RED) koji je Jeep prikazao prošle godine. Renegade Red Edition se bazira na modelu Renegade Latitude, uz dodatak jedinstvenih vizuelnih poboljšanja. Krosover je tako dobio Granite Crystal aluminijumske felne od 19 inča, crne krovne šine, Colorado Red retrovizore i specijalne (RED) oznake. U unutrašnjosti su crna sedišta sa Ski Gray šavovima, kožni volan i ručica menjača, Trailhawk Ruby Red zvučnici, kao i 8.4-inčni ekran infotainment sistema. Renegade Red Edition pokreće standardni 1.3 četvorocilindrični turbo motor sa 170KS i 284 Nm, uz 9-stepeni automatski menjač i 4x4 pogon. Kupcima će se nuditi izbor od četiri boje (Alpine, Black, Colorado Red i Sting Gray), a cene u SAD-u kreću od 31.185 dolara (28.350 evra).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesantno,  ako usporedite tehničke podatke za Jeep Renegade MY 2022 na sajtu za Sloveniju i Srbiju, dobar deo toga se ne slaže. 
Sa 1,6 MJ 130 je bži 15 km/h u Srbiji nego u Sloveniji.
1,5 MHEV je kod nas startniji nego u Sloveniji.
Jedino za 1,0T 120 se gadjaju i maksimalna brzina i ubrzanje.
Koje ludilo ...
A ne razumem ni zašto uvoznicima za Srbiju treba onakav šizofreni način pisanja cena. Ako pogledate oglas za 1,6 MJ MY 2022 Limited S ( sa opcionom panoramom i još po nečim ), za 23.990, koji je „u dolasku“,  on je na oglasu jeftiniji par hiljada nego po cenovniku ( po cenovniku je 28.695 €, a samo panorama košta 1.500 ).

 

Čemu ta šizofrenija u načinu pisanja cena ?

 

A još gora situacija ( veća razlika cene ) je kod Compass-a MY 2022. 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.


Imam pitanje.

Na koliko kilometara se radi veliki servis na E Torq benzinskoj verziji Renegade-a?
Za mali znam da se radi na 10-15.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, antrax said:

A recimo da sam sad u 5. godini i na 50.000km, koji servis bi trebalo da se uradi?
Samo mali ili i mali i veliki?

Mali servisi na 15.000 km. Ako je to ispoštovano, onda na 50.000 ne treba da se radi mali (redovan) servis jer je nedavno (na 45k) već urađen. Veliki na 75.000 ili posle 5 godina (šta prvo od ta dva nastupi). Pošto je nastupio vremenski uslov (5 godina), treba raditi veliki servis.

Ako si kupio auto kao polovnjak, onda sad radiš oba servisa (i mali i veliki).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nov sam kupio, mali su rađeni na godinu dana (prosečno na oko 10.000km), a pošto mi je upravo istekla garancija, zbog toga sam pitao da li moram da se pridržavam vremenskog intervala ili kilometraže, pošto po kilometraži imam još 20.000km ili dve godine vožnje okvirno.

Hvala još jednom!

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, antrax said:

...da li moram da se pridržavam vremenskog intervala ili kilometraže

Ta dva kriterijuma idu ruku pod ruku. Nije stvar na izboru da li ćemo se pridržavati jednog ili drugog kriterijuma (kilometraža ili vremenski interval), već oba imaju jednaku važnost. :thumbup: 

U konkretnom primeru se veliki servis radi na 75.000 ili posle 5 godina (šta prvo nastupi od ta dva uslova). Nekome ko dosta kilometara prelazi godišnje će već posle npr. 3 godine biti vreme za veliki servis jer je ispunio uslov od 75k kilometara... a, nekome ko prelazi sa tim autom npr. 5k kilometara godišnje dolazi na red veliki servis posle 5 godina bez obzira što tada na satu ima samo 25k kilometara. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledam ga u salonu. "Lep kao slika". Limited S sa 1,6 MJ.

Ova boja sa slike se, inače, zove "Bikini Metalic" :)

 

"Puna cena vozila" je 30.395

"Akcijski popust" je 4.895

"Cena sa akcijskim popustom" je 25.590.

 

Jeep.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Renegade 1.0 Turbo 4×2 Limited na testu Auto magazina

 

rngd20.jpg

 

Jeep Renegade je vrlo atraktivan auto, ne samo u pogledu estetike, već i zbog činjenice da nudi više nego bogatu opremu po povoljnoj ceni. Pri svemu tome, može da se pohvali i obiljem prostora, iako je najmanji u gami.

