neshaoct 9592 Posted March 9, 2020 (edited) Autogefuhl video: Test Kia XCeed SUV/Crossover varijanta modela Ceed, ali iako je samo podignuti Ceed u pitanju jedino su im prednja vrata ista: Edited March 9, 2020 by neshaoct Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 11, 2020 AutoShopMagazin video: Test Kia Xceed Ceed je produžen, povišen...a, sve zato što Kia želi da uzme deo kolača u sada najpopularnijem segmentu automobila: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 25, 2020 AutoShopMagazin video: Test Kia Xceed Otkrijte razlike u odnosu na Ceed: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 29, 2020 Kia XCeed na testu Auto magazina Proizvođačima automobila izgleda više ništa nije sveto. Ne samo da su se izgubile tradicionalne klase automobila, već su i podklase dobile dodatne podkategorije. Sve nas je to navelo na duboko razmišljanje šta je XCeed? Novi hit? Dobro, da, ali u kom žanru? Stajali smo nekoliko minuta ispred automobila sa značajno podignutom obrvom i kažiprstom na ustima. Hečbek? Ne, ne definitivno ne. SUV? Neeee. Krosover? Hm. Pa tu je negde, ali baš i nije. U Kiji kažu da je novi član familije Ceed u stvari CUV (City Utility Vehicle). Pa hajde da i mi na taj način okončamo dilemu. Koncept podseća dosta na, recimo Volvoov V40 Cross Country, s tom razlikom što CC verzija V40 ima gotovo identičnu liniju kao standardni model samo uz dodatak plasnitčnih odbojnika i nešto povećano rastojanje od tla. U Kiji su uložili dosta više truda i odradili kompletno prepakivanje Ceeda uz dosta atraktivnih detalja. Moglo bi se reći da je XCeed namenjen populaciji kojoj je klasičan Ceed previše konzervativan i kojima su avanture životna inspiracija. Verzije velikoserijskih automobila sa povećanim rastojanjem od tla nisu novost, ali su u ovom trenutku apsolutni hit u Evropi, bilo da se zovu Crossoveri ili CUV u konkretnom slučaju. Tako imamo situaciju da veliki broj proizvođača automobila ima po dva ili čak i tri automobila ove kategorije koji se razlikuju po veličini i naravno ceni. U Kiji su to prepoznali prilikom kreiranja nove Ceed game tako da su porodicu Ceed bukvalno obnovili iz temelja. Tu su standardni Ceed sa petoro vrata i karavan, ali umesto hečbek varijante sa troje vrata, sada je ProCeed postao Shooting Brake varijanta, sa mnogo premijum detalja i stremi u klasu iznad. XCeed popunjava prazninu između ProCeeda i Ceeda, i očekuje se da povuče ogroman deo kolača. Koliki? Pa, plan je da dve trećine proizvodnje game Ceed pripadne upravo ovoj varijanti. Očigledno je da se u ovaj model polaže dosta nade, što je možda i jedan od razloga za dosta dizajnerskih razlika u odnosu na običnog Ceed-a. Iako dele istu platformu i mnoštovo delova, spolja ova dva modela ne liče previše. Prednja maska je drugačija i dosta uzbudljivija. Svetla ''Z'' oblika su drugačija u odnosu na osnovnu varijantu Ceeda. Za razliku od standardnog Ceeda, kod XCeed-a su i prednja svetla istandardno izrađena u LED tehnologiji. Prednja su bi-funkcionalna projekcijska i odlično osvetljavaju put noću. Zadnji deo je posebno atraktivan i pomalo podseća na Mercedesovu GLA klasu. Aluminijumske felne su standard. U osnovnom paketu su prečnika 16 inča, a u naredna dva su od 18 inča sa pneumaticima dimenzija 235/45 R18. Testirani model imao je ispod haube trocilindrični benzin motor od jednog litra, sa turbinom i 120 konjskih snaga. Ovo bi ubuduće trebalo da predstavlja početak ponude benzinskih agregata. Sa ovim motorom susretali smo se i kod prošle generacija Ceeda i čini nam se da je tada delovao živahnije. Izgleda da je pooštravanje ekoloških normi (u EU) malo umirilo i ovaj motor. Snage ima dovoljno i generalno bolje se ponaša od, recimo 1.4 atmosferskog motora koga je zamenio u gami. Međutim na niskim obrtajima, do nekih 2.000 obrtaja je prilično uspavan. Razigran i u punoj formi postaje posle 2.500 obrtaja. Do 4.000 obrtaja imate na raspolaganju maksimalan obrtni moment, ali treba imati na umu da vožnja na ovakvim obrtajima sa sobom povlači i prilično veću potrošnju. XCeed smo pretežno vozili u gradskim uslovima i prosek nam je bio nešto malo manje od osam litara. Karakteristični reski tonovi trocilindričnog motora čuju se pri višim obrtajima i imaju simpatičan sportski prizvuk, dok se vibracije u leru osete samo kada je motor hladan pri prvom startovanju. Ipak, ne možemo da se otmemo utisku da je prava mera za ovaj model turbo motor od 1.4 litra sa 140 konja. Suština ovog nije automobila nije štednja već avantura i uživanje. Probaćemo i verziju sa snažnijim motorom.. pa ćemo podeliti utiske. Što se ponašanja u vožnji tiče, povećano rastojanje od tla ne oseti se u krivinama jer je oslanjanje solidno, što će reći (prilično) tvrdo, ali opet mekše u odnosu na standardni Ceed. Dobro je balansiran u krivinama i oseća se tek malo naginjanje. Ukoliko poznajete put, vožnja može da bude zaista zabavna. Ne treba zaboraviti da su na ovom modelu montirani i ogromni naplaci od 18 inča. Posledično, buka točkova se čuje u kabini. Mislimo da su tome prilično zaslužni zimski pneumatici koji su naknadno montirani na vozilo. Izuzev toga, zvučna izolacija i akustika su na zaista visokom nivou. Pozicija sedenja je negde između one u SUV-u i kod klasičnih hečbeka iz C segmenta. Nije previše uzvišena, taman toliko da imate pregledniju situaciju ispred sebe. Preglednost unazad zbog malog zadnjeg stakla i debelih zadnjih stubova je ispod proseka, tako da parking senzori i kamera dobro dođu. Sedišta su izrađena u kombinaciji kože i tkanine i dosta dobro su profilisana. U paketu opreme EX Flow ova sedišta poseduju i funkciju podešavanja visine, kao i grejanje za hladna zimska jutra. Grejanje ima i obruč upravljača. Ponuda prostora za odlaganje sitnica je dosta dobra. Već smo u par navrata pohvalili policu za telefon koja se nalazi ispred manjača na donjem delu centralne konzole. Prostor za čaše ima rolo poklopac pa kada ne koristite limenke ili čaše, okruženje oko vozača može da deluje zaista uredno. Jedina zamerka jesu pregrade u oblogama vrata koje iz nekog razloga ne idu celom dužinom vrata nego samo do pola. Prtljažni prostor je nešto veći nego kod standardnog Ceeda i iznosi 426 litara. Dno prtljažnika ima mogućnost spuštanja tako da možete da dobijete još malo dodatne dubine ukoliko se ukaže potreba. Zlu ne trebalo, tu je rezervni točak kompaktnih dimenzija. Multimedijalni sistem je nešto što je postalo centralna stvar prilikom kupovine automobila. Ne kažemo da nam se to sviđa, ali to je realnost koju treba prihvatiti. U sastavu srednjeg paketa opreme nalazi se centralni displej dijagonale osam inča sa komandama osetljivim na dodir. Ova verzija ne poseduje navigaciju, ali taj problem vrlo uspešno ii efikasno se prevazilazi upotrebom mobilnog telefona i veze putem Android Auto ili Apple Carplay aplikacije. Grafika je svedena, elegantna i lako čitljiva. Ekran je moguće podeliti na dva dela tako da prikazuje podatke iz dve različite kategorije. Na samom kraju dolazimo do onog filozofskog pitanja - kome je ovaj automobil namenjen. Pa sudeći po planovima i potražnju u Evropi - mnogima. Ovo je trenutno ''mejnstrim'' odnosno najpopularnija klasa automobila na Starom kontinentu, i Kia to želi da iskoristi. Da li se vožnja XCeeda razlikuje previše od vožnje običnog Ceeda? Pa i ne toliko. Za one kojima je novčanik bitniji od mode, Ceed i dalje ostaje osnovno rešenje, naročito sa cenovnog aspekta. E sad, osnovni XCeed košta 18.000 evra, testirani oko 20.000. Prilično ozbiljna cifra i sa tom cenom XCeed ozbiljno zalazi u cenovni rangKia Sportage. Na strani manjeg i mlađeg modela su atraktivnost i primamljiviji dizajn. Sa druge strane Sportage, iako u godinama, je i dalje za klasu veći automobil i pravi SUV. Jednostavne presude nema, sve zavisi od individualnih potreba potencijalnih kupaca. Fabrika u Slovačkoj Žilini svake godine na tržište izbaci 350.000 jedinica automobila marke Kija. U ovom trenutku na pokretnim trakama nalaze se modeli Sportage i Ceed. Prema izjavama čelnika korejskog giganta, model XCeed bi trebalo da predstavlja dve trećine proizvodnje koja je rezervisana za gamu Ceed, dok će hečbeku, karavanu i ProCeedu pripasti preostala trećina kvote. Ako pretpostavimo da Sportage ima trenutnu produkciju oko 100-150.000 jedinica, znači da celoj gami Ceed pripalo oko 200.000 vozila. Po toj, istina, nezvaničnoj računici godišnja proizvodnja XCeeda bi mogla da iznosi oko 140-150.000 primeraka. Prilično ambiciozna količina. Autor: Armen Derbogosijan preuzeto sa - magazinauto.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted April 5, 2020 Kia XCeed dobio dizajnersku nagradu Red Dot Urbani krosover Kia XCeed osvojio je dizajnersku nagradu Red Dot za 2020. godinu. Nagrada za dizajn proizvoda znači da je XCeed četvrti predstavnik porodice Ceed sa Red Dot nagradom. S novom nagradom za XCeed broj Red Dot nagrada za Kiju se od 2009. godine, kada su prvi put dobili ovo priznanje, popeo na 25. Prošle godine nagradu su dobili Ceed, Ceed Sportswagon i ProCeed, koji su svaki pojedinačno nagrađeni zbog izuzetnog dizajna. Karim Habib, vođa Kijinog dizajnerskog centra, rekao je: "Kia već dugo vremena radi na unapređenju kvaliteta svojih vozila i sve više unapređuje korisnička iskustava. Krosover XCeed predstavlja tu našu novu viziju. Veoma sam ponosan da naše napore cene kupci širom sveta." To je druga glavna dizajnerska nagrada za XCeed i celu gamu modela Ceed, jer je ovaj novi model već početkom ove godine dobio nagradu "iF". XCeed je takođe nedavno osvojio i prestižno nemačko priznanje ‘Zlatni volan’ (Das Goldene Lenkrad). Kia XCeed je novi urbani krosover (CUV), koji kombinuje praktičnost kompaktnog sportskog terenca (SUV) sa sportskom upravljivošću hečbeka. Radi se o vozilu, namenjenom rastućoj potražnji evropskih kupaca za vozilima koja su emocionalnija i dinamičnija od SUV-ova, kako po izgledu tako i po pitanju voznih svojstava. Novi CUV, koji je nastao kao sportska alternativa tradicionalnim SUV-ovima, nudi uporedivu prostranost putnicima i njihovom prtljagu. Auto oduševljava vozače sportskom upravljivošću, udobnošću i bezbednom vožnjom, dok zbog višeg položaja sedenja vozačima nudi bolju preglednost na drumu u odnosu na klasični hečbek. XCeed, koji je u prodaji isključivo u Evropi, dizajniran je u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu. Od početka prodaje u jesen 2019. prodato je više od 20.000 primeraka. Uskoro stiže i elektrifikovana verzija modela - XCeed Plug-in Hybrid. Nagrade Red Dot dele se u tri kategorije (dizajn proizvoda, brand i komunikacije, kao i dizajn koncepta). Žiri je sastavljen od 40 međunarodnih eksperata, koji čine nezavisni dizajneri, profesori dizajna i novinari. Žiri ocenjuje na osnovu sledećih kriterijuma: inovacije, kvalitet, funkcionalnost i ekološka prihvatljivost. Ove godine su kompanije iz 60 zemalja na takmičenje prijavile čak 6.500 proizvoda. Dizajnerski centar Severni Ren-Vestfalija još od 1955. dodeljuje nagrade Red Dot, koje su postale jedne od najprestižnijih dizajnerskih nagrada na svetu. Preuzeto sa: polovniautomobili.com Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 20, 2020 Testosteeron video: Test Kia X-Ceed Iako motor ima oznaku T-GDI, kod Kia je to benzinac sa turbinom. Pogon je samo napred i uopšte ne postoji opcija za pogon na svim točkovima. Taj 1.4 motor daje 140 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 21, 2020 Testirao je top verziju XCeed-a, sa "akcijskom cenom" od 30.490 ? Mogu samo da se nasmejem na cenu tako nečega ... Jer za "akcijskih" 30.500 mogu da se u Srbiji kupe i "ozbiljnija" crossover ili SUV vozila. A ne razumem potrebu ovih testera da potroše "pet minuta" testa na "objašnjavanje dizajna" eksterijera., a onda ovaj tester jedva da stidljivo snimkom pokaže da on sa svojom visinom 180 cm pozadi ni ne može da sedne jer nema prostora za glavu. Kako nije posvetio 30 sekundi videa da zaista detaljno pokaže položaj tela pozadi (a ne da "snima u sunce") ... Eh, "YT testeri" ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted April 21, 2020 Ne shvatam svrhu ovog auta, pored "živog" Sportagea?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 21, 2020 Pa, Xceed je "za broj manji" od Sportage-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted April 21, 2020 A šta je Stonic? Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 21, 2020 Pa, i Stonic je "za broj manji" Bar po dužini. Od Xceed-a. Mada, čudan im je odnos proporcija Stonic-XCeed-Sportage. Jer, Stonic, mada "manji", je viši nego Xceed ( 1.520 mm/1.485 mm) , a Xceed je niži od Sportage-a čak 14-15 cm, tj.više nego li je od njega kraći ( 10 cm ). Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 21, 2020 SUV i Crossover. U tome je razlika. Suštinski, XCeed je krosover. Svaki auto kome tako pada linija krova, koji ima krov kao da je Coupe - ustvari je Crossover, a ne SUV. Pominjali ste već malo mesta na zadnjoj klupi po visini. Rade to svi proizvođači, od narodnih do premium. Npr. pominjano je na jednoj temi kako je to FCA uradio sa modelima Jeep Renegade i Fiat 500X - Renegade je SUV, a 500X je crossover. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 21, 2020 @neshaoct Ali, 500X i Renegade jesu klonovi. Ista platforma, isti Wb, isti motori, isti menjači ... sve. Xceed i Sportage dele samo jedan zajednički motor ( 1,6 dizel), ali, ne i ostale ( 1,0 i 1,4 turbo / 1,6 GDI; 1,6 T-GDI i 2.0 CRDI). Nemaju isti Wb, dimenzije. Nisu klonovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted April 21, 2020 (edited) Ja te apsolutno razumem , ne moze to Bog otac da pohvata. Niti se vise trudim, niti sam ljubitelj ovih kreatura. Evo ti primera iznad... X-Ceed ima 4 cm povisen klirens, u odnosu na Ceed. A u videu "otkrivamo" da je to u stvari za lakse snalazenje po gradu, penjanje po trotoarima i parkiranje, a auto duzi 7 cm . Koje prodavanje magle, cisto pomodarstvo, slicna stvar a skuplja u startu, veci tockovi, pretpostavljam skuplje i druge stvari... Sve mi se uklapa u onu pricu sa automatskim menjacima u koju ne zelim da se uplicem i satro efikasnosti, ekologiji i elektricnim vozilima. A iza svega stoji iskljucivo profit, koji koristi razmazenost i "bes" savremenog kupca. Edited April 21, 2020 by Ivan 1 3 moron, shuxx, Grafit and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted April 21, 2020 (edited) Suv - mokar, meni sve to isto! Ja bi pre da oni lepo vrate Carens, Opel Merivu, a FORD B-maxa, pa da mogu da biram kombijče ispod 20000, a ne da moram da učim pod stare dane! Pri tom ovo ludilo je bogaćenje na korist egoa prosečnog kupca. Tipa neću da se brukam u Merivu od 100ks za dvanaest iljada, bolje mi je u Crossland X od 82ks za petnaest! Edited April 21, 2020 by bane1321 1 1 moron and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 21, 2020 @moron Nisam ni mislio da su te Kie klonovi...već kad sam video da pričate o gabaritima auta kao kriterijumu i da kažete da je čudan njihov međusobni odnos proporcija, hteo sam samo da uvedem kriterijum ''da li je SUV ili Crossover'' u jednačinu...jer kada se uvede i taj kriterijum onda postaje jasnije zašto neki modeli postoje. 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 21, 2020 Dok je ovaca, biće i vune. Jbg, svaka roba ima svoga kupca. Pa i ova "klasa". 1 bane1321 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted April 21, 2020 Zato sam u prvom komentaru rekao da ne vidim poentu X-CEEDa... Ma bolje da ćutim i vozim ono moje kombijče! 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted April 21, 2020 (edited) Daleko bilo, nemam nista protiv autora, pricam o klasi... Pa pogledajte sam naslov videa, spoj nespojivog kao sto su i ta vozila sama po sebi: "Crossover za gradske guzve" . U gradovima sve krcatije, brojcano malo i gabaritno sve manja mesta za parking. A forsiraju se urbani "dzipovi" sa visim klirensom (saznali smo da je to zbog trotoara i parkiranja), koji svojim dizajnom traze vecu duzinu i sirinu. Sa ogromnim tockovima, koji vise trose na otvorenom, a sa sve tim klirensom nece videti ni par km van asfalta. I koji ni na jednom polju nisu "na svom terenu", sem sto su fancy. A u komentaru na kraju se kaze da fali jos i 4WD . Samo jos to fali za punu efikasnost i ekologiju. Edited April 21, 2020 by Ivan 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted April 22, 2020 Da ne pričamo da su trotoari za pešake, a ne za "baje u djipovima"! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 27, 2020 OSV video: Test Kia XCeed Kompaktni model Ceed je faktički dobio novu varijantu - SUV, odnosno XCeed. Iako je ovaj SUV četvrta varijacija modela Ceed, verovatno je najvažnija imajući u vidu pomamu na tržištu za ovakvim automobilima: Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3687 Posted April 28, 2020 Čudno. Kia Stonic kao "Rio na štiklama" ima u Evropi bolju prosečnu mesečnu prodaju nego Rio, ali, Kia XCeed, kao "Ceed na štiklama", nema bolju, već lošiju prosečnu mesečnu prodaju u Evropi nego Ceed+Ceed SW. Doduše, XCeed je počeo sa prodajom tek pre 6-7 meseci i možda se sve to uskoro promeni u korist XCeed-a. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2020 MarekDrives video: Test Kia XCeed PHEV Prošle godine se pojavio na tržištu, a ove 2020. tu je i plug-in hibrid sa pogonom napred, koji može da se vozi samo na struju: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 26, 2021 Carbuyer: 2021. Kia XCeed Proizvođač koji danas hoće da ''igra na sigurno'' treba da napravi elektrifikovani SUV - i baš takav je ovaj XCeed. Uz sve to je skoro 5.000 evra skuplji od Ceed-a, pa donosi fabrici i veću zaradu sigurno: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 1, 2022 OSV: 2022. Kia XCeed Smešten između Stonica i Nira u Kia liniji modela, XCeed je pozicioniran kao prostranija i praktičnija alternativa popularnom Ceed ''hečbeku''. Da li je time postao odlična opcija za porodični automobil u 2022. I da li vredi razmisliti o običnom Ceed-u? Quote Share this post Link to post Share on other sites