marko.jovanovic 925 Posted May 23, 2019 (edited) On 5/23/2019 at 5:11 PM, vagenovac said: Taj motor je genijalan za gradsku voznju svuda gde treba midrange snage, gledao sam dijagram snage jednog i ima tipa 85 od 105ks na 2200rpm, zato se tako lepo vozi. Mislim da si nešto opasno pomešao, evo ti par dijagrama sa valjaka od 1.9TDi 105ks. Svi imaju oko 75ks na 2400rpm. Mislim da je mnogo bolji 2.0tdi BKD, evo dijagrama sa valjaka od mog auta: Na 2000 rpm ima 75ks, a na 2400rpm oko 100ks. O brtnom momentu da ne pričam. Edited May 28, 2019 by neshaoct split Topic Quote Share this post Link to post Share on other sites
cika_kole 825 Posted May 23, 2019 moj brat @marko.jovanovic i ja kad god smo isli negde zajedno, stalno mi je govorio: jaaaoooo brate kole, kako ti je lepa delta odpozadi pa gde si ti ljubi brat u znojav vrat... 1 1 djomla and Nidza Savin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted May 23, 2019 Pozadinac, a? 1 1 cika_kole and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 23, 2019 (edited) Jebo ga mis pa nije novaspeed jedini ciper, niti su pravi primer ti iznjakani izmuceni izraubovani 1.9tdi sto nijedan nema maksimalni obrtni moment na 2000rpm vec dakleko kasnije u rasponu 2500-3000 cak i stock. Evo kako bi trebalo da izgleda na autu koji je po PS. p.s. niti je iko dirnuo u 2.0pd da ga pravdas i branis Edited May 23, 2019 by vagenovac 1 rkoma1986 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6804 Posted May 23, 2019 On 5/23/2019 at 10:01 PM, MS PK said: Pozadinac, a? 2 MS PK and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 24, 2019 8 hours ago, vagenovac said: Jebo ga mis pa nije novaspeed jedini ciper, niti su pravi primer ti iznjakani izmuceni izraubovani 1.9tdi sto nijedan nema maksimalni obrtni moment na 2000rpm vec dakleko kasnije u rasponu 2500-3000 cak i stock. Evo kako bi trebalo da izgleda na autu koji je po PS. p.s. niti je iko dirnuo u 2.0pd da ga pravdas i branis Ja sam naveo krive, mislim na stok motor, niko nije pričao o čipovanju. Naravno da Novaspeed nije jedini tjuner, niti su najbolji, nego mi je bilo zgodno da na jednom mestu nađem podatake sa merenja za isti motor u različitim autima na istim valjcima. Sam znaš da njihovi valjci ne časte, a takođe znaš da fabrički podaci o obrtnom momentu nisu uvek tačni. P. S. rkoma1986: Bez sekiracije, bitno je da nema povređenih, a auto se popravi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1109 Posted May 24, 2019 Ma tolko imam nekih sranja u privatnom zivotu da se oko ovoga nisam ni najmanje nasekirao.. sve se to popravi, ispravi, napravi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted May 24, 2019 Upravo tako. Evo ja nedavno uzeo auto, nije imao pecku, jutros vidim neko se lepo naslonio na njega i ogulio farbu. Jbga. Nije puno, ali jeste. Danas glavu treba sacuvati, jebes auto. AKo ide ide, to kazem ja koji sam picajlza, ali ne vredi se tu nervirati. Dobijes lepo parice, namestis, jos ako ostane nesto super. I teras Ima mnogo bitnijih stvari od automobila. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 24, 2019 @marko.jovanovic pomeren obrtni moment u desno znači da kasni turbina, možda pumpa ili dizne, sve pomalo i eto, a niko to više ne popravlja jer se ne isplati od babe praviti devojku, to što je takva situacija posle 400-500kkm ne znači da treba tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted May 24, 2019 10 hours ago, vagenovac said: p.s. niti je iko dirnuo u 2.0pd da ga pravdas i branis Evo ga i PD Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 24, 2019 Sjajan primer, poznato je da su 2.0pd jedni od losijih motora. Evo ga domaci primer dobrog 1.9pd 105ks (u superbu 2 verovatno ok odrzavan i sa pristojnom km). Maks obrtni onako kako i treba vec pre 2000rpm ovaj matori a4 je ubio ko zna koliko i opet puni kako spada vec pre 2000rpm Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 24, 2019 (edited) Ja ne znam šta je sa motorom kod mene u autu, kriva mu je kako treba, a tako i ide. Da li treba da očekujem da će se raspasti kroz koju iljdadu kilometara? Mislim ne ide ovako, jbt sve radi kako treba Bitno je da su 2.0tdi PD smeće, a zašto niko ne zna tačno da kaže. 28 minutes ago, Milutinac said: Evo ga i PD Ahahha, sjajno, expert Safet. Znači kod njega idu samo sa lominama. Nemoguće da su baš svi 2.0TDi PD sjebani. Edited May 24, 2019 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 24, 2019 He he ne zna niko da kaze zasto Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 24, 2019 (edited) Biće da je ovo https://www.youtube.com/watch?v=a8rKGWSy_Fw Edited May 24, 2019 by marko.jovanovic Quote Share this post Link to post Share on other sites
danijel55 699 Posted May 24, 2019 Mozda jesu valjci merodavni,ali sta ako covek ode na test sa autom koji je presao ko zna koliko i u ko zna kojem stanju sa nepoznatom servisnom istorijom?Evo npr cvrle auto,auto mu izgledaju na prvu kao nova,a neko ga je sa foruma uhvatio da debelo vraca kilometre.Inace sto se 2.0pd tice,većina koja je imala problem je vozila pasata b6.Po prici drugara sto drzi vw delove,valjda a3 i g5 imaju te motore da kazem bez felera,nisam zalazio u pricu sa njim oko toga.Sto se tice 1.9 motora preko 9god drugar vozi g5 bez ikakvih kvarova u vezi dizna,motora i turbine. Sve u svemu svodi se na to neko kupi loma za male pare i onda kad nesto nije u redu ,e smece od auta,ne valja motor itd itd.Pri tome je svesno kupio auta ispod cene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1109 Posted May 24, 2019 Znamo vec svi da 2.0 BKD od druge polovine 2005 apsolutno nemaju nikakvih neuobicajenih problema sa diznama/glavom/turbom... A opet znamo svi da su 2.0 PD u Passatu govno od motora kkoje opet neko vozi i sa 300.000 na satu a da nije imao problema. To valjda sve kako se kome zalomi 1 Nidza Savin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted May 24, 2019 To su te stare decije svadje moj dci je bolji od tvog hdi-ja A ima i ona moj tdi je bolji od tvog jtda. U stvari ovo drugo nema, posto nije bolji. Jer ipak na IT smo forumu Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 24, 2019 Ne cini jedna lasta prolece, ja sam video gomilu jtd leseva, cak su jako retki skroz ispravni, valjda im je vreme poluraspada dugacko pa ih vecina slabo odrzava jer je to jelte jtd. Tako je i kod bmwa n47 poznat kao najgori, a osvojio je dvaput nagradu motor godine i gomila ljudi ga je vozila bez problema. Verovatnoca katastrofalnog kvara je daleko iznad proseka. 1 Nidza Savin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidza Savin 112 Posted May 27, 2019 (edited) Kolega @vagenovac sve si u pravu, naravno. Ja sam se vise nasalio sa tim komentarom gore Dobar motor je odrzavan motor, kao i auto. Naravno, postoje motori koji se nisu proslavili i koji losije podnose nase gorivo. Ali i TDI pomenuti i HDI i JTD su sve vrhunski motori. Svaki ima svoje osobine, TDI motori mozda izvlace najvise iz snage koju poseduju u konkretnom automobilu, HDI motori su stedljivi, prefinjeni, tisi u radu, a JTD reklo bi se opsti utisak, nesto bucniji, dobro idu, ali su i robusniji, grublji u radu, dobro podnose nase gorivo i mogu dosta da predju ako se redovno odrzavaju. No, isto bi se reklo i za TDI i HDI motore. No, da ne offujemo coveku. Edited May 27, 2019 by Nidza Savin Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted May 27, 2019 Kad kažeš TDI, velika je razlika TDI PD i CR motora. 