Nightstalker 10 Posted August 29, 2019 Sutra zakazan servis kod Gorana na Altini... Pa ćemo videti sutra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted August 29, 2019 verovatno ce ti reci dijagnostika da radi.na tri klipa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted September 29, 2019 Pozdrav ljudi... Novi problem... Gubi vodu ovaj put ali na zanimljivom mestu blizu termostata totalno sa suprotne strane od kaiševa, pumpe i sl. Ako neko zna, crno plastično kućište blizu termostata (Obeleženo zelenom) šta je i čemu služi, jer niz to kućište curi voda kada je motor upaljen (kad vodena pumpa napravi pritisak) curi niz ovo jedno plastično rebro tog kućišta (Obeleženo crvenom). Majstor koji mi je održavao 1.9 punta ne zna šta je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted September 29, 2019 Kuciste hladnjaka EGR-a koliko se secam. Potrazi u Opel prodavnicama taj deo za 2.0 motor, bio je znacajno jeftiniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted September 29, 2019 Da potrazim na otpadu polovan pa da kupim samo kuciste ili se to kupuje novo u kompletu sa necim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 29, 2019 Ne mogu da vidim sa telefona, jel postoji mogucnost da se zaobidje to kuciste, kao na starijem jtd-u npr? I sta je bilo sa prvim problemom?Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nightstalker 10 Posted September 30, 2019 Ne znam na šta misliš kada kažeš da se zaobiđe, svakako voda iz hladnjaka tu prolazi tako da ne bih se igrao sa tim već vratio u prvobitno stanje. Što se tiče prvog problema gorivo je bilo problem, izvađeno je, sipano drugo gorivo i problem rešen, bilo je vode u rezervoaru tada kada nisam mogao da upalim auto i kada je trzao u toku vožnje, ali to se više ne dešava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 30, 2019 Mislio sam da se zaobidje , prespoje creva koja idu u i iz njega direktno a on da ostane van funkcije ali sam posle video da je 2.0mjt tako da to verovatno ne moze posto je on sve poseban nesto Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted September 30, 2019 (edited) 13 hours ago, Nightstalker said: Pozdrav ljudi... Novi problem... Da prvo pripomognemo, pa cemo prebaciti u odgovarajucu tehnicku temu. Samo molba, posto je ovo podforum za predstavljanje automobila clanova - a tendencija je da se tema svela iskljucivo na iznosenje problema kada se dese... Za takve stvari, imamo odgovarajuci tehnicki Stilo/Nuova Bravo podforum. Pa ako se tamo ne pronadje odgovor ili ne postoji tehnicka tema, otvaramo novu. Sve zbog preglednosti, lakse pretrage i snalazenja sadasnjih i buducih clanova . A tamo vec postoji i tema i slika i opis i kako se moze proci jeftinije...: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/77118-fiat-nuova-bravo-16-mjet-curi-voda-hladnjak-egr-a/ 13 hours ago, Nightstalker said: Majstor koji mi je održavao 1.9 punta ne zna šta je to... Mislim da je dovoljan razlog, znas sta ti je ciniti... Edited September 30, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites