neshaoct 9584 Posted May 28, 2020 AutoNation video: 2020. Jeep Renegade Trailhawk Najmanji član Jeep familije automobila, ali to što je najmanji nikako ne znači da nije sposoban podržati vašu off-road vanturu. Naročito je tako ako je u Trailhawk varijanti koja je puna stvarima koje su korisne pri svakoj ozbiljnijoj vožnji van uređenih puteva: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 16, 2020 KelleyBlueBook video: Test 2020. Jeep Renegade Najmanji Jeep, koji nije Wrangler kad su u pitanju off-road mogućnosti, ali ako se naruči sa pogonom na svim točkovima i u paketu ''Trailhawk'' - stvar se značajno menja ukoliko su vam takve sposobnosti visoko na listi prioriteta: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 29, 2020 RedlineReviews video: Test 2020. Jeep Renegade Mali Jeep za koji ne treba ''opljačkati Banku'': Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 9, 2020 Jeep Renegade Orange Edition Jeep je ponudio specijalno izdanje modela Renegade, i to Orange Edition baziran na verziji Renegade Latitude. Ukratko, na vozilu su pojedini elementi u narandžastoj boji (retrovizori između ostalog), a to važi i za neke detalje u unutrašnjosti. Treba pomenuti i crne alu točkove od 19 inča, gloss black prstenove na prednjem grilu, kao i 7.0-inčni Uconnect infotainment ekran (opciono i od 8.4 inča). U ponudi je nekoliko boja, od Alpine White, preko Glacier White i Granite Crystal pa do Black finiša. Cene u Americi se kreću od 27.185 dolara za verziju sa prednjim pogonom, odnosno 28.685 dolara za model sa 4x4 pogonom. Renegade Orange Edition može da se dobije i sa opcionim paketima koji uključuju panoramski krov, adaptivni tempomat, upozorenje na napuštanje kolovozne trake... Pod haubom je 2.4 Tigershark motor sa 180KS i 273 Nm, u paru sa 9-stepenim automatskim menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 31, 2020 MarekDrives video: 2020. Jeep Renegade Trailhawk Blizanac sa Fiatom 500X, ali se to takoreći nigde ne primeti. Ovo je restajling varijanta Renegade koja se i dalje može uzeti sa pogonom na svim točkovima, za razliku od 500X koji je izgubio tu opciju u restajlingu. Time je više naznačena razlika između ova dva automobila jer je sada Jeep jasno za one koji ponekada siđu sa asfalta, dok 500X ostaje klasični crossover za po gradu. Ipak, ne treba zaboraviti da je Renegade najmanji od svih Jeep-ova i da nije za offroad izazove koje mogu da savladaju npr. Wrangler ili neki drugi Jeep modeli. Dakle, asfalt i iole uređen neki seoski (makadam) put su ok za Renegade. Neobeleženi pravci preko blata, peska...za to ipak treba Wrangler. Verzija na testu je sa 2.0 MJet2 dizel motorom sa 170 konja i automatikom sa 9 brzina: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 15, 2020 Jeep Renegade Bronze Edition Jeep je za pojedina tzržišta (poput meksičkog) pripremio novo specijalno izdanje modela Renegade, i to Bronze Edition koji se bazira na verziji Renegade Limited. Ukratko, ovakav Renegade je dobio Deep Brown boju, neke elemente u boji bronze, posebne oznake, alu točkove od 19 inča, crne plastične elemente na donjim delovima vozila i dark grey krovne nosače. Takođe, tu su i sedišta i nasloni za ruke sa Deep Brown kožom. Deo opreme čine i 8.4-inch Uconnect infotainment sistem, glasovne komande, Apple CarPlay i Android Auto, multifunkcionalni volan, automatski klima uređaj, panoramski krov, keyless entry, sistem automatskog kočenja, hill-start assist, ESC... Pod haubom je 1.8 E-TorQ četvorocilindrični benzinski motor sa 130KS i 182 Nm, u paru sa 6-stepenim automatskim menjačem. Cena za Renegade Bronze Edition u Meksiku iznosi (preračunato) 23.845 američkih dolara. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 26, 2020 Jeep Renegade 2.0 MultiJet II 4×4 Longitude na testu Auto magazina Iako najmanji u gami, Jeep Renegade je ozbiljan SUV. Pripremljene su verzije za sve ukuse i potrebe, od gradske vožnje pa do ozbiljnijeg ofrouda. Mi smo testirali srednju opciju, spremnu za većinu izazova. Nije ni čudo što ih viđamo u većem broju na našim putevima i ulicama. Jeep Renegade je kompletan automobil, koji uz povoljnu cenu nudi solidan unutrašnji prostor, udobnost u vožnji, više nego pristojne performanse i potrošnju, ali i ofroud karakteristike. U cilju lakšeg sagledavanja njegovih mogućnosti, iznećemo par bitnih činjenica kako biste mogli da ga poredite sa konkurentima. Jeep kao brend je više nego poznat kao proizvođač vozila sa 4×4 pogonom. Zbog toga je već decenijama sinonim za terence. S obzirom na imidž ne iznenađuje ni to što ima svog predstavnika u praktično svakoj klasi. Jedino nije pokriven A segment, mada i tu kompanija FCA ima svog predstavnika - Pandu 4×4. Dakle, Renegade je najmanji Jeep i pripada B-SUV segmentu. Ovde retko koji model ima 4×4 pogon, a Jeep je otišao korak dalje, pa Renegade ne samo da ima blokadu diferencijala, već i reduktor na Trailhawk i S-Limited verziji. Time je postao jedini u segmentu sa ovakvim ofroud karakteristikama, ne računajući Suzuki Jimny, koji je ipak klasa za sebe sa pravom čeličnom šasijom. Naravno, mnogo korisnika nema potrebu za svim tim, pa čak ni za 4×4 pogonom. Iz tog razloga, u ponudi su i 2WD verzije. Jeep ozbiljno shvata napredak tehnologije i prati trendove na tržištu, pa su svi modeli prilagođeni najnovijim standardima, što iz oblasti bezbednosti i ''gedžeta'' vezano za to, što u pogledu emisije izduvnih gasova. Iz tog razloga uvedeni su novi motori FCA grupacije, trocilindarski 1.0 turbo-benzinac od 120 KS i takođe potpuno novi 1.3 turbo sa četiri cilindra. On razvija 150 i čak 180 KS. Što se tiče dizelaša, ponuda je i ovde bogata. Osim poznatog 1.6 MultiJet od 120 KS, u ponudi je i 2.0 MultiJet sa 140 i 170 konja. Naravno, tu je i kombinacija sa automatskim menjačem. Dakle, Renegade ima motore i pogon za svačiji ukus. Iako je predstavljen pre pet godina, u međuvremenu je redizajniran, tako da po energetskoj efikasnosti, opremi i bezbednosnim sistemima ne zaostaje za konkurencijom. Na test smo preuzeli Renegade sa drugim po redu paketom opreme Longitude i 2.0 MultiJet motorom od 140 KS. Ovo je još jedna stavka po kojoj se razlikuje od konkurenata; sada praktično i nema modela u ovoj klasi sa 2.0 dizelašem. Trenutno je na akciji nekoliko verzija čije cene kreću od 17.070 evra. Auto koji mi testiramo, sa svom dodatnom opremom koja se dobija na poklon, košta 20.990 evra sa PDV-om. Osim 4×4 pogona, selektora za izbor veste podloge i blokade centralnog diferencijala, standard su automatski klima-uređaj, alu-felne prečnika 17 inča, navigacija, veliki multimedijalni displej dijagonale 8.4 inča, tempomat, električna „učna i kamera za prepoznavanje saobraćajnih znakova. Dakle, auto ima sasvim lepu opremu. Svaki komentar dizajna je suvišan. Prepoznatljivi imidž dopunjuju rešenja koja su itekako uticala na bolji osećaj prostranosti. Naprimer, odmaknuti i uspravan vetrobran stvara utisak da se nalazite u dosta većem automobilu. Sedi se visoko, a noge su savijene pod uglom od oko 45 stepeni. Zapravo, položaj vozača je vrlo sličan kao u Fiatu 500L, sa kojim Renegade deli mehaničku platformu i još poneke detalje u unutrašnjosti. Ovde su sedišta relativno duga, tako da i visoke osobe imaju dobar oslonac butine. Prednja imaju dobru lumbalnu podršku koja se izvlači na dugme. Jeep-ovi su poznati po jednostavnom i intuitivnom rasporedu dugmića. Čak i oni koji prvi put sedaju za volan lako pronalaze sve željene komande, bilo da se radi o klimi ili nekim drugim podešavanjima na velikom multimedijalnom displeju. Kvalitetno ozvučenje je još jedna stavka vezana za tradiciju brenda. Ponuda unutrašnjeg prostora je svakako veliki plus za Jeep Renegade, s obzirom da ima nešto kraće međuosovinsko rastojanje od Fiata 500L. Čak i visoke osobe neće imati problem da se smeste pozadi. Prtljažnik je pristojne zapremine s obzirom na klasu, a lepa vest je da se dobija i rezervni točak smanjenih dimenzija. Interesantno je da je kvalitet završne obrade na nešto višem nivou nego kod Fiata. Pri zatvaranju vrata imaju drugačiji ''klack'' zvuk, kao kod većih modela Jeep. Komandna tabla je većim delom meka na dodir, dok su tapacirunzi u vratima u kombinaciji tvrde plastike i sunđeraste tkanine. Inače, presvlake sedišta su od grubljih materijala, tipičnih za manje Fiate. Nisu baš sofisticirani ali su izdržljivi. Veliki dizelaš u ovoj klasi je prava retkost, tako da i po ovom pitanju Remegade nema mnogo konkurenata. U odnosu na druge motore kompanije FCA, naprimer 1.3 MultiJet, 2.0 je dosta uglađeniji u radu. Ne toliko u pogledu zvuka, već ima neuporedivo manju turbo-rupu. Šta više, ovo je jedan od najprijatnijih 2.0 dizelaša za vožnju, spreman je da povuče u svakom trenutku, bez obzira na niske obrtaje. Pri svemu tome nije veliki potrošač; po gradu nam je prosek bio 6.7 l/100 km, i to sa konstantno uključenim klima-uređajem. Treba imati u vidu i to da je pogon na sva četiri točka stalan, pa u tom svetlu ova cifra uopšte nije loša. Veliki dizelaš svoje prednosti pokazuje i na auto-putu, gde nema problem sa međuubrzanjima i pri velikim putnim brzinama. Na 130 km/h se vrti na 2.350 obrtaja i tada troši oko 7 litara dizela, za šta je zaslužna i velika čeona površina. Bez obzira na to, šum strujanja vazduha nije pojačan u odnosu na uobičajene vrednosti za ovu vrstu vozila. Na pravcu je stabilan, pa i manje iskusni vozači neće osećati neprijatnost za volanom Renegade-a. Nema čak ni stresanja karoserije prilikom prelaska preko neravnina, iako je ogibljenje relativno meko podešeno. Jeep Renegade nesumnjivo nosi gene svoje veće braće. Sa 4×4 pogonom i blokadom diferencijala spreman je za izazovnije terene u smislu klizave i rastresite podloge. Istovremeno je pitom za svakodnevnu gradsku vožnju, što je vrlo bitno manje iskusnim vozačima. Istovremeno, uživaće i oni koji umeju da cene veliki obrtni moment. Jeep Renegade ima nekoliko vrsta pogona. Počevši od verzije sa samo prednjim pa do 4×4 varijante koja ima reduktor, odnosno sporohodnu brzinu za ekstremne terene. Naš primerak sa testa nosi oznaku Longitude, koja se odnosi ne samo na opremu već i na stalni pogon na sva četiri točka. Snaga se automatski prenosi na prednju i zadnju osovinu u zavisnosti od potrebe, s tim što vozač ima opciju da blokira centralni diferencijal. U tom slučaju se snaga konstantno raspoređuje pola-pola na obe osovine, što je vrlo retko u B-SUV segmentu. Osim toga, na raspolaganju je nekoliko programa 4×4 sistema u skladu sa podlogom po kojoj se vozi - automatski, sneg, pesak i blato. Neki od elemenata na Renegade su razmenjeni sa Fiatovim modelima. Među njima je i displej između instrumenata. Kod bolje opremljenih verzija je u boji, a ovde je monohromatski. Među funkcijama je i korisni voltmetar koji prati stanje akumulatora. Amerikanci tradicionalno imaju kompleksan, ali intuitivan multimedijalni sistem kroz čiji meni se lako prolazi i brzo pronalaze željene funkcije. Tako je i na najmanjem Jeep-u. Ispod su fizičke komande klime, dok su na displeju detaljnije. Navigacija je standard, kao i ''Android auto'' opcija. Autor: Aleksandar Bursać preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 15, 2021 AutoservisEmisija: Jeep Renegade 4xe 4xe = plug-in hibrid. Elektromotor (60KS) je nisko, odmah iznad zadnje osovine i zadužen je samo za zadnje točkove. Pomaže glavnom 1.3 turbo-benzincu (sa 130 ili 180 konja) u gradu i uopšte bilo gde sve do brzine od 130 km/h: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted February 16, 2021 (edited) "Ovo nije auto koji troši malo" ... Sva besmislenost hibrida koju je neko otvoreno rekao na nekom testu. Ali ok, Renegade hibrid nije loš, mada sa starim Multijet AWD nema šta da traži. Dobro rješenje je da dok benzinski motor radi on i puni baterije sa električni motor kako 4x4 pogon ne bi izdahnuo nakon 30-40 km. Još ne rekoše ko im proizvodi mjenjač, jer nije ni DSG ni CVT, već klasični automatik. Punch, Aisin? Edited February 16, 2021 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 