Kažu da smo cenovno osetljivo tržište. Nije ni čudo… Čak i kad se čovek odluči da kupi nov auto, gleda da za svoj novac dobije najviše moguće opreme, tehnologije, prostora i imidža. Jedan od modela koji ima zaista sjajan odnos po tom pitanju je Jeep Renegade. Reč je o najmanjem predstavniku čuvenog američkog brenda. Konstruisan je na mehaničkoj platformi koju deli, između ostalog, i sa Fiatom 500L.

 

rngd19.jpg

 

Renegade ima nešto kraće međuosovinsko rastojanje, ali to nije previše očigledno kada se sedne pozadi. Konstruktori su tako dobro prepakovali raspored da, iako se sedi za nijansu uspravnije nego u Fiatu, ima sasvim dovoljno mesta za noge. A tek za glavu...

 

rngd18.jpg

 

Verovali ili ne, osoba prosečne visine iznad glave ima još oko 20 centimetara prostora! Dakle, Renegade uopšte nije mali auto. Šta više, bez problema može da bude jedini auto u porodici. Ako vam baš treba dodatni prostor kad krenete na more, uvek možete da kupite krovni kofer.

 

rngd17.jpg

 

Nosači su već tu, tako da nema brige. Primetili smo i da, za razliku od Fiata 500L, ovde nema kliznog pomeranja zadnjih sedišta, što je prilično korisna funkcija kada vam je potreban dodatni prostor u prtljažniku.

 

rngd16.jpg

 

Kao što se i očekuje od jednog Jeep-a, u ponudi je i pogon na sva četiri točka. Tu su veliki displej multimedije dijagonale 8.4 inča sa navigacijom, beskontaktno otključavanje i startovanje motora, kamera za vožnju unazad, senzor mrtvog ugla, dodatno zatamnjena zadnja stakla...

 

rngd15.jpg

 

LED farovi dodatno utiču na atraktivnost automobila, pre svega zbog dnevnih svetala u obliku prstena, ali i zbog kućišta projektora koji podseća na ratne farove Jeepa Willys. Bezbednost je takođe na najvišem nivou. Standard je automatsko kočenje sa radarskim tempomatom, kao i automatska aktivacija dugih svetala kada ispred nema drugih vozila.

 

rngd14.jpg

 

Kao i kod ostalih Jeep modela, i na Renegade-u su prisutni brojni elementi koji ostavljaju premijum utisak, počevši od zvuka zatvaranja vrata pa do precizne izrade dugmića i prekidača. Doduše, neki su preuzeti sa Fiatovih modela, na primer, ablender. Sa druge strane, tapacirung prednjih vrata i komandna tabla su od meke plastike, dok su nebo i osvetljeni suncobrani od sunđeraste tkanine.

 

rngd13.jpg

 

Za osećaj prostranosti je zaslužna kockasta karoserija, sa vetrobranom koji je uspravniji nego kod konkurenata. Zapravo, imate osećaj kao da ste za volanom Wranglera, jer je pred vama ravna hauba čiji kraj bez problema možete da vidite.

 

rngd12.jpg

 

Da auto nije mali potvrđuje i činjenica da sa sedišta vozača rukom nikako ne možete da dohvatite vetrobran. Za navedenu cenu dobija se i 1.0 turbo-benzinac sa 120 konja i tri cilindra. U poređenju sa verzijom od 100 konjskih snaga koja se ugrađuje u Fiat Tipo, ovaj u Jeep-u ima direktno ubrizgavanje.

 

rngd11.jpg

 

U vožnji se ponaša kao dizelaš, što po zvuku, što po načinu na koji se vozi. Na primer, možete da krenete bez dodavanja gasa. Elektronika će malo dodati obrtaje, pa i manje iskusni vozači neće imati strah da će se ugasiti. Blaga vibracija se oseća kada se kreće iz mesta, dok je na niskim obrtajima primetna zaista minimalna turbo rupa.

 

rngd10.jpg

 

I naravno, tu je onaj efekat zakucavanja kada turbina počne da radi. Bitno je reći i da su nožne komande relativno blizu, ali da se sedi visoko, što znači da su noge savijene u kolenima. Zbog svega toga položaj tela je relativno uspravan, pa smo čak morali blago da uvučemo volan.

