Elra 204 Posted December 10, 2017 @Ivan I meni je enterijer DS5 maksimalno funkcionalan, mada je mogao biti ljepsi. Kvalitetan ja takodje. Od FCA, pored Giulie svidja mi se GC i Compass Sve je na dohvat ruke, funkcionalno i lijepo uklopljeno. Novinari kazu da je infotainment zastario, ali to ce kako vidimo biti ispravljeno. Od ostalih BMW F10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted December 10, 2017 Pricam iskljucivo o funkcionalnosti i dizajnu, imao sam zadovoljstvo i da ga provozam, za mene je to-to. Postujem naravno svaciji ukus i misljenje, tu smo da caskamo. Stoji da se Francuzima desi da se ponekad zaigraju u kreativnosti (npr. pomenuti 308 ili C4 MK1), ali im se nikako ne moze osporiti gomila dobrih i avangardnih resenja. Jos od originalnog DS iz '55., kao jednog od najuticajnijih i najlepsih automobila u istoriji. On 12/9/2017 at 10:50 PM, igor0511 said: Sto se multimedije tice to je sve Tesla uticaj koji je po meni krajnje pogresan. Plus self-driving cars, u saradnji sa "Uber"om, ovako nekako bi to trebalo da izgleda - ocigledno cemo mi koji uzivamo u samoj voznji i simbiozi sa masinom biti vrsta u izumiranju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted December 10, 2017 Slazem se u potpunosti. Sada je trenutak kada se automobilska industrija lomi izmedju komfora voznje i zaglupljivanja vozaca. U zadnje vreme na putovanjima retko dobijem rent a car vozilo koje ne prepoznaje saobracajne znake , nema lane assist i senzor mrtvog ugla. Najgori lane assist koji sam probao je u Opel Mokki. Bukvalno se bije sa vozacem pri promeni trake. Prvo blago zavibrira, a posle malo ukruti volan. Nema lepse stvari nego kad se presece neka krivina na Autobanu sa 200+, a to je uz lane assist tezak poduhvat. Prepoznavanje saobracajnih znaka obicno dolazi uz ne bas prijatno obavestenje o prekoracenju brzine i obicno je prilicno "zakopano" u meniju pa ako naidje auto sa nemackim settingom treba koji minut dok se ugasi. Senzor mrtvog ugla je u sustini dobra ideja, ali pri malo vecoj gustini saobracaja se ne gasi + vrlo cesto ni ne stigne da registruje vozilo koje se priblizava sa brzinom vecom od 50km/h. Takodje me posebno nervira park assistance koji za polovinu mesta gde se lagano parkira auto konstatuje da parkiranje nije moguce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 10, 2017 @Ivan Koliko znam. Službeno samo jedna firma ima odjel koji se bavi sa user-friendly aspektom interijera. To je Audi. Može im se dosta zamjeriti ali stvarno dosta logično sve slože. Nije čudo da je novi smjer Alfe što se komandi tiče dosta u tom stilu. @Elra Kod infotainmenta ovisi više stvari. Prva stvar je li manistream brand ili je premium. Za manistream brandove taj Jeep je vrhunac infotaimenta. Većina se slaže da nema bolje. Više su im problem updateovi. Alfa igra u jednom drugom segmentu, u premium segmentu. Neke stvari Giuliji nedostaju. Većina se slaže da nije baš sa A4 ili Serijom 3. Mnogi se slažu da se pored C-klase nema čega sramiti. Jaguar, Cadillac, Japanci, sve je to lošije od Giulie po infotainmentu. Ali ja nekako uvijek imam osjećaj da se kod Talijana većina stvari gleda sa dodatnim povećalom. Kao to je Talijan, mora imati manu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted December 10, 2017 Ako cemo posteno Nemci imaju ubedljivo najintuitivnije komande (ovde Opel nikako ne racunam). Italijani su za mene zlatna sredina zajedno sa Japancima dok za Francuze samo sto ne treba uputstvo za koriscenje migavaca. Ko ne veruje neka promeni osvetljenje table ili ga iskljuci na Pug SUV serijama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted December 22, 2017 Na ovim slikama mi novi Renegade izgleda isto kao i trenutni Renegade. Kad da očekujemo predstavljanje facelift modela i početak prodaje? Piše 2019, ali to može biti i jesen 2018, zar ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17453 Posted December 22, 2017 On 12/22/2017 at 1:03 AM, Deda Jung said: Na ovim slikama mi novi Renegade izgleda isto kao i trenutni