dach@ 4904 Posted May 28, 2019 Bilo je skoro u sat + nova kola kupljena kod nas,pa redovno održavanje istih. Baš su pominjali taj 2.0 dizel da im u redovno održavanje tj.garancija ide zamena bregastih i razvoda ventila na 200 hilj.km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 693 Posted May 28, 2019 Sve u svemu vw to nije smeo da dopusti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 28, 2019 3 hours ago, marko.jovanovic said: Ali nisu svi 2.0TDi PD isti, to je poenta. Kod BKD na primer nema problema sa diznama i uljnom pumpom, a glave su pucale na prvim serijama. Bitno je da mi i mehaničar kaže, a Golf 2.0TDi, ne valjaju dizne, uljna pumpa.... Mehanicar je mozda menjao dizne i uljnu pumpu na nekoliko tih motora, svako prica na osnovu licnog iskustva. Uzmes dva coveka sa istim autom, jedan predje 300k bez kvarova, drugom crkne ko zna sta i strese hiljade evra u njega, skroz realan scenario za bilo koji auto, naravno da nece verovati jedan drugome, jedan ce da se kune u taj auto, drugi ce omrznuti i model i marku i pogonsko gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 28, 2019 32 minutes ago, dach@ said: Bilo je skoro u sat + nova kola kupljena kod nas,pa redovno održavanje istih. Baš su pominjali taj 2.0 dizel da im u redovno održavanje tj.garancija ide zamena bregastih i razvoda ventila na 200 hilj.km. Eto, taman da zamenim bregaste, podizače, klackalice i ostala čudesa na sledećem velikom servisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 28, 2019 58 minutes ago, vagenovac said: Mehanicar je mozda menjao dizne i uljnu pumpu na nekoliko tih motora, svako prica na osnovu licnog iskustva. Uzmes dva coveka sa istim autom, jedan predje 300k bez kvarova, drugom crkne ko zna sta i strese hiljade evra u njega, skroz realan scenario za bilo koji auto, naravno da nece verovati jedan drugome, jedan ce da se kune u taj auto, drugi ce omrznuti i model i marku i pogonsko gorivo Mehaničar je zabagovao, menjao je to na Passatu i audi A4 i A6, a ne na Golfu i Audi A3, pošto oni imaju problem sa osovinicom uljne pumpe, to jest svi 2.0TDi PD motori koji su uzdužno ugrađeni. Kako god, mnogo smo skloni da ispljujemo nešto na keca, bez udubljivanja u problematiku. Slažem se da je VW napravio veliku svinjariju sa tim uljnim pumpama, Siemens diznama i lošim glavama koje pucaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 28, 2019 Drugar koji preferira vw grupu (audi posebno) i uvek vozi njihove novije modele je imao problema sa glavom motora i na touranu 2.0pd i na a3 2.0pd, sad vozi audi 2016 2.0cr. Tako je multitronic poznat kao najlosiji audi menjac jer crkava vise od tiptronica ili dsga (stronic). Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 28, 2019 Uh, da nije bio BKD motor u touranu i A3? Koje su godište bili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted May 28, 2019 4 hours ago, marko.jovanovic said: Ali nisu svi 2.0TDi PD isti, to je poenta. Kod BKD na primer nema problema sa diznama i uljnom pumpom, a glave su pucale na prvim serijama. Bitno je da mi i mehaničar kaže, a Golf 2.0TDi, ne valjaju dizne, uljna pumpa.... E pa uljna pumpa je kod svih 2.0TDI problematicna i ne zavaravaj se da je kod BKD to reseno. Jednostavno moras proveriti tu osovinicu a najbolje je da izbacis tu pumpu i ubacis od 1,9 jer tako si trajno resio problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted May 28, 2019 Ne znam oznaku, a godiste mislim da je a3 bio 2007, a touran 2009. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted May 28, 2019 Generalno ono sto se zna je da su TDI motori sa 8 ventila imali daleko manje problema. Uljna pumpa je zadala najvece glavobolje a glave jesu al uglavnom one do 2006 jer posle toga je to vec bilo zastupljeno u daleko manjem broju. Sve u svemu 2.0TDI je dosta zivahniji i tisi od 1,9TDI motora koji nije tako sjajan kao prethodni 1,9TDI motori u Golfu 4 i Pasatu B5.5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted May 28, 2019 (edited) Rodjak iz Sremske Mitrovice je radio u Skodinom ovlascenom servisu. Za 2.0 TDI PD konkretno u Skode sto ide kaze da se naskidao glava i to na malim kilometrazama oko 100.000 km . Neke su i u garanciji morale da idu dole. On je klasican VW bot, nista ne valja u automobilskoj industriji samo VW a Audi je poslat sa neba. Sto se tice uljne pumpe kaze da ih nije radio na Golfu, A3, Leonu i Oktaviji. Za Passat B6 sa 2.0 TDI motorom mi je rekao samo nemoj gledati to bolje zaobidji. E sad one prve generacije 2.0 TDI CR po njegovim recima i tu je umela uljna pumpa da napravi havariju . Za ove novije kaze da su dovedeni u red i da su extra. Za 1.9 TDI od 105 konja sto se ugradjivao od 2004 pa dalje potvrdio je isto ovo sto je Dule napisao iznad za taj motor. Ok je ali nije to kao prethodna generacija. Realno ako pogledamo skoro svaki motor u tom segmentu ima neke bboljke koje mogu da dovedu do totalne havarije. Ja bih kupio taj famozni PD BKD agregat na keca ako je u dobrom stanju. E da jos jedan info.. Na ove nove 2.0 TDI poslednje generacije mora samo originalni zamajac cifra je 1000+ evrica plus set kvacila oko 40.000 . Informacija je od jednog cenjenog VW majstora sa podrucja BG-a. Ne znam koje su cene za ostale brendove ali kontam da je slicno.. Edited May 28, 2019 by Boris90 Quote Share this post Link to post Share on other sites