2.0 TDI PD su generalno loši motori, bili održavani ili ne, dok je 2.0 CR sasvim korektan i zavisi od održavanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1109 Posted May 27, 2019 Ne mogu da se slozim.. opet se vracamo na jbni BKD motor, ali taj motor stvarno nema izrazenih mana i dosta je pouzdan, iako je 2.0 pd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 660 Posted May 28, 2019 Kako su losi a presli uveliko po 500k km? Postoji vise modela PD motora i sa drugacijim kodnim oznakama. Prvobitno 2004-te godine se pojavio BKP motor sa Siemens diznama koje su pravile problem ali je kod tog motora koji ima 16 ventila znala da pukne i glava pa je nas narod brze bolje obelezio sve 2.0TDI motore kao lose ne znajuci da postoje i drugi isti ti motori ali koji nisu imali izrazene probleme. Pa tako u Pasatu je bio i BMP motor sa 8 ventila koji se odlicno pokazao kao sto se i u Audi modelima odlicno pokazao BPW koji takodje ima 8 ventila. Kod tog motora nije bilo problema sa diznama i pucanjem glave i jedina stavka je bila uljna pumpa koja je mnogima zadala glavobolju ali usled neodrzavanja. Naime, svaki vozac VW brenda je kupovinom tog auta mislio da je kupio nesto poput Golfa 2 i da tu treba samo da se sipa gorivo i da nema tu sta da se pokvari. Uljna pumpa ima sestougaonu osovinicu koja se vremenom ojede na kraju i pocne da preskace i samim tim podmazivanje postaje sve slabije i slabije i onda prvo strada turbina a na kraju i sam motor. Ta osovina kosta nekih 15-20€ i treba da se menja na 50-60k km da bi bio miran a najbolje resenje je izbacivanje te pumpe i ubacivanje druge iz 1,9TDI motora koja je vecita i nema problema. BKD motor je sa 16 ventila ali se generalno dobro pokazao s tim sto je sklon pucanju glave i tad pocinje da trosi antifriz. Isto tako ovi sa 8 ventila znaju da na bregastoj pojedu hidropodizace usled neodrzavanja tj neredovnog menjanja ulja ili sipanja nekvalitetnog ulja kao i voznjom od 20k km do sledeceg servisnog intervala. Zato se mora sipati vrhunsko ulje i menjati ga redovno na 10k km i problem se nece pojaviti. U Skodi je npr BMM motor sa 8 ventila i po meni je to najbolji 2.0TDI motor. Ima jos nekoliko kodnih oznaka tog motora ali ovih nekoliko su najzastupljeniji i vazno je odrzavanje pa sam tako gledao licno Pasat sa omrazenim BKP motorom koji je na satu imao jos pre nekoliko godina skromnih 560k km i lepo palio i radio tako da nije tu nista lose nego je do vozaca i odrzavanja na koje nisu naucili jer prethodni Pasat sa cuvenim 1,9TDI motorima od 100 i 130 ks je bio drasticno manje zahtevan. 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22911 Posted May 28, 2019 Dule, sve je to ok, ali ja kao bivši vozač nekoliko JTD-a/MTJ-a nemam pojma koja uljna pumpa je bila instalirana u kolima koje smo imali, koji tip turbine, hidropodizača... Ne verujem da prosečan vozač italijanskog automobila ima veću svest održavanja od vozača švapskog. I zašto bi morao da se razume u oznake motora. Mnogo se prašta nemcima, baš mnogo, i nešto što bi kod drugog brenda bila bruka kod njih je normalno, a za mene nije normalno. 8 Kuvalja, djomla, neshaoct and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted May 28, 2019 Da bi se neki motor okarakterisao kao los i to sa razlogom znaci da je velika verovatnoca skupog kvara iako se motor normalno odrzava, te da je potrebno pribegavati nekim prepravkama i budzenjima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted May 28, 2019 Ali nisu svi 2.0TDi PD isti, to je poenta. Kod BKD na primer nema problema sa diznama i uljnom pumpom, a glave su pucale na prvim serijama. Bitno je da mi i mehaničar kaže, a Golf 2.0TDi, ne valjaju dizne, uljna pumpa.... Quote Share this post Link to post Share on other sites