neshaoct 9584 Posted May 26, 2019 Prema najnovijoj studiji, najviše poverenja u marku imaju upravo vlasnici Alfa Romea AMCI-eva studija pod nazivom ''Trusted Automotive Brand Study'' je pokazala da tradicionalni fokus proizvođača prema kvalitetu, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze sa poverenjem klijenta u određenu marku, piše ''Automotive News''. Umesto toga, ova studija kaže da se automarke moraju usmeriti prema tri osnovna načela, i to kompetenciji, integritetu i empatiji. ''Fokus na zadovoljstvu i kvalitetu se bazira na osiguranju da nema negativnih posledica i industrija je tu napravila strašan pomak unazad nekoliko decenija. Ali zadovoljstvo nije dovoljno, nego je potrebna celokupnost i empatija da bi se razvila emocionalna veza poverenja koja vodi do lojalnosti'', objašnjava Ian Beavis iz AMCI-a. A studija je pokazala da se tu najbolje snalazi Alfa Romeo, marka kojoj se stalno spočitavaju problemi sa kvalitetom. Osvojila je 51 od 100 bodova i time postala luksuzna marka kojoj se najviše veruje. A za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole control nad tim koju vrstu korisničkog iskustva žele, objašnjava Beavis. Za utehu, većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na listi su Tesla, BMW i Infiniti. Sa druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocene je dobila Honda, pre svega zbog brige za klijente tokom opoziva vazdušnih jastuka Takata. Najveći pozitivni skok beleži Mazda, a prati je Hyundai, obe marke koje su uvele nove programe podrške za klijente. AMCI-eva studija je sprovedena sa oko 2.500 vlasnika automobila, i to 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki verni bar pet godina. preuzeto sa - Auto Blog ===== Originalni tekst je ovde. 2 horvat and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5823 Posted May 26, 2019 Toyotobotovi sa B92 na aparatima! 1 1 horvat and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites