Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 5/23/2019 at 5:11 PM, vagenovac said:

Taj motor je genijalan za gradsku voznju svuda gde treba midrange snage, gledao sam dijagram snage jednog i ima tipa 85 od 105ks na 2200rpm, zato se tako lepo vozi.

Mislim da si nešto opasno pomešao, evo ti par dijagrama sa valjaka od 1.9TDi 105ks. Svi imaju oko 75ks na 2400rpm. 

 

32869063_2142579112655652_2759229313281687552_n.jpg35521576_2161564337423796_2516747700406321152_n.jpg

38840337_2218746828372213_7901381996499173376_n.jpg40685172_2240814119498817_8601765032172191744_n.jpg

 

Mislim da je mnogo bolji 2.0tdi BKD, evo dijagrama sa valjaka od mog auta:

 

IMG_20190430_130256.jpg

 

Na 2000 rpm ima 75ks, a na 2400rpm oko 100ks. O brtnom momentu da ne pričam. 

 

 

Edited by neshaoct
split Topic

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj brat @marko.jovanovic i ja kad god smo isli negde zajedno, stalno mi je govorio: jaaaoooo brate kole, kako ti je lepa delta odpozadi :D

 

pa gde si ti ljubi brat u znojav vrat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jebo ga mis pa nije novaspeed jedini ciper, niti su pravi primer ti iznjakani izmuceni izraubovani 1.9tdi sto nijedan nema maksimalni obrtni moment na 2000rpm vec dakleko kasnije u rasponu 2500-3000 cak i stock.

Evo kako bi trebalo da izgleda na autu koji je po PS.

 

255.jpg

 

p.s. niti je iko dirnuo u 2.0pd da ga pravdas i branis :D

Edited by vagenovac

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, vagenovac said:

Jebo ga mis pa nije novaspeed jedini ciper, niti su pravi primer ti iznjakani izmuceni izraubovani 1.9tdi sto nijedan nema maksimalni obrtni moment na 2000rpm vec dakleko kasnije u rasponu 2500-3000 cak i stock.

Evo kako bi trebalo da izgleda na autu koji je po PS.

 

255.jpg

 

p.s. niti je iko dirnuo u 2.0pd da ga pravdas i branis :D

Ja sam naveo krive, mislim na stok motor, niko nije pričao o čipovanju. 

Naravno da Novaspeed nije jedini tjuner, niti su najbolji, nego mi je bilo zgodno da na jednom mestu nađem podatake sa merenja za isti motor u različitim autima na istim valjcima. Sam znaš da njihovi valjci ne časte, a takođe znaš da fabrički podaci o obrtnom momentu nisu uvek tačni. 

P. S. 

rkoma1986:

Bez sekiracije, bitno je da nema povređenih, a auto se popravi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako.

 

Evo ja nedavno uzeo auto, nije imao pecku, jutros vidim neko se lepo naslonio na njega i ogulio farbu.

 

Jbga. Nije puno, ali jeste. Danas glavu treba sacuvati, jebes auto. AKo ide ide, to kazem ja koji sam picajlza, ali ne vredi se tu nervirati.

 

Dobijes lepo parice, namestis, jos ako ostane nesto super. I teras :) Ima mnogo bitnijih stvari od automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@marko.jovanovic pomeren obrtni moment u desno znači da kasni turbina, možda pumpa ili dizne, sve pomalo i eto, a niko to više ne popravlja jer se ne isplati od babe praviti devojku, to što je takva situacija posle 400-500kkm ne znači da treba tako.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sjajan primer, poznato je da su 2.0pd jedni od losijih motora. Evo ga domaci primer dobrog 1.9pd 105ks (u superbu 2 verovatno ok odrzavan i sa pristojnom km). Maks obrtni onako kako i treba vec pre 2000rpm

 

59930308_2012084549087222_85977961216134

 

ovaj matori a4 je ubio ko zna koliko i opet puni kako spada vec pre 2000rpm

 

55901935_1991072197855124_53046510442847

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam šta je sa motorom kod mene u autu, kriva mu je kako treba, a tako i ide. Da li treba da očekujem da će se raspasti kroz koju iljdadu kilometara? Mislim ne ide ovako, jbt sve radi kako treba :D

Bitno je da su 2.0tdi PD smeće, a zašto niko ne zna tačno da kaže. 

 

28 minutes ago, Milutinac said:

 

Evo ga i PD :whistle:

 

5ce799813e5fb_Capture_2019-05-21-12-40-48.thumb.png.3be40a0b8f989c43fd78770847992ec0.png

Ahahha, sjajno, expert Safet. Znači kod njega idu samo sa lominama. Nemoguće da su baš svi 2.0TDi PD sjebani.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda jesu valjci merodavni,ali sta ako covek ode na test sa autom koji je presao ko zna koliko i u ko zna kojem stanju sa nepoznatom servisnom istorijom?Evo npr cvrle auto,auto mu izgledaju na prvu kao nova,a neko  ga je sa foruma uhvatio da debelo vraca kilometre.Inace sto se 2.0pd tice,većina koja je imala problem je vozila pasata b6.Po prici drugara sto drzi vw delove,valjda a3 i g5 imaju te motore da kazem bez felera,nisam zalazio u pricu sa njim oko toga.Sto se tice 1.9 motora preko 9god drugar vozi g5 bez ikakvih kvarova u vezi dizna,motora i turbine. 

Sve u svemu svodi se na to neko kupi loma za male pare i onda kad nesto nije u redu ,e smece od auta,ne valja motor itd itd.Pri tome je svesno kupio auta ispod cene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znamo vec svi da 2.0 BKD od druge polovine 2005 apsolutno nemaju nikakvih neuobicajenih problema sa diznama/glavom/turbom... A opet znamo svi da su 2.0 PD u Passatu govno od motora kkoje opet neko vozi i sa 300.000 na satu a da nije imao problema. To valjda sve kako se kome zalomi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne cini jedna lasta prolece, ja sam video gomilu jtd leseva, cak su jako retki skroz ispravni, valjda im je vreme poluraspada dugacko pa ih vecina slabo odrzava jer je to jelte jtd.

 

Tako je i kod bmwa n47 poznat kao najgori, a osvojio je dvaput nagradu motor godine i gomila ljudi ga je vozila bez problema.

Verovatnoca katastrofalnog kvara je daleko iznad proseka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega @vagenovac sve si u pravu, naravno. Ja sam se vise nasalio sa tim komentarom gore ;)

 

Dobar motor je odrzavan motor, kao i auto. Naravno, postoje motori koji se nisu proslavili i koji losije podnose nase gorivo. Ali i TDI pomenuti i HDI i JTD su sve vrhunski motori. 

Svaki ima svoje osobine, TDI motori mozda izvlace najvise iz snage koju poseduju u konkretnom automobilu, HDI motori su stedljivi, prefinjeni, tisi u radu, a JTD reklo bi se opsti utisak, nesto bucniji, dobro idu, ali su i robusniji, grublji u radu, dobro podnose nase gorivo i mogu dosta da predju ako se redovno odrzavaju. No, isto bi se reklo i za TDI i HDI motore. No, da ne offujemo coveku.

 

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad kažeš TDI, velika je razlika TDI PD i CR motora. 2.0 TDI PD su generalno loši motori, bili održavani ili ne, dok je 2.0 CR sasvim korektan i zavisi od održavanja
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da se slozim.. opet se vracamo na jbni BKD motor, ali taj motor stvarno nema izrazenih mana i dosta je pouzdan, iako je 2.0 pd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako su losi a presli uveliko po 500k km? 

Postoji vise modela PD motora i sa drugacijim kodnim oznakama. Prvobitno 2004-te godine se pojavio BKP motor sa Siemens diznama koje su pravile problem ali je kod tog motora koji ima 16 ventila znala da pukne i glava pa je nas narod brze bolje obelezio sve 2.0TDI motore kao lose ne znajuci da postoje i drugi isti ti motori ali koji nisu imali izrazene probleme. 

Pa tako u Pasatu je bio i BMP motor sa 8 ventila koji se odlicno pokazao kao sto se i u Audi modelima odlicno pokazao BPW koji takodje ima 8 ventila. Kod tog motora nije bilo problema sa diznama i pucanjem glave i jedina stavka je bila uljna pumpa koja je mnogima zadala glavobolju ali usled neodrzavanja. Naime, svaki vozac VW brenda je kupovinom tog auta mislio da je kupio nesto poput Golfa 2 i da tu treba samo da se sipa gorivo i da nema tu sta da se pokvari. Uljna pumpa ima sestougaonu osovinicu koja se vremenom ojede na kraju i pocne da preskace i samim tim podmazivanje postaje sve slabije i slabije i onda prvo strada turbina a na kraju i sam motor. Ta osovina kosta nekih 15-20€ i treba da se menja na 50-60k km da bi bio miran a najbolje resenje je izbacivanje te pumpe i ubacivanje druge iz 1,9TDI motora koja je vecita i nema problema. 

BKD motor je sa 16 ventila ali se generalno dobro pokazao s tim sto je sklon pucanju glave i tad pocinje da trosi antifriz. 

Isto tako ovi sa 8 ventila znaju da na bregastoj pojedu hidropodizace usled neodrzavanja tj neredovnog menjanja ulja ili sipanja nekvalitetnog ulja kao i voznjom od 20k km do sledeceg servisnog intervala. 

Zato se mora sipati vrhunsko ulje i menjati ga redovno na 10k km i problem se nece pojaviti. 

U Skodi je npr BMM motor sa 8 ventila i po meni je to najbolji 2.0TDI motor. Ima jos nekoliko kodnih oznaka tog motora ali ovih nekoliko su najzastupljeniji i vazno je odrzavanje pa sam tako gledao licno Pasat sa omrazenim BKP motorom koji je na satu imao jos pre nekoliko godina skromnih 560k km i lepo palio i radio tako da nije tu nista lose nego je do vozaca i odrzavanja na koje nisu naucili jer prethodni Pasat sa cuvenim 1,9TDI motorima od 100 i 130 ks je bio drasticno manje zahtevan. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dule, sve je to ok, ali ja kao bivši vozač nekoliko JTD-a/MTJ-a nemam pojma koja uljna pumpa je bila instalirana u kolima koje smo imali, koji tip turbine, hidropodizača...

Ne verujem da prosečan vozač italijanskog automobila ima veću svest održavanja od vozača švapskog. I zašto bi morao da se razume u oznake motora.

Mnogo se prašta nemcima, baš mnogo, i nešto što bi kod drugog brenda bila bruka kod njih je normalno, a za mene nije normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bi se neki motor okarakterisao kao los i to sa razlogom znaci da je velika verovatnoca skupog kvara iako se motor normalno odrzava, te da je potrebno pribegavati nekim prepravkama i budzenjima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali nisu svi 2.0TDi PD isti, to je poenta. Kod BKD na primer nema problema sa diznama i uljnom pumpom, a glave su pucale na prvim serijama. Bitno je da mi i mehaničar kaže, a Golf 2.0TDi, ne valjaju dizne, uljna pumpa....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...