zunto 503 Posted May 28, 2019 Jbt...ima li Paja da valja? Ja nesto hocu Pasata da kupim b7/b8 i glava me boli.Ipak ce biti Mondeo vidim ja.Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1080 Posted May 28, 2019 4 hours ago, Dule 021 said: E pa uljna pumpa je kod svih 2.0TDI problematicna i ne zavaravaj se da je kod BKD to reseno. Jednostavno moras proveriti tu osovinicu a najbolje je da izbacis tu pumpu i ubacis od 1,9 jer tako si trajno resio problem. Pun je internet informacija oko upjnih pumpi na 2.0 motorima, cudi me da ti to ne znas 16 minutes ago, zunto said: Jbt...ima li Paja da valja? Ja nesto hocu Pasata da kupim b7/b8 i glava me boli. Dajte ljudi, sad je vec sprdnja postala... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 28, 2019 Takve su ti obicno inf od majstora sa podrucja Bg-a Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boris90 367 Posted May 28, 2019 3 hours ago, zunto said: Jbt...ima li Paja da valja? Ja nesto hocu Pasata da kupim b7/b8 i glava me boli. Ipak ce biti Mondeo vidim ja. Послато са SM-N9005 уз помоћ Тапатока B7 kazu jedan od kvalitetnijih VW-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted May 29, 2019 Evo kum upravo na B8 2.0TDI na 170kkm radio full generalnu. Pravo dobro njemacko vozilo Sent from my SM-N950F using Tapatalk 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted May 29, 2019 Od TDI-a samo CRSent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 29, 2019 Ali kum je radio gešu na vau vau CR motoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted May 29, 2019 Ako je kupio novog i održavao, onda ne valja ni CR. Ako nije, sve je stvar slučaja do slučaja..Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted May 29, 2019 Ja sam prosle godine prodao Pasat 2.0TDI 2015 B8 sa 189k km sto znaci da je prelazio 60k km godisnje. E sad kad se uzme u obzir da ima slucajeva gde prelaze i 150k km godisnje u sta se mozete uveriti na stranim oglasima lako moze da se desi da neki auto te klase ima i 400k km za 3 godine a ako pritom jos nije odrzavan kako treba sto se lako moze desiti s obzirom da se servisni interval treba raditi npr na 20k km sto je naporno vlasniku s obzirom da mora da ide na svakih 2 meseca... Ovo nije samo pretpostavka i ima i ovakvih slucajeva. Opet kazem, da su TDI motori tako losi kako onda prelaze 500k km i vise? Samo je stvar do odrzavanja. A sve i da pukne glava, nije pukao motor a stavi se druga glava i vozi se auto. Uljna pumpa se takodje zameni i motor traje dugo dugo. E sad sto je fiatov motor iz tih godina bolji u to ne ulazim ali ne cini samo motor auto ako me razumete. Evo vam slika osovine i pogledajte kako se ojela na kraju koji ulazi u pumpu. Ko je ne kontrolise i menja moze ocekivati da mu zariba motor na lezajevima radilice i da mu rikne turbina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 29, 2019 Poenta je da se pljuje i "hejtuje" VW zato što se najbolje prodaje, što ga u tom moru automobila voze i Kurta i Murta. A kada smo kod famoznih i nepoderivih MJET motora, niko ne pominje uletanje vrtložnih klapnica u motor? Na ovom forumu ima najmanje pet takvih slučajeva. Kod BMW 320D 150ks u e46 je ista priča, havarija motora zbog klapni koliko ti srce hoće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 29, 2019 Kako ne pominje, pa nema nijedan od 150ks da nije uletela klapna, ako je covek nije izvadio preventivno Svaki motor koji ima klapne ima isti taj problemПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 29, 2019 Imaju i VW 2.0TDi od 170KS pa ne uleću u motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 29, 2019 (edited) 1 hour ago, marko.jovanovic said: Poenta je da se pljuje i "hejtuje" VW zato što se najbolje prodaje, što ga u tom moru automobila voze i Kurta i Murta. A kada smo kod famoznih i nepoderivih MJET motora, niko ne pominje uletanje vrtložnih klapnica u motor? Na ovom forumu ima najmanje pet takvih slučajeva. Kod BMW 320D 150ks u e46 je ista priča, havarija motora zbog klapni koliko ti srce hoće. A ti sada sa druge strane branis VW (samo od momenta od kada si ga i kupio)... 1 hour ago, marko.jovanovic said: A kada smo kod famoznih i nepoderivih MJET motora, niko ne pominje uletanje vrtložnih klapnica u motor? Sam si sebe spustio posle sa e46, s time da je problem vezan za sve dizel automobile ovih nasih generacija koji imaju klapne na koje se nahvata brdo gari, katrana, masčure i šta sve ne...da je problem vezan samo za MJET motore pa ajd da ti vazi konstatacija... 1 hour ago, marko.jovanovic said: Na ovom forumu ima najmanje pet takvih slučajeva. Koliko mogu da se setim bio je jedan slucaj, i to onaj neki nesretni Slovenac sto je kupio lesa sa klapnama vec u motoru - i od tada pljuje fiat PS - mada, da,...ovde sve kola NOV NOV NOV...menjaju se gume filteri i samo gaaaaaaz Edited May 29, 2019 by Milutinac Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 29, 2019 Napamet mogu da kažem da su bile Croma i Delta 1.9 twin turbo. Quote Share this post Link to post Share on other sites