Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Dačija ispade iskreno vozilo…

Moj drug je kupio decembra 2019. Renagade sa Fiat 1.4 L I4 FIRE 103 kW (138 hp; 140 PS) i robotizovanim menjačem za 19900€ novog kod Stojanova,toliko sada košta Dačija…Šta ti je inflacija…

A297A3C7-B572-4029-9867-5FCB15AB9C52.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne budem hejter, ja sam bas i zeleo Renegade :D 

I ubedjivao sam sebe da tih 2s 0-100 razlike necu ni primetiti u voznji. Samo mi je sveukupni utisak da nije bolji automobil od Leona nazalost.

 

Nije da poredim babe i zabe, gledam sta bi mi sledece odgovaralo da vozim :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, naravno da ti je takav sveukupni utisak kada porediš C segment i SUV B segment. Neke stvari koje ti se podrazumevaju u C segmentu, nećeš npr. možda naći kao deo opreme u SUV B segmentu.

Poredi C segment i SUV C segment.

Ali, tada će razlika cene da ti bude još veća.

I tada ćeš da vidiš da ti treba još više para da sa svog starog Leona predješ u bilo šta novo u SUV C segmentu (pod uslovom da želiš da imaš korektno opremljeno novo vozilo SUV C segmenta, a ne nešto što nema ni zadnje parking senzore i zadnju kameru, kao što ti to danas nema Toyota RAV-4 Comfort 2,0 VVT-iE ).

Za dobro opremljena i dobro motorizovana kola SUV C segmenta danas ima dobro da se izuješ, kao što to treba i za SUV B segment ( samo pogledaj koliko bi te koštao neki dobro opremljen pežo 2008, a sa 3 cilindra ).

Ja zato i dalje mislim da je Renegade jeftin. Vremešan dosta, ali, jeftin.

A to za koliko možeš da prodaš Leona, ne znam. Jedino da probaš, pa da vidiš :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja mislim da Renegade u svom cenonovnom rangu odlično vozilo za te pare…

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao klotara i djene djene, za 19k nema bas nista bolje.

Ali sa panoramom i grejacima sedista gazi preko 31k lagano gde po meni vec ima svasta za slicne pare. Seat cesto ima akcije za Atecu i Formentor za slicnu cenu u bas dobrim opremama. Cak ni Compass nije  daleko u jacim opremama sa cenom

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/13/2022 at 12:22 PM, moron said:

Za mene, ovaj automobil predstavlja jedan od retkih preostalih glasova razuma u auto industriji. Na žalost, neće ni on još dugo.

Neuporedivo ozbiljniji od npr T-Cross ili Kamiq. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nameru da reklamiram bilo koga (a i ne plaćaju me za to :) ), ali danas u AK "Kompresor" videh, izmedju ostalog, u salonu Jeep Renegade Limited 1,0T 120 ks, po ceni od 22.800. 
A sada gledam sajt Renault.rs i ponudu vozila sa lagera, pa vidim da lagerski Captur TCE 90 ks može da košta i 22.180.
Možda onaj Renegade i nije tako skup. Svakako je dosta prostrano vozilo. Prostraniji za putnike od Captura (po mom razumevanju), mada Captur ima veći gepek.

Renegade je (za mene) vozilo sa ubedljivo najvećim Headroom-om u SUV B segmentu. Niko nema veći. Niko !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez preterivanja, ja kada ovako dugotrupan sednem pozadi u Regenade, ja iznad glave imam još preko 10 cm slobodnog prostora. A toliko ga nemam Pozadi pa taman da sednem i u BMW X7 od 150 hiljada evra.

 

Žalosno je da ja pozadi ne mogu da sednem u za klasu veći Compass ili Tonale, pa ni u za dve klase veći Stelvio. A Renegade mi za dva broja veći nego bi mi bilo potrebno :)

 

Kao što mi je jako žalosno što je novi Jeep Avenger takodje uradjen naizgled u formi kocke (kao i Renegde), ali sam od nekih ljudi (koji su ga uživo gledali u Nemačkoj), čuo da je pozadi veoma tesan. Da su uspeli da obesmisle kocku.

 

A taj dobri Renegade će uskoro da nestane iz ponude ... Iduće godine najkasnije.

 

 

 

viber_image_2023-07-12_20-42-40-100.jpg

viber_image_2023-07-12_20-42-40-201.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ga jedan u prirodnom staništu.
E kad odeš tako na planinu, pa još 4x4 , onda nema prepreka i mnogi mogu da ti zavide. Ne mora teški OFF road ali dovoljno za neke ekskurzije gde mnogi ne mogu ni da sanjaju sa klasičnim pogonom i običnim niskim klirensom02e4e0aa9eb29ab151f4d85407fcbd42.jpg

Sent from my 2203129G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kraj za Jeep Renegade u SAD-u nakon modelske godine 2023.

 

223334-jeep red.jpg

 

Kako pišu pojedini mediji, Jeep Renegade će biti sklonjen iz ponude ove marke u SAD-u nakon modelske godine 2023. To takođe znači da će početni modela brenda na tom tržištu postati nešto skuplji Compass sa početnom cenom od oko 30.000 dolara.

Portparol Jeep-a je potvrdio ukidanje Renegadea u SAD-u, ali i da će brend nastaviti da nudi Renegade u Meksiku, Evropi i drugim tržištima. Kako se navodi, odlazak ovog modela će omogućiti proizvođaču da fokusira svoje resurse na vozila sa rastućom prodajom u SAD. Odluka da se ukine Renegade u SAD-u dolazi nakon nekoliko uzastopnih godina pada prodaje. Najviši nivo prodaje od 106.000 jedinica je dostignut u 2016. godini, ali od tada opada iz godine u godinu.

  • 2018. --- 97.062
  • 2019. --- 76.885
  • 2020. --- 62.847
  • 2021. --- 47.137
  • 2022. --- 27.549

Jeep je 2022. prodao samo 27.549 Renegade-a u SAD-u, što je manje u odnosu na 47.137 godinu dana ranije. Takođe, prodaja Renegadea je pala za 35% tokom prvih devet meseci 2023. godine, a Jeep bi trebalo da završi ovu godinu sa oko 21.000 prodatih primeraka u Americi. Jeep Compass Sport je sada najjeftiniji model u američkoj ponudi Jeep-a, a startuje od 29.995 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovog cara sam video pre neki dan na TV da reklamira busilice.

A prica ista kao i za kola,  o obrtnom momentu i snazi kao i da je auto, suze mi krenule kad sam cuo :lol:

9 hours ago, moron said:

Pa, ovo više liči na preforsiranu reklamu za svoje vozilo koje prodaje, nego li na "supertest".

Mrzelo ga da pise opis oglasa pa da radi covek ono sto zna :D 

I cena je zanimljiva, jos malo pa bi usao u rang novih vozila 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se tiče cene po kojoj je oglasio svog polovnjaka ( 22.500 za vozilo iz 2019. ), moja drugarica je te godine kupila istu pogonsku verziju (2,0 dizel sa AT9), ali sa panoramom, i znam da je popust bio lavovski i da je konačna cena bila samo oko 23-23,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozbiljno razmišljam o kupovini do nekih 18000e, e sad u cg ih ima jako malo brine me dostupnost djelova i koji motor izabrati? Takodje ono sto je must have da ima malo bolju opremu sto se sigurnosti tice(mrtvi ugao i sl) i pozeljno je da je automatik ali i to bi mu oprostio... Nekih 60 posto imam gradsku voznju i sadasnji a4 2.0 iz 2013 mi trosi 6.7 na 100km... Da li da jurim nešto 2018 restajling ili nešto starije ali s vise opreme? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...