 

rngd9.jpg

 

Jeep Renegade se lako vozi, bez i najmanje neprijatnosti. Šta više, ponaša se neočekivano sofisticirano, kao da vozite limuzinu. Na auto-putu bespogovorno drži pravac, bez potrebe za sitnim korekcijama volana. Iako je ''kocka'', uopšte nema povišene buke strujanja vazduha. Najviše iznenađuje trenutno umirivanje karoserije čak i prilikom prelaska preko češljeva, i to ne samo na ravnom već i u krivinama.

 

rngd8.jpg

 

Sa njim opušteno možete i na duže staze, bez straha da će 120 konja biti premalo. Lako ubrzava kada pri 130 km/h date pun gas u šestoj brzini, bez potrebe za šaltanjem naniže. Tada se vrti na oko 3.130 obrtaja i troši oko 8.2 l/100. Prosek po gradu je nešto veći, treba računati na oko 9.5 litara.

 

rngd7.jpg

 

Nije baš šampion potrošnje, ali svakako može da se pohvali sjajnom preglednošću i lakim manevrisanjem, za šta se brinu standardni prednji i zadnji parking senzori, kao i rikverc kamera koja se dobija bez doplate. Naravno, visoko odstojanje od tla je jedna od glavnih prednosti SUV modela. I ne samo to; Renegade ima kratke prepuste, pa lako savladava i veće nagibe.

 

rngd6.jpg

 

Preko neravnina je prilično mek, iako test primerak ima opcione felne prečnika 18 inča. Akcijski modeli dolaze sa 17-cama, koje su još udobnije preko neravnina zbog višeg profila gume. Na kraju, moramo da pomenemo i ozvučenje. Jeep-ovi definitivno imaju najkvalitetniji standardni audio sistem, pa i Renegade. Dakle, nije u pitanju ''brendirana'' muzika.

 

rngd5.jpg

 

Osim što je veoma snažna, za pohvalu je što nema izobličenja kada se ''odvrne'', a pritom je bas vrlo izražen. U jednom trenutku smo čak tražili sabvufer po kabini, ali se ispostavilo da sjajan posao rade zvučnici u zadnjim vratima... U svakom slučaju, Renegade je vrlo atraktivan ne samo estetski, već i zbog bogate opreme ali i činjenice da uopšte nije mali auto.

 

rngd4.jpg


Tokom redizajna 2018. godine Jeep Renegade je dobio nove komande klime, novu multimediju i potpuno drugačiji raspored na centralnoj konzoli. Najvažnija podešavanja hlađenja i grejanja možete da obavite preko fizičkih dugmića, ali i preko displeja, gde se nalaze i detaljniji parametri. Među njima je i sinhronizacija leve i desne strane.

 

rngd3.jpg

 

Na multimedijalnom displeju su brojna podešavanja, između ostalog, bezbednosnih sistema. Svaki od njih možete da prilagodite prema svojim potrebama, pa i da ga isključite ako želite. Pri svemu tome, kroz meni se lako kreće, bez skrivenih podmenija. Tako ne može da vam se desi da pokušavate da se setite gde ste beše videli ono neko podešavanje koje vam baš sad treba, a ne možete da ga nađete.

 

rngd2.jpg

 

Fiat je za svoje modele preuzeo volan od Jeep-a, otuda sličnost. Prepoznatljivi su po tome što su tasteri za pojačavanje i promenu stanica na zadnjoj strani, ali i po tome što imaju dva tempomata. Jedan je klasični, a drugi je adaptivni, sa održavanjem odstojanja od vozila ispred. To je vrlo retko u auto-industriji, pa ovde vozač može da bira koji mu više odgovara.

 

rngd1.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ako pogledaš koje godine je startovala ova tema ( 2014. ), ja mislim da će sadašnji Renegade da se "tržišno upokoji" najkasnije negde krajem 2023. godine.

Ko zna, možda će i pre "tržišne smrti" ostati i bez dizel motora u ponudi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali nema dusu :D 

Procitao sam pre neki dan komentar za Renegade - "Nekog milionera ne bi bilo sramota da stavi 80th anniversity u garazu za gradski auto koliko je simpatican". I to je i moje vidjenje kola.

Italijani bas uspeju da naprave taj smek koji retko ko ima.

Stilo je to uspeo, 500 je presao igricu, L takodje u neku ruku, a i Renegade po meni. Francuzi mi sa druge strane prave kola kojih se nece ni vlasnici secati 5 godina od kad ih prodaju

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, igor0511 said:

Ali nema dusu :D 

Procitao sam pre neki dan komentar za Renegade - "Nekog milionera ne bi bilo sramota da stavi 80th anniversity u garazu za gradski auto koliko je simpatican". I to je i moje vidjenje kola.