Renegade. Proizvodjaci koriste postojece modele, njihove delove ili kamuflaze kroz razvoj i testiranje, do neposredno pred predstavljanje kada procure i prve "spijunske" slike. Manje-vise zavisi i od toga da li se razvija novi model, blago ili vise restilizuje postojeci... Malo njih bi pretpostavilo da se ispod ove testne mule krio prelepi Stelvio : Ako je verovati https://www.autoevolution.com/ odakle su i ove fotke, svetla i LED prsten su inspirisani poslednjim Wranglerom JL (glavno svetlo je opciono takodje LED), konzola ona o kojoj smo pricali ranije, sa uConnect od 8.4''': Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 22, 2017 (edited) @Ivan Mene ne bi čudilo da su prednji Full LED farovi identični novom Wrangleru. Tu baš pogledaj što jaguar radi sa svojim modelima oko svjetala, koji ih dijele i slično. Treba razlikovati MY2018 i facelift. Facelift će vjerojatno biti MY2019. MY2018 bi mogla biti jako kratka. Čini se da sada ima i automatsko parkiranje. Ne znam je li to uopće igdje kod nas u Europi radi. Edited December 22, 2017 by N.N. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 22, 2017 Auuu okvir oko displeja izgleda u najmanju ruku loše i jeftino. Dispjel je morao da bude izravnat sa konzolom i ne bi izgledalo jeftino, kineski. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 22, 2017 Misliš da kod konkurencije izgleda bolje? Čak je i gore. Jednostavno guraju kupce ka najvećem ekranu. Ne znam kakvo sada sablažnjene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 22, 2017 (edited) Necemo gledati konkurenciju, trebali su okvir staviti u drugoj boji, ako nista drugo. Verzija iznad je puno bolja. Edited December 22, 2017 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted December 22, 2017 1 hour ago, Elra said: Dispjel je morao da bude izravnat sa konzolom i ne bi izgledalo jeftino, kineski. Pa donekle razumem, taj element dizajna doprinosi utisku "robusnosti" a praktično možda štiti displej od skija, snow borda, vode, blata... ko zna šta vlasnici mogu voziti u ovom Jeep-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 23, 2017 (edited) Platika oko izgleda kao kod Dacie, meni se jedino to ne svidja. Ovaj veci je bolji, ali Jeep mora da bude Jeep i u jeftinijim varijantama. Stari Patriot, Compas, Cherokee su bili brrrrrrrrr Edited December 23, 2017 by Elra Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 24, 2017 A u pm. Stvarno pretjeruješ. Slobodno o otiđi tako na neki VW forum u vezi novih Pola i T-Roca gdje je stvarno opravdano kenjati. Vjerujem da bi te izbacili sa tih foruma u roku keks. Ali eto ovo je jeftini američko-talijanski proizvod koje ljudi kupuju samo jeftine-polovne bez pravih ljubitelja na Balkanu pa se može po njima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 24, 2017 Jeftin nije, ali monitor i plastika oko izgleda jeftino i za baznu verziju jednog Jeepa Donji dio centralne konzole je pogodjen za moj ukus, velike tipke, funkcionalne, sve na svom mjestu. Jeep pretenduje da bude premium brend i ne moze u istu recenicu sa VW, PSA, Renault, Hyundai. VWu ce jeftina rjesenja proci i na trzistu, medijima, testovima, Fiatu/Jeepu nece. Zato mora da bude bolji. Da ne bude da imam nesto protiv Jeepa, za moj ukus najbolji enterijer jednog SUV vozila na trzistu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 27, 2017 @Elra Možda je Jeep Grand Cherokee premium, možda je to i Cherokee. No Compass i Renegade baš i nisu. Nije im to ni cijena. Pogledaj samo koliko je Compass jeftiniji od recimo VW Tiguana. Evo novi Jeep Grand Commander za Kinu, tamo i mijenja Grand Cherokee. U osnovi Cherokee sa dužim međuosovinskim razmakom i unaprijeđenim interijerom. Imam ja i sliku konačnog izgleda interijera. Moram reći da su se europeizirali. Samo to ne smijem davati javno. 