Jump to content
FAS Goran
siki

Jeep Compas - mali poglavica ili gradski kauboj

Recommended Posts

Baš lepo džipče
Da ga voziš u zdravlju i da se sit navozaš
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@siki

 

Čestitam. :thumbsup: 

SUV-manija te zahvatila :D, u odnosu na druge aute koje si pominjao, mislim da je Jeep ozbiljniji izbor. :cool:

Nov auto pa ogrebotina nema, ali će ih ova boja odlično ''upijati'' i kad ih bude, tako da će dugo, dugo ostati kao na slikama kad je bio nov...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, siki said:

Kao što sam i obećao,predtavljm Vam mog novog Gradskog kauboja.Reč je o Jeepu Compasu 1,4 multiair od 140 konja turbobenzina.Juče sam ga svečano preuzeo u Kragujevcu(inače diler koji je radio ovaj posao je Alfista:Dza kojega imam samo reči pohvale i oduševljenja).

 

wqwqs120.jpg

 

sve je počelo od nje-pukao diferencijal ili nešto u menjaču,i ja razočaran odlučim da se izlečim novim autom.Da kupim neki polovni od 7-8 godina(alfu 159 ili spajderku)opet je to polovno i to zna kako je održavano i sigurno će biti kvarova koji opet neće biti jeftini.

Odemo žena,tašta i ja Lancijanom u Niš u autosalon Mig-znao sam gde je i to sa namerom da kupim Hjundajia Konu ili Tusona.U zadnje vreme sam sam sebe uvatio da razmišljam o novom SUV-u.U salonu Kona lepa ko slika-ali motor 3 cil-šta je to u P.M.ako hoćeš nešto ozbiljno i jače odma cena leti preko 20.000,oo evra,isti slučaj i sa Tusonom,ali ja ipak uzmem ponude,prospekte i ajd dalje.Vrata pored salon Fiat;Alfa-kad unutra niti jedna Alfa,sve Fiat Tipo i jedan 500,ja malo razočaran kad vidim u dva ćoška dva Jeepa compasa crna,au što je ovo-stoje na šofer šajbi cene od 23,590-29,990,oo evra.Ja pomislio da izloženi primerak a bio je Jeep 2,0 multijet dizel 4x4 limited košta ona niža cena i odma napad na prodavca da ga da-ali neje toto,da skratim(da sam bio uporan dao bi ga za 25,500,oo jer na kraju razgovora kupac je odustao i on stoji jako dugo u salonu,a inače je  oko 29,000,oo -ima ga i na sajtu novi automobili(polovni automobili).

Pošto se nisam uspio dogovoriti sa dilerom iz Niša-ja krenem zivkati ostale ovl.dilere,nađem sajt Jeep.rs i udri po telefonu.Neću da pričam kako je to teklo-samo ću reći-teško razočarenje sa istim-OSIM  kad sam pozvao Nikom auto iz Kg-tolika ljubaznost i profesionalizam-nemam reči-osim da Vam kažem sve sam završio na reč preko telefona i prvi put vidio dilera u petak kad mi je javio da je auto u salonu-i odmah ga preuzeo u subotu i dovezao kući.Uplatio sam mu celokupan iznos na reč i poverenje,a iznos nije niti maloo mali,čak ogroman,ali reč je reč:rolleyes:

 

wqwqs121.jpgwqwqs122.jpg

wqwqs123.jpgwqwqs124.jpgwqwqs125.jpg

wqwqs126.jpgwqwqs127.jpgwqwqs128.jpg

 

unutrašnjost i ostalo ću nastaviti dalje u temi,ali kad ga poslikam i još se nauživam.

pozdrav

 

 

Dana 25.05 Dan mladosti(najsvečaniji i najlepši  praznik)-kad sam pre 50 godina postao PIONIR i položio svečanu zakletvu,isto sam to uradio nakon 50 godina u Kragujevcu kad sam ga preuzeo-svečano se zaklinjem da ću ga čuvati,maziti i paziti kao zenicu oka  svoga:wub::D:P pozdrav alfistima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ce ovaj kauboj u podforumu van Fiat grupacije :) ?

Sa srecom, puno bezbriznih kilometara ti zelim!

5 hours ago, siki said:

Reč je o Jeepu Compasu 1,4 multiair od 140 konja turbobenzina.

Kuckali smo se ranije apropo motora i na temi o kupovini. A zivo ce me zanimati tvoji utisci u vozilu ovih gabarita dok se masina malo razgazi. Kod mene je za C klasu tamancica - lepo ide, snaga u sirokom rasponu obrtaja, cak je i u praksi manji potrosac nego sto sam ocekivao (+1.2l na fabricku kombinovanu, u mom posedu).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/26/2019 at 1:18 PM, siki said:
Dana 25.05 Dan mladosti(najsvečaniji i najlepši  praznik)

Ja bih samo dodao i 29. Novembar

Čestitke. Znam da se o ukusima ne raspravlja, ali ja ne vidim kako bi izabrao Konu pre ovog

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zbog cene, da se ne lažemo, ali 3cilindra u koni???? Ali kad je u pitanju motor od 1.6turbo u njoj ona odma ode na 23-25.000,oo evra, onda više nisam imao dilemu-Jeep pa kud puklo da puklo-slično je i sa Tusonom. Međutim kad vodiš ženu pa još i taštu u auto salon to je ponekad jako stresno-njima se Kona najviše svidela, a i kao pristaje mi kad sam seo za volan, međutim spsi situaciju jeep odmah pored, druga vrata na autosalonu i sve ostalo je istorija-stisnuo ptlju i uplatio Compass i gotovo, ja sam prezadovoljan i sretan. :rolleyes::P

A da i 29.11 kad sam bio student jedva čekaš pa kući iz prvo N. Sada gde sam započeo studije, pa iz Bg gde sam ih završio. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa Kona je klasa Renegadea, ovo je, ipak, klasa iznad!

Daj slike enterijera, spisak opreme i društvo šta pije! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma spisak je podugačak, oprema je longitude(drugi nivo opreme) osnovna je sport::eps, tcs, vazdušni jastuci i zavesice, aktivni prednji nasloni za glavu?, hsa-pomoć pri kretanju uzbrdo odnosno el. Ručna kočnica neće krene ako nisi vezao pojas, a sama otpust kad dodaš gas, merenja pritiska u gumama, senzor promene trake-volan sam trzada se vratiš, magle ke napred ipozadi, sistem upozorenja na čeoni sudar, tempomat, limitator brzine, bsc sistem stabilnosti pri kočenju i priprema kočnice za iznenadno kočenje?, el. Parkiran kočnica, puni rezervni točak u normalnim dimenzija a, tonirana stakla, led zadnja svetla, dnevna svetla, retrovizor sa migavcem, halogeni farovi, automatska svetla, el podesi i retrovizor, deljiva zadnja klupa 60-40,podešavanje sedišta na poluge, zadnji i prednji držači zaruke, odeljci za čaše 4komada,držači zaruke na krovu, automatska klima sa dve zone, 3,5inčni tft ekran putni računar, utičnice od 12volti napred inazad, svetlo u preti cu, kožni volan sa komandama tempomat limitera i dugmadzabordkomp, blu tut povezivanje, kit za pušače mi ubacili, a ne pušim, e a onda idelongitude:magle ke sa opcijom pale ja pri skretanju-može samo levo ili desno sama se pale, krovni nosač, ručice kvakeubojivozila kao i retrovizor, krovni nosač, preklopni o i suvozačko sedište-moradajeto za švalerke, osvetljeni prednji držači za čaše, štitnici od sunca sa rasvetom, ambijentalne osvetljenje led, +biznis paket u koji spada ona automatska klima, a ne menuelna, lumbalna podrška-na dugmenaduvavaš naslon(to imam iu lanci i) za potporu leđa, 8,4 inčni ekran unconekt sa navigacijom-učitane sve mape, muzikom na istom, 6 z učenika, kamera za vožnju unazad, zadnji parking senzori i na kraju iz limited opreme mi dali al felne 17,(u prospektu je bilo 16)sa letnjim gumama, i siceve umesto sve od platna na moje veliko iznenađenje i oduševljenje pola velur kao koža, pola platno sa naranđasto belim duplim štepom na svim sicevi a vratima i sl. Ma ludilo od opreme +metali boja koja se doplaćuje jerje crna osnovna. 

Ma previše toga, ko će to sveda koristi-moram ženu na kurs pada mi bude nevigator. 

Muzika je super kvalitetna-danas kad sam se vozio slušao radio s i puste Džonija Štulića-Balkane balkan moj, jao kad sam ga samo dopola pojačao koji užitak ludilo ko pokretni disko. 

Što se motora tiče još ga nisam prebacio preko 3000-3500 o/min ali i to je dovoljno za dobre brzine i elastičnost. Na auto putu u 6 na 2.500 o/min ide 125km/h,što će tek iti kad ga razradi na 5000 o/min??? Inače fabrički je deklarisanna 192 km/h a potrošnja od 5.2do 7.8 litara, a dali će tako biti videćemo. 

 

 

 

 

 

 

A društvo će piti pivo i Jeck Danjels(to je jedini pravi viski, a kad ipak nešto pijem isključivo njega, mada ni neki drugi e odbijam, ali retko, nepušim oko 15,16 godina(180 meseci ili 5400 dana, a dnevno nekad ode 1kutija i neka je 300,oo din=1.620.000,oo din nešto malo više od pola auta. :lol::rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, siki said:

Što se motora tiče još ga nisam prebacio preko 3000-3500 o/min ali i to je dovoljno za dobre brzine i elastičnost.

Zbog finog torque u normalnoj voznji verovatno neces nesto cesto ni prelaziti te obrtaje - jednostavno nema potrebe jer vuce i iz niskih obrtaja. Preko toga uglavnom za gust, kad se covek malo razmahne :) . Vozi se izmedju turbo dizela i klasicnog turbo benzinca.

4 hours ago, siki said:

Na auto putu u 6 na 2.500 o/min ide 125km/h, što će tek iti kad ga razradi na 5000 o/min?

I to mu je jedna od odlika (tj. menjaca) - nesto duza 6. brzina, koja bas rastereti masinu. Pri normalnom kruzingu autoputem je na 2800 rpm, a tako mi je natovaren, do Istanbula i nazad trosio 6.43l po cepu (2000 km, uglavnom autoputa).

4 hours ago, siki said:

Inače fabrički je deklarisanna 192 km/h a potrošnja od 5.2do 7.8 litara, a dali će tako biti videćemo.

Nece :) , naravno. Kod mene je deklarisano 4.8/5.7/7.3, sto odmah moze da se zaboravi. Jedino je priblizno ostvariva potrosnja na otvorenom, ali u idealnim uslovima, magistralom. Ukupna kombinovana prosecna je kod mene za godinu i kusur 6.85l, znaci na fabriku treba dodati 1.2l, a u gradu srkne i vise. Kod tebe ce biti i veca masa i ceoni otpor, ali verovatno i manje gradske guzve. Verujem da mozes da ocekujes najmanje slicne rezultate, pa u plusu - to nemoj da sumnjas ;) . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro-potrošnja je ovde sad u drugom planu, pa Alfa mi srče, opija se po gradu, Lancija je zahvaljujući plinu u tom smislu dosta ekonomičnija-tako da sve do 8-9litara je podnošljivo. Da sam hteo da cinculira išao bi na jtdm, ali strah od loše nafte, onda mogućih kvarova pumpe, dizni, dpf i sl, a navika na turbo benzin motore je prevagnula. Inače hvala na iscrpnim informacijma. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da ko kupuje ovoliki auto (pa jos nov) i ne gleda toliko na potrosnju. Nego cisto da ti kazem da taj motor nije uopste neki trosadzija ako se vozi racionalno, ali da ne ocekujes ni blizu potrosnje sa kojima fabrika fantazira. Pisi utiske kada se malo ustosis, zivo me zanima kakve ce biti razlike u tolikoj karoseriji.

Nema na cemu, naravno ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam prosle godine bio relativno blizu, imao sam entuzijasticnu projekciju za svoje tablice: BG 1368 MA :lol: . Ali sam ipak ranije registrovao...

Skoro sam video da mi je neko "marnuo" ideju i delimicno je realizovao na jednoj crvenoj Giulietti . Doduse, sa brojevima (kubikazom), dok su slova razlicita.

Neka je sa srecom ;) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja molio ovu u sup-u da mi da KŠ 140 MA ili TB:D ali nije još došao broj.Ispalo KŠ 127 CV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siki ti si u mojoj tazbini(kš)...
Ja sam uspeo da izvučem IT (S0 093 IT), jer imam italijanske zastave po autu
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitam na kupovini i zelim Vam mnogo bezbriznih kilometara!

Neponovljiv osecaj kad se pazari nov automobil, pozeleo bih svim kolegama forumasima da im se bar jednom ostvari da sednu u nova kola!

Gledam slike i drago mi je kao da sam ja kupio, sve najbolje jos jednom!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...