Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pozdrav ljubitelji 'talijanskih vozila...

 

Ukratko, došlo vreme da se zameni punto 1.9 jtd 2001 za Bravo II 2.0 mjtd 2009, tako da ako nekome treba puntić sa 5 vrata u kog je ulagano neka se javi, vracam pare ako vas puntić izda u narednih 6 meseci... :)

 

Bravo II...

 

Razmišljao sam se između Grande punta i Brava II ali kako nije velika razlika u ceni, odlučih se na Brava. Filteri i kriterijumi su bili: crna boja, automatska klima, 2.0 mjtd motor.

Zašto 2.0 mjtd... Čitao sam dosta i raspitivao se o tom motoru, kažu da je takođe kvalitetan i dugotrajan i da nije poput 2.0 TDI koji je problematičan, ali opet da se još uvek ne zna da li će biti dobar kao 1.9jtd, presudilo je to što kataloški troši manje goriva od 1.9 a ima 15 konja više.

Kako je jedan lik iz Beograda odbio da spusti cenu i tražio 5000 za njegovog crnog brava koji je pritom oštećen, kupio sam u Čačku ovog za 3900e.
Automobil je dovežen iz Italije, imam kompletnu dokumentaciju od njega, kupljen je tamo od prvog vlasnika i redovno je održavan, proverio sam ga na nekom italijanskom sajtu koji sam pronašao na ovom forumu i pisalo je da je pre 2 godine imao kilometrazu oko 150.000 a sada je na 174***... Po tome koliko je automobil očuvan i sve mu je fabrički poverovao sam u priču zajedno sa majstorom da je to zapravo i prava kilometraža, nalepnice kada je šta menjano na vratima još uvek stoje. Eneterijer maksimalno očuvan i veoma bogat paket opreme, samo mi nedostaje touchscreen i sportska sedišta, ali to mi nije problem da naknadno zamenim.

 

Vozio sam ga po čačku, probao, palio je dole kako treba... Međutim imao sam dva problema do sada sa njim. Prvi je bio dole u Čačku, počela je da se oseća nafta u kabini da bi kada sam došao za Bg video sa majstorom da je puklo crevo ispod poklopca motora i napunilo dizelom sve oko dizni, zvao čačak tj ljude na placu koji mi kaže da nisu znali niti mnogo zagledali taj auto i da su znali da će crevo pući zamenili bi ga oni, ali kako to nije velika investicija, zamenio sam to sa majstorom i sada ne pušta gorivo nigde, to je rešeno...

 

Edit:

 

Ali se pojavljuje drugi problem koji me naterao da dođem na forum, automobil recimo svaki drugi put teško pali, recimo ako prenoći i hoću prvo paljenje danas, vergla malo duže (oko 3-5 sekunde za razliku od punta koji je prešao 401500km i pali KAO MINA iz prve bez grejača već 6 godina. Takođe prilikom dužeg verglanja vidim da izbaci belo-plavi dim, posle kog vozim auto i kada je zagrejan lepo pali. Na putu je auto zver... Nažalost turbina se kasno pali, tek na 2500 obrtaja ali kada se upali auto me iz 4 u 5 brzinu zalepi za sedište kako vuče i tu sam oduševljen, molim Vas, ako neko može da mi pomogne platiću i uradiću sve šta treba, samo da pali barem približno kao punto...

 

 

 

03ccb2e5962f-800x600.jpg 05d8479e7d39-800x600.jpg 6f8df77224fe-800x600.jpg 9dea85eb0962-800x600.jpg

15fe55bfd510-800x600.jpg 41c93a16362e-800x600.jpg 87ee7965bb92-800x600.jpg 212de269bb1f-800x600.jpg

287e7f04b375-800x600.jpg 459a7b60b429-800x600.jpg 803af00d36e2-800x600.jpg 3217cf6fd917-800x600.jpg

5463bfb5102d-800x600.jpg 7267fdb03197-800x600.jpg 9113f904dfd7-800x600.jpg 42031bff1156-800x600.jpg a26b96073390-800x600.jpg

c7fcd1c3dd4c-800x600.jpg ea84a3f40665-800x600.jpg f3b3e58817d0-800x600.jpg f9276a92c434-800x600.jpg fe7da89fa8de-800x600.jpg

