Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

@Ivan I meni je enterijer DS5 maksimalno funkcionalan, mada je mogao biti ljepsi. Kvalitetan ja takodje.

Od FCA, pored Giulie svidja mi se GC i Compass 

Sve je na dohvat ruke, funkcionalno i lijepo uklopljeno. Novinari kazu da je infotainment zastario, ali to ce kako vidimo biti ispravljeno. 

Od ostalih BMW F10

 

interior.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricam iskljucivo o funkcionalnosti i dizajnu, imao sam zadovoljstvo i da ga provozam, za mene je to-to. Postujem naravno svaciji ukus i misljenje, tu smo da caskamo.

Stoji da se Francuzima desi da se ponekad zaigraju u kreativnosti (npr. pomenuti 308 ili C4 MK1), ali im se nikako ne moze osporiti gomila dobrih i avangardnih resenja. Jos od originalnog DS iz '55., kao jednog od najuticajnijih i najlepsih automobila u istoriji.

On 12/9/2017 at 10:50 PM, igor0511 said:

Sto se multimedije tice to je sve Tesla uticaj koji je po meni krajnje pogresan.

Plus self-driving cars, u saradnji sa "Uber"om, ovako nekako bi to trebalo da izgleda :) - ocigledno cemo mi koji uzivamo u samoj voznji i simbiozi sa masinom :) biti vrsta u izumiranju:

 

8fbd690d6a43f226775d4319970f6f9eac4d10b0.thumb.jpeg.12bdd898d8386fd8669f5bdb0013a03b.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se u potpunosti. Sada je trenutak kada se automobilska industrija lomi izmedju komfora voznje i zaglupljivanja vozaca.

 

U zadnje vreme na putovanjima retko dobijem rent a car vozilo koje ne prepoznaje saobracajne znake , nema lane assist i senzor mrtvog ugla.

 

Najgori lane assist koji sam probao je u Opel Mokki. Bukvalno se bije sa vozacem pri promeni trake. Prvo blago zavibrira, a posle malo ukruti volan.

Nema lepse stvari nego kad se presece neka krivina na Autobanu sa 200+,  a to je uz lane assist tezak poduhvat.

 

Prepoznavanje saobracajnih znaka obicno dolazi uz ne bas prijatno obavestenje o prekoracenju brzine i obicno je prilicno "zakopano" u meniju pa ako naidje auto sa nemackim settingom treba koji minut dok se ugasi.

 

Senzor mrtvog ugla je u sustini dobra ideja, ali pri malo vecoj gustini saobracaja se ne gasi + vrlo cesto ni ne stigne da registruje vozilo koje se priblizava sa brzinom vecom od 50km/h.

 

Takodje me posebno nervira park assistance koji za polovinu mesta gde se lagano parkira auto konstatuje da parkiranje nije moguce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Koliko znam. Službeno samo jedna firma ima odjel koji se bavi sa user-friendly aspektom interijera. To je Audi. Može im se dosta zamjeriti ali stvarno dosta logično sve slože. Nije čudo da je novi smjer Alfe što se komandi tiče dosta u tom stilu.

 

 

@Elra

Kod infotainmenta ovisi više stvari. Prva stvar je li manistream brand ili je premium. 

 

Za manistream brandove taj Jeep je vrhunac infotaimenta. Većina se slaže da nema bolje. Više su im problem updateovi.

 

Alfa igra u jednom drugom segmentu, u premium segmentu. Neke stvari Giuliji nedostaju. Većina se slaže da nije baš sa A4 ili Serijom 3. Mnogi se slažu da se pored C-klase nema čega sramiti. Jaguar, Cadillac, Japanci, sve je to lošije od Giulie po infotainmentu.

 

Ali ja nekako uvijek imam osjećaj da se kod Talijana većina stvari gleda sa dodatnim povećalom. Kao to je Talijan, mora imati manu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako cemo posteno Nemci imaju ubedljivo najintuitivnije komande (ovde Opel nikako ne racunam).

Italijani su za mene zlatna sredina zajedno sa Japancima dok za Francuze samo sto ne treba uputstvo za koriscenje migavaca. Ko ne veruje neka promeni osvetljenje table ili ga iskljuci na Pug SUV serijama :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na ovim slikama mi novi Renegade izgleda isto kao i trenutni Renegade. Kad da očekujemo predstavljanje facelift modela i početak prodaje? Piše 2019, ali to može biti i jesen 2018, zar ne?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/22/2017 at 1:03 AM, Deda Jung said:

Na ovim slikama mi novi Renegade izgleda isto kao i trenutni Renegade.

Proizvodjaci koriste postojece modele, njihove delove ili kamuflaze kroz razvoj i testiranje, do neposredno pred predstavljanje kada procure i prve "spijunske" slike. Manje-vise zavisi i od toga da li se razvija novi model, blago ili vise restilizuje postojeci... Malo njih bi pretpostavilo da se ispod ove testne mule krio prelepi Stelvio :)

 

spyshots-2017-alfa-romeo-suv-chassis-testing-mule-spied-in-germany_2.thumb.jpg.4e615bf2970ac1bb41f3c40d1ad5bcf6.jpg spyshots-2017-alfa-romeo-suv-chassis-testing-mule-spied-in-germany_4.thumb.jpg.d943a5162d73be59bd1a40a8c7083739.jpg

 

Ako je verovati https://www.autoevolution.com/ odakle su i ove fotke, svetla i LED prsten su inspirisani poslednjim Wranglerom JL (glavno svetlo je opciono takodje LED), konzola ona o kojoj smo pricali ranije, sa uConnect od 8.4''':

2019-Jeep-Renegade-facelift-front-fascia-spy-shot.thumb.jpg.08415add339af4be84af5690f385785c.jpg2019-Jeep-Renegade-facelift-centre-console-spy-shot.thumb.jpg.ffebaa672e77a628ac7a5309fee64cc1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan

Mene ne bi čudilo da su prednji Full LED farovi identični novom Wrangleru. Tu baš pogledaj što jaguar radi sa svojim modelima oko svjetala, koji ih dijele i slično.

 

Treba razlikovati MY2018 i facelift. Facelift će vjerojatno biti MY2019. MY2018 bi mogla biti jako kratka.

 

Čini se da sada ima i automatsko parkiranje. Ne znam je li to uopće igdje kod nas u Europi radi.

 

 

3.thumb.jpg.da5b1a69959cc54f5f4bbb1e8b788c59.jpg4.thumb.jpg.8cace13b3c3f95e78939b9569c6bc364.jpg

Edited by N.N.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuu okvir oko displeja izgleda u najmanju ruku loše i jeftino. Dispjel je morao da bude izravnat sa konzolom i ne bi izgledalo jeftino, kineski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misliš da kod konkurencije izgleda bolje? Čak je i gore. Jednostavno guraju kupce ka najvećem ekranu. Ne znam kakvo sada sablažnjene. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necemo gledati konkurenciju, trebali su okvir staviti u drugoj boji, ako nista drugo.

Verzija iznad je puno bolja.

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Elra said:

Dispjel je morao da bude izravnat sa konzolom i ne bi izgledalo jeftino, kineski.

Pa donekle razumem, taj element dizajna doprinosi utisku "robusnosti" a praktično možda štiti displej od skija, snow borda, vode, blata... ko zna šta vlasnici mogu voziti u ovom Jeep-u. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Platika oko izgleda kao kod Dacie, meni se jedino to ne svidja. Ovaj veci je bolji, ali Jeep mora da bude Jeep i u jeftinijim varijantama. Stari Patriot, Compas, Cherokee su bili brrrrrrrrr

 

dacia-sandero-b52-ph2-media-nav-01.jpg.x 2008_jeep_patriot_dashboard.jpg

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

A u pm. Stvarno pretjeruješ. Slobodno o otiđi tako na neki VW forum u vezi novih Pola i T-Roca gdje je stvarno opravdano kenjati. Vjerujem da bi te izbacili sa tih foruma u roku keks. Ali eto ovo je jeftini američko-talijanski proizvod koje ljudi kupuju samo jeftine-polovne bez pravih ljubitelja na Balkanu pa se može po njima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeftin nije, ali monitor i plastika oko izgleda jeftino i za baznu verziju jednog Jeepa

 

4.jpg 

 

Donji dio centralne konzole je pogodjen za moj ukus, velike tipke, funkcionalne, sve na svom mjestu.

 

Jeep pretenduje da bude premium brend i ne moze u istu recenicu sa VW, PSA, Renault, Hyundai. VWu ce jeftina rjesenja proci i na trzistu, medijima, testovima, Fiatu/Jeepu nece. Zato mora da bude bolji.  

Da ne bude da imam nesto protiv Jeepa, za moj ukus najbolji enterijer jednog SUV vozila na trzistu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

Možda je Jeep Grand Cherokee premium, možda je to i Cherokee. No Compass i Renegade baš i nisu. Nije im to ni cijena. Pogledaj samo koliko je Compass jeftiniji od recimo VW Tiguana.

Evo novi Jeep Grand Commander za Kinu, tamo i mijenja Grand Cherokee. U osnovi Cherokee sa dužim međuosovinskim razmakom i unaprijeđenim interijerom. Imam ja i sliku konačnog izgleda interijera. Moram reći da su se europeizirali. Samo to ne smijem davati javno. :D

 

1.thumb.jpg.be0cd8cfff59ac5f31ccb4662faf3b00.jpg2.thumb.jpg.a85d9c685ab10ca1c608610ee65f4066.jpg3.thumb.jpg.3b7afbf964ce476a69f4402bcb551df4.jpg

 

4.thumb.jpg.51c23eb17f5add69e43545f5a584d6a8.jpg5.thumb.jpg.7d58e2c686c73efc37b0bcf0799c7ecb.jpg6.thumb.jpg.6d334c2bceb763d2ed74e56109844557.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Commander obecava, vidi se napredak. Nema veze, necemo praviti problem za sliku enterijera, ako je unaprijedjeni GC onda od mene naklon (a rekao bih da jeste)

Ja mislim da bi Jeep trebao da slijedi Land/Range Rover sa modelima. Jedini imaju tradiciju iza sebe i imidz pravih terenaca i to treba unovciti. Zasto Commander ne ide i van Kine? RR Sport i Velar imaju odlican prijem na trzistu, Jeep bi sigurno isto prosao sa svojim modelima u tom rangu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Elra

 

Rekao sam da je sličniji stil interijera kao Grand Cherokee, Cherokee i Compass. Nije baš kao Renegade.

 

2017-jeep-cherokee-overland-interior.thumb.jpg.5fe57e8189f01020bcf5ce58ebd233f1.jpg63104cc6435ba4ed8ef03ae0411eb8dc.thumb.jpg.718c55a3883b066a97ba1661e4113a4d.jpgimage3.thumb.jpg.e223fdae3463cc6b2e022e592e76d34b.jpg

 

Mislim da je sličnost vidljiva.

 

Kao što sam rekao meni Grand Commander izgleda više europski i modernije od njih. Rekao bih da je korak u dobrom smjeru.

 

Što se tiče prodaje Grand Commandera. Kažu da je baza Cherokee. To je prednji pogon i najveći motor koji je moguć je atmosferski V6, novi 2.0 turbo ili 2.2 dizel. Kod Kineza je 2.0 turbo samo prednost.

 

Problem sa Cherokeem kao bazom je da trenutni proizvodni kapacitet postoji samo u Kini i SAD-u. Ne znam što to znači na ukupnu cijenu. Nego govore da bi ovaj proizvod bio atraktivan u Indiji i Brazilu. Pitanje je carine. Da je na jednoj drugoj platformi onda bi ova priča bila kud i kamo drugačija.

 

Problem sa Jeepom je što je dijelom Daimler uništio primisli na skupe proizvode. Teško je to preko noći popraviti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/27/2017 at 3:13 PM, N.N. said:

Problem sa Jeepom je što je dijelom Daimler uništio primisli na skupe proizvode. Teško je to preko noći popraviti.

 

Kada se sjetim starog Comapsa, Patriota, Commandera. Pa na kraju Cherokeea KK i Dodge Nitra.  :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Renegade MY 19 sa novim motorima

 

180572-jeep renegade.jpg

 

Samo nekoliko dana nakon što je kompanija FCA najavila planove za period do 2022. godine, iz Jeepa stiže i kratka najava o obnovljenom modelu Renegade. Renegade modelske godine 2019 će biti predstavljen 6. juna na sajmu automobila u Torinu, pri čemu prva ''teaser'' slika pokazuje doterano zadnje svetlo sa izmenjenom grafikom. Automobil će po ranijim informacijama pretrpeti izmene i na prednjem delu (maska, branik), dobiće nove alu točkove, kao i modernizovanu unutrašnjost (kvalitetniji materijali, najnoviji Uconnect infotainment sistem, Apple CarPlay i Android Auto). Promena će biti i u gami motora, buudući da su najavljeni novi benzinci sa 3 i 4 cilindra. U pitanju su 1.0 litarski agregat sa 120KS i 1.3 litarski koji će biti dostupan u verzijama sa 150KS i 180KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osim novih GSE benzinaca su i dizeli dobili konačno SCR. Tu je i prepoznavanje znakova. Naravno i Full LED svjetla.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dizeli ostali isti, benzinci su novi? Da li se znaju kombinacije motora i pogona. Npr. da li novi 1.3 može u kombinaciji sa AWD, itd? I da li ovaj motor od 999 cm3 može da pokrene vozilo :) Ako sam dobro shvatio strane (šture) portale, planiraju i hibridne motore :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se što ne promijeni ovo je popis svih motora za Renegade facelift:

 

  • 609.L20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD SPORT
  • 609.M20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD LONGITUDE
  • 609.P20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD LIMITED
  • 609.M22.4 1.3 GSE T4 150CV DDCT FWD LONGITUDE
  • 609.P22.4 1.3 GSE T4 150CV DDCT FWD LIMITED
  • 609.P43.4 1.3 GSE T4 180CV 948TE 4WD LIMITED
  • 609.H33.4 1.3 GSE T4 180CV 948TE 4WD LOW TRAILHAWK

 

  • 609.L27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD SPORT
  • 609.M27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD LONGITUDE
  • 609.P27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD LIMITED
  • 609.M2K.4 1.6 MJET 120CV DDCT FWD LONGITUDE
  • 609.P2K.4 1.6 MJET 120CV DDCT FWD LIMITED
  • 609.P3B.4 2.0 MJET 140CV 948TE 4WD LOW LIMITED
  • 609.H3E.4 2.0 MJET 170CV 948TE 4WD LOW TRAILHAWK

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...