Italijani bas uspeju da naprave taj smek koji retko ko ima.

Stilo je to uspeo, 500 je presao igricu, L takodje u neku ruku, a i Renegade po meni. Francuzi mi sa druge strane prave kola kojih se nece ni vlasnici secati 5 godina od kad ih prodaju

Meni se Renegade baš sviđa ali mislim da ga ne bih nikada kupio zbog dve mane. Prva je da je auto pretvrd, kako oslanjanje tako i sama sedišta, nije udoban a pri tom inače ne vozim "mekane" automobile. Druga mana je preglednost pozadi. Iako je kockast sa velikim staklenim površinama pozadi nije pregledan jer zadnji nasloni ne mogu da se uvuku u zadnja sedišta kao kod maltene svih ostalih modela. Samim tim zauzimaju veliki deo vidokruga pozadi. Najpozitivniji mi je enterijer, mnogo mi se vizuelno sviđa, komande su baš tamo gde treba da budu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se nadovezem na moj post. Razmatram vec duze Renegade kao dostojnog naslednika Leona, tj razmatrao sam do juce :( 

 

Probao sam 1.5 MHEV konacno i utisak mi je prilicno razocarenje. Ocekivao sam nesto izmejdu snage 2.0TDI i 1.5TSI, ali motor je dosta slabiji. Vuce jako neubedljivo. Reakcija na naglo dodavanje gasa je bas troma, bilo u istoj brzini ili ako cekam da sam promeni. Kao da ima turbo rupu.

Menjac mi je ok, vozio sam i bolje i gore, ali mi smeta sto nema samaraljki na volanu.

 

Sto se Renegade-a tice cak i u najjacoj opremi utisak je da su materijali dosta jeftini, pogotovu ona plastika ispred suvozaca koja na slikama deluje brutalno i bas kvalitetno, dok sam u toku test voznje imao utisak da bi cerka nesto otkinula kada bismo je pustili iz sedista :D 

 

Na kraju je zena najbolje opisala Renegede  sa - vec imamo jedna kola igracku.

 

A moj zakljucak je da zamena za Leona verovatno nece biti nov auto jer da bih dobio automobil koji je po svemu bolji od Leona treba da platim preko 40 000e.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za 1,5 MHEV DCT-7 sam od mnogih čuo baš takvo iskustvo. Ali, za takvo mapiranje je kriva ekologija.

 

No, što se tiče samog Renegade-a, ne bih se složio. On je meni kao celina odličan ( u odnosu na to kakva su danas "savremena", tek tržišno lansirana vozila). Gledao sam ga detaljno par puta. Nije od savršen, ali, ljudi, za te pare bolje nema. Pa, sedite Vi u neka nova kola, da vidite šta je danas "savremena plastika". Bilo kog brenda.

Eto vam novi BMW od 40, 50 ili 60 hiljada, pa počnite da "kuckate plastike". I u onom od 60 hiiljada imate plastike tvrde kao da je od kamena ... A umesto kože imate "eko kožu", tj, skaj.

Sednite u neka nova (savremena) kola koja imaju cenu kao Renegade. Da im sada ne navodim imena, da se he shvati pogrešno kao hejt. Zaprepastićete se. Ima kola te cene koja u CELOM enterijeru zbirno imaju ukupnu površinu (uslovno) mekše plastike manje nego li je površina papira formata A4.

Prosto, to ta je ta "savremenost".

Zato i kažem, Renegade je još i  O D L I Č A N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron ja se uglavnom slazem sa tobom, pre ce biti da je moj slucaj "komplikovan". 
Generalno jesu losi materijali na kolima koja su oko 20 000e nova. Compass tu vec deluje nesto kvalitetnije.

 

Moja prespektiva je da Leon vredi 13-14 000e trneutno, a Renegade 1.5MHEV sa panoramom je bilizu 30 000. I onda mi je bilo bas razocarenje da enterijer deluje dosta nekvalitetnije, da je motor tromiji i sve to za sasvim solidnu doplatu.

Zato rekoh da je moj slucaj komplikovan :) 

 

A da mislim da su ostala vozila istog cenogvog ranga kvalitetnija, iskreno ne. Sve je tu negde. 
Seo sam u Ibizu u osnovoj opremi i ono je tek uzas. Kao decija igracka.

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj ta plastika da vas vara, izdržljivo je to.
Meni se Renegade u full opremi 4x4 , barem taj koji sam imao prilike da vidim, baš dopao. Možda izgleda kao igračka zbog oblika, al ozbiljna je to mašina.

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...