17, 2021 OSV: 2021. Jeep Renegade 4xe Plug-in hibridi nisu retkost u segmentu stepenicu Iznad onog u kojem je Renegade. Na tom terenu Jeep ima model Compass. Ali, ovde kod malih SUV modela plug-in hibrid je dosta ređa stvar. Jeep je iskoristio činjenicu da je lako mogao da prebaci komplet pogon sa Compassa 4xe na Renegade, i otuda Renegade nosi značku 4xe. Osnova je 1.3 turbo-benzinac koji može imati 130 ili 180 konja, plus elektromotor od 60 konja koji je zadužen za zadnje točkove, tako da Renegade ustvari ima pogon na svim točkovima. Samo na struju može da pređe do 42 km, baterija je kapaciteta 11.4kWh. Menjač je sada automatski sa 6 brzina (nema više varijante sa 9), a čak i kod verzije specijalizovane za off-road vožnju (Trailhawk) postoji isti 4xe sistem: 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 5, 2021 Jeep Renegade Impulse Jeep je u Italiji ponudio specijalno Impulse izdanje modela Renegade, inspiriano novom serijom Loki na Disney+ kanalu. Renegade Impulse se bazirana na verziji sa Limited opremom, a između ostalog ima Impulse i Loki oznake, specijalnu plavu boju, 18-inčne alu točkove, el. podesive retrovizore sa grejačima, poseban pretinac ispod suvozačevog sedišta, vodootporne patosnice u prtljažniku i keyless sistem. U ponudi su 1.6 MJet sa 130KS i prednjim pogonom, kao i 4xe plug-in hybrid varijanta sa 190KS i pogonom na sva četiri točka. Cena u kratkoj vesti nije navedena. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 7, 2021 km77.com: Jeep Renegade 4xe na testu ''severnog jelena'' Sa ENG prevodom: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted October 27, 2021 Da li je novi Renegade izgubio opciju AWD, makar kod nas? U cenovnicima auto kuća ne vidim Trailhawk verziju, kao ni ostale varijante AWD koje su bile ranije. Čak ni na jeep.rs. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted October 27, 2021 Koliko ja znam, nakon ukidanja 2,0 dizela iz ponude, AWD postoji samo uz Plug-In (Renegade 4xe) , koji se kod nas (valjda) još ne prodaje, a taj i dalje ima u ponudi i verziju Trailhawk ( koji poseduje metalnu zaštitu podvozja, povećano odstojanje od tla (20 cm) i dr. ) Test te Plug-In verzije imaš i ovde: https://autorepublika.com/2021/03/06/jeep-renegade-4xe-1-3-gse-hybrid-plug-in-190-limited-urbani-avanturista/ 1 Deda Jung reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted December 21, 2021 Zna li se do kada će aktuelni Renegade ostati u proizvodnji? Pitam to jer sam jutros pročitao na AutoRepublici vest o novom fejsliftu za aktuelni Fiat 500X i da će on verovatno poživeti do kraja 2023. godine ( " ... Na taj način Fiat želi da osveži 500 X i produži mu život za nekoliko godina, bar do 2023, kada bi trebalo da stigne novi krosover iz B segmenta..." ). Da li nova restilizacija za 500X znači i tržišni život sve do kraja 2023, istovremeno znači da i sadašnji Renegade "ostaje u igri" do tada? Šteta bi bilo da nestane, jer, ako pogledate aktuelnu ponudu novih (salonskih ) primeraka Renegade-a (iz 2021), videćete da najskuplja verzija ( Limited+Promo pack ), sa 150 ks i AT menjačem košta potpuno isto kao top dačija duster "Extreme" sa 150 ks i AT (sa dodatkom met. boje). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 21, 2021 Jeep Renegade restajling Jeep je potvrdio restilizovanu verziju modela Renegade za južnoameričko tržište, uz najavu da stiže početkom sledeće godine i to sa obnovljenom gamom motora i manjim vizuelnim promenama. To podrazumeva doterane branike i prednja svetla, kao i unapređeni infotainment sistem, kao i više bezbednosnih i sistema pomoći vozaču. Osim toga, Renegade dobija i 1.3 turbo-flex motor koji će se proizvoditi u Brazilu, a koji raspolaže sa 180KS (na benzin) odnosno 185KS (na etanol) i 270 Nm obrtnog momenta. Kupcima će se nuditi u kombinaciji sa 6-stepenim automatskim menjačem, prednjim pogonom i Jeep Traction Control + sistemom ili u varijanti sa 9-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka. Tu su i četiri moda vožnje: Auto, Snow, Sand/Mud i Rock. Za sada nije definitivno poznato da li će ovakav restilizovani Renegade biti namenjen samo Južnoj Americi, ili će kasnije ipak stići i u Evropu i Severnu Ameriku. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted December 22, 2021 Što se tiče "dileme" iz gornje vesti, da li će nova fejslif verzija Renegade-a "ugledati Evropu", meni su u salonu jednog dilera danas rekli da taj novi fejslift u naše prodajne salone stiže u "martu-aprilu", da će se tačnije vreme stizanja bliže znati polovinom januara, kao i da oni očekuju da cena ide gore oko 10%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
AlexPa 0 Posted January 2, 2022 Da li neko zna, koja je realna potrošnja benzinca 1.3? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22633 Posted January 2, 2022 https://www.spritmonitor.de/en/overview/22-Jeep/0-All_models.html?fueltype=2&constyear_s=2019&power_e=160&powerunit=2 Pogledaj iskustva na linku gore, 8.13 l prosek vozaca u Nemackoj. 1 AlexPa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 8, 2022 "In Europe, the range will be very different, as the Renegade 2022 will be one of the first models developed on the “Small Wide” platform to launch the new “T5 FireFly” engines, a block of 1.5-liter four-cylinder to be offered with two power levels, 130 and 160 hp, the latter with MHEV technology. A package of novelties that will make the star model of the American brand even more efficient." Reference-www.motor.es https://thecarshownews.com/2021/12/20/2022-jeep-renegade-facelift-announces-major-new-features-in-south-america-and-europe/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 8, 2022 Ako su ovi podaci o klirensu za Renegade tačni, onda je ovo "bruka na kvadrat" za benzinske varijante: - sa 1,0 T, napred / nazad: 134,2 // 166 mm - sa 1,33 T, napred / nazad: 131 // 161,2 mm - sa 1,6 MJ, napred / nazad: 175 mm. https://www.jeep.si/wp-content/uploads/2021/12/Jeep-Renegade-MY21-cenik-december-2021.pdf 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22633 Posted January 8, 2022 Klirens može da bude samo jedan a ne napred i pozadi. Verovatno su zbog malih vrednosti uveli dve mere. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 9, 2022 Čudno mi je da dizel ima oko 4 cm veći klirens od benzinca. Izgleda da benzinac ima "nizak karter", bez razlike da li je sa 3 ili 4 cilindra. Onih 131 mm za T4 je baš bruka, jer je mnogo običnih vozila koji imaju i veći klirens. Što se tiče 175 mm ( dizel) i nije bruka za 2WD, jer RAV4 AWD plug in na prednjoj osovini ima 180 mmm, a na zadnjoj 190 mm (i on ima "duple mere", a ove pišu u katalogu na sajtu Toyota Srbija ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 17, 2022 2022. Jeep Renegade Jeep je prikazao restilizovanu verziju modela Renegade za južnoameričko tržište, sa obnovljenom gamom motora i manjim vizuelnim promenama. To podrazumeva doterane branike, masku i prednja svetla, kao i digitalnu instrument tablu, izmenjeni volan, unapređeni 8.4-inčni infotainment sistem, kao i više bezbednosnih i sistema pomoći vozaču. Osim toga, Renegade dobija i 1.3 turbo-flex motor koji će se proizvoditi u Brazilu, a koji raspolaže sa 180KS (na benzin), odnosno 185KS (na etanol) i 270 Nm obrtnog momenta. Kupcima će se nuditi u kombinaciji sa 6-stepenim automatskim menjačem, prednjim pogonom i Jeep Traction Control+ sistemom ili u varijanti sa 9-stepenim automatikom i pogonom na sva četiri točka. Tu su i četiri moda vožnje: Auto, Snow, Sand/Mud i Rock. Ostaje da se vidi da li je ovakav restilizovani Renegade namenjen samo Južnoj Americi ili će kasnije stići i u Evropu i Severnu Ameriku. preuzeto sa - Auto Blog 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3646 Posted January 17, 2022 Ove izmene ( volan, instrument tabla ... ) su i meni pomenuli u salonu kao izmene za 2022. godinu. Jak mi "facelift" Jedino što će baš da "unaprede", biće cena Quote Share this post Link to post Share on other sites