Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Bilo je skoro u sat + nova kola kupljena kod nas,pa redovno održavanje istih. Baš su pominjali taj 2.0 dizel da im u redovno održavanje tj.garancija ide zamena bregastih i razvoda ventila na 200  hilj.km. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, marko.jovanovic said:

Ali nisu svi 2.0TDi PD isti, to je poenta. Kod BKD na primer nema problema sa diznama i uljnom pumpom, a glave su pucale na prvim serijama. Bitno je da mi i mehaničar kaže, a Golf 2.0TDi, ne valjaju dizne, uljna pumpa....

Mehanicar je mozda menjao dizne i uljnu pumpu na nekoliko tih motora, svako prica na osnovu licnog iskustva.

 

Uzmes dva coveka sa istim autom, jedan predje 300k bez kvarova, drugom crkne ko zna sta i strese hiljade evra u njega, skroz realan scenario za bilo koji auto, naravno da nece verovati jedan drugome, jedan ce da se kune u taj auto, drugi ce omrznuti i model i marku i pogonsko gorivo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, dach@ said:

Bilo je skoro u sat + nova kola kupljena kod nas,pa redovno održavanje istih. Baš su pominjali taj 2.0 dizel da im u redovno održavanje tj.garancija ide zamena bregastih i razvoda ventila na 200  hilj.km. 

Eto, taman da zamenim bregaste, podizače, klackalice i ostala čudesa na sledećem velikom servisu :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, vagenovac said:

Mehanicar je mozda menjao dizne i uljnu pumpu na nekoliko tih motora, svako prica na osnovu licnog iskustva.

 

Uzmes dva coveka sa istim autom, jedan predje 300k bez kvarova, drugom crkne ko zna sta i strese hiljade evra u njega, skroz realan scenario za bilo koji auto, naravno da nece verovati jedan drugome, jedan ce da se kune u taj auto, drugi ce omrznuti i model i marku i pogonsko gorivo :D 

Mehaničar je zabagovao, menjao je to na Passatu i audi A4 i A6, a ne na Golfu i Audi A3, pošto oni imaju problem sa osovinicom uljne pumpe, to jest svi 2.0TDi PD motori koji su uzdužno ugrađeni.

Kako god, mnogo smo skloni da ispljujemo nešto na keca, bez udubljivanja u problematiku.

Slažem se da je VW napravio veliku svinjariju sa tim uljnim pumpama, Siemens diznama i lošim glavama koje pucaju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar koji preferira vw grupu (audi posebno) i uvek vozi njihove novije modele je imao problema sa glavom motora i na touranu 2.0pd i na a3 2.0pd, sad vozi audi 2016 2.0cr.

 

Tako je multitronic poznat kao najlosiji audi menjac jer crkava vise od tiptronica ili dsga (stronic).

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, marko.jovanovic said:

Ali nisu svi 2.0TDi PD isti, to je poenta. Kod BKD na primer nema problema sa diznama i uljnom pumpom, a glave su pucale na prvim serijama. Bitno je da mi i mehaničar kaže, a Golf 2.0TDi, ne valjaju dizne, uljna pumpa....

E pa uljna pumpa je kod svih 2.0TDI problematicna i ne zavaravaj se da je kod BKD to reseno. Jednostavno moras proveriti tu osovinicu a najbolje je da izbacis tu pumpu i ubacis od 1,9 jer tako si trajno resio problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno ono sto se zna je da su TDI motori sa 8 ventila imali daleko manje problema. 

Uljna pumpa je zadala najvece glavobolje a glave jesu al uglavnom one do 2006 jer posle toga je to vec bilo zastupljeno u daleko manjem broju. 

Sve u svemu 2.0TDI je dosta zivahniji i tisi od 1,9TDI motora koji nije tako sjajan kao prethodni 1,9TDI motori u Golfu 4 i Pasatu B5.5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rodjak iz Sremske Mitrovice je radio u Skodinom ovlascenom servisu. Za 2.0 TDI PD konkretno u Skode sto ide kaze da se naskidao glava i to na malim kilometrazama oko 100.000 km . Neke su i u garanciji morale da idu dole.

On je klasican VW bot, nista ne valja u automobilskoj industriji samo VW a Audi je poslat sa neba. Sto se tice uljne pumpe kaze da ih nije  radio na Golfu, A3, Leonu i Oktaviji. Za Passat B6 sa 2.0 TDI motorom mi je rekao samo nemoj gledati to bolje zaobidji. 

E sad one prve generacije 2.0 TDI CR po njegovim recima i tu je umela uljna pumpa da napravi havariju . Za ove novije kaze da su dovedeni u red i da su extra. Za 1.9 TDI od 105 konja sto se ugradjivao od 2004 pa dalje potvrdio je isto ovo sto je Dule napisao iznad za taj motor. Ok je ali nije to kao prethodna generacija.

Realno ako pogledamo skoro svaki motor u tom segmentu ima neke bboljke koje mogu da dovedu do totalne havarije. Ja bih kupio taj famozni PD BKD agregat na keca ako je u dobrom stanju.

 

E da jos jedan info.. Na ove nove 2.0 TDI poslednje generacije mora samo originalni zamajac cifra je 1000+ evrica plus set kvacila oko 40.000 . Informacija je od jednog cenjenog VW majstora sa podrucja BG-a. 

Ne znam koje su cene za ostale brendove ali kontam da je slicno..

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt...ima li Paja da valja? Ja nesto hocu Pasata da kupim b7/b8 i glava me boli.
Ipak ce biti Mondeo vidim ja.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Dule 021 said:

E pa uljna pumpa je kod svih 2.0TDI problematicna i ne zavaravaj se da je kod BKD to reseno. Jednostavno moras proveriti tu osovinicu a najbolje je da izbacis tu pumpu i ubacis od 1,9 jer tako si trajno resio problem. 

Pun je internet informacija oko upjnih pumpi na 2.0 motorima, cudi me da ti to ne znas

Screenshot_2019-05-28-20-11-35-523_com.android.chrome.png

16 minutes ago, zunto said:

Jbt...ima li Paja da valja? Ja nesto hocu Pasata da kupim b7/b8 i glava me boli.

Dajte ljudi, sad je vec sprdnja postala... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takve su ti obicno inf od majstora sa podrucja Bg-a

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, zunto said:

Jbt...ima li Paja da valja? Ja nesto hocu Pasata da kupim b7/b8 i glava me boli.
Ipak ce biti Mondeo vidim ja.

Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока
 

B7 kazu jedan od kvalitetnijih VW-a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kum upravo na B8 2.0TDI na 170kkm radio full generalnu. Pravo dobro njemacko vozilo

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prosle godine prodao Pasat 2.0TDI 2015 B8 sa 189k km sto znaci da je prelazio 60k km godisnje. E sad kad se uzme u obzir da ima slucajeva gde prelaze i 150k km godisnje u sta se mozete uveriti na stranim oglasima lako moze da se desi da neki auto te klase ima i 400k km za 3 godine a ako pritom jos nije odrzavan kako treba sto se lako moze desiti s obzirom da se servisni interval treba raditi npr na 20k km sto je naporno vlasniku s obzirom da mora da ide na svakih 2 meseca...

Ovo nije samo pretpostavka i ima i ovakvih slucajeva. 

Opet kazem, da su TDI motori tako losi kako onda prelaze 500k km i vise? 

Samo je stvar do odrzavanja. 

A sve i da pukne glava, nije pukao motor a stavi se druga glava i vozi se auto. Uljna pumpa se takodje zameni i motor traje dugo dugo. 

E sad sto je fiatov motor iz tih godina bolji u to ne ulazim ali ne cini samo motor auto ako me razumete.  

Evo vam slika osovine i pogledajte kako se ojela na kraju koji ulazi u pumpu. Ko je ne kontrolise i menja moze ocekivati da mu zariba motor na lezajevima radilice i da mu rikne turbina. 

5FBE41D6-E487-4DEF-BC43-F4E2D26193E3.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poenta je da se pljuje i "hejtuje" VW zato što se najbolje prodaje, što ga u tom moru automobila voze i Kurta i Murta. A kada smo kod famoznih i nepoderivih MJET motora, niko ne pominje uletanje vrtložnih klapnica u motor? Na ovom forumu ima najmanje pet takvih slučajeva. Kod BMW 320D 150ks u e46 je ista priča, havarija motora zbog klapni koliko ti srce hoće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ne pominje, pa nema nijedan od 150ks da nije uletela klapna, ako je covek nije izvadio preventivno :D Svaki motor koji ima klapne ima isti taj problem

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marko.jovanovic said:

Poenta je da se pljuje i "hejtuje" VW zato što se najbolje prodaje, što ga u tom moru automobila voze i Kurta i Murta. A kada smo kod famoznih i nepoderivih MJET motora, niko ne pominje uletanje vrtložnih klapnica u motor? Na ovom forumu ima najmanje pet takvih slučajeva. Kod BMW 320D 150ks u e46 je ista priča, havarija motora zbog klapni koliko ti srce hoće.

 

A ti sada sa druge strane branis VW (samo od momenta od kada si ga i kupio)...

 

1 hour ago, marko.jovanovic said:

A kada smo kod famoznih i nepoderivih MJET motora, niko ne pominje uletanje vrtložnih klapnica u motor?

 

Sam si sebe spustio posle sa e46, s time da je problem vezan za sve dizel automobile ovih nasih generacija koji imaju klapne na koje se nahvata brdo gari, katrana, masčure i šta sve ne...da je problem vezan samo za MJET motore pa ajd da ti vazi konstatacija...

 

1 hour ago, marko.jovanovic said:

 Na ovom forumu ima najmanje pet takvih slučajeva.

 

Koliko mogu da se setim bio je jedan slucaj, i to onaj neki nesretni Slovenac sto je kupio lesa sa klapnama vec u motoru - i od tada pljuje fiat

 

PS - mada, da,...ovde sve kola NOV NOV NOV...menjaju se gume filteri i samo gaaaaaaz

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...