1 Elra reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 27, 2017 Commander obecava, vidi se napredak. Nema veze, necemo praviti problem za sliku enterijera, ako je unaprijedjeni GC onda od mene naklon (a rekao bih da jeste) Ja mislim da bi Jeep trebao da slijedi Land/Range Rover sa modelima. Jedini imaju tradiciju iza sebe i imidz pravih terenaca i to treba unovciti. Zasto Commander ne ide i van Kine? RR Sport i Velar imaju odlican prijem na trzistu, Jeep bi sigurno isto prosao sa svojim modelima u tom rangu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted December 27, 2017 @Elra Rekao sam da je sličniji stil interijera kao Grand Cherokee, Cherokee i Compass. Nije baš kao Renegade. Mislim da je sličnost vidljiva. Kao što sam rekao meni Grand Commander izgleda više europski i modernije od njih. Rekao bih da je korak u dobrom smjeru. Što se tiče prodaje Grand Commandera. Kažu da je baza Cherokee. To je prednji pogon i najveći motor koji je moguć je atmosferski V6, novi 2.0 turbo ili 2.2 dizel. Kod Kineza je 2.0 turbo samo prednost. Problem sa Cherokeem kao bazom je da trenutni proizvodni kapacitet postoji samo u Kini i SAD-u. Ne znam što to znači na ukupnu cijenu. Nego govore da bi ovaj proizvod bio atraktivan u Indiji i Brazilu. Pitanje je carine. Da je na jednoj drugoj platformi onda bi ova priča bila kud i kamo drugačija. Problem sa Jeepom je što je dijelom Daimler uništio primisli na skupe proizvode. Teško je to preko noći popraviti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted December 27, 2017 On 12/27/2017 at 3:13 PM, N.N. said: Problem sa Jeepom je što je dijelom Daimler uništio primisli na skupe proizvode. Teško je to preko noći popraviti. Kada se sjetim starog Comapsa, Patriota, Commandera. Pa na kraju Cherokeea KK i Dodge Nitra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted January 14, 2018 AutoservisEmisija video: Test Jeep Renegade 1.6 Multijet 120 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 5, 2018 Jeep Renegade MY 19 sa novim motorima Samo nekoliko dana nakon što je kompanija FCA najavila planove za period do 2022. godine, iz Jeepa stiže i kratka najava o obnovljenom modelu Renegade. Renegade modelske godine 2019 će biti predstavljen 6. juna na sajmu automobila u Torinu, pri čemu prva ''teaser'' slika pokazuje doterano zadnje svetlo sa izmenjenom grafikom. Automobil će po ranijim informacijama pretrpeti izmene i na prednjem delu (maska, branik), dobiće nove alu točkove, kao i modernizovanu unutrašnjost (kvalitetniji materijali, najnoviji Uconnect infotainment sistem, Apple CarPlay i Android Auto). Promena će biti i u gami motora, buudući da su najavljeni novi benzinci sa 3 i 4 cilindra. U pitanju su 1.0 litarski agregat sa 120KS i 1.3 litarski koji će biti dostupan u verzijama sa 150KS i 180KS. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 6, 2018 Osim novih GSE benzinaca su i dizeli dobili konačno SCR. Tu je i prepoznavanje znakova. Naravno i Full LED svjetla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Deda Jung 5 Posted June 6, 2018 Dizeli ostali isti, benzinci su novi? Da li se znaju kombinacije motora i pogona. Npr. da li novi 1.3 može u kombinaciji sa AWD, itd? I da li ovaj motor od 999 cm3 može da pokrene vozilo Ako sam dobro shvatio strane (šture) portale, planiraju i hibridne motore Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted June 7, 2018 (edited) Ako se što ne promijeni ovo je popis svih motora za Renegade facelift: 609.L20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD SPORT 609.M20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD LONGITUDE 609.P20.4 1.0 GSE T3 120CV C630 FWD LIMITED 609.M22.4 1.3 GSE T4 150CV DDCT FWD LONGITUDE 609.P22.4 1.3 GSE T4 150CV DDCT FWD LIMITED 609.P43.4 1.3 GSE T4 180CV 948TE 4WD LIMITED 609.H33.4 1.3 GSE T4 180CV 948TE 4WD LOW TRAILHAWK 609.L27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD SPORT 609.M27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD LONGITUDE 609.P27.4 1.6 MJET 120CV C635 FWD LIMITED 609.M2K.4 1.6 MJET 120CV DDCT FWD LONGITUDE 609.P2K.4 1.6 MJET 120CV DDCT FWD LIMITED 609.P3B.4 2.0 MJET 140CV 948TE 4WD LOW LIMITED 609.H3E.4 2.0 MJET 170CV 948TE 4WD LOW TRAILHAWK Edited June 16, 2019 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites