Jump to content
FAS Euroauto Goran
Ivan

F1: Monako 2019

Recommended Posts

Max je 'čka :D:D 

Posle dobijene kazne od 5 sekundi morao je da bude agresivniji protiv Hamiltona. Da se ''baci sa unutrašnje linije'' na izlasku iz tunela ispred njega, pa šta bude...ako zakoči i uspe da prođe onda super...ali ako ne uspe i produži pravo, pa ga zato prođu Fetel i Botas - jaka stvar, oni su ionako faktički već bili ispred njega (zbog kazne). A, imao bi šanse da prođe jer bi Hamilton na samo nagoveštaj da može doći do incidenta pobegao, sklonio se, jer je on i dalje na mestu broj 1 čak i da je Max fizički bio ispred njega...sve do 5 sekundi ispred. Zbog toga sam ubeđen da bi Hamilton, samo da je malo ''osetio tvrtdo'', odmah bežao i sklanjao se od udesa po svaku cenu, tj. pustio bi Max-a da ga prođe.

Ono što je pred sam kraj Max pokušao na tom mestu (izlasku iz tunela), nije bilo dovoljno blizu, nije bio paralelno sa Hamiltonom, a kamoli da je bio pola bolida ispred...

 

=====

 

Hamilton pobedio i u Monte Karlu

 

Luis-Hamilton monaco.jpg

 

Luis Hamilton je ostvario četvrtu ovosezonsku pobedu, 77. u karijeri, na veoma zanimljivoj Velikoj nagradi Monaka u Monte Karlu. Posle iscrpljujuće bitke koja je trajala skoro 110 minuta, a u situaciji u kojoj je 64 kruga vozio na srednje tvrdim gumama, svetski šampion je izdržao sve nalete Maksa Ferštapena i ostvario pobedu, koju je posvetio legendarnom Nikiju Laudi. Hamilton je na kraju kroz cilj prošao sa 2.6 sekundi prednosti u odnosu drugoplasiranog asa Ferarija, Sebastijana Fetela, dok je treće mesto pripalo Fincu Valteriju Botasu sa 3.2 sekundu u plusu. Četvrtoplasirani Holanđanin Maks Ferštapen je zbog kazne (5 sekundi), koju je dobio u 23. krugu, na kraju ostao četvrtoplasirani sa 5.5 sekundi zaostatka. Peto mesto pripalo je Francuzu Pjeru Gasliju (Red Bul) sa 9.9 sekundi zaostatka, a šesto Špancu Karlosu Saincu (Meklaren), koji je imao više od 53 sekunde u plusu. U bodovima su još i sedmoplasirani Rus Danil Kvjat (Toro Roso), osmoplasirani Tajlanđanin Aleksandar Albon (Toro Roso), devetoplasirani Australijanac Danijel Rikardo (Reno) i desetoplasirani Francuz Roman Grožan (Has).

 

Tok trke

Start trke nije doneo velike promene. Luis Hamilton je sačuvao prvu poziciju, Valteri Botas i pored napada Maksa Ferštapena drugu, a Holanđanin je ostao na trećoj, ispred Sebastijana Fetela. U prvih nekoliko krugova, vodeći kvartet je konstantno odmicao petoplasiranom Danijelu Rikardu, a kamere su najčešće pratile domaćeg vozača Šarla Leklera, koji je zbog greške Ferarija u kvalifikacijama, startovao sa 16. pozicije. Posle velike borbe sa Romanom Grožanom, mladi as iz Monaka je u 6. krugu stigao do 12. mesta, a kad je napao Nika Hulkenberga, zakačio je zaštitni zid, pao za dve pozicije, da bi već u narednom krugu, zbog pucanja pneumatika, morao u boks. Ostaci sa Leklerovog bolida bili su rasuti po stazi, pa su naterali čelnike trke da prvi put na stazu pošalju ''sejfti kar''. Usledila su odlaženja u boks, a ceh je platio Valteri Botas, koji je kao drugi u ekipi Mercedesa, izgubio bitku sa Ferštapenom, pa je uz kontakt sa Holanđaninom, pao na treće mesto. U narednom krugu, Finac je ponovo otišao na promenu pneumatika, pa je trku nastavio sa četvrte pozicije, iza Sebastijana Fetela.

 

U međuvremenu, Šarl Lekler je odustao, a direktorijum trke objavio da će Maks Ferštapen na kraju dobiti vremensku kaznu od pet sekundi zbog rizičnog izlaska iz boksa. U 28. krugu, 40 minuta od početka trke, pojedini vozači su prijavili početak kiše, ali je vrlo brzo ''nestala'' ta informacija. Maks Ferštapen je maksimalno pritiskao vodećeg Hamiltona, a na nešto više od sekunde zaostatka, na trećem i četvrtom mestu su bili Fetel i Botas. U pozadini su sjajno vozili Alek Albon, Pjer Gasli, Karlos Sainc i Danil Kvjat, koji su se sredinom trke ravnopravno uključili u borbu, čak i za najviši plasman. U periodu od 40. do 60. kruga nije bilo nikakvih promena na vrhu. Hamilton je vodio ispred Ferštapena, koji ga je konstantno pritiskao, a Fetel je držao treću poziciju (drugu zbog kazne Holanđanina od pet sekundi), ispred praktično trećeplasiranog Botasa.

 

Najzanimljivija je bila komunikacija Hamiltona sa boksom, pošto je svetski šampion ''kukao'' da njegove srednje tvrde gume neće izdržati do kraja trke. Najbrži krug trke za još jedan bod, odvezao je Pjer Gasli - 1:14.279. U završnici nije moglo bez drame. Maks Ferštapen je na sve načine želeo da preuzme lidersku poziciju i pokuša da se, i pored kazne, popne na pobedničko postolje. Dva kruga pre kraja pokušao je sa kasnim kočenjem po izlasku iz tunela, ali je samo udario u zadnji levi točak Hamiltona, koji je iz ovog kontakta ipak izašao dovoljno bezbedno.

 

Hamilton: Bilo je - ili sudar ili pobeda!

Britanac Luis Hamilton izjavio je posle pobede na Velikoj nagradi Monaka da mu je to bila jedna od najtežih trka u karijeri. Aktuelni šampion je sa pol pozicije započeo trku u Monte Karlu i vodeću poziciju držao je sve vreme, iako je imao velikih problema sa gumama. ''Ni u jednom trenutku nisam hteo da odem u boks. Bilo je ili da se sudarim ili da završim trku i pobedim. Gume su bile nikakve, ne znam ni kako sam vozio. Videli ste koliko sam problema imao. Na kraju je dobro ispalo i ovo što smo postigli u prvih šest trka zaista deluje fantastično'', izjavio je Hamilton. Vozaču Mercedesa to je bila 77. pobeda u karijeri, a posvetio ga je preminulom Nikiju Laudi, legendi Formule 1.

''Borio sam se sa duhom Nikija u sebi. Imao je veliki uticaj na naš tim, pomogao nam da dođemo na ovaj nivo. Ovo je bila jedna od najtežih trka za mene, ali trudio sam se da ostanem fokusiran i učinim ga ponosnim. Nedostaje nam svima'', zaključio je Britanac. Hamilton vodi u generalnom plasmanu sa 147 bodova, 17 više od drugoplasiranog Botasa, dok je Sebastijan Fetel treći sa 82.

 

Naredna trka u Svetskom šampionatu voziće se 9. juna u Kanadi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Edited by neshaoct
izmena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se ne slažem sa Nešom. Hamilton je više od 60 krugova držao Verstapena iza sebe u okviru 0,5-1sek. Samo u predzadnjem krugu je mali na kasnom kočenju pokušao vratolomiju, i nije upalila.
Odluke Mercedesa potpuno pogrešne, 66 krugova voziti na žutim gumama su sulude, kod Botasa (potpuno impotentan), su sa gubitkom jednog mesta, zamenjene belim (tvrdim).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, vicent said:

Hamilton je više od 60 krugova držao Verstapena iza sebe u okviru 0,5-1sek. Samo u predzadnjem krugu je mali na kasnom kočenju pokušao vratolomiju, i nije upalila.

Da bi ga držao, onaj iza mora da nešto pokušava, a onaj ispred mu ne dozvoljava i drži ga time. Kao što si rekao, Max ništa nije ni pokušavao osim to jednom, pa ga Hamilton nije ni imao šta ''držati'' jer Max nije ništa ni pokušavao.

Nije Hamilton njega držao 60 krugova iza sebe, nego su se oni tako mirno vozili, a Hamilton ga je samo gledao iza sebe...gledao kako Max ništa i ne pokušava. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Max nije bio toliko agresivan protiv ciganceta,al i ovaj je dobro vozio,iako su mu bile lose gume,da se ferariju tako nesto desilo,mislim da bi pukle koliki su baksuzi.

A i Monte Karlo je takav da bas nema nikako mesta da se pretice,ovo je cista trka da bogatasi gledaju trku iz svojih skupih stanova

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zna da pliva ali zato zna da vozi .

Послато са LG-G5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...