 

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nightstalker

 

Lepo izgleda, dobar točak. :cool:

 

To sa dužim verglanjem su pisali ljudi i oko 1.6 MJet i ispostavilo se da može da se reši sa malom korekcijom mape (ako sam dobro upamtio). Nisam siguran da li je isti problem i kod 2.0 MJet, plus što je kod njih bilo slučaj o tek malo dužem verglanju u odnosu na JTD, ne o 3-4-5 sekundi verglanja. Kad toliko duže vergla kao kod tebe, prvo bi proverio u kakvom je stanju EGR, pa posle njega dizne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio danas kod majstora, počeo da cesljam plavi dim na netu i videh da se pominju gumice ventila, turbina... Nije mi dalo mira. Odem...

 

Pokušali smo da ga prikacimo na dijagnostiku, ne pokazuje nikakve greške ali je starijeg datuma pa će u ponedeljak doneti neku savremeniju koja može pratiti stanje dizni, ubrizgavanja i sl... Za sada auto nema grešaka.

Dao sam mu da vozi auto jer je meni dvorište jako strmo i ako ulazim desi se da se ugasi auto dok punto može na ler da udje u dvorište i neće se ugasiti, ovaj i sa gasom to ne može. I potvrdi majstor,  zaista je kaze lenj dok se ne upali turbina ali i tada sa 165 konja ne treba ovako slabo da vuče.... Nesto ga guši, kasno prima gas, dok ne upali turbinu auto je mrtav kao panda 1.1 službena koja ima 40 konja, čak mislim da i ona za kraće vreme ubrza.... Provericemo taj EGR ali tek u ponedeljak... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam jos danas da napisem da je nesto u problemu, ide on dosta bolje ali ne ide tako kako ti ocekujes posto vidim da mnogo gledas u papire :D Ima kod njega dosta stvari koje mogu da uticu na te probleme koje imas, protokomer, egr, vakumi, dizne, pumpa, klapne, uzupcenje pa i turbo... pokazace dosta dijagnostika, ostalo je na majstoru ako je dobar, tj.koliko je dobar
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK Možeš li predpostaviti šta može biti? Definitivno auto ako je duže ugašen (hladan motor) to prvo verglanje traje duže i prisutno je malo plavog dima... Šta to može biti? Nadam se samo da nije neki veliki kvar jer mi se na placu i majstor dole u Čačku kleli da je auto u top formi i savetovali mi da samo uradim veliki servis... Šta podrazumevaš pod tim da mnogo gledam u papire? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam stvarno, mora detaljno da se pregleda. Za teze paljenje moze biti glupost tipa da je neko crevo lose, vazduh u instalaciji a mogu biti i ozbiljnije stvari tipa neka dizna, pumpa.. da ne nagadjamo. A za papir sto pitas mislio sam na to sto si rekao da pise da manje trosi, toliko ks ima da bolje ide... :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cekaj čoveče, svuda piše da je manji potrošač od 1.9, još mi samo reci da 1.9 bolje povlači od 2.0? :o Pričam ono što sam čitao po netu, ali da li je u praksi tako?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali smo ovde godinama unazad bas detaljno o novijim 1598 i 1956 ccm blokovima, koji su startovali od 2008. i njihovom poredjenju sa starim 1910 ccm (MultiJet naravno, 120 i 150).

Performanse, robusnost, pouzdanost, potrosnja... Pogledaj tehnicke teme pomocu Search foruma, da se ne ponavljamo. Imas i predstavljanja vlasnika i njihove utiske, odrzavanje itd...

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Nightstalker

Što bi rekli braća Ameri - Get a second opinion!

Promeni majstora! Bar u Beogradu imaš nekoliko servisa "na glasu"!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/11/2019 at 8:41 PM, Nightstalker said:

 zaista je kaze lenj dok se ne upali turbina ali i tada sa 165 konja ne treba ovako slabo da vuče.... Nesto ga guši, kasno prima gas, dok ne upali turbinu auto je mrtav kao panda 1.1 službena koja ima 40 konja, čak mislim da i ona za kraće vreme ubrza.... Provericemo taj EGR ali tek u ponedeljak... 

 

Ovo kao sebe da citam pre 3 godine :D

Samo sto sam od tada ja uradio ovako - uzupcio auto kako treba (dakle proveri zupcenje, nemoj da ti onaj koji bude radio veliki servis namesti novi kais onako kako je stari skinuo, vec neka lepo sve poravna i proveri pa onda namesti kais)

Ciscenje usisne grane, koje je kod mene nazalost dovelo i do remonta turbine sa komplet wastegate-om i elektronikom na njemu, nov MAP senzor, nov MAF senzor, gasenje EGR ventila, vadjenje i gasenje DPF.

Posle svih zahvata auto je na valjcima izbacio 164.1 ks

Naravno ne moras pod obavezno sve da odradis od toga sto sam ja, ali to su ti sve stvari koje bi ujedno i trebao da proveris

 

PS  -  mislim da ova prica

 

On 5/11/2019 at 8:31 PM, neshaoct said:

 

To sa dužim verglanjem su pisali ljudi i oko 1.6 MJet i ispostavilo se da može da se reši sa malom korekcijom mape (ako sam dobro upamtio). Nisam siguran da li je isti problem i kod 2.0 MJet, plus što je kod njih bilo slučaj o tek malo dužem verglanju u odnosu na JTD, ne o 3-4-5 sekundi verglanja. Kad toliko duže vergla kao kod tebe, prvo bi proverio u kakvom je stanju EGR, pa posle njega dizne.

 

 

...vazi samo za 1.9 120ks, nisam cuo nikad da je vezana prica za 1.6 i 2.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hgt Hvala ti, danas ćemo videti šta će reći dijagnostika, posle toga se bacamo na MAP/MAF senzor, odmah EGR zatvaranje i/ili čišćenje, provera DPF-a i zakazivanje oko vađenja istog. Javljam danas šta sam uradio... Neću još smarati majstora da proverava zupčenje, idemo prvo ovako, iovako nisam sad pri parama za veliki servis, to tek od sledeće plate...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pomagajte... Bili majstori sa dijagnostikom, primetili su da se čuje u toku rada motora povremeno "krckanje" koje prestane kada se pritisne kvačilo, sumnjaju na menjač ili na plivajući, takođe, ne mogu da ustanove zašto ima otežano paljenje kada je hladan motor, jedino što se sećam da su rekli je da kada su pomirisali taj da kažemo "plavi dim", misle da on zapravo ne sagori tu naftu i da je moguć problem oko dizni, ali još uvek ne mogu da garantuju. Auto sam kupio na auto placu i dopada mi se, nije mi problem da uložim neki dinar ali ako je to neka veća investicija jer po njima "može biti svašta..." i "oni to ne bi kupili za taj novac..." ja bih pokušao da vratim kola na auto plac. Sutra ću pokušati da posetim još jedan servis oko kog mi je pomogao OmenVeritas pa ćemo videti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paaaaa jeste, to stoji, moze biti svasta. I za krckanje i za paljenje...

 

Moj savet a to ce ti reci 99% ljudi ovde ti je da posetis servis Goran na Altini, samo zavisi kada mozes da zakazes.

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdravi puno "majstora" koji je išao sa tobom u kupovini i što reče Milutinac pravac neki od servisa koji su na glasu, Goran ili neki drugi koji se bave ISKLJUČIVO FIAT/Lancia automobilima! 

A od vraćanja auta... Hmm... Mrka kapa... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj majstor nije mogao odavde da krene sa mnom pa sam u Čačku našao nekog lika preko prijatelja koji je tvrdio da je auto ok. Automobil ne prijavljuje nikakve greške ali bih želeo da ga popravim i vozim još dugo ako nije preterano velika investicija... Auto je na placu palio kako treba zaista, verovatno su ga palili pre nego što sam ja došao kako bi upalio iz prve kad dođem da ga probam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On ‎5‎/‎11‎/‎2019 at 2:29 PM, Nightstalker said:

izbaci belo-plavi dim

grijaci, cest "problem" na HDi motore..

a duze verglanje..rekao bih da nedje vuce fals vazduh i nafta ti se vrati u rezervoar pa dok povuce to su tih 5sec..

inace Bravo je prelijep, srecno!

p.s. rijesit ce se, nije strasno.. i nije za vracanje auta :)

Edited by Zan Batist

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta reći, pravac kod Gorana, da ti uradi detaljan pregled, pa polako, jedno, po jedno.

Ako ti je lakše gledaj to kao na razliku u ceni sa onim "beogradskim" Bravoom za koji je vlasnik tražio 5000! Samo na rate!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ima svoje, a ljudi komentarisu kako je preskupo kada stavim link nekog iole boljeg ili primerka od vlasnika, u temu o kupovini Brava. Vidimo da se pojavljuju i sa startnom cenom od 2500 EUR, pa za te pare prodadoh 2002. JTD Stila, pre 11 meseci... U tom slucaju, covek mora da bude spreman ili na kompromise (oprema, stanje, godiste, "kilometraza") ili na malo veca startna ulaganja. A naravno da ni neka visa cena nije nikakva garancija za ono sto kupujemo iz uvoza. Zato, u se i u svoje kljuse, detaljna provera svega sto mozes sam i naravno proveren servis za konacnu potvrdu. Jbg, sad sta je tu je, sto kazu kolege lagano da se dijagnostikuje sta su problemcici. U neko isterivanje "garancije" ili vracanje vozila, na vec sigurno ubijenu cenu - cisto sumnjam. Polako, mozda sve prodje bezbolno po dzep, sto ti od srca zelim ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odvezi ga kod Gorana u Zemun i pošteno popravi i posle ljudski vozi.
Desi se takav zez i kada se baš trudiš, takav je posao, rizičan... Ali mu ima leka, verovatno...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav društvo... Nije me dugo bilo jer se problem sa paljenjem brava polako povlačio i da kažem da nisam imao problema sa njim 3 meseca skoro, pa ga zato nisam još uvek ni vozio u servis od kada sam ga kupio.

Danas se javio novi problem koji je već ozbiljniji. Jutros sam iz 5 puta dugog verglanja upalio kola, nisam primetio tokom verglanja da izbacuje neki dim pozadi (što mi je malo čudno ali dobro). Malo pre paljenja je bilo onog trzanja, kao upali se na sekund pa ugasi i opet vergla, pa opet upali i tako u krug do uspešnog paljenja (kao kad ostanete bez goriva pa pokušavate da upalite kola, o tom trzanju pričam).

Uglavnom... Upalim auto, krenem... Veoma neravnomeran rad motora! Trza, štuca u toku vožnje i tako celih 3km do posla, isto to se desilo i na semaforu, očekivao sam da će se ugasiti. To štucanje takođe prati i grub zvuk "režanja" motora, kao kod starih dizela kada ga upalite na -20 - radi kao traktor! Ne bih ja ni došao ovde da mi se u povratku sa posla nije ugasio u toku vožnje i to dok sam preticao, samo je ugasio motor, izbacio na displey-u nešto što je pisalo "Insuff..." i posle sam samo gledao da se sklonim dok sam u leru sa ulice pa nisam video ostatak poruke, uglavnom, ostala je upaljena žuta lampica "check engine". Upalio sam uspešno auto i dovezao se kući, uz taj zvuk "režanja" motora (malo me podseća kao da je uzduvna grana pukla). Nisam sada pri novcu nikako, tražim samo savet... Večeras ću otići do drugara da vidimo šta dijagnostika kaže. Jedino što znam je da je nivo ulja i vode odličan, u gornjim granicama je. Hvala unapred.,..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za pocetak nemoj takvog da ga vozis da ne napravis jos vecu muku (posto motor vec radi kako radi). Vidi oteraj to kod Gorana (kad skupis kes) da resis na pravi nacin.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...